Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Itt az új LOGOUT!
- Szólánc.
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Internet fejlesztés országosan!
- Raspberry Pi Zero W külső antenna újrahasznosított alkatrészekből
- Amazon Fire TV Stick 4K Max 2nd
- Milyen mosógépet vegyek?
Aktív témák
-
feca81
aktív tag
válasz rauschie #11577 üzenetére
ne haragudj,nem akarom megegyszer leirni,de ugy kb 150 hozzaszoalssal ezelott pontosan kifejtettuk ezt a temat.egy masik srac is pont ilyen dilemmaban van.fejescsv v mi a nickje. a ruhara nem feltetlenul kell 200K-t kiadni.nekem eddig 100-ba van,es ezert van egy jo minosegu kabatom,csizmam,es egy kozepkategorias sisakom.meg gey kesztyum. nadragom nincs,egy vastag farmert hasznalok. ruhaban ajanlom a B-star markat,olcso,de jo. Caberg sisak eleg jo,csak hangos,de ezen kivul semm ibaja.bar meg nem estem vele,de nehanyszor mar leesett,meg belerugtam veletlenul. kesztuym shox,csizmam ne mtom,vmi track.a csizma mondjuk lehetne jobb,de akkor csak 30-am volt ra.
hasznaltmotor vasarlasra olvass visssza,nagyon boven kifejtettem a velemenyem. neked is ajanlom a hyosungot.dragabb,mint 400.de legalabb uj, v par eves.hasznalt 250-es motor halal. nekem mar 600-ba van a motorom,es 335-ert vettem.gondolom sejtes,h a tobbi nem matricazasra meg benzinre meg adora ment el,hanem javitasi koltseg volt. de ajanlok vmit.hamarosan kesz az enyem,es vedd megMa nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
-
feca81
aktív tag
válasz rauschie #11582 üzenetére
ha jo a motor,marmint motorikusan kivalo,akkor olaj,olajszuro,levegoszuro,gyertya,lanc csere van csak.
olaj,olajszuro 6-8 ezer km-kent. levego kb 10-12000km, lanc mikor elkopott, gyetya valtozo,kb 20000km. ezek csak iranyado adatok,van aki hamarabb,van aki kesobb szokta cserelni. en pl igy tennem.
van meg vezermulanc,meg feszito csere is.ez altalaban 30.000-kent,v mikor mar hallod,h csorog.
szelephezag allitas,karbiszinkron motortipustol fuggoen kell elvegezni.Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
-
feca81
aktív tag
válasz endeavoring #11584 üzenetére
elkepzelheto,de nem atfogo jelenseg. en pl szakado esoben mentem mar,es semmi baja nem volt.egyszer viszont leallt,kiszaradt,es ment.de kb fel ora alatt kiszaradt,lehet nem is ez volt a baja,csak vmit felkapott,v franc tudja.
Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
-
feca81
aktív tag
válasz Tothgera30 #11593 üzenetére
hogy lehet elb.szni egy valtot?????
Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
-
rauschie
senior tag
Olvasgattam visszafele, felmerült pár kérdés:
totálkezdetnek (csórók számára): 250/400/500?
amiket nézegettem és amik lejöttek róluk:
gsf 250/400, gs500
Utolsóról azt írják mindenütt, hogy megbízható, remek tanulómotor, nade öccáz köbcenti? Ugye soros2es motorja van neki, nagyvonalakban tudnátok jellemezni az elterjdtebb motortipusokat? (karakterisztika, karbantarátsi igény stb?)
Gsf 400 is kezesnek tünik, de érdekes módon a 250esről mindenki kicsit úgy beszél, mintha vadállat lenne. Ez a kisebb önsúlyból adódik? Ezekben milyen motor van?(Egyáltalán 250esek mennyire szoktak korlátozott jogsival vezethetőek lenni? 400asról írtátok, hogy esetleg folytással, de belefér.)
u.i: használtmotor kereskedőtől is lutri?
[ Szerkesztve ]
-
feca81
aktív tag
válasz rauschie #11608 üzenetére
en kb 5 eve kezdtem el a motorozast komolyabban,elotte csak simo volt,es most vagyok 27.nem erzem magam idosnek hozza meg...
a bandit amugy egy jo valasztas a nakedek kozul,foleg,h joforman nincs is mas belole de mitn ott is leirtam,ha hasznaltat akarsz venni,vigyel legalab begy szerelot.nem olyat,ki azt mondj magarol,hanem aki tenyleg ert hozza. (a tobbieknek mondanam itt mostsemmi celzas nem volt )
a 250-esek nehez esetek,viszont ha jo,maradando elmenyt nyujtanak. en imadom,pedig rohadtul megszivatott,de mikor jo,karpotol mindenert. az a magasa nvinnyogo hang, a 18.000-es fordulat,nem talalod meg egy nagy motorban sem.Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
-
feca81
aktív tag
válasz rauschie #11609 üzenetére
na attol csak igazan a lutri foelg ha red baronnak hijjak. ok tuti visszatekerik.nagyjabol rendberakjak,ertsd 10 km-en belul ne robbanjon le,azta nadjak elfele.hallottam,h meg az elferdult vazat is kihuztak,meg hasonlok. na meg ha ott veszed,nem tudod ki votl az elozo gazdaja. ha tulajdonostol veszed,megnezheted ot,es sok mindent elarul.pl ha a tyukolbol tolja elo,gyanus,h nem kapott rendszeresen friss olajat. a beszedstilusarol lejon,h miert adja el. altalaban a csaladi okok 70%-a az,h hamarosan qrva sokat kell kolteni ra,es azert adja el. ha nagyon elado,gyanus.
a 250-es azert vadallat,mert sokat porog,es az az erzesed,h haccazzal szaguldasz. maga az elemny,mint elobb is irtam,nagyon jo,de nem vadallat,csak ugy tunik. egy 400-ast soha nem fog otthagyni.
ettol fuggetlenul ha kispenzu vagy mindenfelekepp 250-est ajanlokllegyen az barmilyen,mert annak fenntartasi koltsege a legkevesebb.ezt is irta melobb,h 350ccm-nel van a biztositasi valtoszam.az alatt olcso,a felet huszonezer evente.nekem pl 7000Ft.a 400-ase 24 lenne. teljesitmenyado 4000Ft 400-ase 7-8 lenne. biztositas,atiratas mind mind olcsobb.
a 250-eseknek altalaban sor4.a hyonak V2 a zzr-nek sor2. altalaban nem szoktak korlatozottal vezethetoek lenni,csak ha valahogy veletlenul ugy kerul a forgalmiba.az enyem 45 lovas,ami asszem 33kw (?) korul van.fojtast utolag beleszerelni huzos.at kell mennie sok izsgan,stb,ne foglalkozz vele.inkabb vegyel olyat,amibe eleve "benne van". ertsd a papirjaiban benne van
meg a 250-esekrol vmi, kanyarban relative gyorsabbak.konnyebben kezelhetok,mint sulyosabb,nagyobb tarsai.talan ezert is nevezhetik vadallatnakmod:hozza kell tennem,h nem torvenyszeruen csak szart vehetsz mind tulajdonosnal,mind kereskedonel,termeszetesen ki lehet fogni jot.csak 250-esnel nagyobb az esely,h szart fogsz ki,mint mondjuk egy 600-asnal
[ Szerkesztve ]
Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
-
veterán
Ma voltam Hárlis felvonuláson. Ugye mindenki bukó nélkül, néha karcoltuk a 70-80at, ember könnyezik. Begurultam egy tuti jó awás szőke motoros csaj mellé (fekete bőrruha, copfos szőkésbarna haj, arany pofa) ránézek, rámnéz, elkezdi húzni, én is... Lassít, beállok mellé megint, aztán ilyet szóltam. Te vagy az első nő, aki után sírtam. Azt az arcot látni kellett volna. Aztán jött az élete párja
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
qpakcovboy
őstag
Holnap lightos gurulás? Remélem úgy fog esni, mint ma délután
-
veterán
válasz Stalker-2572 #11619 üzenetére
Hirtelen nem tudott mit mondani, mert ugye még mindketten sírtunk (nagyon jó volt ) aztán csak röhögött. Akkor jött a kanja, nagy piros TL-el, kopasz, nagydarab, akkor elköszöntem, aztán eltűntem
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
veterán
Mindenki motorozik, csak én dolgozok???
Érdekes volt tegnap nézni a tendenciát. Rengteg SK rendszámos motor volt... érdekes volt megfigyelni, hogy nem nagymama féle almásrétessütőtepsinyi rendszámot aggatnak a motorra, hanem egy teljesen kompakt, könnyen-jól kezelhető rendszámtábla van náluk. Ilyen dolgokat miért nem lehet bevezetni itthon, nem értem. No mindegy.
A másik érdekes dolog, hogy az SK-s rendszámos motorok tulajainak a 60-70%a magyar vót. Lehet, hogy át kellene vitetnem az enyémet is SKba, kapnék szép kék rendszámot (még passzolna is a motorhoz), aztán húzzák a bőrt a fogukra?
No mindegy.Megyek olvasok, majd jövök, addigra hátha visszaértek
Brett Shaw rulz.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
veterán
válasz #25954560 #11623 üzenetére
Akkor gyere motorozni
Csináltam olajcserét tegnap én is.
Azt nem értem, hogy az olajszűrőben miért keletkezik levegőbuborék, a szivattyú meg miért nem bírja kitolni onnan. Pedig már majdnem teletöltött szűrőt rakok bele... De valamiért mégsem. Szűrő le, szűrő fel, indít, leállít, szűrő félig leteker, indít egy picit, olaj megindul, utána meg jó. Már másodszor játsza el ezt velemどんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
rebel56
tag
válasz endeavoring #11584 üzenetére
nyugodtan használható, nem szabad ártania. a héten kb. 400 km-t mentem esőben + volt egyéb is:
lett volna izgalom ha leáll egy henger
[ Szerkesztve ]
-
#25954560
törölt tag
ha nagyon tippelnem kene, akkor azt mondanam h a feltekereskor a csonkban es a szuroben megrekedt levego mind bekerul az olajszuro felso reszebe, mint egy buvarharangba. na ezert. talan nagyobb fordulaton vagy amikor mar meleg az oil, ki kene tudnia nyomni, de nem tuti.
viszont a ferodo tovabbra is unrulez. kicsi fekkar-eronel szepen bolint, de amikor nagyobbat huzok neki, nem no ugyanolyan mertekben a fekero, keptelen vagyok blokkolni az elso kereket, pedig a gyari betetekkel ez siman ment. remelem nem kell varni 1000km-t, mire bekopik -
veterán
válasz #25954560 #11627 üzenetére
Becsiszoltad a pofát?
qpack:
Ezt nem tudom látod. Tedd vissza a gyárit, nézd meg azzal. mod: bár az lehet, hogy a kisebb folytás miatt gyorsabban ürül ki az égéstérből az anyag, ez miatt jobban felmelegszik, és több olajat ránt magával a megemelkedett hőmérséklet miatt. de ez csak puszta találgatás
De 5dl / 3500km nem sok, amikor új audinak normális (állítólag) 1l/1000km[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
feca81
aktív tag
pontosan,es aki nem probalja ezt a kategoriat,sohasem fogja megtudni mit vesztett. ezert aldozom bele az osszes penzem,es ezert vagyok keptelen eladni.de akkor is muszaj lesz.tuti megsiratom.
ja,es ha meg ehhez hozzaadunk egy sportdobot.na az az igazi extazis!Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
-
feca81
aktív tag
en is gondolkoztam,de nehez megoldani.raadasul most nagyon odafigyelnek,mutatta a hirado is,irta az index is.kozos erovel ellenorzik a szlovakokkal,h valoban ott elsz-e,v ceg eseten valoban van-e erdekeltseged kint. a szlovakoknak nem tudom mi abiznisz benne,mert ha kiviszik onnan,akkor ugrott az ado nekik.gondolom nem teljes erobedobassal ellenorzik. a magyar hatosagok meg verszemet kaptak,mert hat jo sok adobeveteltol estek el.tiszta idegek amugy a lenyege,h kell egy ismerosod kint,ahova bejelentkezhetsz lakni,es arra a cimre kell kivaltani a rendszamot.pestieknek jo,mert a szomszedban vannak,de en szegedi mit csinaljak? ennek elenere szegeden is van rengeteg szlovak rendszamos.
Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
-
veterán
válasz feca81 #11631 üzenetére
Ennek utánajárok kicsit alaposabban Bár, szerintem nekem annyira nem éri meg a macerát, bár a kötelező talán olcsóbb. De mire az árát visszahozná... Az az 1-2ezer huf meg nem akkora összeg, hogy görcsöljek.
No mindegy.
Én felig szoktam tölteni a szűrőt miután felvette az olajat. Azért írnak a blokk oldalára x litert szűrő nélkül, x liter + 2-3dl-t szűrővel való cserére.qpack:
akkor jó a következtetésem =) amúgy nem csak az olaj éghet el, hanem a szelep széle is... nem érdemes full nyitott rendszert csinálni[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
#25954560
törölt tag
feca: az oregek igy tanitjak h a szurot fel kell tolteni olajjal feleig-ketharmadaig feltekeres elott. persze maceras, mert ha tultoltod kifolyik
-
qpakcovboy
őstag
mennyivel egyszerűbb dolog lenne csökkenteni az értelmetlen regadót... inkább nagyszabású akció kell az adócsalók ellen....
Visszateszem a sípot a dobba hátha akkor kevésbé fogja szeretni az olajat. Vegy lecserélem a repsolt q8-ra és egy életre elfejeltem.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
ő ki ő?
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
ALI_G
veterán
válasz rauschie #11644 üzenetére
Azt hiszem egyetérthetünk abban a többiekkel, hogy pl a németben eladó motorok jobb állapotban vannak mint az itthoniak és még olcsóbbak is. Csak macerás a behozataluk, sok bajjal és pénzzel jár.
Vannak kereskedők akik ezzel foglalkoznak, de ami miatt megéri a legtöbbnek, az az, hogy idomsérült mocikat hoznak be melyek "elvielg" motorikusan tökéletes állapotban vannak, ugyanis ezek odakint többnyire semmit nem érnem már gazdáiknak, ezért is tudják lényegesen ár alatt behozni. A kereskedőknek meg már bejáratott a dolog, hogy hogy kell 1 hónapon belül magyar papírt csinálni a külföldi motorra.
De ők inkább 600-1000-es kategória környékén mozognak.Ha már más behozta és úgy árulja, akkor az olcsó motorok többségére még nincs kifizetve a regisztrációs adó stb, könnyen lehet, hogy a papírjaik sincsenek rendben.
mod: azt hiszem az első hsz-ben lévő "külföldről motort" bejegyzésnek a hossza már elég ahhoz hogy lásd, nem kis macera. De megérheti.
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
[lAyCsI]
addikt
Nah megkérdeztem neked a kupuffot,
a sima alu-ovál 49.900 pénz
ha érdekel értesíts!
Minőségre tuti veri a raptor-martin és egyéb magyar kisipari darabokat...Ha valakit érdekelne még kipufogó, bukógomba, fém fékcső, vagy gumiabroncs jó áron
szóljon mi kellene és tudok árat mondani-= No way back from Here =-
-
[lAyCsI]
addikt
-= No way back from Here =-
-
Stalker-2572
addikt
All Black...
Aktív témák
Hirdetés
- EAFC 25
- Milyen TV-t vegyek?
- Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
- Milyen videókártyát?
- Warhammer 40k: Space Marine 2 (PC, PS, XO)
- Test Drive Unlimited Solar Crown
- Elektromos autók - motorok
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Autós kamerák
- További aktív témák...
- DELL Precision 7810 (Xeon 32X3200 Mhz, 64 GB DDR4, Quadro P4000 8 GB VGA, 256GB SSD+2TB HDD)
- Nintendo Switch OLED 18.1 Dual-Boot Cfw + 256GB MicroSD + Atmosphere 1.7.1, 3 hó garanciával!!
- Gopro 7 silver sok tartozékkal
- T14 Gen1 14" FHD IPS Ryzen 5 PRO 4650U 16GB 256GB NVMe magyar vbill ujjolv gar
- iPhone 12 Pro Max (128 GB) grafit színű
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen