Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-02-22 13:50:59

LOGOUT.hu

A TOPIK CSAK A HARDVERAPRÓ.HU-S KÁROSULTAK RÉSZÉRE VAN!
Ha csalás történt, akkor elsőként a Hardverapro.hu-s hirdetésben megtalálható "Jelentem" gombot használd, ez itt nem "ügyfélszolgálat", csak egy topik!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#1802) ISari válasza printpro (#1801) üzenetére


ISari
tag

Ha szakemberként nézte meg a monitort, akkor észre kellett venni az esetleges hibákat. Ha nem vette észre, akkor nagy valószínűséggel nem is volt.
Ha használt monitorokkal foglalkozott, akkor lehet, hogy már nem a te monitorodat kapnád vissza.
A belsejét kicserélni egy hozzáértőnek nem lehet több egy óránál.
Ezt nem fogod tudni ellenőrizni, ha előtte nem láttad el biztonsági címkével, vagy trükkel.
Persze nem biztos, hogy át akar verni, de az ördög nem alszik (legalábbis nem akárkivel. :)) )

Kipróbálta, alkudott rá és elvitte.Az üzlet létrejött.
Ha szeretné, hogy visszavásárold, kérjen meg rá udvariasan és ajánljon egy kölcsönösen elfogadható árat.

Én egy gépkocsival jártam egyszer így. Volt egy nagyon keveset használt autónk és egy idő múlva az eladás mellett döntöttünk. Eljött a vevő, kipróbálta, kifizette és elvitte. Két óra múlva visszahozta, hogy valami furcsa zajt hall, amit nem vett észre. Kérte, hogy vegyem vissza az autót az eladási ár 95%-án. így is történt. Mindenki elégedett volt. (Egy héttel később egy másik érdeklődő elvitte a kocsit és még kerestem is rajta)
El lehet ezt kulturáltan is intézni.

Ha trágárkodik, ne állj szóba vele. Ha felhív, vedd fel a beszélgetést és ezt hozd a tudomására. Fenyegetőzni nem kell, de meg lehet említeni némi rágalmazást és becsület sértést. Ettől talán észbe kap.

A borosta nem szúr, csak tudni kell a megfelelő oldalára születni .................. :) A66->A68->A11->A68M>A80->A86->PF400CL->PF451CL->PF500KL + Zenwatch2

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.