végül is nem nehéz kikutyulni, katonaságban nyomattuk
csak egy kis naftin, palmitinsav meg benya kell hozzá... ja és nem árt tudni az arányokat
-= No way back from Here =-
(#11051) [lAyCsI] válasza Topiccsendőr (#11040) üzenetére
végül is nem nehéz kikutyulni, katonaságban nyomattuk
csak egy kis naftin, palmitinsav meg benya kell hozzá... ja és nem árt tudni az arányokat
-= No way back from Here =-
(#11052) [lAyCsI] válasza Topiccsendőr (#11045) üzenetére
jónéz ki
kicsi Niki is ilyenen edződőtt...
-= No way back from Here =-
Nálam nálam a T2 óta csakis egy lehet:
[ Szerkesztve ]
-= No way back from Here =-
(#11054) Topiccsendőr válasza [lAyCsI] (#11053) üzenetére
FAT BOY
jeee
Nem menekülsz a csendőrség elől.
(#11055) bajnokpityu válasza [lAyCsI] (#11052) üzenetére
kicsi Niki?
1 HDt vezettem, a Street Rodot,akkoriban az agyonpörgetős időszakomban ültem rá,akkor nem jött be.de kezdek hozzávénülni.
eladó Kawasaki j300 robogó
(#11056) jasszer válasza Topiccsendőr (#11048) üzenetére
Néztem h az-e, de nem akartam elhinni... komoly az illesztés a villát takaró lemeznél, meg a "fejidomnál" is. A kormányrudat is vszeg a Kendács Zrt. szállította, egészséges íve van. Sztem nem szeretném tudni h mennyivel kotortak ezzel a géppel...
Apokalipszis? Ezeknek?!
Én még sosem éreztem, hogy tudok motorozni, és én úgy gondolom, hogy aki ezt érzi, becsapja saját magát. Én úgy gondolom, hogy Rossi, vagy akár Talma mondhatja, hogy tud motorozni. Úgy is mondhatnám, hogy nem tudok motorozni, de szeretek.
25000km-t tekertem az er6-ba eddig, és egyre jobban érzem a gépet, egyre jobb a kanyartechnikám, az ismert helyeken egyre mélyebbre tudom dönteni a vasat, de távolról se motoroztam ki még a mocit.
sziasztok tudnátok nekem mondani valami fajin olcsó motor bontót?
Life is Short... Ride Hard!!!
Rosszul fogalmaztam meg a kérdést, arra gondoltam h ki mikor érezte azt h jobban tud motorozni, mint valójában. Apróságok is jöhetnek, amiket megúsztatok, pedig nem rajtatok múlt.
Apokalipszis? Ezeknek?!
(#11060) ALI_G válasza Jodanovich (#11058) üzenetére
feca a legilletékesebb ebben a tekintetben.
ha nagyon szükséges, hátsó féket finoman lehet használni, mást nem. Főleg azoknál a motoroknál lehet vele játszani, amelyiknek a hátsó fék lenyomására az elülső dugók közül is mozgósít egyet.
Bár ha kemény vagy, akkor powerslide
hú de régi hsz
[ Szerkesztve ]
Ja. Nem mai csirke
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
(#11063) [lAyCsI] válasza bajnokpityu (#11055) üzenetére
Hayden
-= No way back from Here =-
(#11064) Jodanovich válasza ALI_G (#11060) üzenetére
köszi
Life is Short... Ride Hard!!!
Keresgélok most új (használt) motort. Felhívtam pár eladót, mondják "áá már 3 éve rá se ültem, nincs nekem erre időőm" - és közben állat burummogás a háttérben Ez nem egyszer furdult elő. A másik: "emailben küldene pár nagyobb felbontású képet" (ország másik végében lakik) - "áá nem értek én az internehez, de majd izébizé" -
All Black...
esik ez a retek eső már vak 6 óra óta. Nem tudom hogy jutok haza, vasat nem akarom szegeden hagyni.
ja és persze csak délen esik, épp a határ mentén. Meg szolnok felé.
[ Szerkesztve ]
(#11067) Integra válasza qpakcovboy (#11031) üzenetére
ubááázzzzzeeeeee, ez azért ott van...
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
(#11068) qpakcovboy válasza Integra (#11067) üzenetére
Hát azért nem egy VTR, vagy Egy RR
ha gondolod,rakd be hozzank a garazsba 4 zar csak eleg,h ne vigyek el
Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
(#11070) Topiccsendőr válasza Stalker-2572 (#11065) üzenetére
ugyan.
Egy megragadt RGV 250-es hirdetést telefonáltam fel, amiben azt állította a tulaj, hogy 30 000 forintból meg lehet csinálni a megszorult dugót, Z alakban görbült hajtókart. (V2 zweitakt)
Nem kell mondjam ráb..sztam a telefont, hogy írjon még egy nullát a 30 000 mellé.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
köszi, de remélem, hogy felszárad most már, hogy elállt. De azért rendesen be van zárva most is.
(#11072) feca81 válasza Topiccsendőr (#11070) üzenetére
siman meglehet,csak kicsi a fantaziad.mi is meg tudtuk volna csinalni 20ft-bol ezt a szelepjavitast. ki a szelep,ki a minden,es ledugozni annak a szelepnek a helyet egy dugoval,v behegeszteni,v nem tom es akkor mar csak 15 szelepes gepem lett volna
Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
(#11073) Stalker-2572 válasza Topiccsendőr (#11070) üzenetére
Ha egy kép alapján látom, hogy igénytelen a motor mostmár fel sem hívom. 0-ra koptatott gumik, széjjelnyúlt lánc, agyonmatricázás az ilyen motorok nem kapnak törődést
All Black...
(#11074) qpakcovboy válasza Stalker-2572 (#11073) üzenetére
ennek az ellenkezője is gyanús lehet, mert láttam olyat, hogy pályán mentek vele X ezer km (pályaidommal. az összes gyári idom elrakva) Aztán amikor ráuntak visszaállították a gyári álapotot, óra visszateker és már szinte új állapotan el is passzolták.
Mindenki gyanús
Meg tudna valaki mondani, hogy milyen koltsegekkel jar a 125ccm-es motor és a 250-es?
Adók, biztosítások, stb... elég a megközelítő érték, hiszen motor kozott van kulombseg.
Szóval mennyivel tobbe kerul fenntartani egy 250ccmes motort mint egy 125oset.
''Beszél aki keres. Hallgat aki talál, de senki nem ért semmit. Az orvosok a halált. Senki nem ért semmit'' by: k&b: én, szeretlek, téged
ahogy bejott ez a nagy esozes, akar gurulhattunk volna is hetvegen.
valaki vasarnap 09:00-tol egy bp-feszkesfehervar-bp? muszaj biznicelni Tuzivel viszem a sajat dvd-it neki meg kis pizt es ad erte oil.
vasárnap GP
esetleg szombaton ha nem esik
[ Szerkesztve ]
-= No way back from Here =-
Gyakorlatilag minimális különbség van. Persze 4T esetén.
Évi 10-15ezer... Persze ez függ sok mindentől, de kopó dolgokra ennyit számolhatsz, plusz kb ennyivel több benyát eszik.
Mindennel együtt évi max 30ezer.
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
13kor keződik a 125ös...
Sunday, 8 June 2008
08:40 - 09:00 WUP 125cc
09:10 - 09:30 WUP 250
09:40 - 10:05 WUP MotoGP
11:00 Race 125cc
12:15 Race 250cc
14:00 Race MotoGP
Time schedule in local time. Time zone GMT + 2 hours.
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
Sziasztok.
Rengeteget böngésztem ezt a topikot de eszméletlenül sok hsz.van benne.
Végig olvasni lehetetlen bár lehet h megéri,szal majd olvasok még vissza.Mert h mondjam tudásom,ismeretem nagyon kevés.
18 wok (lettem 1 hete) szal mehetek A korlátra.B-t már megszereztem tavaly.
Rólam annyit még hogy vidéki vagyok és nagymuteromnál (falusi szal lehetett nyomni jogsi,bukó nélkül) pár évvel ezelőtt sokat simsonoztam! + szerelgettem is ami annyit tesz h carburátort kitudtam pucolni,1 kerekezésnél leszakadt az uszó 1ik tartálya vissza tudtam forrasztani szal apróbb dolgok.mivel 1 szimó nem nagy érték ezért eljátszadozhattam vele.(ezt azért írtam le h tudjátok h hányadán állok a motorozással ) Nagyon élvezem a motorozást és szerintem egy 250 es géppel el lehetne kezdeni ezt a műfajt
Tehát arra lennék kiváncsi hogy milyen mocit ajánlotok így életem első komolyabb motorjának.
Igaz még semmisem biztos,bár szüleim már tudják h mire fáj a fogam de még ők sem mondták ki rá az áment :S és így még a moci anyagi dolgairól sem volt szó.De még az is lehet h vadi újat kapnék
Gondolom nem javasoljátok 1 kezdőnek,inkább vmi használt mocit képzeltek el amit ölhet/törhet. és tudom h azt sem mondhatom h de én vigyázni fogok mert még ha így is lenne akkor is nem csak én veszek részt a közlekedésben.
1ébként a (2008-as) kawasaki ninja 250r-t néztem. így képek + adatok alapján nagyon bejön.
Semmi tapasztalatom nincs motorokkal kapcsolatabn tehát kiváncsi vagyok h milyen márkát ajánlotok.Nem tudom melyik jó motorilag,melyik kényelmes stb sőt azt sem tom mik a legfontosabb szempontok moci választásnál
egyébként sport mociban gondolkodtam,mivel hobira szánom + vagizásra ( ha szabad ilyet mondani ) + esténkénti körözés a városban,később kisebb kiruccanások nem túl messze , szép helyekre
Tehát fontos a design ezért lenne jó 2008as model.
Bocsi ha hülyén írtam
Véleményeiteket,javaslataitokat előre is köszönöm
[ Szerkesztve ]
nyah, ha japan belpiacosra vagysz, akkor kerdezd meg feca-t
egyebkent meg az osszes tanacsom annyi h vedocucc mindig legyen rajtad. nem leszel tulsagosan vagi hajlithatatlan jobblabbal vagy hianyzo fel arccal. ha hasznalt motort veszel, mindenkeppen megbizhato forrasbol szerezd be, ha lehet. es igen: ujat nem vennek elsore. akarmi megteszi egy evig, amig rajossz h hogyan lehet kozlekedni motorral, hogyan kopik el
Előszöris Köszi a véleményed.
A védőruhás tanácsod mindenképp megfogadom pár napja motoros baleseteket nézek h hátha elrémíszt vagy vmi de nem hat semmit
ez egyszerűen szerelem és mondom ezt én aki még nem is motorozott 1 normálisat
bár simsonnal is lehetett élvezni
És igen japó gépekben gondolkoznék és abból is a kawasakinak van 250 es sport motorja (más gyártóknak nem is nagyon van) ami nagyon jól nézne ki
Nem jókat olvastam a többi-ről.pl van a hyosung amiről nem írtak jókat a ducati-t sem ajánlják fenntartás miatt.a harley meg 1 másik kategória.
yamaha,honda volna még jó de ezek sem csináltak 250 sport mocit :S
Jah meg van még aprilia arról meg azt írták/hallottam h nagyon jó motor de ha hozzá kell nyulni akkor onnantól vége
[ Szerkesztve ]
ne szomorits el h csak a kawa-nak van 250-es sportgepe
honda cbr250rr, yamaha fzr250, suzuki gsxr250?
honda rvf250, vfr250...
es akkor nem vettuk a ketutemu retteneteket (nsr, tzr, stb)
ennyire nem értek hozzájuk mármint ezt az ütem szerinti betujelölés
Jah am kössz rákeresek gugliban.aki gépet ajánl örülök ha linkel mellé
[ Szerkesztve ]
egyébként kezdő motorosoknak mit ajánlotok? pár jó tanács esetleg 1 weboldal amit jó ha átböngészek?
(#11086) Jodanovich válasza fejescsv (#11082) üzenetére
250 es gépek kibaszottul gyengék... ugyan olyan fűnyíró motoros gépek mint a talmácsi által motorozott 125ccm legalább egy 400 assal kezdj el motorozni mert ha tovább lépnél akkor egy 250 es után pl egy 600 as kurva durva lenne... elsőnek is vegyél fajin bőr ruhát jó bukót kesztyűt csizmát aztán motort.... (nállam egy két dolgot be is tudc szerezni...) <--- ez volt a reklám helye!!!
japán motor ügybe a kawasaki a legjobb választás kis cég de a legprecízebb a japánok közül amúgy meg motorba olasz csak drága.... azt tudnám javallani neked h július 4 5 6 án menj el megnézni kunmadarasara a gyórsulókat!!! aztán még konkrétabb képet kapsz a dologról
remélem bele tudtam okoskodni?!....
Life is Short... Ride Hard!!!
(#11087) Stalker-2572 válasza qpakcovboy (#11074) üzenetére
Idom az annyira nem lényeg valóban, mert bármikor cserélhették olcsósága miatt. Érdemes sztem nézeni a csavarokat és a váz alját...
All Black...
hát kezdőnek jó tanács? mire gondolsz? motorra? vezetési technikára? közlekedésre?
legtöbben azt mondják, érdemes végigjárni valami ranglistát. motort illetően (125...250v400...etc). az uj 250esek nem olyan vészesek, sztem felülhetsz rájuk, ha sportgépben gondolkodsz. uj motorokkal nem lesz gond, ha használtba veszel, nagyon nézz körül, vételnél megbízható forrás sokat számít (ahogy előttem is írták).
egy kiszemelt motorról olvass sok tesztet, rengeteg video van neten.
motorozáshoz van egy jó vezetéstechnkai pdf-m, ha érdekel megkeresem és átküldöm. sztem egész jól leírja hogyan kell használni a gépet. persze ugyis egyéni minden, sok tapasztalat fog dönteni, meg tipusonként eltérő, de ad tanácsokat.
közlekedésben résztvevőként, meg hát egyik legkiszolgáltatottabb vagy motorral. ésszel, körültekintően: itt van pár okosság.
szerk. ruházaton nem érdemes spórolni, vagánykodás is ésszel
mindig viselj bukósisakot: [link] [link]
[ Szerkesztve ]
sok munka és ugyanannyi lazaság
(#11089) Stalker-2572 válasza fejescsv (#11085) üzenetére
Nem mész autók közé, nem ütnek el Vegyél legalább 500-as motor, abból is 1 vagy 2 hengeres, azokban van legalább nyomaték.
Kinézel valamit érdemes itt elolvasni a véleményeket: [link] páran hülyeséget írnak, de vannak közte hasznos cikkek.
[ Szerkesztve ]
All Black...
(#11090) Stalker-2572 válasza bocX (#11088) üzenetére
125, 250 hát nagyon van pénz évente motort váltani.... azért egy 600-as túragép sem vág oda, sőt
All Black...
értem én.
én is sv 650el kezdtem, pont ezek miatt. ha nem találok rá erre a gépre akkor gs 500 lett volna. mondjuk nekem a túra akkor bejött, meg nem merek még felülni sportgépre, túl erős (120LE) kezdésnek, mer` az nálam ugy kezdődne hogy 600ccm. annál kisebb sportgépre nem vagyok hajlandó felülni. szal amig megtanulok normálisan vezetni addig ez.
[ Szerkesztve ]
sok munka és ugyanannyi lazaság
(#11092) Jodanovich válasza Stalker-2572 (#11090) üzenetére
pont ezt akartam mondani, h kinek van pénze évente motort váltani? ezért kell az arany középutat választani és majd utána a véglegest....
Life is Short... Ride Hard!!!
(#11093) fejescsv válasza Jodanovich (#11086) üzenetére
Köszi
De sztem 250 elég 18 wok A korlátot tehetek 25kw ig bár tudom meglehet oldani a papírozást de sztem elég még a 250 es.De ha többen is ezt mondják akkor megfogom gondolni mivel végülis tényleg nincs tapasztalatom.
Nem akarlak elkeseríteni, de az esetben mehetsz A-ra, ha van két éves A1-ed. Azért, mert van B-d, attól még nem mehetsz A-ra.
Az A feltételei, hogy legyen legalább két éves A1-ed (ez esetben a különbözeti vizsga 2-3 hét), vagy legyél 21 éves.
Motor választás.
Az nagyon fogós kérdés.
Mire kell? Milyen kell? Sportmotor, sport-túra, endúró, krossz? Én is 125ről mentem 400-ra, annyira nem rémisztő a dolog, de ne vegyél 600ast. Ha igen, akkor valami túra vasat, CB-F, vagy GSX-F, ami 600as létére 80-90 ló. Bár, embere válogatja, de a szamárlétrát érdemes betartani. Én tök jól elvagyok a 400assal négy éve, semmi bajom nincs vele, fenntartható motor. Nem nagyon eszi se a láncot, gumit, se semmit. 120-130al tötymörgésnél megeszik 4 litert. Visszabököd 3ba, akkor megindul jól. 250-es lépcsőfok érdekes kérdés. Ha lenne épkézláb 250-es akkor nem mondanék semmit, de állat magyarok szétk.rnak mindent, hidegen már tépi, olajcsere luxus, szelepállítás vajon mi... fél órát satarázik, mire beindul a motor...
Szóval használt motor vásárlással okosan. Lehet jót kifogni.
Ha sikerülne egy jó 400as vfr-t rvf-et, vagy netán cbr-t (ebből csak az újabbat, az nc29-et keresd) kifognod, akkor sokáig jó társad lesz. De ez csak a Honda sportmotor felhozatala volt, van itt még cb400, meg minden egyéb motor, ízlés szerint.
Sok sikert
[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
Hát nem is tudom bármit amit ti fontosnak tartotok és nem tanítják
A pdf érdekelne,mindenképp belenéznék. Mail címem-re jöhet ha megtalálod.
előre is köszi!
(#11096) Stalker-2572 válasza Tüzi (#11094) üzenetére
És ehhez még annyit tennék hozzá, hogy több henger = több gond
All Black...
Nem keserítesz el mert tisztában vagyok a jogsi korhatárokkal.sztem félre olvastad.A korlátot írtam mindenhová,amire 18 tól mehetek és 25kw teljesítményig érvényes.
ezért is mondtam a 250 mocikat.a tipust és h mire kell már leírtam, ezen az oldalon nem kell sokat visszaolvasnod. tehát sport motor mert azok tetszenek,azok vagányak.h mire kell? hát csak hobi,ha unom akkor kisebb kiruccanás a környéken csak.de első sorban csak krúzolás a városban,vagizás és élvezni a motorozást itt a környéken.
Kezdő létemre + a jogsi miatt is bár ezt ki lehet kerülni a motorhoz hamis papirokkal 600 ast 250 es néven még talán nem foglalkoznának vele a rendőrök pláne itt vidéken.De a lényeg h szívesen betartom a szamárlétrát saját érdekemben így is nagyon bolond vagyok
fél éves a jogsim V os golf 102 Le van alattam
és eszméletlen amit csinálok
adrenalin függő wok
nah a lényeg h sztem nagy lenne nekem elsőre egy 600 as.
[ Szerkesztve ]
(#11098) Tüzi válasza Stalker-2572 (#11096) üzenetére
Tééééényleg
Nem is értem miért nem csinálnak ezres egyhengeresből 300at hasító sportgépet
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
Ha tisztában vagy vele, akkor ok
Hamis papírokkal meg addig jár a korsó a kútra, amíg nem igazoltatja egy rendőr
De. Sportmotor nem arra van kitalálva, hogy krúzolj vele a városban. Megfogod, felülsz rá, irány az első szerptenin, nyomod egy-két-három órát, aztán hazamész.
Krúzolásra vegyél robogót, vagizásra meg egy supermotot, vagy valami egyhengerest.
Sportmotornak szenvedés az 5ezer alatti tartomány, és nem tesz jót neki.
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。