Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
Valentino Rossi, a gyorsaságimotoros-világbajnokság első számú sztárja megállapodott az olasz adóhatóságokkal, amelynek 35 millió eurót fizet. A hétszeres világbajnok hosszú bírósági ügy végén abban egyezett meg a hivatallal, hogy a 2001 és 2004 közötti időszakért 19 millió eurót, míg 2005 és 2006-ért 16 millió eurót utal át. "Nagyon örülök, hogy lezárult ez az ügy. Az összeg magas, de így mindenki megnyugodhat végre" - mondta a keddi sajtótájékoztatón Rossi. A 28 éves sztárt azért perelte be az adóhatóság, mert 2000-ben hivatalosan Londonba költözött a kedvezőbb adózás miatt, ám valójában továbbra is hazájában élt, és 60 millió eurót nem vallott be a 2000 és 2004 között keletkezett jövedelméből.
MTI
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
#70869248
törölt tag
Erre emlékszem:
youtube
Kegyetlen ki voltam akadva -
Integra
titán
válasz Motion_Blur #5596 üzenetére
de az.
de hogy is mondjam, annyira ronda ez a motor (mindig is az volt), hogy erre egyszerűen kell eznézd meg lentebb a wsbk motorokat, mennyire gyönyörűek..
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
SzalaiG
addikt
Lehet már tudni, h idén mikor lesz Bruno?
-
SzalaiG
addikt
Rossi 20 millió euróban kiegyezett az adóhatósággal: [link]
-
#70869248
törölt tag
válasz Integra #5591 üzenetére
Én abban bízom, hogy egész egyszerűen ninncs más lehetőségük.
Nem feltétlen kell hogy ők adják a VB-t, bár term. az lenne a legjobb a számukra.
Az is elég lenne, ha egyértelműen harcolhatnának a futamokért és a VB-ért. Akkor vissza jönne pár csapat a Michelin-hez, mert a Bridge'-nél hasonló lesz a probléma mint amikora Ducati gumifejlesztést kért a Michelin-től,...egyszerűen nem volt rá kapacitás.
Kiszolgálták a világbajnok csapatot, és a legesélyesebb riválisokat, és amikor a Ducati rá fejlesztett gumikat kért, az már nem fért bele.
Szal most azzal hogy a Bridge' felduzzadt, ők sem tudnak minden igényt kielégíteni...legalábbis versenyhelyzetben. Mert persze kizárólagos gumiszállítóként nem lenne fejlesztési versenyben.
...szóval én simán el tudom képzelni hogy a Bridge' kiszolgálja a tavalyi bajnokot, és a Suzuki-Kawasaki fejlesztési iránymeghatározását is figyelembe kellene vennie,...és persze Valentino sem azért ment a Bridge'-hez hogy majd csak leesik neki valami gumi,..így ott van a Yamaha is. Ez sztem sok lesz.
Előbb-utóbb vagy a Suzuki vagy a Kawa' nagyobb figyelmet akar...és ha a Michelin erős marad, akkor még van egy talponmaradási lehetősége a MotoGp királykategóriájában,..ha gyenge lesz, akkor mennie kell.
A WRC-ből is kimaradt, ott a Pirelli lett a kizárólagos gumiszállító. Az utóbbi időket nézve sztem a Michelin-nek egész egyszerűen szüksége van versenyeredményekre.
Én ezért gondolom, hogy nem lehetnek gyengék,...ha azok lesznek akkor feladták. -
Integra
titán
válasz #70869248 #5590 üzenetére
nálam nagy a para a micselin miatt hogy mi lesz... a fél mezőny megszívja ha nem kapják össze magukat. és nicky az interjújában elég sok mindenről elmondta kereken mi a szitu..
most összekapják a régi csapatot ripsz-ropsz?...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
#70869248
törölt tag
válasz Integra #5589 üzenetére
Majd elvállik, én nem látom benne azt ami miatt az elején lehetne, valszeg az első 10-ben lesz, de nem hinném hogy versenyt nyerhetne.
Nagy eltökéltséget érzek Toseland-ben, és tud is motorozni, de szvsz itt sokan tudnak motorozni, az elején még lehet hogy meglepetés helyezései is lesznek, de ha a gyári Yamaha jó irányba indul (pláne ha Bridge' irányba), akkor szépen leszürkülnek.
Nem biztos hogy pl. a Kawasaki az elejétől fogva erősek lesznek, de én jókat várok tölük majd.
Suzuki-t is jobbnak tartom az egész évet tekintve mint a félgyári Yamaha csapatot, és majd elvállik hogy Elias és a priv. Duc. mennyire lesz erős...mert egy évben még őket is erősebbnek tartom mint a Toseland és Edu' alatt lévő technikát.Ami ebben az évben engem leginkább érdekel a királykategóriában, az a Michelin teljesítése.
Nagyon drukkolok nekik hogy sikerüljön összekapniuk magukat.[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
Ryder Notes: Hope At Last?
by julian ryder, back home in the uk now
Thursday, February 07, 2008It is now traditional that I fill in the gap between testing and the start of racing for real with a bit of British optimism about the upcoming season. We are not good at this, well the English aren't. Apart from the brief burst of hope provided by our rugby team last year in the world cup our national sporting teams have crashed and burnt in spectacular style. We haven't even made it to this Summer's European football championship, and our cricketers have plummeted from brilliant to also-rans in an amazingly short period of time. The up-coming Olympic Games looks like being embarrassing for our athletes but at least we have a couple of decent boxers (although the best one is Welsh) and a good young tennis player - oh, hang on, he's Scottish.
So it is with some trepidation that I find myself looking forward to the MotoGP season not least because we have an English rider who shows signs of being able to race with the front men. He is James Toseland, currently better known in the UK for an amazing bit of piano playing on the BBC TV's Sports Review of the Year than he is for his racing. This annual beano has attracted massive audiences for the last 40 years and is the Sports Personality of the Year is the single most prestigious sports award in the UK. James came on stage on his 'Blade then stepped over to the piano and bashed out a stomping blues accompanied by the BBC Symphony Orchestra, no less. The camera cut to last year's SPOTY, Euro three-day event champ Zara Phillips who also happens to be Her Majesty Queen Elizabeth II's grand-daughter, grooving along. He immediately went up from ninth in the voting for the award to fourth. That was back in December, now you cannot switch the radio on on a Saturday morning without hearing James, and he sometimes gets to talk about motorcycle racing. For the record, he was well on his way to training as a professional musician when the racing took over.
Well before James won his first World Superbike title in 2004 a MotoGP team manager asked me if this promising young rider had had the necessary 'reality checks' to make him a candidate for a Grand Prix ride. I was able to tell him that James had a tough childhood laced with personal tragedy, then had to deal with the death of his team-mate Michel Paquet in his first season in the world stage. He also broke both ankles at that Monza meeting; James was 16 years old at the time. Unlike a lot of the young riders my questioner had to deal with, James did indeed know the price of a pint of milk.
That factory Supersport ride with Honda was false start to JT's career on the world stage, he retreated to the British Superbike Championship and rode the wheels off an out-gunned Honda twin which resulted in a broken thigh. From there on it was Ducati all the way to his first world title in '04 (he was the youngest ever Champion) then a difficult title defence and on to Ten Kate Honda and a second title.
Now he is a MotoGP rider, moving from a championship where finishing fifth meant he'd had a really bad weekend to a place where he you can do everything right all weekend and end up tenth. However, James is already at home in the Tech 3 Yamaha team, not least because his personal manager Roger Burnett and team boss Herve Poncheral know each other well. Poncheral was deputy manager of the mighty Honda France endurance team when Roger won all three 24-hour races with them in 1989. Toseland's first contact with them came at the Donington Park GP last year, and he is delighted to have another veteran of the endurance days, Guy Coulon, as his race engineer. 'He's forgotten more about motorcycles than I'll ever know,' says James with only a hint of exaggeration. Coulon invented the single-sided swinging arm while with the Elf team and the pneumatic wheelstand that cut pitstop times significantly. In the off-season he used to be found peering at factory Hondas in the middle of the desert during the Paris-Dakar Rally.JT's first contact with a MotoGP Yamaha was coloured by the embarrassment of sliding off on the fifth lap of Sepang, but as he later noted Rossi and Pedrosa hit the deck too. As for the differences between the Superbikes he'd been on for seven years and a GP machine, James doesn't see his new problem as much more complex, although 'It is a lot more difficult to get feel due to the overall stiffness.' As for the swap to Michelin: 'Lots of feedback, no problem.' Obviously he is still adapting, or 'learning the capabilites' of his new bike. Carbon brakes mean he is braking twenty metres later than he's used to, but corner speed is still higher and he has to get on the gas earlier. He is also aware of the concentration and attention to detail that is needed. Every aspect of set-up has to be spot-on, he says, because you just know half a second will cover the top ten. After all, there are now 13 world titles in the Yamaha teams and 11 riders on the grid who are able to call themselves World Champions.
What about electronics, can you really crack the throttle fully open at the apex of a corner and let the computer sort it out? The answer is that of course you could set the electronics to do that, but the result would be a very slow lap. Electronics is just one of the many variables that have to be set up with complete precision if you want to be competitive. The one thing he found easier on a MotoGP bike was fast changes of direction, due to the bike's lighter weight, but overall race distance is much harder on the arms and legs due to greater loads under braking and acceleration.
It was good to see that James finished his first test well inside the top ten, and quite amazing to see him third fastest in the Phillip Island test (Fiat Yamaha and Dani Pedrosa weren't there but it was still an astonishing performance by a rookie). On a track he knows well he was 'never off the same six inches of tarmac all three days' and when he put a qualifier in was able to concentrate on getting on the gas earlier and harder. That bodes well for the opening race at Qatar, a track James knows as well as most of the field.
Us Brits have always known James was talented, when we first saw him he was winning the CB500 Cup races by the sort of margins that should have been impossible with a grid of identical machines. His fitness training regime is frightening and he's had all the reality checks a human being should be asked to deal with. What is his expectation for the year after that performance in Australia? 'I'm looking at rostrum places.' For once, this may not be misplaced English optimism.
ENDS
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Topiccsendőr
addikt
Ezt a cikket ki írta? Csak nem "ŰR" Zsombor? Vagy ő olvasta ezt sokat? Nagyon egyezik a szóhasználatuk, meg a helyesírási hibák is Vagy valami tanítvány volt?
Picit részrehajló, sarkító, aztán meg ki tudja, lehet hogy van benne valami. Csak ezeket a csilliárd dollárt érő értékes infókat pont egy ilyen oldalról fogjuk megtudni, és pont mi, halandók ?
De mindenképp érdekes olvasmány.Explosión de dos tiempos
-
#70869248
törölt tag
válasz Integra #5586 üzenetére
Én nem hinném hogy befürödtek,..lehet hogy az első pár futamon még a régivel mennek...úgy lesznek mint a Subaru az idei WRC autójával.
De az első futam után is van egy nagy szünet..szal van idő. ...és szvsz a tavalyi blokk sem annyira rossz, pontokat azért tudnak menteni szépen.
Jön majd a Pneu'-s blokk,..sztem erős lesz idén is a Honda. -
Integra
titán
válasz #70869248 #5585 üzenetére
szerintem is.
de nagyon akar. főleg most, hogy csak azért is megmutatja a hrc-nek hogy bekaphatják pedrózával...
de ahogy olvasom a pneumatikus motorral befürödtek, úgyhogy kapásból hátránnyal kezdik az idei szezont.. és ha a pneumatikus motorok megindulnak és a fejlesztés továbbra is sikeres lesz, akkor kb leírhatják az évet is akár...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
#70869248
törölt tag
válasz Integra #5584 üzenetére
jah ja, Nicky jó arc.
Olvastam én is, ..szegény talán bekajálta azt hogy neki még bizonyítania kell, pedig egy fenét.
Annyira világos volt az a szezon mint a nap, csak sokan nem akarták látni.
Attól a pillanattól kezdve (Donnington), amikor a jövő évi motort elkezdték teszteltetni Hayden-nel, már onnan lehetett sejteni hogy a következő évet nem neki szánják.
Sőt, ..(mivel ez már nyílvánvaló, miszerint Pedrosa-ra épített a HRC), már az sem annyira hihetetlen hogy a HRC látva Rossi ponthátrányát, megpróbálta Pedrosa-t kihozni az év végén.
Nem mondom hogy teljesen nyílt dolog volt,..lehet hogy csak a folyamatosan érkező, de már Pedrosa-ra fejlesztett alkatrészek hozták úgy hogy Nicky-nek onnan szinte nem volt az év első felével összehasonlítható eredménye.
De aztán Rossi elkezdett menetelni, és veszélybe került a VB a HRC-nek, aztán még Pedrosa át is adta a pontelőnyt Vale'-nak.
..és valójában ott dőlt el a VB...az utolsó futamon, amikor Rossi elesett.
Szvsz az egyik legjobban megharcolt VB volt, mégha nem is látványosan mint mondjuk pár WSBK VB,..de nagyon kűzdelmes VB-je volt az Nicky-nek.
Szvsz nagyon is büszkének kellene arra az évre lennie, ..ha ismételni akar, akkor ismételjen azért mert nincs jobb dolga, nincs más vágya. De egy fikarcnyi bizonyítást sem kell belekeverni. -
#70869248
törölt tag
válasz Integra #5582 üzenetére
ja, egy olyan sisakban mondjuk Phillip Island-n az egyenesben kap az oceán felől egy stabil erős szelet, aztán dönget egyenesen viszont folyamatosan jobbra néz
Vale'-nak most már a pályán kell bizonyítania, nem kellett neki ez a Duc., nem kellett neki a Bridge',..most megkapta a Bridge' gumit, szal hajrá.
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
válasz #70869248 #5581 üzenetére
szirintem olyan sityak nem lesz biztonsági okokból. gondolj bele hogy ha bukik és beakad vagy megakad valahogy egy olyan sityak.... uhh, bele se gondolok inkább
hát lol, rossi is megéri azért a pénzét, csak-csak előbújnak belőle azok a dolgai amikről annyit beszéltünk, főleg most, hogy nem ő a no.1.... nehezen viseli.
meg hát látja hogy stoner vevő az ilyenre, amig mások le se szarják ezt a csipkelődését..
majd folyik eleget még a vér a pályán...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
#70869248
törölt tag
válasz Integra #5580 üzenetére
Én mondjuk nem nagyon hiszek a ram air-ben, ...inkább a kompresszor
De tény hogy elég gyengus a fejidom,..lehet Haga új sisakot tesztel...mondjuk olyan alien félét mint a kerékpárosok időmérő sisakja
Olvastad Vale'-nak most Biaggi és Gibernau után Stoner-rel van baja: ő tudja miért -
Integra
titán
rossi fizet
ezek szerint mégis volt valami nagyokos adótanácsadója aki megpróbált nyerészkedni.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
#70869248
törölt tag
brutálnak néz ki az új WSBK Yamaha:
szerk: még képek
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #5576 üzenetére
A 'mezőnyt' azért elég nagy csúsztatás.
Mivel a gyári Yamaha-n kivűl csak a Gresini Honda, Hayden a HRC-vel és a két Kawasaki tesztversenyző volt ott. -
Motion_Blur
félisten
Elég szépen osztja a mezőnyt a Doktor 3 tizeddel döntötte meg a sepangi körrekordot
Bridge powa!
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Integra
titán
b-type
ird már be neekm a duki vezér elhiresült mondatát hogy linkeld be, hogy hova irtad..
tudod, hogy ők japánt soha se.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Motion_Blur #5570 üzenetére
nicky marco meg randy hogy odatette megint magát
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Motion_Blur
félisten
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
#70869248
törölt tag
egy kicsi hangulat az auszi tesztről, Toseland és Vermeullen-től:
érdemes központosítani/kicsinyíteni a képet -
Integra
titán
talma elseggelte a mezonyt tobb mint fel sec-kel
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
#70869248
törölt tag
Checa-ék is megtekerték az új Honda-t:
motorcyclenews.comaz örök X-lite-s Checa
-
#70869248
törölt tag
válasz #70869248 #5545 üzenetére
ja, és harmadik nap:
1. HAYDEN, REPSOL HRC - 02'00.326 / 77 kör
2. STONER, DUCATI MARLBORO - 02'00.660 / 27
3. LORENZO, FIAT YAMAHA - 02'00.766 / 63
4. EDWARDS, YAMAHA TECH3 - 02'01.179 / 34
5. HOPKINS, KAWASAKI RACING - 02'01.198 / 42
6. ROSSI, FIAT YAMAHA - 02'01.425 / 48
7. DOVIZIOSO, JiR TEAM SCOT - 02'01.447 / 51
8. TOSELAND, YAMAHA TECH3 - 02'01.745 / 45
9. VERMEULEN, RIZLA SUZUKI - 02'01.748 / 70
10. CAPIROSSI, RIZLA SUZUKI - 02'01.778 / 62
11. DE PUNIET, LCR HONDA - 02'01.873 / 56
12. NAKANO, HONDA GRESINI - 02'02.032 / 38
13. DE ANGELIS, HONDA GRESINI - 02'02.198 / 37
14. MELANDRI, DUCATI MARLBORO - 02'02.725 / 58
15. WEST, KAWASAKI RACING - 02'02.978 / 39
16. ELIAS, ALICE TEAM - 02'02.995 / 67
17. JACQUE, KAWASAKI RACING - 02'03.030 / 40
18. GUINTOLI, ALICE TEAM - 02'03.628 / 39
19. CANEPA, DUCATI TEST - 02'03.703 / 49
20. SERIZAWA, KAWASAKI RACING - 02'04.354 / 27forrás:motogphírek.hu
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz #25954560 #5544 üzenetére
Nekem a Bimota Tesi első felfüggje nem igazán tetszett első bambulásra, de sok előnye lenne.
A bímerek telelever megoldása sem igazán jön be (sőt pfúj), nekem a hagyományos villák/fordított villaszárak jönnek be, de szvsz kellene már egy jobb felfüggesztés a pályamotorokra.szerk: ja és Wankel-t a vázba!
[ Szerkesztve ]
-
#25954560
törölt tag
-
#70869248
törölt tag
válasz #25954560 #5541 üzenetére
Jöhetnének az igazán meredek újjítások,...pl. egy a bimota tesi-nél látott, de MotoGp szintre juttatott függőcsapszeges kormányzás.
Bármennyire is merevebb a fordított villa a csavarodás szempontjából mint a hagyományos azért csak 'nyeklik-nyaklik'...és falvastagság kell a merevség növeléséhez, az pedig súly.
Szal sztem időszerű lenne már átvariálni a motor elejét.
..más ötletem nekem sincs. -
#25954560
törölt tag
válasz Integra #5540 üzenetére
en minden evben azt hiszem, mar nem tudjak jobban kielezni a kanyarodast, nem lehet ugyesebb felfuggesztest csinalni ket kerekre es megis.
bar most ugy gondolom h a javulo koridoket iden a jobb gyorsulas es lassulas hozza, nem konkretan a jobb kanyartechnika. nem is tudom iden min fog mulni akarkinek is a helyezese. szamomra elkepzelhetetlen h mivel tudnak meg tovabb csiszolni ezeket a gepeket. -
#70869248
törölt tag
válasz Integra #5536 üzenetére
Többen kerestek tapadást, de nem ott volt..
De azért már jóság hogy zúgnak a motorok:
1. DE PUNIET, HONDA LCR - 02'01.377 / 68 kör
2. PEDROSA, REPSOL HRC - 02'01.864 / 47
3. VERMEULEN, RIZLA SUZUKI - 02'02.074 / 57
4. CAPIROSSI, RIZLA SUZUKI - 02'02.416 / 61
5. STONER, DUCATI MARLBORO - 02'02.457 / 36
6. ROSSI, FIAT YAMAHA - 02'02.490 / 44
7. EDWARDS, YAMAHA TECH3 - 02'02.549 / 29
8. HAYDEN, REPSOL HRC - 02'02.558 / 85
9. LORENZO, FIAT YAMAHA - 02'02.563 / 43
10. NAKANO, HONDA GRESINI - 02'02.622 / 63
11. HOPKINS, KAWASAKI RACING - 02'02.628 / 62
12. DOVIZIOSO, JiR TEAM SCOT - 02'02.783 / 52
13. TOSELAND, YAMAHA TECH3 - 02'03.264 / 45
14. DE ANGELIS, HONDA GRESINI - 02'03.301 / 47
15. WEST, KAWASAKI RACING - 02'03.387 / 51
16. JACQUE, KAWASAKI RACING - 02'03.863 / 53
17. ELIAS, ALICE TEAM - 02'03.954 / 55
18. MELANDRI, DUCATI MARLBORO - 02'04.414 / 52
19. CANEPA, DUCATI TEST - 02'05.580 / 48
20. GUINTOLI, ALICE TEAM - 02'06.000 / 36
21. SERIZAWA, KAWASAKI RACING - 02'23.590 / 6[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
rossi ma
roza is elfekudt, el is torte a kezet... szerencsere hajszaltores..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
#70869248
törölt tag
válasz #25954560 #5531 üzenetére
bizony az sztem is (ez még tervezett cucc), de az mellett hogy szép, szinte biztos hogy gyors is lesz, Checa-ról meg mindig az volt a véleményem, hogy neki nem a finombeállításokhoz van érzéke, hanem a vas megzabolázásához. Sztem kitünő WSBK versenyző lesz belöle, hacsak nem töri össze magát, gyors és jól motorozza a nem annyira pályára/testre szabott motorokat.
Integra:
a fejidom és a tank is fura nekem kicsit, meg a kipuff is finom mint egy túragép csöve.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
-
#70869248
törölt tag
..szokni kell még, bár az idők már nem rosszak.
-
#70869248
törölt tag
vannak benne jó dolgok is.
..bár kritizálni mindig könnyebb, szal sztem vannak benne frankón nem jó dolgok is.
Illetve amit én nem így látok..mindegy.
Ez a Ducatin-n elég teligázt húzni a kanyarból kijőve pl. elég nagy répaság, ...futam közben sokszor betesznek kameraképet, a versenyző csuklójáról.
Arról nem beszélve, hogy az hogy nem pörög túl a hátulja az csak egy dolog, a behimbálás a kigyorson az az időigényes, egy túlpörgést egy versenyzőnek alapból éreznie/kezelnie kell.
A behimbálás pedig gázkezelés, testsúly, ívválasztás..stb...és persze futómű/váz.
A Ducati-nak tényleg jó a kipörgésgátlója, de az csak a motor és versenyző egésszével ér valamit...egyébként sem rengeteget, az évek szerinti köridőket tekintve.
Szvsz továbbra is a gumi volt itt a nagy dolog, ..az összes Bridge-s csapat feljövőben volt, kivéve a Gresini-t, mert náluk visszás a helyzet, az anyagyár, a gyári csapat Michelin-nen gurult, így a fejlesztéseket nem tudták összehangolni a gumiviselkedéssel. De még ők is jól mentek.Lenne még vélemény, de végül is sok tekintetben jó anyag a cikk.
-
#70869248
törölt tag
válasz Integra #5520 üzenetére
Komolyan mondom ugyan ezt gondoltam én is, ...ez valszeg direkt volt.
Olvastam már pár helyen, hogy iszik, meg hogy többször nem úgy voltak a történetek mint ahogy előadta, de amig nem láttam ezt a bejátszást, úgy gondoltam hoy nem foglalkozom vele. Így viszont teljesen képbe került a kritika.
Én is néztem hogy leadták, mert se vicces nem volt, se lényeges....valszeg pirítani akarták és sikerült isMár alig várom az SBK teszteket..
-
#70869248
törölt tag
válasz Integra #5514 üzenetére
Hát nagy vonalakban, seggrészegen ült valami hotelben/szállodában, ..és ordenáré volt, Biaggi ott ült egy asztallal odébb..Böröczky valami olyasmivel indított, hogy ott van Biaggi barátom, csak az a baj hogy holnap nagyon elveri egy (mutatja) göndör hajú csávó (azaz Vale' ), majd olaszul elkezd össze vissza baromságokat ordibálni...tipikusan olyanokat, amikor valakiről mondasz dolgokat, de nem a szemébe, és ha odafordul a címzett, akkor simán ki lehet menekülni a helyzetből.
De azért term. cinkosan becsmérlő.....szal gyáva tahó módon egyszerűen fogalmazva.
Mindezt, elnézést a szóért, picsa részegen.
Oké, mindenki lerészegedik és alább adja a szintet, ...de mivel a kamerának produkálta magát, erre sztem nincs mentség, 'humoristaként' tudja hogy mit jelent a kamera.
Annyira gáz volt, annyira csatornaszinten sz@rarcuság, hogy én minden pozítiv véleményem visszavontam Böröczky-ről, és a továbbiakban részemről egy seggfejnek tartom. -
SzalaiG
addikt
Schumi a MotoGp-ben: [link]
Remélem nem kamu! -
Integra
titán
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
MotoGP To Rein In Traction Control?
by dean adams
Friday, December 28, 2007Now that the threat of a single tire manufacturer servicing the entire grid has passed, MotoGP bosses are moving on to the next technical issue on their to-do list: traction control and engine management systems.
As has been stated here before, if not because of his accomplishments and capabilities then certainly by virtue of his fan base, Valentino Rossi runs MotoGP racing. Millions tune in or attend races every MotoGP season to watch the 28-year old Rossi. With that fan base comes power; thus, when Rossi's not happy, the MotoGP overlords are not happy.
It's nice work if you can get it. When Rossi is unhappy with something, he utters a thinly-veiled threat like 'this is not racing, and if it is, then I prefer to do something else'. The 'prefer to do something else' declaration makes MotoGP nearly swallow their tongue in fear, and then suddenly his concerns become their concerns.
Rossi was behind the move to get the MotoGP grid on a single Bridgestone "control tire", a situation which ended in him getting on the previously thought to be closed Bridgestone tire allotment list.
At the end of the '07 MotoGP season Rossi was critical of (or heaped praise upon, depending on your perspective) Ducati's traction control and or engine management system, saying that the newest versions of the traction control system had removed the human element from a racer controlling acceleration and traction.
If you've been paying attention, the next shoe to drop wasn't a surprise. MotoGP head Carmelo Ezpeleta said just before Christmas that combating traction control was next on their list and in a perfect (future) world the entire MotoGP grid would be on a single ECU, which would--presumably--make traction control a moot point.
However, with so many nuances in MotoGP engine configurations in (Big bang in-line four ala Yamaha, Screamer V-4 as used in the Ducati and a conventional V-4 in the Honda, etc) a single ECU for them all sounds like a potential technical nightmare.
How this would all work will be interesting to watch and if successful will fly in the face of so many experts who said traction control in motorcycle racing had to be rubber-stamp accepted because there was simply "no stopping it".
The single known quantity in all of this is what MotoGP is going to do: that is exactly what Rossi wants them to do.
ENDS
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
#70869248
törölt tag
ezekben az időkben ezeket is jó nézni: Doohan és Criville
A kezdő akcióra még tök emlékszem, Criville összetörte a kézfejének pár csontját edzésen, de mivel hazai futam volt, így tök beinekciózva rajthoz állt, hozteszem a spanyol futamokon Criville általában pariban volt Doohan-nel.
Szal nagy csata volt végig, és Doohan-re tök jellemző az utolsó kanyarban azért berakta a gépet Criville-nek, emlékszem még nézve is sz@rul esett, hogy bomba pontelőnynél egy ilyen helyzetben miért kellett oda bereszteni a motort.
Pedig Criville jó anyag volt szvsz nagyon is, ..sőt Okada is a hamradik HRC-n, csak Doohan mellett nem volt hely a placcon. -
munky
őstag
Talmácsi
-
#70869248
törölt tag
Jó a csaj Hopper!