2000-es kéthengereset csinálnak (VN)
All Black...
(#11101) Stalker-2572 válasza Tüzi (#11098) üzenetére
2000-es kéthengereset csinálnak (VN)
All Black...
(#11102) Stalker-2572 válasza fejescsv (#11097) üzenetére
Városban élvezkedni autók között? Nem hangzik túl jól...
Annyit te is megtehetsz, hogy rákeresel mi az a supermotor és supersport
Supermotoba tudom ajánlani a DRZ400SM-et Ha pimpelni akarsz akkor pl. Husquarna TE250 supermoto settel
All Black...
Sport egy pörgős négyhengeres pályaszökevény, (talán lehet még V4-es), esetleg V2-es.
Supermoto meg egy relatíve nagy köbcentis, egy hengeres vagy V2-es, alacsony fordulatos, nyomatékos. Álá Honda FMX, vagy Stalker kollega álltal említett DRZ. Többek közt.
[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
(#11105) Stalker-2572 válasza Stalker-2572 (#11102) üzenetére
WR250
ps.: majdnem befért
[ Szerkesztve ]
All Black...
(#11106) Tüzi válasza Stalker-2572 (#11105) üzenetére
Há' monnyuk ez se randa
bár ennyiből vennék egy dominatort vagy egy africa twint... nyami. eladó a cbr, veszek africát
[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
(#11107) Stalker-2572 válasza Tüzi (#11106) üzenetére
Jó úton jársz
All Black...
(#11108) Tüzi válasza Stalker-2572 (#11107) üzenetére
Kérdés, hogy mi fele megyek
Mindig is tetszettek az ilyen africatwin - transalp szerű cucclik, dehát fiatalság-bolondság, hülyegyerek sportmotort vesz.
Csak az a baj hogy Kátyúországba nem való sportmotor. Meg ha egyszer megindulok valahova nyugatnak, vagy nagyon keletnek, akkor ezzel több valószínűséggel érek célba, mint egy cbr-el
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
picsába. Hazajöttem busszal, erre fel ma meg baszik esni.
Ti mentek valahova?
Tönkre
Holnap fehérvári körútra, tali &rew-el, viszek egy fórumtársnak könyvet, aztán majd 17én Győr alá M1-re, jön haza haverom Angliából, hozza a 40D-met
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
Tényleg, egy kérdés hozzátok.
Szerintetek fel lehet jelenteni a biztosítót, ha az ideiglenes forgalomból kivonás időszaka alatt károkozás nem történt, de ugrott a B4 besorolásom A0-ra, és emiatt anyagilag hátrányosabb helyzetbe kerültem mindenfélre ok nélkül? Erről előzőleg nem tájékoztatott a biztosító.
Vélemény?
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
(#11112) Stalker-2572 válasza Tüzi (#11111) üzenetére
Szépen megkérdezném ezt miért történt és hogy nem lehet-e visszacsinálni. Van hogy az ügykezelő is rosszul tudja... egy ilyen pert meg megnyerni... (ez nem amerika
)
All Black...
ha nem tudod mi a supermoto, akkor nézz meg pár youtube-os videót pl KTM superduke-ról.
Ráadásul mostanában kóros kátyútúltengésben szenved az ország......wáháháááá
csak be kellene menjél és szólni nekik, hogy szerinted elnézték (sokszor megesik, de általában én szoktam jól tudni,nem az ügyintéző ). Ha meg nem nézték el, akkor biztos le van írva és el fogja mondani, hogy hogy van.
Tudtommal 2 éven belül meg kell hogy maradjon a bonus besorolásod.
Tudd ki vagy, hová tartasz, s ne feledd honnan jöttél!
Hétfőn bekukkantok, és utánakérdezek.
Amúgy sem stimmelnek a számok, még megközelítőleg sem...
No, ha tudtok valaki ilyenről, akinek kedve lenne perelni, akkor szóljatok nekem.
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
Egy próbát megér. Mit veszíthetsz?
spa belga pálya egy k2-essel, nagyon zsír szívesen mennék én is, de kanyarban szép 240-nel menni
(#11122) Jodanovich válasza Tüzi (#11098) üzenetére
"Nem is értem miért nem csinálnak ezres egyhengeresből 300at hasító sportgépet"
mer mire megtöltené a hengert kerozinnal addigra lemenne a nap
Life is Short... Ride Hard!!!
Váltottál biztosítót? Ha igen, kértél bonus igazolást és bemutattad az új szerződéskötésnél? Ha nem, beszerzi magának a biztosító, de amíg ez nem zajlik le, addig A0-ban maradsz, és majd visszamenőleg korrigálják.
250-esnek tudom a fenntartasi koltseget:
ado: 4000/ev
bizti:7000/ev
muszaki 9000/2 ev
meg benya,meg alkatreszek.
Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
roviden: ha hasznaltat veszel,vigyel 2 motorszerelot,meg egy autoszerelot, h tudjanak vitatkozni,mi a baja a gyari allapotu motornak.mert ugyis mind igy hirdetik. ami annyit tesz,h amiota a gyarbol kijott,nem nyultak hozza. hasznalt, jo allapotu 250-est kifogni kb,mint szuz 27 eves gyonyoru csajt talalni. es itt nem a horoszkopra gondolok. a 2008-as ninja nagyon jo valasztas,az egy korrekt motor.bar sztem neked eleg lenne kezdetnek egy 250-es 1-2 eves hyosung. megy az is ,amenyire kell,es szep is,meg fokent olcso motor. oreg 250-est ne vegyel.max az enyemet,ha kesz lesz en megvettem 335E Ft-ert,es mar tobbet koltottem ra,mint a vetelara.4. szerelonel jar.DE! ha meg akarsz tanulni jo penzert szerelni motort,kifejezetten ajanlom a 250-es FZR-t.
remelem segitettem
Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
itt a legelso hozzaszolast olvasd el.ott minden le van irva,hogyan kll venni hasznalt motort.
amugy van meg a suzuki bandit 250, kawasaki zxr250(nem ma ninja,annak elodje) van amcsi zzr250 szinten kawa. yamaha zeal,bar ez mar osregi modell, az FZR elodje. 2T 250-eset ne vegyel,azok allatok.meghalsz az elso par km-en.szornyu,miket birnak. egy 400-as sornegyet gyalaznak,rohogve. bar a suzuki rgv 250-ese felemelo latvany.
miert 250-esbe gondolkodsz?legyen inkabb 125-os 2T.majdnem ugy mennek,mint a 250-es 4T-k,es olcsobb a szerelese. egy nem tul oreg NSR, v egy szep allapotu TZR sztem tokeletes lenne
Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
(#11127) feca81 válasza Jodanovich (#11086) üzenetére
ellent kell mondjak.lattal mar eloben 250-es gepet? en igen,sot ! van is egy.es mocskosmod nem gyengek. a 180-at viszik ha kell,es szepen gyorsulnak is.jo,teny,h gyengebb,mint egy haccazas, de a 250->600 valtas egyaltalan nem meredek.a 250-esen megtanulja kezelni a motort,donteni,fekezni,gazreakciot,mindent. ha ezt egy 400-assal kezdi,lehet hamarabb ott olvassuk a halalozasi rovatban a nevet.
Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
tapadunk
sajna Talma csak a 7. helyről indul...
kapott megen valami új blokkot
-= No way back from Here =-
[ Szerkesztve ]
-= No way back from Here =-
full mind1, ott tartunk, hogy mind a 3 kategóriában bárki nyerhet az első 10 rajtoló közül, főleg a 125-re igaz, ahol a sok kis spermahajder 15 éves csak a győzelmet tartja szem előtt...
a rossi 9. hely már érdekesebb, de neki is mind1, honnan kell első helyre felkapaszkodjon. De tegyük hozzá, hogy 5 helyet veszít az első 100 méteren
motorozni akarok!
(#11132) bajnokpityu válasza feca81 (#11127) üzenetére
a 250es is riszálja seggét kigyorsitásnál?1esben 120at megy?200 10mp alatt?motorféknél izomból beblokkol a hátsókerék,közben megmogyoróz?azért sztem meg irdatlan nagy a különbség 250 és a haccáz között.én 400ast vezettem legkisebb sor4et,de arra ezek a dolgok nem voltak jellemzők.
cserébe még inkább fordulékony,még könnyebben vezethető,még inkább kézben tartható.
véleményem szerint a 400as sem egy idegbeteg gép.ha valaki olyan idióta szuicidnak kikiáltott,mint én,akkor igaz az,h minden egyes kategóriát meg kell lovagolnia,de normális emberek akár ezressel is kezdhetnek.persze kisebb az esélye,h rendesen megtanul motorozni,tehetség kell hozzá. van barátom,aki egy 270kilós 130lovas régi ezresCBRel kezdett,és bizony jól tud motorozni.nekem tehetségem nem volt,szerencsére simóval kezdtem
eladó Kawasaki j300 robogó
(#11133) ALI_G válasza bajnokpityu (#11132) üzenetére
feca nem supersportra gondolt szerintem.
Egy 250-es is ~4 másodperc alatt van 100-on ami nem nagy különbség.
400-ast nem vezettem még.
(#11134) feca81 válasza bajnokpityu (#11132) üzenetére
nem csinalja ezt,de en az alapokat irtam,valtas,gazreakcio,kuplungolas,kanyarodas stb.ennek elsajatitasahoz boven eleg a 250-es,es egy 400-as meg veszelyesebb,mert erosebb.nem azt modnom,h aszfaltszaggato,de ne nezzuk le a 250.est.tud meglepetest okozni... foelg egy kezdonek. sztem simson utan vagy 125-os,v 250-es
Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
abszolute nem supersprotra,hisz peldakent a ninjat emlitette
Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
Elvileg alkusznak kellene ezt megcsinálnia.
Jövő héten kiderül. De ha lehúzták a bónuszom, akkor hepaj lesz
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
Annyira azért nem durva a 400as. Szerintem. Sose ültem még 250esen, de az a 150ccm a különbség.
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
(#11138) bajnokpityu válasza ALI_G (#11133) üzenetére
kizártnak tartom,h 4mp alatt százon legyen.
eladó Kawasaki j300 robogó
(#11139) bajnokpityu válasza feca81 (#11134) üzenetére
félre ne érts,nem akarom én leszólni a 250et.hogy örültem volna egynek az ETZ helyett.de nem tartom egy jó vételnek ezt a kategóriát.inkább arra akarlak rávenni, hogy vegyél egy "rendes" használható motort,amire nem költöd rá gatyádat egy kiadós hajsza után.teljesen egyetértek,hogy a pici motor sokszor több örömmel jár,mint egy tank.csak a pici motor legyen már megbizhatóbb.de komolyan,sztem jobban jártál volna Te is egy komolyabb 125ös 2Tvel.teljes generál megáll 60ból,és az télleg kibir min 15e km-et 2 felújítás között.és az is megfutja a bűvös 180adat.gyorsulása meg a 250es FZRnek tök ugyanannyi mint egy gyári 125ös apriliának.és ar apriliából létezik 180as hanger is
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
(#11140) Tüzi válasza bajnokpityu (#11138) üzenetére
[link] a 400as fennt van 4 sec alatt
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
Igen tüzi ez így van
"fiatalság-bolondság, hülyegyerek sportmotort vesz."
Pontosan
kár h ennyire drága ez a ninja. 700-800k sokkal korrektebb ár lenne.Am nagyon bejön,tényleg jól néz ki és biztos jól megy! kezdőnek tuti tökletes lenne.
(#11142) bajnokpityu válasza Tüzi (#11140) üzenetére
legjobb eredmény amit találtam:
[link]
de a lényeg:sajátot mértél már?olyan gyönyörűen tudok én is videót gyorsitani,ihaj.a sportmotoroos videon meg valahogy túl gyorsan pörög fel ugyanaz a gép.
és a cbr250RR meg egy elég spéci gép,nem éppen átlagos 250es.
ez meg egy szaros 125ös:
[link]
vagy másik:
[link]
hogy miért csipem ennyire a 2Tt,nemtom....
szivem csücske:
[link]
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
Nagyon 1et értek veled.én is így gondoltam.tényleg elég a 250-es.
am hyosung ból melyikre gondoltál?
Mindenkinek mondom h nem árt a linkel képet a moci mellé mert nem wok tisztában a betüjelölésekkel
És köszi mindenkinek a segítségeket.
Hála nektek kezdek képben lenni
(#11145) Tothgera30 válasza fejescsv (#11141) üzenetére
Nekem a Honda Cbr 125R jön be, és ilyet veszek! Most három motorom van egy Simson SR 50, egy Honda Cbr 600RR és egy Honda Safari személyeiban találtam meg az igazi, bár most eladóvá vállt a Simo és a Safari és marad a két Cbr (ha meglessz végre a 125-ös).
"A pokol nem hely, hanem állapot"
(#11147) fejescsv válasza Tothgera30 (#11145) üzenetére
Jó kis gép kár h nincs ez 250 es ben. mindenképpen ezt a kategóriát tehát ha jól tudom supersport ot akarom mert ez néz ki jól legalábbis nekem ez tetszik
lehet vele vagizni
Am a ninja 250 r miért nem supersport? sport/naked között van
gondolom nem naked mert vannak rajta idomok rendesen ezek szerint "csak" sport.
de mi a különbség a sport és a super sport között?
a ninja 600 asa meg az 1000 rese supersport kategóriába van sorolva de a 250 es meg sport/nakedba.
[ Szerkesztve ]
en azert meg tartok a 400-astol.pedig eleg bevallalos vagyok.hozzateszem,edigi legnagyobb motor a vizsgamotor volt a seggem alatt,egy 600as bandit,v nem tom milyen.azal meg nem lehetett szaguldozni.na nem azert,mert nem birja,hanem mert ott volt a fulemben mindig,h lassits a 125-os CBR es a 250-es FZR kozott nagy kulonbseg van.en innen gondolom,h azert a 400-as is odavag.de lehet csak a tapasztalatlansag beszel belolem. bar ha ezt a gondolatmenetet kovetjuk,sajat magamnak mondok ellent,mikor azt mondom a 400-as meg a 600-as kozott nem sok a kulonbseg.franc se tudja,beszelek ossze-visssza,elvonasi tunetek
roviden en ugy gondolom,kezdomotor egy 125,max 250,es utana lehet menni 400-ra, v 600-ra.
Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
(#11149) feca81 válasza bajnokpityu (#11139) üzenetére
volt 125-os 2T-m. a 250-esek alapbol megbizhatoak,csak a gazdaik hozza nem ertese,es nemtorodomsege miatt ilyenek. elvegre ha azt vesszuk,h a japok maguknak csinaltak ezt,nem gyartanak maguknak sz.rt.
en nagyon imadom,es tuti meg fogom siratni ezt a kis vackot,barmennyire is megbizhatatlan. egyszeruen beleszerettem,es ha ujra ott lennek a vasarlas napjan,akkor is megvennem.egyszeruen gyonyoru.persze sok minden maskepp csinalnek,nem adnek erte ennyit,de megvennem.
a 125 2T meg nagyon jo,nagyon szep,de kinottem,es messze nem nyujtott nekem annyi elvezetet,mint ez a kis szocske.
a sor4 sztem jobban gyorsul,de errol kesobb meg is bizonyosodunk,ugyanis haverom aprilia 2T 125-osevel kihivott
Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
hyosung GT250R. idomos valtozat. gyonyoruen megcsinaltak, 7-800-ert mar olyat kapsz,h megszolal. digitalis muszerfal,v2-es motor. a suzukitol sok fejlesztest atvettek. nagyon fain kis gep.en egy idoben,mikor tele volt a tokom ezzel,majdnem vettem egy hyot.vegsebessegre ne mmegy ugy,viszont egy sportkipuffal oylan szep, tiszta, oblos hangja van,h hihetetlen.ott alltam mellette,mikor kikanyarodott a srac.meglepodtem,mikor olvastam az oldalan a 250-es feliratot. nekem egyedu la fejidom nem jon be.amugy mindennel meg vagyok elegedve. hyorol meg csak olyannak kerd ki a velemenyet,akinek van.o tudja igazan megmondani,h valosak-e a hibai.nagony sok az alaptalan pletyka.van is itt a forumon egy 250-es hyo tag,ferkoboy szemelyeben
[ Szerkesztve ]
Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.