Hirdetés
Aktív témák
-
feca81
aktív tag
válasz fejescsv #11147 üzenetére
pff,passz,elvileg a supersport jobban ki van elezve,de ezt nem tudom konkretan. de sztem tok mindegy,milyen kategoriaban van,ha bejon,tokeletes amugy amcsiban jovla olcsobb a ninja.650-700-ert kapsz.csak mire behozod,lesz belole 1 milla.bar meg igy is olcsobb,mintha itthon venned,csak rengeteg az utanajaras
Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
-
bajnokpityu
félisten
válasz feca81 #11150 üzenetére
ja,a gt250 nagyon komolyan néz ki
a 400és a 600 között sztem óriási a különbség.600-1000között is nagy,de ott már kevesebb a difi.főleg nyomatékban.meg 180fölött.és még nehezebbek.
egy korrektül kinyitott 2T125 meg a 250es gyorsulását azért megnézném valszeg a 250győzne,mert könnyebb jól váltani.eladó topping dac
-
veterán
válasz Tothgera30 #11145 üzenetére
Nekem volt 125ös cbr-em, anno az elsők között voltam akik vettek itthon 125öst.
2.5-3 hónap alatt raktam bele 12500-13000 km-t, szervízköltség kimerült 800 utáni, majd 3ezrenkénti olajcserében, 8ezernél egy gyertyában, és szelepellenőrzésben. Ennyi.
Én inkább a karbis motort venném mint az injektorost. Volt, hogy elmentem 400km-t egy tankal, igaz ekkor ki is fogyott, és tolhattam a következő kútig, cirka 4-5 km... Fér bele ilyen 10 liter körül. De pestre mentem 1.3 literből is, ekkor kamion mögött szélárnyékban 90-100al pestig autópályán.Jó az a 125ös
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
fejescsv
csendes tag
gugliban megnéztem.
Tényleg nem rossz,árban is ott van ahol a kawa.kicsit drágább a ninja 250r
És a hyo javára a műszerfal szól mert az a ninjában eszméletlenül retrós bár mind2 ről hiányzik 1 sebességfokozat számláló.nem wok tapasztalt motoros nem tudom h hiányolnám-e de sztem bitos jól jön ahol már 6 fokozat között kell pakolgatnom.
szimónál 3 sebesség még oks de azért ezek 2008 as 1-1,3 millás gépek szal igazán rakhattak vna vmi nagyon spéci műszerfalat is bele!! (sztem)
még az kérdéses h tényleg mennyire jó am a hyo mert tényleg nem jókat írnak róla... :S
bár igaz h nagy része pletyka.
jah meg nekem sem tetszik a hyo eleje pontosabban a lámpa. 1más alatt van :S olyan érdekesen[ Szerkesztve ]
-
-
Tothgera30
Ármester
Ez érdekes, mert a Ducati, MV Agusta, vagy Bimota olasz gépek, és lehet hogy dekoratívak, gyorsak, szépek,... de nem olyan megbízhatóak és strapabíróak mint egy japán gép. Hidd el, mert én mindenféle motort szerelek (hobbiból) és a japán gépekkel (robogóktól kezdve, a sportmotorokig) nem volt annyi gond mint az olaszokkal. Szóval ne vegyél olasz gépet, ha motort veszel akkor a következő márkák közzül válogass (nem csak japánok) én csak ezeket ajánlom:
Suzuki
Kawasaki
Honda
Beta
Derbi
Gas Gas
Harley-Davidson
Husqvarna
Husaberg
Yamaha
Sachs
Vespa"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Én már régóta nézegetem a kis Cbr-t és nagyon megfogott. Már csak azért is mert Hondás vagyok, és nagyon megbízható, keveset eszik, kényelmes, gyors, praktikus, szép, és... sorolhatnám még de minek, mikor mindenki tudja hogy ez az eggyik legjobb 125ccm-es sportmotor. De 50ccm-ben a Derbi Gpr, az Aprilia Rs és a Yamaha Tzr között folyik a kiélezett verseny.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
veterán
válasz Tothgera30 #11157 üzenetére
Ez igaz, de egy japán az egy sima tucatjapán. Semmi extra, egy nap jön veled szembe jóesetben 30, rosszesetben 130... Jó persze... Honda NR vagy RVF 750 nem fog
Azért egy MV Augusta nem nagyon jön szembe, havonta egy talán. Bimotát meg talán még nem is láttam. Főleg az elöl-hátul lengőkar állat rajta.
Szinte az összes japán sima aluvázas. Olaszok meg általában térháló acélcső-vázasak, ami sokkal merevebb, és jobb. Szinte mindegyik komolyabb cuccnál alap a brembo fék, meg az öhlins első hátsó. Félre ne értsd, Showa meg a KaYaBa se gagyi, de showát nem látsz GPben, csak öhlinst. Na már most...
Komolyabban tálalják az olaszok a motorokat, ezt el kell ismerned. MV meg már akkor motort gyártott, amikor Mr Soichiro Honda a csattogós lepkét húzta maga után...[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
ferkoboy
senior tag
válasz fejescsv #11158 üzenetére
Hali!
Hallgass csak Tüzire. Ne vegyél Hyosung-ot. Nem szeretem a konkurenciát.
Én eddig kb 3e km-t raktam bele, ma voltam éppkanyarvadászaton,s mondhatom egész jol megy már, persze fejlődni még lehet, de a mai egy csodaszép nap volt.
Kb 11e km-rel vettem, 2 évesen, tavaly ősszel. Most 14e párszáznál járok, eddig semmi bajom nem volt vele.
Iletve volt egy valami: Elsö gátlóra panaszkodtam sokat. Sőt olajat is cseréltem benne. Persze nem lett jobb. A tünet vmi olyasmi volt, hogy egy picit hibás uton mintha már csavarta volna ki akormánt a kezemből.Öcsém hatására lecseréltem az előző tulaj által pályán kagylósra kopott első gumit. Pár alkalommal volt kinnt velem de a gumi nem a legszebben kopott. Nemtudom miért, lehet hogy mert "csak" Heidenau volt, de ez nem is számit.
Első gumi csere. Conti RoadAttack. Azóta mintha kicserélték volna.
Nem bántam meg, hogy ezt a mocit vettem, nagyon jó tanulómotor. Fenntartása is sokkal olcsóbb. Kidolgozottságban rendben,hogy nem egy Honda, burkolatok ridegebbek, vékonyabbak, de ha nem teszed-veszed le-fel őket, akkor ezt meg nem mondod, max ha törik. Eddig én megusztam mindent, borulás, dőlés nélkül. Párszor jó is volt, hogy nem egy 4-600as gépen ültem. Máskor meg [egy-egy előzésnél] jobb lett volna egy erősebb, dehát előzni nem kötelező. Ha 2l-es benzines autós elkezdi 130nál még nyomni neki mikor előznéd...akkor inkább visszábbhúzódok, főleg ha szembe is jönnek.
Fogyasztása ok. Nem egy Tüzi-féle CBR125, hihetetlen 1,3l-el, de sztem a biciklim is többet enne ha tudná mi az a benzin. Bocs Tüzi, nekem ez kicsit szürreál. Tudom, tudom, szélárnyék, de akkor is igy gondolom.
Fogyasztás - Hyo: temposan hazafelé 3,75l/100km. Ez alegutóbbi Kb 250km-es utamon nézve. Amugy 3,5l körül, de marokfüggő. Másoknál 3l körül.
Nem folytatom, ha kell vmi kérdezz. Igy is utálnak mások, mert nem Hondám van. Majd lesz az is...ha megtehetem. De a csajok az én mocimat nézik meg egy cbr600f3, és egy Hornet[600] mellett. Nekem meg pont hogy tetszik a fejidom. Föleg a lámpák, dehát izlések és pofonok. nem mondom, este egy xenon néha jó lenne, látást tekintve, de el lehet ezzel is közlekedni.
Gyertyák: 2 kell csak [v2]. Olaj: mindenestül 1,8l.
Kérdezz meg mást, ált. 3l fölött szinte minden gépbe.
Üdv!Ferkó
Ui: fenntartás ha számit, akkor ne másra hallgass, hanem magadra, illetvecsakészérvekre.
Pl. kötelező biztosítás.125-350ccm-> kb 7000/év
350ccm< ... -> kb 27000/év.
Ennyi, én 1év, s számtalan tipus megnézése után döntöttem igy. Nem akartam vén gépet, s rákölteni az értékének többszörösét. Majd a következő lehet egy CBF600N, vagy CBR600F4, Hyo Gt650R, esetleg Suzuki GSR600... Leghamarabb jövőre,de valószínűleg késöbb.Tudd ki vagy, hová tartasz, s ne feledd honnan jöttél!
-
-
bajnokpityu
félisten
válasz Tothgera30 #11159 üzenetére
a kiscbrnek világon semmi köze a nagycbrekhez.sem teljesitményben,sem vázikusan rugózásban nem ér fel a nagy CBRekhez.csak marketing miatt lett cbr a neve.
szal azt hogy sportos,és h gyors felejtsd el.lehet keveset eszik,megteliidomos,meg van aki szerint szép,de hogy nem sportos az tuti. a 2T 125 azok általában sportosak,de a CBR basszus...
láttál már 125ös kupát?6 körön 2t vernek a 4Tre,pedig amit lehet kihoznak belőlük.sem kanyarsebességben,sem teljesitményben meg sem közelitik a 2T 125ösöket.szal mindenki tudja h legjobb 125ös sportmotor gyakorlatilag minden szava nem helytáló...
eladó topping dac
-
veterán
válasz bajnokpityu #11164 üzenetére
Csoda
Egy 125ös 4T-t lever egy125ös 2T. Mik vannak hallodどんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
bajnokpityu
félisten
válasz ferkoboy #11162 üzenetére
én is veled értek egyet.tuti h nem azonos minőség a hyo a japcsikkal,de a hyo propagandája szerint: "amennyivel rosszabb,annyival olcsóbb is".mondták az SVvel való összehasonlitásra.
ráadásul a 250es kategóriában a japcsik nagyon sok borzalmat árulnak,ezeket egytől egyik übereli.talán kivétel a kawa,de hirtelen semmi más nem ugrik be.
eladó topping dac
-
bajnokpityu
félisten
a probléma ezzel az,hogy a merevebb nem jobb.jó darabig egyre többet merevitgettek a sárgák,majd állitolag rossi hatására az R1es vázát a nyakánál szándékosan legyengitették.a gyengités tuti,az állitólag rossira vonatkozik,mert M1nél kérte ő ezt anno.nagyon egyszerű az oka:ha merev a váz,akkor a pilótához nem ér el az útfelületről a visszajelzés.
valamint mire a nagy mell az MVnél?a változó szivócsőre?yamah is használja pár éve.csak az talán be is indul párás reggeleken.az olaszok sok mindent újitanak,és sokszor nagyon jó irányban indulnak el,de nincs pénzük,kedvük rendesen kidolgozni az ötleteket.japcsik ellopják az ötleteket, korrektül kidolgozzák,és kiadják szériában.hja,szemetek,lopnak,és fele áron eladják a jobb motorokat.hát ez van.
eladó topping dac
-
bajnokpityu
félisten
válasz Tothgera30 #11157 üzenetére
nagyon jó fej vagy h ennyi márkát ajánlasz.csak nem minden márkának minden tipusával mentél már,és tulajdonolnak a környéken?ja,hogy nem? akkor miért ajánlod?
eladó topping dac
-
Stalker-2572
veterán
válasz bajnokpityu #11132 üzenetére
Haver Simsonról Honda Fireblade-re ült át. Levizsgázott rajta aztán ment is ki Dániába csőgázon
All Black...
-
bajnokpityu
félisten
válasz Stalker-2572 #11171 üzenetére
jaja,nekem sincs a robin.15km-t birt ki az a rohadt spirál.de van fordulatszámmérőm.nem cserélném el
eladó topping dac
-
fejescsv
csendes tag
válasz bajnokpityu #11172 üzenetére
szia.
akk te mit ajánlanál? kezdő motornak.
Sport mocit. -
Stalker-2572
veterán
-
Tothgera30
Ármester
válasz bajnokpityu #11164 üzenetére
Az lehet hogy a 2T jobban megy, de egy 125ccm-es bevágja a 9 liter benzint 100km-en, míg a 125ccm-es 4T Cbr 3-4 literrel beéri. Amúgy én nem mondtam hogy köze lenne a nagymotorokhoz a kis Cbr-nek, csak azért írtam sportmotornak, mert a honlapjukon is úgy írják, szóval ha nem tudsz olvasni, vagy korlátozott látási képességeid vannak, akkor ne köss bele, mert ha utánnaolvasol akkor sok minden kiderül! Kérem azért hülyeségeket ne írjunk! Az olasz motorokra visszatérve, vannak ott is jó gépek, de én már csak ilyen japán motoros vagyok, de azért "nagy duzzogva" elfogadnék egy MV Agusta F4 Tamburinit.
bajnokpityu: Amiket ajánlottam azokat a márkákat ismerem és próbáltam! Ohhh hogy lehet ez? Talán azért mert motorszerelő vagyok, szóval ne alázz le másokat ha nem ismered őket![ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
veterán
válasz Tothgera30 #11175 üzenetére
"nagy duzzogva" elfogadnék egy MV Agusta F4 Tamburinit."
Jaja. Én is kb így. Leköpném, elküldeném az anyjukba őket, hogy meg mertek sérteni, elkérném a kulcsot, és a tarkómig érne a pofám széle örömömben, otthon meg sűrű elnézéskérések közepedte mosnám le a nyálat a gépről
[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
bajnokpityu
félisten
válasz Tothgera30 #11175 üzenetére
oké,higgy a marketingnek.azt nem vágom,ha a prospektusnak hiszel,nem egy nálad jó eséllyel többet látott motorosnak,akkor mit keresel itt?hogy annak higgy(mellesleg Tüzi barátunk sosem irta,h a CBR125ös sportmotor),aki a prospektust megerősiti?
gondolom a győzike meg a mónika só jól leköt,hiszen az életről szól.eladó topping dac
-
veterán
válasz bajnokpityu #11168 üzenetére
De bazz... A japánok ilyenek. Viszont ebből tucat vas lesz, egy MV-t birtokolni meg olyan mint a mai magyar piacon egy R34-es skyline-t. Nem tudom érzed-e a különbséget, de azért én rácsüccsennék egy MV-re, és nem biztos, hogy utána vennék japánt.
Nagyon jók a japán gépek, az echte japánok még jobbak, de dizájnra, meg fílingre nem nagyon veheti fel a versenyt japán széria egy MV-vel, vagy 999s-el, vagy egy fasza Bimotával.
Nekem erről ennyi a véleményem.
Egy dologgal tudnának lekenyerezni a japán kollegák, ha a seggem alól kiütnék az MV-t egy NR-el. Ennyiどんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Stalker-2572
veterán
válasz bajnokpityu #11167 üzenetére
1 vs 1 hengerben 144 2t - 250 4t a reális párosítás.
All Black...
-
bajnokpityu
félisten
-
bajnokpityu
félisten
válasz Stalker-2572 #11180 üzenetére
és milyen gyönyörű 180as hengereket lehet kapni a mitokhoz
és ez hogy jött ki? reálisnak reálisnak hat. nem 1hengeres 4Tről volt szó.eladó topping dac
-
Tothgera30
Ármester
válasz bajnokpityu #11178 üzenetére
Azt nem kellene leírnod hogy mit nézel a TV-ben ... ja ... vagy... azt... akartad írni hogy én mit nézek . Hát elnézést kérek, de tévedtél, nem szoktam TV-t nézni, mert inkább motorozok, vagy a számítógépem tuningolom ! Te (nállam) "jó eséllyel többet látott motorosnak" gondolod magad, hát szerintem tévedsz Pityukám, de a te dolgod mit gondolsz, csak majd jön a nagy pofára esés! Sajnálom hogy idéztem az írásodból, de te írtad! Amúgy tisztelet, mert látom hogy van egy Aerox-od és . Ja, és nem muszály annyi hozzászólást magadnak írni, szerintem írd egybe és nem foglal annyi helyet!
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Stalker-2572
veterán
válasz bajnokpityu #11182 üzenetére
Úgy jött ki, hogy kitesztelték és egyesek már kezdik gyártani a 144-es crossokat
All Black...
-
feca81
aktív tag
válasz fejescsv #11153 üzenetére
beirod googlebe a hyosung gt250R-t es kidob 6milliot ugyanugy nez ki,mint a GT650R.csak kisebb. sok alaktresz megegyezik a ket modell kozott. sot jobbat mondok,felmesz youtube-ra es ott akar onboardot is nezhetsz! ott aztan megtudod,milyen szaguldozni egy ilyen kis szepseggel!
Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
-
feca81
aktív tag
hallod en ugy elszegyelltem magam a kuton,mint meg sose. kolcsonkaptam egy ilyen 125-os CBR meregzsakot. rendes akartam lenni,gondoltam telitankolom,v legalabb 2ezerig nyomok bele.mar piroson volt a mutato,es teletankoltam 1700Ft-bol.soha eletemben nem tnkoltam iylen kevesert rohejes a fogyasztasa marmint rohejesen alacsony
Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
-
feca81
aktív tag
válasz fejescsv #11155 üzenetére
nekem is az az egyetlen dolog nem tetszi kbenne.a sebessegfokozat jelzo meg marhara nem fog hianyozni.1-2 kor,es fordulatbol boven tudni fogod,hol jarsz.hyobol hasznaltat kell venni.sokan gyorsan eladjak,mert kinovik,es buknak rajta nagyot.te mg megveszed a 3 eves gepet majd felaron.sztem ha mindenaron 250-esben gondolkodsz ,akkor hyo
Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
-
feca81
aktív tag
válasz Tothgera30 #11159 üzenetére
nem folyik ott semmi,TZR az istencsaszar
Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
-
feca81
aktív tag
válasz bajnokpityu #11164 üzenetére
ugyanazon ccm-ben soha ne hasonlitsuk ossze a 2t-t a 4t-vel.koztudott,h a 2t hajazza a 4t-ket.majdnem azt mondom,h dupla annyi ccm-u 4 t felveszi a versenyt a felakkora 2t-vel. 125-osok kozott az aprilia RS a leggyorsabb motor.szorosan koveti a mito,majd a TZR.utana jon a a tobbi.
Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
-
feca81
aktív tag
válasz Tothgera30 #11175 üzenetére
az en Cagiva Frecciam megelegedett az 5,5-tel.es hidd el nem volt kimelve a gazmarkolat
Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
-
Tothgera30
Ármester
válasz feca81 #11189 üzenetére
Egyik haveromnak van egy Yamaha Tzr-e (2006-os, kék) én meg mentem egy Derbi Gpr-el, amelyiket én szoktam szerelni. Hát a Gpr úgy otthagyta a Tzr-t, mint a macskát sz@rni. Ha tisztában vagyunk a gépekkel, akkor kiderül hogy a Derbi 10 lovas, a Yamaha meg agyon van folytva, így nem bír menni! A Honda Cbr 125 R-re visszatérve, a kis vasparipa keveset eszik, és még megy is, de ne hasonlítsuk össze (pl. Cagiva Mitoval, mert a mitó többet eszik, jobban megy, de können szét lehet hajtani és akkor sokan cserélik a blokkot, mig a Cbr bírja a strapát és még nem hallottam olyat hogy megöltek volna egy ilyen drága teremtést.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
bajnokpityu
félisten
válasz Tothgera30 #11193 üzenetére
te nagyon okos.talán ha kivennétek a folytást a gépből...
nem szokták korrekt módon folytani a 2Tt,ezért teljesen elszúrják a teljesitménygörbéjüket.ha az összes folytást kivennétek,akkor kéne összehasonlitani.
ettől függetlenül sztem vegyél vissza indulataidból, pH arról hires,hogy közösségek alakulnak ki, akik segitik egymást. és nem hülyeségekekkel idegesitik a másikat.eladó topping dac
-
qpakcovboy
őstag
Vegyetek egy jó SV-t abból nem lehet baj. 650-es jó kezdésnek ezres meg folytatásnak..
Egész éjjel ömlöt ez a ge.i eső. Ma sem lesz semmi gurulás, de legalább egy garázsom lenne, akkor kitakarítanám a láncot
-
ALI_G
veterán
válasz bajnokpityu #11144 üzenetére
na de abból már a 350-es is 6-70 LE volt nem véletlen, hogy megveri az R1-et
Régen rd350-et akartam, elég brutálisak. -
-
ferkoboy
senior tag
Lemaradtam mint a borravaló!
Ja még egy dolog a hyo-ról.
hyo-klub.extra.hu fórumjait érdemes átolvasgatni.
Lánc ami gyárilag rajtavolt igaz, hogy O gyűrűs, 2 hete cseréltük le. NoName. 13xxx km, s már nyult rendesen. Szerintem egy gagyi sza*. Most kapott DID 520VX-et. Mindjárt más.
Csak hogy lásd, nem magasztalom én a Hyo-t. Vannak apróbb hiányosságok, de ezek nem vészesek.[bocs Ali, a hsz nagyja nem pont neked ment]
Tudd ki vagy, hová tartasz, s ne feledd honnan jöttél!
-
veterán
Most pedig kezdjük el irigyelni &rew-ot
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
Aktív témák
Hirdetés
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- PlayStation 5
- Milyen switch-et vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- Öregszem
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Automobilista 2
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- Komplett erőgép játékra, munkára, garanciákkal - I7 13700K, RTX-3080, 32 GB
- Mous iPhone 16 Pro Max tok
- Raspberry Pi 4 Model B - 2GB RAM
- Dell Latitude 5580, 15,6" FHD, I5-7300U, 8GB DDR4, 256GB NVMe SSD, WIN 10/11, Számla, Garancia
- HP ProBook 455 G5 , 15,6" FHD IPS,AMD A10-9620P, 16GB DDR4, 128GB SSD, WIN 10/11, Számla, Garancia
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest