tud valamelyikőtök mondani nekem egy fajin yamaha vagy robogó bontót???
Life is Short... Ride Hard!!!
tud valamelyikőtök mondani nekem egy fajin yamaha vagy robogó bontót???
Life is Short... Ride Hard!!!
(#11652) bajnokpityu válasza #25954560 (#11635) üzenetére
felénk az öregek nem szólnak erről semmit.rakd fel,indits,kis gázfröcs,h lámpa elaludjon.majd pár perc mulva csekkolni olajszintet.
én is hoztam be motort svájból.ezerszer jobb állapotú volt,persze idomésrült.kicsit nem éri meg behozni,minimum 500asat éri meg.500asat viszont nagyon,odáig vannak a németek ezért a kategóriáért.talán nem véletlen.
Stalker!Gratulálok,csini a kukásmotor vagy keine tausend meters?
Qpak!yamahánál ezer km alatti 1 liter normálisnak mondott.ugyanigy lehet suzukinál is!
tegnap láttam a CBRt.(már nem isemlékszem hány hónapja)zokogott lelkem.le sem takartam a ponyvát...
Joda:nem tudok,de ha találsz,akkor érdekelne.kéne sárvédő az éroxra.
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
köszönöm, hogy megérdeklődted!
észben tartom, már csak az kéne, hogy a hangját is halljam, hogy milyen lenne.
Ma mentem 90 km-t a barátnőmmel a múltkori útvonalon és azt mondta, hogy végig ciripelt valami. Amikor 60 körül mentem és (feltehetőleg) a motor hangja nem nyomta el, akkor én is hallottam. A láncot most fújtam le pont előtte. Megnéztem, szerintem nem nyúlt a lánc, lefelé fél centit se tudom nyomni középen, felfelé már kicsit többet, kb. 1 cm-t.
Mi ciripelhet még? Álló helyzetben kicsit pörgettem, de a blokkból szerintem nem jött semmilyen hang. Viszont csak olyan 3000/perc fordulatnál hallottam (ez lehet a csekély hangerőtől volt).
Mutass be neki, mutass be neki, mutass be nekiiiiii!!!
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
Kicsit kevés az az 1cm fel nem? Legalább 2 centit kellene járnia, különben szétvághatja a váltót, meg a csapágyakat, lánckereket...
Valszeg a vezérműláncot hallod, de azt ne fújd be láncsprével
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
nem lehet,h csak meg van lazulva egy csavar valahol,es az ciripel?
Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
Papucsban, bukó nélkül nem motorozunk...
nem 2 cm a max?
melyik a vezérmű lánc?
bemutatnálak én szívesen, csak Londonban dolgozik Egyszer úgy jött velem discoba (volt pofája), hogy csak egy félig átlátszó sálat tekert a felsőtestére melltartó gyanánt
).
[ Szerkesztve ]
Melyik csavar lazulhat ki magától? Én egyhez se nyúltam eddig.
köszi zsoltee, hogy javítottad a hsz-t.
hmm,ugyis angliaban akarok venni ducatit
a vezermulanc hajtja a vezermutengelyeket,ami mozgatja a szelepeket.szoval az benne va na blokkban,legalabb is nalam kozepen, a 2-2 henger kozott. van,ahol oldalt van,van ahol lanc helyett szij van.h nalad hol van,nem tudom,azt a konstrukciot nem ismerem,de ha leveszed a hengerfej fedelet meg fogod latni.kerdes,akarod-e meglatni(meg erdemes-e csak ezert megbontani),mert azert ehhez mar kis szerelotudas is kell. ha 10E km van benne,nem nagyon szabadna a vezermulancnak csorognie,legalabb is sztem.majd 20-on tul johet.
en 1,5-2,5 kozotti erteket tudok lancra.
nem tom a csavart csak feltetelezem.a te motorod meg tul uj ahhoz,h barmi komolyabb baja legyen.azert mondom,h lehet vmi kis idomtarto csavar,v vmi vhol meglazult,es az a rezonanciara csorog.mert ha azt nezed alacsony fordulaton nagyobb a rezonancia,es hallhatobb is.az en exupom is csak alacsony fordulaton csorog aztan mar nem hallom
at kell szepen vizsgalni,hallgatozni,hol a csorges,es ott megnezni a csavarokat.az egyik leggecibb munka...
[ Szerkesztve ]
Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
na majd megnézem jobban azt a láncot, meg egy olajszinten oszt kalap kabát. 500 km múlva úgyis megy szervízbe (12k km)
Kicsit tipushiba ujabb Hondákon ugyfest.
F3-nál szériahiba volt, a vezérműlánc, illetve a feszítő. Cserés volt. Öcsém F3-án már vezérműlánc, láncfeszítő is ujra gyárira cserélve, de még mindig szól kicsit. Az ívet is cserélni fogja...zavarja szegényt.
A már emlitett 2005ös évjáratu haverom Hornetjén is szól már a vezérműlánc kicsit, söt egyre hangosabban. Abban mondjuk huszonkétezer km körül jár az óra, meg feltehetően valójában is annyit ment.
Szervizedet várd meg, addig nem lesz semmi baja! ha tényleg az az, de valszeg igen.
Tudd ki vagy, hová tartasz, s ne feledd honnan jöttél!
de azt úgy se nézik meg. Ha meg kérem, hogy nézzék meg, már akkor se garis. A 2. év garancia csak fő alkatrészre vonatkozik (amiről persze fogalmam sincs mit takar).
Vonatkozik erre is. Gyári hibája a láncfeszítő. Mármint a vezérműlánc-feszítője.
Ezt tudják szervizekben is, éppen ezért szokták cserélni szó nélkül. Bizd rájuk. Meg kell nézniük, hivd fel rá a figyelmüket. Ne légy tul okos, inkább csak a tüneteit mond el nekik, általában nem szeretik ha ugy mész oda, hogy te mondod meg mi a baja.
Tudd ki vagy, hová tartasz, s ne feledd honnan jöttél!
Holtjátéknak kell 2-2.5 cm között lennie, vagy megeszi a lánc a lánckerekeket (de szép szó )
Vezérműlánc meg ami a vezérműtengelyeket hajtja, azok meg a szelepeket. Az szokott ciripelni a hondákban, meg úgy az összes motorban, ami láncos. Húzd meg neki keményen, és hirtelen nyomass egy motorféket. Vagy átugrik a racsni, vagy nem, ha igen, akkor kisebb lesz a zaj.
De lehet, hogy neked is az olajszivattyú lánca ciripel...
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
eleg gyanus,h fo alkatresz,enelkul nem megy a motor
sokat olvasom a motordokit,es mindig azt ajanlja,h irasd fel munkalapra a ciripelest.fontos,h nyoma legyen papiron,mert ha ok azt mondjak,ugyan ez semmi,es kesobb megis kijon rajta vmi,pl elszakad a lanc,te hivatkozol erre,h bizony-bizony szoltal,es basztak megcsinalni,es a gari el.meg a 2 ev gari lejarta utan is!!! totalbike motordoki,olvass utana
Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
láncspray motordoki módra:
O-gyűrűre is megfelelő, utcai láncsprayt kell választani. Megérkezés után azonnal, a még üzemmeleg láncra kell fújni, vékonyan a láncgörgők belső felére (tehát nem kívülről a láncra, hanem a hátsó lánckerék előtt a lánc alsó sorára, mielőtt ráfut a lánckerékre), majd egy fordulat után mindkét oldalon az O-gyűrűkre kell fújni. Ez nagyon fontos, mert az első kenés csak a görgők és a lánckerék érintkezési pontját keni, az O-gyűrűkre fújt spray viszont rugalmassá és jól záróvá teszi az O gyűrűt, ami feltétele a lánc csapokhoz bejutó kosz és víz kizárásának. Ez biztosítja a hosszú élettartamot.
Hát én nem így csináltam eddig. Hátul a lánckeréken fújtam be eddig mindig a közepét...
A nyíl irányából, de ezek szerint akkor így kell:
plussz még oldalról is.
Bocsánat, kicsit sok itt a hsz, ne hari, hogy nem válaszoltam. Az olaj árakra gondoltam. 10000-ből kijön az olaj, én többre számítottam. Teccik érteni?
Mire nem válaszoltam amúgy...?
Nem adtak könyvet, ezért érdekelne, hogy hol lelhető fel.
-Honnan veheted észre, hogy dragonfx akar leelőzni? -??? -Ha a seggedben lévő vadul szélvédőmosózik. :D By dokar
(#11670) Nightmare válasza bajnokpityu (#11585) üzenetére
Skype msn nem játszik... , úgyhogy marad az emil, vagy valami tárhely...sztem Neked mindegy hová töltöd fel...
-Honnan veheted észre, hogy dragonfx akar leelőzni? -??? -Ha a seggedben lévő vadul szélvédőmosózik. :D By dokar
Én így fújom a kezdetek óta, ahogy írva vagyon.
Feca81: Ne mondd már, hogy a vezérműláncnak 20000km után már szabad szólnia!? Az enyémben 26000 van, semmi hangja. Majd egy szelephézagállítás lesz aktuális 30000-es szervizen.
jó neked. Nekem senki nem mondta, hogy hogy kellene. Annyit mondtak, hogy fújjam. Hát én fújtam...
Egyébként mikor a hátsó fogaskerék előtt fújod föntről lefelé, akkor nem fújod össze vele a betont vagy amin állsz? Azért ott vannak lyukak közte
Egyébként ha annyit mondott volna bárki a hondánál, hogy új fújjam, hogy lehetőleg minden oldala olyan legyen, akkor én is így fújtam volna.
no problem, csak nem értettem.
Az olaj nem drága szerintem se, persze lehetne olcsóbb mint minden
Tüzi az olajszaki
600F-ekben van amelyikben már 13-15ezernél lehet hallani...
VFR-t/VTR-t kell venni, abban fogaskerék van, sose lesz vez.lánc hangja
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
Én meg hátulról szoktam. Felbakolom, tekerem a kereket, és fújom a gyűrűre az anyagot. Ennyi Sose volt baja, 5-600anként fújni kell, meg néha pucolni... Úgy, ahogy a felső ábra is mutatja, csak a gyűrűkre szoktam fújni. A maradék meg úgyis az első lánckerék-házban fog kiverődni.
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
(#11676) Topiccsendőr válasza Tüzi (#11624) üzenetére
Rakj a szűrőbe olajat fullra, mielőtt feltekered. Lehet ezé' nem volt nyomásod a másik olajnál sem ...
Nem menekülsz a csendőrség elől.
(#11678) zsoltee10 válasza Topiccsendőr (#11676) üzenetére
Minek rakjon a szűrőbe olajat? Nekem se szoktak a szervizen. Mondjuk eleve nem értem, hogy hogyan lehet fullra tölteni a szűrőt, amikor vízszintesen kell feltekerni a blokk elején.
Sosem töltik fel a szűrőt. Csontra leengedik az olajat, szűrő fel, motor vízszintbe, felső nívóig feltölt olajjal, indít, ha lámpa elalszik, akkor kész. eddig mindig elaludt, és soha nem volt gondom olajszinttel, vagy nyomással.
ez vicces, hogy a nagy Honda nem képes megoldani a láncos vezérlést normálisan. jobb lett volna, ha maradnak a fogaskeréknél, de hát a költség, és súlytakarékosság, no meg a láncgyártó lobbinak is kedvezni kell.
(#11680) qpakcovboy válasza zsoltee10 (#11678) üzenetére
talán azért, mert annyival kevesebb ideig megy a motor olaj nélkül.
(#11682) bajnokpityu válasza ferkoboy (#11663) üzenetére
Ferko: f3asnak nem volt szériahiba ez.az tök egyedi dolog lehet.F2nél meg F4inél volt ez a hiba.F2nél is úgy oldották meg páran állitólag,h F3asét tették bele.
Tüzi:fogaskerekes a vezérlésed,de láncos az olajszivattyúd?nabasssz.ennek mi értelme. még a CBR600asokon is fogaskerekes.azért susog/vonyitanak.
Ali:én nem is tudom belülről fújni a láncot a CBRen,nem is férni oda rendesen.tehát én is hátul csinálom.
Nightmare:nekem tök mindegy.mondj vmi megoldást.óriáslevél freemailen át?
20ezernél vezműlánc szól egy horneten?nem szelep,vagy valami más?
nekem 10ezernél cserélték gariba,most 44körül áll órája,és elég csöndes.
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
(#11683) bajnokpityu válasza Topiccsendőr (#11676) üzenetére
de első inditás után elaludnaa lámpa.szervizek is üresen testték be minden járművembe a szűrőt.
ja,aerox ma is elhintette a gyertyát.és kipróbáltam,lötyögő gyertya mellett járt a motor!!!!
hogy a picsába?
eladó Kawasaki j300 robogó
(#11684) bajnokpityu válasza zsoltee10 (#11679) üzenetére
nagyon túl tetszik lovagolni e dolgot.egyrészt öreg kawákban minden,azaz minden láncos.azért csörögnekzörögnek annyira.
másrészt,a honda meg tudja jól oldani a láncot,meg is szokta oldani,20ezernél hornet csörgés egyszerűen hihetetlen.2 tipusánál volt baj,visszahivta tulajokat,ingyé cserélte.azóta sem történt más tipusával.
eladó Kawasaki j300 robogó
(#11685) Tüzi válasza bajnokpityu (#11682) üzenetére
Hát, pedig amit én láttam olajszivattyút, NC29-hez, az igencsak lánckerekesnek nézett ki...
Más:
Fel kellett volna mennem Győrbe. Délután fel is mentem, haverom késett. Hazajöttem, kajáltam mentem volna vissza, de még be kellett állnom tankolni.
Ezután mi történik? Hááát persze, hogy beszarik a lámpakapcsoló. Tompított elszállt, csak refi van, meg helyzetjelző... Azt hittem szétbasz az odeg, 2 hete a fényképezőmre várok, ma meglett volna, erre beszarik az a szar
Este 10kor meg inkább nem kockáztattam meg, hogy tompított nélkül menjek át a Bakonyon.
Büdös picsába már...
Most vehetek kapcsolót... 5 fontért van ebay-en. Kíváncsi vagyok mi lesz a vége.
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
ha lefelé állítod kicsit a lámpát, akkor távolságit észre se veszik a szembejövők. Legalább is nekem 5-ből egy szólt. Olyan rosszul láttam, hogy ha lekapcsoltam a távolságit akkor vakon mentem. Csak az út szélén a karókat tudtam megkülönböztetni. Most se sokkal jobb, hogy jól van beszintezve.
(#11687) ALI_G válasza bajnokpityu (#11682) üzenetére
11000 van benne. Én se hiszem, hogy bármi bajnak kéne legyen.
És oldalról fújod, vagy csak hátulról?
Egyébként ott az extra.hu-s FTP, told fel oda. 2 GB tárhelyünk van.
(#11688) zsoltee10 válasza bajnokpityu (#11684) üzenetére
Nem kell vérkomolyra venni, csak oltottalak benneteket, hondásokat, ott van a szmájli is. Nekem is Hondám lenne, ha a CBF600 tavaly ilyenkor már injektoros lett volna... Viszont így utólag jobb, hogy így alakult, azóta megvizsgáltam az új CBF600-at, és nem jön be, nyomatékszegény az ER6 után.
(#11689) bajnokpityu válasza Tüzi (#11685) üzenetére
én meg csak csodálkozom.mi értelme volt félig kawa félig VFRt épiteni?
dicsérjétek még a belpiacosokat. vegyetek világ másik végéről alkatrészt.jóisaz
Ali: oldalról? neem,hátulról engedem bele az anyagot
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
az fzr-em vezermulanca ~80k korul kezdett el csorogni. kicsit lett allitva a feszitesen azota volt benne meg 12k es nem hangosabb.
lancspray-t en sem szoktam kivulrol, bar azt az O-gyuru fujast nem egeszen ertem. sztem terit szepen a spray es ha a belso felet fujom a lancnak, akkor jut mindenhova. sztem is meleg lancot a legjobb fujkalni, gondolom akkor jobban terul az anyag
hm. bocs
gondolom nem az eredeti volt mar benne, asszem annak 60k a csereperiodusa.
az én mocim is fogyaszthatna 2 litert százon: [link]
Ennek sok a kereke...
(#11694) Topiccsendőr válasza zsoltee10 (#11678) üzenetére
Mert így szokták csinálni a szerelők. Utána nem kell nézegetni a nívót, hogy mennyit kell utántölteni.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
(#11695) Topiccsendőr válasza ALI_G (#11668) üzenetére
Nagyon szépek a rajzok, mééég egy motort is!
Nem menekülsz a csendőrség elől.
(#11696) #25954560 válasza Topiccsendőr (#11695) üzenetére
(#11697) Topiccsendőr válasza bajnokpityu (#11683) üzenetére
Nem szereti azt a gyertyát úgy néz ki. Szerintem az alsó puha alátéttel lesz baj, lehet ki kell cserélni a gyertyát.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
(#11698) Topiccsendőr válasza #25954560 (#11696) üzenetére
Gyönyörűű, öntöttvasküllős, endurómortor, mééég méééég!!
Nem menekülsz a csendőrség elől.
(#11699) ALI_G válasza Topiccsendőr (#11695) üzenetére
nem lehet mindenki dizájner mint maga
(#11700) Tüzi válasza bajnokpityu (#11689) üzenetére
Elmúlt olyan 35ezer km alatt cseréltem egy fesszabit, állítattam szelepet, meg most beszart a kapcsoló.
Én kérek elnézést
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。