Hirdetés

2024. június 22., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Motoros topic - Achívum IV (téma lezárva)

Hozzászólások

(#12151) ALI_G válasza #25954560 (#12140) üzenetére


ALI_G
veterán

á, már értem miért volt megnyitva ez a topic :))
Nekem sajnos nem hiszem, hogy jó lesz. Egyébként is ki akar annyi kockát? Itt is annyi van belőlük mint a nyű :DDD

(#12152) Tüzi válasza feca81 (#12142) üzenetére

Ha nem menne a szivattyú, akkor kb 4-5 perc után besülne. Gondolj bele. Átmelegszik az egész, nem megy a víz, nincs ami elvigye a hőt a hűtőhöz. Az, hogy a kiegyenlítőtartályban ide-oda megy a víz, teljesen normális. Ahogy melegszik a víz, úgy tágul. Kell neki hova, különben szétnyomná a hűtőt mondjuk.
Nem lehet, hogy a levegőzője dugult el? Van egy túlfolyója, én megnézném, mielőtt szétkapom megint az egészet.

Bár, gyakorlás teszi a mestert :U :(

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#12153) feca81 válasza Tüzi (#12152) üzenetére


feca81
aktív tag

ha levegozon a tulfolyot erted,akkor semmi gond,az tiszta,ott csorog ki a viz :DDD ez kb 10 perc utan felforralja a vizet. de ha van leghutese,nem forralja.lehet,h megy a vizszivattyu. en inkabb arragondolok,h nem megfelelo a keringetese.v ne megyeneltesen jar,v valahol dugulas van,es a szuk keresztmetszeten, nem tud olyan gyorsan aramolni a viz...

mod: hozza kell tenni,nem mindgi forralja a vizet.

mar arra is gondoltam,h a tomitesen,amit most gyartattam, nem egfelelo helyen vannak a vizaramlat lyukjai,es igy ott szukiti a keresztmetszetet. elkepeszto mik nem jutnak az ember eszebe,ha gondolkodik :DDD

[ Szerkesztve ]

Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.

(#12154) Tothgera30


Tothgera30
Ármester

Tudtok ajánlani 50ccm-es váltós (gyorsulási) motort, mert eddig megnéztem párat, de nem tudok dönteni, akármi jöhet, csak jó állapotú, szép, és gyors legyen?

Yamaha Tzr
Derbi Gpr
Rieju Rs 2 Matrix

[ Szerkesztve ]

"A pokol nem hely, hanem állapot"

(#12155) Gaboman válasza ferkoboy (#12096) üzenetére


Gaboman
nagyúr

Halló,haverom nemrég jött meg a GT650R-el.
Oda adta egy körre. :)
Tényleg kellemes motor,egyedül a testartást kell megszokni rajta.
A blokk alapról szépen egyenletesen húz,6-ban akár 50-el is lehet vele menni.
Nem egy mérgezett egér ami dobálja magát össze,vissza gázadásnál,hanem inkább folyamatosan intenzíven gyorsul.
A spoilerek kicsikét zörögnek rajta rosszabb utakon.
Összeségében amit mentem vele nagyon jó benyomást keltett bennem.

[ Szerkesztve ]

Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

(#12156) TayRol


TayRol
veterán

No, ha megerem, jovo szombaton megyek Gyorbe a Realmotor-hoz Banditot nezni, s ha minden klappol, akkor lefoglalozom. Telefonon keresztul szimpatikusak, de majd szemelyesen kiderul minden. Bar sajna csak augusztusban tudnam elhozni...
Elso uj motorom lenne, s most a gondolataim csak e korul forognak. Csak en vagyok ilyen, vagy ez termeszetes velejaroja a dolgoknak? :))

(#12157) #25954560 válasza [lAyCsI] (#12149) üzenetére


#25954560
törölt tag

pingeljetek majd meg. vasparna raerek.
logoff,

(#12158) Gaboman válasza TayRol (#12156) üzenetére


Gaboman
nagyúr

Én meg most indulok 4 órakkor megnézni egy Husqvarna SM610-et.
Teljes sport kipufogó rendszer van rajta +adja hozzá a gyárit is,1 új első gumit is.
Állítólag kitünő állapotban van kívül,belül is.
Ha minden szép és jó akkor meg is veszem. :)

[ Szerkesztve ]

Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

(#12159) TayRol válasza Gaboman (#12158) üzenetére


TayRol
veterán

Mivel SM-eket nem ismerem, megneztem gugliban, melyik a 610-es, s rajottem, hogy mutereknel videken a gyermekkori jobaratom is ilyet vett. Sajna mivel havonta egyszer talalkozom vele, sok infot nem tudok a geprol, csak azt, hogy a gyari dobbal is eleg komoly a hangja. En csak a haz elott lattam (s hallottam) elhuzni... :D
Egyebkent jarj szerencsevel, remelem jo lesz :)

[ Szerkesztve ]

(#12160) Gaboman válasza TayRol (#12159) üzenetére


Gaboman
nagyúr

Köszönöm!
Remélem tényleg jó is lesz nem akarok 340km potyára elmenni.

Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

(#12161) [lAyCsI] válasza #25954560 (#12157) üzenetére


[lAyCsI]
addikt

ólrájt,
szombat estefelé értekezzünk mizu...

peace

-= No way back from Here =-

(#12162) Tüzi válasza feca81 (#12153) üzenetére

De a szemből jövő légáramlat sokkal kevesebbet hűt rajta. Ha eleget hűtene, akkor minek lenne benne víz? szerinem szereld le az egyik csövet, tedd egy lavór fölé, indísd el, és húzd meg neki. Ha kiköpi a vizet, akkor jónak kell lennie.

Amúgy passz. Nem tudom mi lehet a baja. Nézd meg a vízpumpát, abból kiderül.

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#12163) bajnokpityu válasza feca81 (#12145) üzenetére


bajnokpityu
félisten

de enyim öngyógyuló:)

juj,ma mentem a cbrel 6kilamétert.
aszta...
hát nem kis feladat volt vezetnem.elszoktam ekkora sulytol,erőtől..
"döntés" körforgalomban gyökkettő.égő ilyenkor kezdeni szezont.égő,hogy aeroxxal körbekerülöm magamat...
fék nyomáspont sehol(fém fékcsöves az érox),hogy tudtam én ezzel szépen menni?
és reggel 10kor ezzel kivánok 2 személlyel szegedre gurulni.

eladó Kawasaki j300 robogó

(#12164) feca81 válasza Tüzi (#12162) üzenetére


feca81
aktív tag

hat eppen ez az!!! akkor megis miert van az,h ha nincs legaramlat,felforr,ha van,akkor meg nem?
nem gyozom hangsulyzoni,ennek a motornak lelke van,es utal engem :((
mellesleg hazaertem.ahogy jovok haza,allandoan felhofokon van.ok.vasarhelyen kezd kicsit felkuszni,de hamar kiertem,nem volt gond.12 ezres fordulaton "szaguldoztam". egyszer csak leesik 10re a fordulat,nem gyorsul.na mondom mi van mar megint?huzok ra bogazt,durran egy mocskos nagyot.hiretelen felindulasbol egybol lekapcsoltam a motort,kuplung be.remelem nem egy szelep megint.lealltam,megneztem a vizet,semmi nem fogyott.ez eddig jo. akkor nem sult meg.visszaszerelem az idomot,beoltozom,raadom a gyujtast, kerreg a benzinpumpa,mint a bolond ora.na fasza,kifogyott a benzin.at tartalekra,poccre indul,hazajottem.kb 4 km-re voltam otthontol.rohogve haza is toltam volna akar. itthon nezem benzint,alig van benne.mi a picsa? megin elojon a 10 literes fogyasztas???? remelem csak elszamoltam vmit,mert ha nem,nem tudom mi tevo legyek...
egyre tobbet gondolkozom azon,h szetkapom alkatresznek,es eladom darabonkent...

Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.

(#12165) Tüzi válasza feca81 (#12164) üzenetére

Nem lehet, hogy csak egyszerűen nem megy a hűtőventillátorod? Mert akkor felforrhat a víz. Hangsúlyozom, hogy sportmotorban, üzemmelegen, városi tötymörgéssel 2-3 perc alatt bekapcsol a venti. Főleg ilyen 35-40 fokban.

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#12166) feca81 válasza Tüzi (#12165) üzenetére


feca81
aktív tag

a venti megy,es idoben kapcsol. azt mar az elejen kilottem.
szetszedtuk a vizpumpat.a lapatjai megvannak,nem mutatja meghibasodasnak jeleit. bar meglepo modon,mikor beinditottuk,h kopje a vizet,ahol megbontottuk,mindket iranybol kopte felvaltva.mintha mindket iranyba hajtana a vizet.erdekes... a csoveket,hutot atfujtam tudobol,siman atjott a levego,nem mutatja,h el lenne dugulva.ettol fuggetlenul persze kitisztitjuk,ha mar szet van szedve. kezdek kifogyni az otletekbol. arra is gondoltam,h lehet valahol nem huztuk meg normalisan a csoveket tarto bilincset,es ott mehet be levego? :F

Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.

(#12167) rebel56 válasza feca81 (#12153) üzenetére


rebel56
tag

Hűtőfolyadék-cserénél ilyennel mostam át a rendszert: [link]
Ártani nem ártott, bár nekem előtte se volt problémám, amolyan megelőző karbantartásként. Talán dugulás ellen is használ.

(#12168) feca81 válasza rebel56 (#12167) üzenetére


feca81
aktív tag

mi trisot fogun hasznalni.bar sajna itt dugulasrol szo sincs mar.vmi mas problema van.
azert koszi:)

Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.

(#12169) Topiccsendőr válasza feca81 (#12146) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

mer én az elnyűhetetlent is elnyírom. Keményebb vagyok náluk :DDD

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#12170) Topiccsendőr válasza ALI_G (#12139) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

hábazz, ott volt hogy: "többiek?" :D

[ Szerkesztve ]

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#12171) Topiccsendőr válasza [lAyCsI] (#12149) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Szombaton körtelefon. Megdumáljuk.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#12172) Topiccsendőr válasza Tothgera30 (#12154) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Az gyorsasági te! :D
Dragot akarsz venni segédmotorban?
Tökmindegy mit veszel szerintem, Minarelli blokkot raknak a japán, olasz, spanyol motorokba egyaránt. Sőt a Rieju-Apriliába biztos vagyok, hgoy AM-5 ös Minarellit raknak.

Jah én valszeg RS 50-est vennék. Kakucsringen egy kissrác 0:49-es időt ment vele, totál gyári állapot volt, semmi tuning. Hozzáteszem, 0:47,9-et megy az MZ kupa bajnoka. Akkor már keresztbe megy a kanyarokban. És mégis egy 250-es motorral, igaz annak a motornak nincs futóműve...

[ Szerkesztve ]

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#12173) Topiccsendőr válasza feca81 (#12148) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Te Feca! nem lehet, hogy egész egyszerűen a hűtősapkádban lévő szelep van elromolva, és hamar kinyílik?

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#12174) feca81 válasza Topiccsendőr (#12173) üzenetére


feca81
aktív tag

gondoltam mar ra,de eddig jo volt?
mitol ment tonkre egyi knapro la masikra?raadasul ahogy nezem a gumi resze ep,nem tudom mi mehet tonkre rajta.a rugo?

Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.

(#12175) Topiccsendőr válasza feca81 (#12174) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Tönkremehet, nemtom hogyan, túl korán nyit ki. Elfáradt a rugó, vagy rosszul tömít a gumi. Azért nagy nyomás van ott. Esetleg a termosztátot is érdemes megnézni. Normálisan le kell légteleníteni a rendszert, van egy légtelenítő csavar, amivel mindezt megteheted, bár valszeg már bekötött szemmel is meg tudod csinálni :D

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#12176) Gaboman válasza TayRol (#12159) üzenetére


Gaboman
nagyúr

Hát sajnos elszomorító volt a délután a 350km teljesen feleslegesen tettem meg.
A motor egy teljesen szétnyúzott gép volt,ráadásul estek is vele mert jobbra keményen húzott a futómű.
A blokk annyira gyenge volt hogy 6-ban egyenes úton hírtelen nagy gázra semmi reakció,mintha egy simsonnak húznám 15%-os elelkedőnek 3-ban.
Holnap még megyek fehérvárra és megnézek egy másikat,remélem az ennél jobb lesz mert ez katasztrofális volt.

[ Szerkesztve ]

Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

(#12177) Topiccsendőr válasza Gaboman (#12176) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

A gyökérarcúval meg kell fizettetni a benzin árát, az ilyeneknek eltörném azt a kezét, amelyikkel felrakta a hirdetést az internetre.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#12178) Gaboman válasza Topiccsendőr (#12177) üzenetére


Gaboman
nagyúr

Hát nagy mocskos személtláda volt az bizonyos.
És úgy hírdette hogy kitünő állapotú!

Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

(#12179) feca81 válasza Topiccsendőr (#12175) üzenetére


feca81
aktív tag

na ha megmondod,hol va naz a legtelenito csavar,eskuszom adok neked 1000Ft-ot :DDD mert mi mar 2 eve keressuk,de meg nem talaltam meg! termosztat meg nincs benne,kivettem emg az elozo felujitasnal.az a baj,h ne mtudom letesztelni a sapkat.mert most hiaba neztem meg,a gumi jo allapotu,ne mrepedezettt,meg kezzel be tudom nyomni a rugot,de a franc se tudja,hany kiloval nyomom,es hanynal kene nyitnia.tudsz vmi megoldast a tesztre?

Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.

(#12180) feca81 válasza Gaboman (#12178) üzenetére


feca81
aktív tag

varta a marhat,aki megveszi.benned csalodott,ugy latszik:)
nalam mas votl a helyzet,en marha voltam,megvettem :DDD

mod: a vicc az egeszben az,h ezzel atudassal is megvennem,mert nagyo nbejo na gepezet,igaz csak harmad aron

[ Szerkesztve ]

Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.

(#12181) Topiccsendőr válasza Gaboman (#12178) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Én telefonban már rutinosan meg szoktam kérdezni, hogy mennyi az igazságtartalma a hirdetésnek, meg azt szoktam mondani, hogy spóroljunk egymásnak időt, ha kimegyek és egy megütött szar lesz akkor inkább most mondja meg, mert ha csillió km után ott kiderül, az tuti hogy ráhívok valami szervet, vagy ügyvédet, vagy kopaszt, vagy felgyújtom, vagy ha nagyon nagy darab akkor kurvaanyázok és elfutok :D
Mindenesetre nekem tele van a tököm a hülyéneknézéssel. Tele van féreggel ez az egész motorpiac is. :((

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#12182) Topiccsendőr válasza feca81 (#12179) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Ne szopass, nekem a ZXR nél gyönyörűen még aranyos gumisapka is volt rajta, csittifitti légtelenítőcsavar a vízpumpa felett. Nah mennyivel jobb a Kawasaki :DDD
Egyébként meg nem necces túlhűtött motorral menni? Azonnal termosztátot neki. Mert meghajtod hidegen aztán ott van a csodálkozás hogy már megint mér hengerfejes.
Bezony azt a rugót kell kimérni. Nem tudok rá módszert, viszont az érték benne van a manualban... Kell egy rugóerőmérő.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#12183) Gaboman válasza Topiccsendőr (#12181) üzenetére


Gaboman
nagyúr

Sajnos nekem is hasonló a meglátásom,és akkor megpróbált megmagyarázni mindent,hogy miért van lenyúzva az oldala hosszában,ő szerinte a csizma,mondom neki a kipufogó oldalán?kétlem!
Meg hogy az nem is húz férre,válaszolom rá dehogy nem szint átt akar menni a másik oldalra.
A rendszámtábla kettétőrve úgy lett felcsavaroza azt mondja rá,ez tetszett a legjobban,(a rezonancia végett van).
Ezen magamban majdnem beszartam a röhögéstől,teljesen komplett hülyének nézett.

Más:Tud valaki nagyon szépen dolgozó műanyagidomok,tank,sárvédők,festésével foglalkozó szakembert?

[ Szerkesztve ]

Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

(#12184) TayRol válasza Gaboman (#12176) üzenetére


TayRol
veterán

Hat sajnalom, hogy igy tortent, s ilyen hosszu utat tenyleg siman kifizettetnek a hirdetovel. :((
Remelem holnap tobb sikerrel jarsz. En azert nem merek/mertem uj motort venni, mert szerintem egy ilyen ember siman atvagna (meg kezdo vagyok e teren sajna, bar azert lenne olyan dolog, amit tuti eszrevennek :) )

[ Szerkesztve ]

(#12185) feca81 válasza Topiccsendőr (#12182) üzenetére


feca81
aktív tag

meg termosztat nelkul is felig van a hofokmero ora:) ha benne lenne,sztem nem is tudnek vele menni csak 1-2 km-t.a vizpumpa nekem annyibol all,h van egy hajtas a blokkban,ami hajt egy kereket,amin lapatok vannak.mint egy ventillator,csak itt sok kicsi lapat van.semmi elektronika,csak mechanika.es ott nincs csavar:) megnezem a manualjat,hatha.. de a rugot akkor se tudom kimerni:) annyit tudok,h ezen a hutosapkan egy 0.9-es szam talalhato.igaz ez 2kr-es valtozate,nekem meg ugyebar 3ln van.nem hinnem,h jelentene barmit is.most probalok utanajarni (az eredeti hutosapkam lenyulta az exszerelom)

Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.

(#12186) feca81


feca81
aktív tag

ehune'!

hihetetlen,de megtalaltam,es elviekben jonak kell lennie a sapkanak:
radiator cap opening pressure: 103kpa
0.75-1,05 kgf/cm2. nekem ugyebar 0,9-es van. hogy jo-e,azt mar csak isten tudja...

[ Szerkesztve ]

Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.

(#12187) ALI_G válasza feca81 (#12142) üzenetére


ALI_G
veterán

mikor vettétek ki a termosztátot?
Csak mert (hát pontosan nem tudom, hogy a tied is) a fordulatszámtól függően keringteti a vizet a pumpa. Alacsony fordulaton kevésbé, alapjáraton nekem is 100 fölé megy és akkor is ha csak 3000-et forog 50-nél, de direkt kipróbáltam és ha visszaraktam 2-esbe 50-nél, fél perc alatt lement 5 fokot, mert elkezdte jobban keringtetni.
Lehet, hogy a tied alapjáraton leállítja a pumpát vmiért, esetleg a beállítás az idő folyamán elállítódott.

(#12188) ALI_G válasza Topiccsendőr (#12181) üzenetére


ALI_G
veterán

Mindenesetre nekem tele van a tököm a hülyéneknézéssel. Tele van féreggel ez az egész motorpiac is.

és most képzeld el ez mellé azt, hogy mi egy összetartó szub-társadalomnak számítunk... :W
én is nem egyszer meséltem el azokat a motorokat amiket megnéztem, egyiket se venné meg ép eszű ember.

(#12189) ALI_G válasza Gaboman (#12183) üzenetére


ALI_G
veterán

én azt ajánlom, hogy küldj egy e-mailt annak az oldalnak az üzemeltetőjéhez, hogy vegyék le a hirdetést, mert nem azt árulja mint amit felrakott. Pusztuljon a férgese!
mellesleg légyszíves tedd közzé a linket, hogy ki az illető.

[ Szerkesztve ]

(#12190) Gaboman válasza ALI_G (#12189) üzenetére


Gaboman
nagyúr

Ez a gép az.
Ráadásúl hazudik abban is hogy nem első tulajdonos hanem második.

Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

(#12191) feca81 válasza ALI_G (#12187) üzenetére


feca81
aktív tag

az elso osszeszerelesnel,kb 2 honapja.
sztem is a fordulatszam szabalyozza,de hogy allitodhat el?

Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.

(#12192) feca81 válasza Gaboman (#12190) üzenetére


feca81
aktív tag

jajj mar,csak felreertes az egesz. azt irta nagyon megkimelt allapotban.vagyis az utolso par km-en nagyon kimelte,nehogy szetessen eladas elott :DDD :DDD :DDD

Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.

(#12193) Tüzi

Óccsó' Fókszvágent tessék!!! :Y

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#12194) ALI_G válasza feca81 (#12191) üzenetére


ALI_G
veterán

100x szétszedtétek és összeraktátok :))

(#12195) ALI_G válasza Gaboman (#12190) üzenetére


ALI_G
veterán

a 2. képen ott egy olyat hornet mint ami nekem van :C

(#12196) feca81 válasza ALI_G (#12194) üzenetére


feca81
aktív tag

de csak 2x volt nagy felujitas:) az egyik a fo,amikor mindent kicsereltem,a masik meg mikor szelepet tortem.es a nagy felujitasnal vettuk ki.a szelepcsere utan,vagyis most mar reg nem volt benne.:)

Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.

(#12197) feca81


feca81
aktív tag

helyzetjelentes.a blokk aljan levo olajteknot,v kartellt ,v mittomen hogy hijjak,levettuk.semmi viz nem votl benne, az olaj 1200km utan is tokeletese viszkozitasu.kicsit fekete mar,de meg eppen atlatszo.hangsulyozom,viznek nyoma sincs.ezzel kizarhatjuk,h az olaj,es a viz atszakadt volna a hengerfejtomitesnel.mar csak a tuzkarikakat kene valahogy kizarni,de ahhoz szet kellene szedni,akkor uj tomites blablablabla.szoval azt egyelore kihagyjuk. amit eszrevettunk,h ennek a teknonek a tomitese engedte az olajat.a csizmam tiszta olaj volt,es ahogy mentem vele a hutore is jutott rendesen.abba persze beleragadt a por, a szosz, a minden.jelentosen lecsokkentve (felere) a huto hutesi feluletet.elkepzelheto,h csak ez a baj? :F

Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.

(#12198) bocX


bocX
tag

sziasztok! 2003-4 utáni kawasaki-kal is lehetnek gondok? z750-ben gondolkodom, nagyon jó gépeknek tűnnek. rosszat nem olvastam róluk, hogy bármi praájuk is lett volna...persze biztos nyúzzák őket, meg el kell menni kipróbálni, de ezekkel talán nem járhatok rosszul mint a régebbiekkel? vélemény? köszi! :R

sok munka és ugyanannyi lazaság

(#12199) Tothgera30 válasza Topiccsendőr (#12172) üzenetére


Tothgera30
Ármester

Köszönöm válaszodat. Én az Aprilia Rs 50-et kizárnám, mert maximum 4 éves motort akarok venni, és az Rs-ek ára elég magas, mert most néztem meg ezt, és elég drága, mert ennyi pénzért sokkal jobb Yamaha Tzr-t veszek. Úgy tudom ezekben fekvő minarelli blokk van, (Yamaha Aeroxban / Aprilia Sr-ben is) amik nagyon megbízhatóak és jól tuningolhatóak. Kinéztem pár motort, amik bejönnének, és érdeklődtem is utánnuk az eladótól: Rieju, Derbi és végül, de nem utolsó sorban a Yamaha. De ha tudtok jó motorokat ajánlani írjatok a tothgera30@freemail.hu-ra, és ott biztos elolvasom az üzenetet.

[ Szerkesztve ]

"A pokol nem hely, hanem állapot"

(#12200) Flashback


Flashback
addikt

Szép volt Talma :) Nagyon parádés volt!!

Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Motoros topic - Achívum IV (téma lezárva)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.