Höhö Én 4500anként
Nagyon max 5000.
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
Höhö Én 4500anként
Nagyon max 5000.
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
Még nem De majd azzal fog. Kérdés, hogy a szerencsétlen alternátor elbírja-e
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
(#12603) bajnokpityu válasza Boci_83 (#12592) üzenetére
bizony én ismerek egy gsxr-t,akivel összesen 2ezeret mentek 3 év alatt.kint a csűrben telelt mindig(minus 10 fok),és a 3ezer alatt nem cseréltek olajat.a javítási számla:váltócsapágyak,kuplung,munkadij 200e Ft.szelepek,dugóval nem történt semmi,nem vizsgálták.
eladó Kawasaki j300 robogó
(#12604) bajnokpityu válasza ferkoboy (#12587) üzenetére
z ebben a formában nem igaz. az olajos szűrőt apáink,nagyapáink is hazsnálták,sokkal gagyibb olajakkal,mint mostanában vannak.a sportszűrő(nem direktszűrő) tudtommal legalább olyan jól szűr,mint a gyári papir,csak kurta sok nyűg.torlónyomásos gépnél 3ezrenként,simánál 6ezrenként le kell bontani a tankot,nekem tankbőrt,stb...
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
(#12605) bajnokpityu válasza Boci_83 (#12578) üzenetére
anno,nekem F4i-n mikor vettem,egy közepesen elkoszolódott papirszűrő volt benne.gyári került 14be,KnN meg 16ezerbe,tehát KnNt vaktam bele.és érezhető volt a változás,könnyebben pörgött föl.az injektor meg kb 100km alatt átállitotta magát.eleinte füstölt 10e -nél,aztán 100km alatt abbahagyta.
Ali:ha sportszűrőt tennél bele,akkor ha a hondásokkal teteted bele,akkor van rá esély,h beleirják a könyvedbe,egyébként soha rá nem néznek. légszűrőcsere ugyanis nem feltétele a pecsételésnek.sokan félnek a sportszűrőktől( valszeg a sport szó miatt),de én szerintem ez teljesen alaptalan.
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
(#12606) bajnokpityu válasza bajnokpityu (#12603) üzenetére
rittig elirtam...
no,azért a lényeg remélem érthető.
eladó Kawasaki j300 robogó
(#12607) ALI_G válasza bajnokpityu (#12605) üzenetére
sport alatt én is a nyitott szűrőt értem, na az ami nem kell. De egyébként erre a k&n-re is az van ráírva, hogy "opened", de nem hiszem, hogy ez úgy nyitott mint a hagyományos sport szűrő amin a még a szúnyog befér
K&N-nél ti hogy tudjátok, hány km-enként kell tisztítani? Hondás csóka azt mondta, hogy neki a transalpban 1500-anként kell tisztítani A honlapjukon viszont 10000 km van írva. Most akkor ki mond igazat?!
Hondások mondták, hogy akkor megy a pecsét, de a honda könyvbe nem elég, ha egy normális szerviz pecsétje van benne, mint a Bátszi motoré?
Feleleveníteném egy régi hirdetésemet:
Eladó egy Spool SP-11-es protektoros bőrnadrág. Nagyon szép, egyszer sem áztatta el eső, kívül-belül tiszta, vékony alsóruhával hordtam csak párszor. De ez látszik is rajta.
52-es méret. Összezippzározható (van hozzá ellendarab amit bármelyik kabátba bele lehet varrni.)
Legutóbb 25 ezerért hirdettem, de biztosan megegyezünk.
Íme:
[link]
Valamint van egy 120/70-es Bridgestone BT014-es első gumim 6800km-rrel, 4mm-res mintával. Defektmentes.
Ha valakinek kell csak mondjon rá valamit és viheti...
(#12609) bajnokpityu válasza ALI_G (#12607) üzenetére
mindig olyan alakú,méretű szűrőt vettem,mint a gyári,hasonló harmonika alakút,csak a KnN nem papir,hanem pamut.és ezen nem lehet átlátni.nem szabad hajszáritóval száritani (akkor lesz lukacsos),meg van pár szabály,hogy melyik irányba menjen a vizsugár,stb...
1500az fölösleges,még a robikon is elég ezrenként(tenyérnyi szivacs).a 10ezer elvileg elegendő,de mint irtam 6ezrenként szokás ezeket takaritani,olajozni.egyébként 6ezer után az F2esben még telipiros volt az egész,tehát szűrt.F4 meg túlnyomásos(de pl 929,954 sem az,meg a hornet sem),itt ugye jóval nagyobb sebességgel áramlik a levegő,tehát könnyebben leszedi az olajat,ezért biztos ami tuti,duplán takaritom.
eladó Kawasaki j300 robogó
(#12610) ALI_G válasza bajnokpityu (#12609) üzenetére
akkor lesz 6000. olajcsere, szűrő, légszűrő csókolom
ja igen azok airboxosok, de ez nem, meg pont ezért is az enyémen hátrafele van a nyílása és egy oldalidom mögött van,szóval oda (ahogy mondta szerelő haver is) levél meg fadarab meg féldöglött madár nem kerülhet Csak por, de poros úton nem megyek, nem offroad
shit the what the fuck, az igen. Erről még sose hallottam ez nagyon frankó!!! De azért én maradok a benzin üzemnél
de itt mennyivel mentek top speedre?
neha beleverunk a 85-be de lehet megyunk gyorsabban is, csak olyankor nem nezelodunk
Olajcserénként. Ennyi.
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
Ti hogy álltok a CASCO-val? Érdemes? Vagy csak újnál, használtnál nincs értelme?
És csak lopásra, vagy törésre is jó ha kiterjed?
Megrendeltem a légszűrőt, már csak 18000 az ára
péntekre itt van.
Szerintem ami lopásra is jó, az drága, meg amúgy is CASCO-nál van önrész. Gondolom biztosító válogatja. Viszont van olcsó CASCO, talán 3000 Ft negyedév (de lehet havi), vagy hogy...az még talán megérheti, de inkább csak újra.
Nekünk a kocsin addig volt, amíg be nem töltötte az egy évet.
Mert neked mire lenne? 250-re rárakod aztán bezúzod és jujj, ellopták?
egyébként nem rossz ötlet, ha a biztosítók lehúzhatnak minket, akkor mi is őket
[ Szerkesztve ]
Bevallom, csak legális felhasználásra gondoltam
Szóval nem biztosítási csalás miatt kellene majd, csak nem tudom mennyire "kelendőek" pl. az újabb mocik a "nem idén lebarnultak" körében...
(#12619) bajnokpityu válasza CyB0RG (#12618) üzenetére
használtra szemléztetni kell,és borzalom drága.nekem 5öt mondtak havonta 30% önrésszel.és megkérdeztem mit ér szemükben a CBR(1000e),és kiderült ezzel is lehúznának lopás esetén.igy bizom a HISSben,meg karnyi láncot betonoztam le.HISS megdrágitaná az újra felhasználást.
főleg terepmotorokat,meg pályamotorokat lopnak amúgy,valamint alkatrésznek a fiatalokat.
és minden olyat,amit könnyen el lehet guritani.
eladó Kawasaki j300 robogó
hmm,kecsegteto ez a k&N.nekem 12.000 a gyari legszuro,es ha ennyibe kapnek k&N-t akkor megerne nekem is. remelem va naz en tipusomhoz is...
Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
Csovi!
En most vettem egy 650-es banditot, s mivel eppen koltozunk, s nem lesz garazsom ill. ismeros se, akinek lenne garazsa, ezert kotottem egy full cascot, de kulon a hiteltol, hogy telen ne kelljen fizetni.
Nekem meg sajna nincs 3 eves az A jogsim, ezert a csak tores casco 10000, a full 24000/negyedev. Ez 30 szazalekos onresznel van, de szerintem a motor 2-3 eves koraban lemondom, akkor megyunk garazsos hazba (persze ha meg meglesz akkor a motor).
Egyebkent azert kotottem full cascot, mert jobban alszom. De tenyleg. Draga, de bevallaltam
sztem kevered velem,ne csak a kepet figyeld
mellseleg mar gondoltam ra,egyre batrabban hajtok ki egyenragu utkeresztezodesbe
Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
Nincs valakinek eladó láncszerelője, vagy hirdetésben nem találkoztatok ilyennel? Shoxban találtam 12 K körül, de nekem használt is jó lenne, ha olcsóbb lenne valamennyivel.
**********
De ha garázsban tudnád tartani, akkor nem kötöttél volna? Mert gondolom elsősorban akkor van para, ha kint kell hagyni hosszabb távon az utcán (tehát >1 nap...)
De ezek az összegek iszonyatosan magasnak tűnnek nekem. Mennyi lenne nekem jövőre, ha még 1 éves sincs az A jogsi?
Igen, nagyon valoszinu, hogy ha lenne garazs, nem kotottem volna. Megiscsak ket es felszeres a csak torescascohoz kepest.
Amig az A jogsi nincs 3 eves, addig +25 szazalek jon ra a cascora, mint `kezdo motoros dij`. Tehat lehet a jogsid 2 es fel eves, vagy meg sincs meg, addig lesz a tobblet, mig meg nincs a 3 ev.
De telen viszem haza videkre garazsba, csaladi hazba, s lemondom a cascot arra a par honapra, igy ott sokat sporolok. Ezert mertem bevallalni.
Udv.
TayRol
Hibátlanul fel lehet tenni a nélkül is. Pár más szerszám segédletével.
Bár biztos függ attól, hogy milyen a lánc. Patentszemesnél tuti ki lehet cserélni könnyen, max egy kisflex - kalapács - lécdarab - fogó szükségeltetik a manőverhez.
Tudd ki vagy, hová tartasz, s ne feledd honnan jöttél!
Azon véleményen vagyok, hogy akinek van pénze egy 600-1000ccm-es sport/tura, vagy akármilyen gépre, + fenntartani, az szánja rá azt a 10-12e ft-os összeget olajra - olajszűrőre is. Nem nagy vész 6e km-enként.
Tudod, pályázni van lóvé elmenni, ökörködni ugyszint, de olajra meg nincs... NC
Tudd ki vagy, hová tartasz, s ne feledd honnan jöttél!
(#12628) bajnokpityu válasza ferkoboy (#12626) üzenetére
oké,de mint nemrég megtudtam,nagy teljesitményű motorok lánca 90%ban nittelős,tehát szerszám kell hozzá.és 12ezerért igen jó vételnek számit!
eladó Kawasaki j300 robogó
(#12629) ferkoboy válasza bajnokpityu (#12628) üzenetére
Nittelőssel még nem volt dolgom.
Patentszemesre vonatkozott a megállapitásom.
12e tényleg nem drága. Bár minősége? Látni kell.
Márkás szerszámot 30-35e körül láttam én hozzá. Ehhez mérten ha jó a cucc, akkor 12e-et megérhet.
Tudd ki vagy, hová tartasz, s ne feledd honnan jöttél!
Ugyan ezt láttam a shox katalógusban 12 K-ért. Természetesen nem a patentszemes láncra gondoltam én sem, hanem a nittelősre.
**********
Most néztem egy 929-es Honda hirdetését, azt irják hogy fokozat kijelzős. Ez elvileg 2001-es. Miben különbözik az én 2000-emtől? Mert én nem tudok róla hogy az enyém kiírná...!?
[ Szerkesztve ]
**********
Szerintem azert irta oda, mert extra.
legfeljebb csak utólagosan, mert nincs benne semmilyen fokozatkijelző gyárilag.
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
Minek láncszerelő? Elviszed szervizbe, nem hiszem, hogy többe kerül, mintha veszel egy láncszerelőt. :S Mennyiszer cserélsz láncot? Még egy gixxeren is kibír 30000km-t.
Az az igazság hogy ha pl 5000-10000 Ft.ot kérnek egy lánccseréért, akkor 12 K-ért veszek inkább egyet, és ha a haverom is akar láncot cserélni akkor neki sem kell fizetni érte!
[ Szerkesztve ]
**********
hallottátok hogy ma meghalt egy motoros aki a piros sorompónál ment át a síneken???
elbaszta a vonat. az utasa meg életveszélyes állapotban kórházban...
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
(#12637) bajnokpityu válasza Boci_83 (#12635) üzenetére
olaj,olajszűrő,lánckerekek,lánc cseréje,általános átnézés volt 10es.és netto12 az brutto 14.és én legócsóbban 35ért tudtam ilyen szerszámot.valamint mivel én még 7évesen is nyomom a szervizkönyvet,mindenképp lett volna olajcsere,ami önmagában 5rugó.
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
(#12638) Boci_83 válasza bajnokpityu (#12637) üzenetére
Az szép dolog hogy szervizkönyvezed a motorod. Grat!
Brutto 12 a Shox-ban!
**********
(#12639) bajnokpityu válasza Boci_83 (#12638) üzenetére
1 oka van,h könyvezem.ha valaha eladom,sztem fogok olyan embert találni, mint én,akinek ez a minimum.valamint ha megnézed a piacot, a CBRek szinte mint 18-25ezer közötti óraállással eladók.és ha meghirdetném,nem lenne másik szervizkönyves,és függetlenül,h enyémben épp 45ezer van,én még mindig inkább ezt választanám.
a buzukin minden szervizt magam csinálok (na jó,amire van időm),és alapban szeretek szerelni.ami könyves(simo,ETZ125,ETZ250,CBR600F2 volt előtte,mindent 1 nap alatti műtétet megcsináltam).szal nem lustaság miatt teszem.
eladó Kawasaki j300 robogó
(#12640) Topiccsendőr válasza Boci_83 (#12635) üzenetére
Nah ezért haldoklik a gazdaság mindent otthon. A nittelőshöz egy normális szerszám kb 50 000 forint, nem éri meg beszerezni, inkább szerviz. 12 000 es kategória az olyan mint a kínai pumpa. Semmire nem jó.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
4 éve hallottál arról, hogy egy Stilo-s srác, a haveroknak feszített, mellette a nője, versenyt futott párhuzamosan a vonattal, hogy ki ér előbb az átkelőhöz. Meg is nyerte volna, csak nem számolta bele, hogy a kanyarodáshoz lassítania kell. Mindketten meghaltak.
Hülyék mindig voltak/vannak/lesznek Pedig milyen érdekes. Pont a vonatot lenne a legkönnyebb kikerülni
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
(#12642) Levi123 válasza bajnokpityu (#12600) üzenetére
6,hanem 12ezrenként kell olajat cserélni.kiváncsi lennék mi marad az olajból 12ezer után egy 14ezret pörgő blokkban
Hidd el bír az sokkal többet is és semmi baja nem lesz a blokknak.
Ezek az előírások csak azért vannak, hogy fogyjon az olaj (legyen aki megvegye).
Sok okostojás azt hiszi ha már sötét színű az olaj az már nem jó, hát de mekkorát téved.. pár üzemóra után is fekete lesz, de ez így is van rendjén. A viszkozitását egy jó minőségű olaj nagyon de nagyon soká veszíti el (nem egyszer megmértük már )
Levi
Szerintem hülye aki ennyit kiad ezért a láncszerelőért..
Kinek mennyi kell belőle?
Faternak szólok aztán legyártja féláron...
Erre gondoltok egyébként? [link]
Levi
(#12644) Topiccsendőr válasza Levi123 (#12642) üzenetére
Nagyon jó dolog a viszkozitás, csak nem ez az olaj egyetlen tulajdonsága. Csillió dolog van azon kívűl, hogy mennyire folyik. Ezen még a szakemberek is veszekednek, nem hinném, hogy te vagy én tudnánk, mikor kell olajat cserélni igazából.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
(#12645) Topiccsendőr válasza Tüzi (#12641) üzenetére
Komolyan mondom ezek mind akciófilmen szocializálódtak. Egyeseknek nem szabadna tévét néznie, mert kajak elhiszik, vagy utánozzák, ami benne van...
Nem menekülsz a csendőrség elől.
(#12646) Topiccsendőr válasza Integra (#12636) üzenetére
de hogy hova a f*szba sietnek ennyire az emberek, azt még ők sem tudják ...
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Csak nem mindegy, hogy mennyi kenőképes olajmolekula van még az olajnak nevezett löttyben. Szerintem 6ezer pénz 5ezrenként nem egy összeg, ha (több)milliós motorról van szó, ennyit megérdemel...
Amúgy persuval értek egyet
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
hello!
bocsi hogy ide irom de itt mintha hamarabb kapo választ
jövöre már a robogok is rendszámmal jönnek ki.És azokra milyen sebbeség korlátozás lesz?Rendszám miatt ott is 50/90 km/h és vihetek is utast?
vagy h lesz ?
elöre is kösszönöm
valamiert csak konnyebben valt es mas a hangja az 5000-es olajcsere utan is...
TIKI: nem hiszem h a rendszammal valtoznanak a menettulajdonsagai es ha egyszemelyesnek van vizsgaztatva, akkor az egyszemelyes.
[ Szerkesztve ]
(#12650) bajnokpityu válasza --TIKI-- (#12648) üzenetére
ugyanugy 40el mehetnek.nem lesz ettol meg nagymotor
eladó Kawasaki j300 robogó