- bitpork: Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- Fogkefe: elektromos vagy manuális?
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
-
LOGOUT
A TOPIK CSAK A HARDVERAPRÓ.HU-S KÁROSULTAK RÉSZÉRE VAN!
Ha csalás történt, akkor elsőként a Hardverapro.hu-s hirdetésben megtalálható "Jelentem" gombot használd, ez itt nem "ügyfélszolgálat", csak egy topik!
Új hozzászólás Aktív témák
-
KION3524
tag
válasz
zsoltictrl #3096 üzenetére
A teljes sztori: több mint egy évvel elezőtt átvertek kb 36000 forinttal. A feljelentést online tettem meg úgy, ahogy az oldalon le van írva (visszaigényeltem a pénzt is). Az első három hónapban nem kaptam egy darab emailt sem, postán várakozó levélből pedig kettőt (ennyit az "online" világról). Az elsőben az volt, hogy áthelyezik az ügyemet, a másodikban pedig hogy összevonták még 4 emberrel és nekik is ott volt a feljelentés szövege + az okozott kár mennyisége. Ezeket elolvastam, tudomásul vettem és vártam egészen januárig, amikor felhívott egy nő, hogy be kellene mennem tanúvallomásra. Amikor megemlítettem neki hogy kb márciusban tettem a feljelentést akkor meglepődött, majd azt monda, hogy "na, akkor mostantól felpörögnek az események". Volt opció arra, hogy a kár összegének térítésével kissebb büntit kapjon a csaló, ebbe is belementem. Kb 2 héttel később kaptam egy emailt, benne egy kitöltendő polgári jogi igényről. Itt ismét leírtam a kár összegét majd visszaküldtem. Ennek 4 hónapja és én türelmesen várok
-
Incubus
tag
válasz
SpongyaBob #3097 üzenetére
Ügyfélkapus bejelentés kell tenni, akkor lesz már azonosítód és összeadódik, ha más is megtette.
-
zsoltictrl
csendes tag
válasz
SpongyaBob #3097 üzenetére
Akkor gyorsabb lesz személyesen elintézni
-
SpongyaBob
veterán
válasz
zsoltictrl #3088 üzenetére
Tavaly november 11-én 125 ezer forintot utaltam egy prociért. Február 6-án jelentettem fel (igen, nagyon türelmes voltam, én megadtam az esélyt a rendezésre.) Semmi nem történt, tehát 3,5 hónapja. Már 3x hívtam a rendőrséget, konkrét választ nem kaptam. Valamilyen átszervezésre hivatkoznak, mert annyi a csaló sajnos, hogy rengeteg a feljelentés és külön részleget alakítanak ki ezért, ez volt a válasz. Legyek türelemmel. Azóta sincs számítógépem.. Hát ez van.
Ezt csak azért mondtam el, mert hasonló az összeg, de gyorsaságra ne nagyon számíts..
-
KION3524
tag
válasz
zsoltictrl #3094 üzenetére
Nekem csak 36000ft volt, de összevonták 4 üggyel, így a teljes kár meghaladta a 100ezret.
-
KION3524
tag
válasz
zsoltictrl #3091 üzenetére
Az én ügyemmel tavaly március óta fogalakoznak, az első 3 hónapban nagyon aktívan küldték a leveleket, hogy melyik osztályra helyezik az ügyet. 2023 januárjában voltam tanúkihallgatáson. Eddig pénzt még nem kaptam vissza, így még midig várok az ereményre.
-
zsoltictrl
csendes tag
válasz
raziel01 #3089 üzenetére
Feladtam neki előre és így minden elúszott, csak nehogy az legyen hogy eladja és akkor nem kapom vissza vagy nehogy megrongálja amire a rendőrök foglalkoznak vele, Április 18-án már feljelentettem utána hívtak hogy továbbítják de még nem történt semmi, azért kérdeztem hogy mennyi idő de akkor 2-3 hónap biztos van
-
KEndre
HÁZIGAZDA
válasz
zsoltictrl #3088 üzenetére
Feljelentés után 2-3 hét, mikor elindul az adatgyűjtés. 2-3 hónap lehet egy nyomozási folyamat normál esetben.
-
raziel01
veterán
válasz
zsoltictrl #3088 üzenetére
Úgy érted, hogy előre küldted el neki a terméket és úgy volt, hogy ha megjön akkor kifizeti?
-
zsoltictrl
csendes tag
Üdv! Olyan kérdésem lenne hogy a feljelentés megtétele után mennyi idő múlva foglalkozik a rendőrség az üggyel? Egy csaló 120.00ft összeggel megkárosított, elküldtem neki a terméket de már sehogy se érem el és nem adja vissza! Mire lehet számítani levelet küldenek neki vagy ilyenkor hogy járnak el?
-
Donqatto
csendes tag
cdai22 tagnak esetleg utalt valaki más is előre?
-
Foobar
tag
Köszi a választ.
Ha összejön, (még reménykedem), akkor első dolgom lesz, hogy a boltot megkérdem, hogy akkor az ő rendszerükben úgy van-e dokumentálva, hogy a vevő neve + a készüléknek vmilyen azonosítója társítva van. Ezzel lehetne szerintem elejét venni, hogy vmi random csaló az ellopott garanciajeggyel magáénak (és elveszettnek) kiáltsa ki a telefont. -
Kaba
veterán
A Samsung webshopos vásárlásoknál már nem adnak garanciajegyet. Az megszűnt kb Március közepén.
Jelenleg egy emailes számlát küldenek ahol szerepel a készülék IMEI száma/szériaszáma. Ez a számla a hivatalos és egyben a jótállás is.(a számla után található két oldalas apróbetűs részben ez le is van írva a jótállási feltételek alatt). A garanciáztatáshoz ez a számla kell csak. -
Foobar
tag
Van egy folyamatban lévő üzletelésem, - én vagyok a vevő, egy Samsung Galaxy A53 telefonról van szó - , egyelőre még nem jelentem, még várok pár napot, hátha küldi emailben az eladó a számlát és garanciajegyet, ahogy ígéri. Viszont ami miatt aggódom:
Kezdem az elejéről inkább. (Szóval végül is leírom most itt az esetet, de egyelőre ne szóljatok neki, moderátorok; még várok keddig, így döntöttem. Ha kedden sem küldi emailben, akkor leadom jelentésként). A hirdetés szövegében ez állt: "gyártói garanciával". Namármost, a telefont megkaptam április 25-én, de garanciajegy nem volt benne. Samsung Warranty Card, füzet formában igen, a dobozában, de kitöltetlen. Beszéltem a Samsung ügyfélszolgálattal, - azt mondják, hogy ez még nem zárja ki, hogy különállóan egy lepecsételt hivatalos jótállási jegy is járhatott mellé - ez a kereskedőtől függ. Most a lényeg, hogy én nem kaptam érvényes garanciát, jeleztem rögtön aznap tehát 25-én az eladó felé, - és válaszolt is hamar, hogy postai levélként el fogja küldeni.
28-án elküldte, állítása szerint. Abban én is hibás vagyok, hogy nem kértem ajánlottként. Nem érkezett semmi a postaládámba, - és gyanítom, hogy már nem is fog. Lehet, hogy elkeveredett a postán, természetesen. Szóval ez a része, hogy nem kértem ajánlottként, mindenképp az én hibám is. Május 5-én megkértem, hogy küldje el emailben, - ugyanis, az április 25-ei üzenetében úgy fogalmazott: "kinyomtattam, és küldöm borítékban". Ergó, megvan neki digitális formában. Egyelőre itt tartok, - várok tehát még pár napot. (Furcsállom mindenesetre, hogy ha kinyomtatta, és azt küldte postán, akkor most emailben miért nem tudja küldeni.) Május 7-én ígéretet tett, hogy küldeni fogja; 10-én másodszor is megígérte.
Most az esethez kapcsolódóan a következő kérdés merült fel bennem:
Tegyük fel, létezett / létezik érvényes garanciajegy, és azt valaki ellopta a kézbesítés valamelyik fázisában. Igazából innentől, amit kérdezni akarok, lehet hogy inkább a Rend őrei topicba, vagy a rendőrségi feljelentés topicba lenne való. Elkezdtem azon parázni, hogy az illető aki lenyúlta a garanciajegyet, bejelenti a rendőrségnek azt a hazugságot, (saját magára nézve is kockázatos, gondolom, de.. nem vagyok igazán képben, - nyugodtan szóljatok, ha fölöslegesen parázok, - de azt is mondjátok meg őszintén, ha van létjogosultsága a félelmemnek), tehát bejelenti azt az abszurd hazugságot, hogy elvesztette a telefonját, (elhagyta, stb), és a garanciajegyen lévő IMEI-szám alapján szeretné, ha a rendőrség megtalálná. Ez esetben, ha oda jut a dolog, hogy bemérik a telefont.. akkor értelemszerűen engem gyanúsítanának, hogy eltulajdonítottam.Fölöslegesen aggódom, vagy lehet ez ebben a formában valós veszély? Gondolom, számára is lenne persze kockázat benne bőven. De a kérdésem, hogy mivel tudnék én jobb helyzetbe kerülni, mint ő, ha bizonyítanom kellene, hogy a telefon az enyém? Most már, ha egyáltalán megkapom digitális formában a számlát és garanciajegyet, arra gondoltam, hogy egy adásvételi szerződést is jó lenne írnunk utólag.
Az MPL rendszerében természetesen az a tény, hogy kifizettem a telefon árát, mármint a csomagot, az megvan, - exportáltam is magamnak. De az nem bizonyítja, hogy konkrétan ez az a készülék..
Ha megkapom - tegyük fel, jó esetben - a garanciajegyet - amelyen megtalálható elvileg az IMEI-szám , - akkor is még csak "pariban leszek" azzal az illetővel, aki a postázás során lenyúlta a garanciajegy eredeti* példányát... A számla, melyen rajta van nyilván az eladó neve, nem tartalmaz IMEI-számot, sem másegyéb készülékazonosítót. (Legalábbis olyannal még nem találkoztam.)
* illetve, az eladó szerint digitális az eredeti, mert ezt már ő nyomtatta ki...
Utóbbi 1 hetem már a szüntelen stressz ezen az egészen...
Egyelőre elsősorban arra vagyok kíváncsi, valós-e az a félelmem, hogy a garanciajegy megtalálója / eltulajdonítója visszaél ily módon vele, ahogy fentebb leírtam.. És ha van realitása, akkor: a bolt, ahol eredetileg vette a hardveraprós eladó a telefont, könyveli oly módon az eladást, hogy: konkrét készülék, (tehát IMEI, vagy egyéb azonosító által), és rendelésszám, vásárló neve, címe stb? Számlán sosem szoktam látni ilyen konkrét termékazonosítót. Van vkinek ezzel tapasztalata, így szokott-e általában lenni? Ha igaz, hogy egy olyan boltban vásárolta, ahol gyártói garanciát adnak, ott remélhetőleg egyedi azonosítóval "társíták" a vásárló nevével a könyvelésben? -
-
Foobar
tag
Másik kérdésem: ha az egyik fél törli a privát üzeneteket, (egyelőre nem törölte, de el tudom képzelni, hogy majd ezzel próbálkozik), akkor nálam is törlődni fognak? Illetve az üzemeltetőnél megmaradnak esetleg?
Mindenesetre pdf-be lementettem azért őket, legeslegrosszabb eshetőségre azaz rendőrségi ügy esetére. -
-
xkraiusx
tag
Machievelli1 nevezetű taggal üzletelt valaki?
Látom törölve lett, gondolom nem csak engem akart átverni.
(Habár pénz nála van ő meg felszívódott, de előbb utóbb megtalálják.)
-
GRaul
őstag
Sziasztok,
Nem tudom, hogy jó topicba írok e de remélem igen.
Dead Island 2 kupont vásároltak Tőlem ketten itt Ph-n.
Múlt héten lehetett beaktiválni. Az egyik fórumozó utalt, a másik nem....
Többször írtam neki, de semmibe veszi. Nem egy nagy összeg 11 000Ft-ról beszélünk.
Ha már buktam ezt a pénzt, annyit szeretnék kérni, hogy legalább valami fekete pontot vagy egy kis kitiltás legyen kapjon. [conexke]-ről van szó.
A privát levelezésemre nyugodtan ránézhet a moderátor ha tud.Köszönöm a segítséget előre is
-
envagyok
veterán
válasz
simauser #3070 üzenetére
Sajnos nem tudsz mit tenni már.
Én újabban a sok negatív tapasztalat miatt kérek pár nap próbagarit. Anélkül meg csak személyesen, minden funkciót tesztelve, kipróbálva.
Mert ha az eladó azt írja, hogy 3 nap próbagari, akkor amennyiben jelzed, hogy valami nem oké, simán feljelentheted, ha nem veszi vissza a terméket.
A posta hibáztatása 2 élű dolog, hisz az eladónak kell(ene) úgy becsomagolnia, hogy minden megpróbáltatást át tudjon vészelni, viszont a vevők meg spórolnának. Mindenki azt nézi hogy pl. Foxpost 1600ft, és annyit fizet a küldésért. Aztán hogy odakocsikázni 1000ft, elmegy rá 2-3 óra, és hogy egy tényleg jó csomagoláshoz kell kb 2000Ft-ért doboz, több m bubisfólia (vad árak vannak, nézzetek be csomagolástechnikai céghez) , és emiatt azt mondod a foxpostra hogy bocs, nem 1600ft hanem 5000, akkor az eladó van elmondva mindenféle haszonlesőnek.Sajnos úgy kell(ene) csomagolni, hogy 1-2m szabadesés se ártson meg a terméknek. Ahhoz kb minden oldalról 10cm bubisfólia réteg kell(ene), és egy erős falú nem gyűrődő doboz..
Szemem láttára dobták múltkor átvételnél a postán a csomagomat 3m-re el a fal mellé. Akkorát csattant, hogy majdnem infarktust kaptam. -
simauser
tag
válasz
domperke #3069 üzenetére
Köszönöm a választ!
Én nevetségesnek tartom, hogy valaki azt reagálja a postázásnál fellépő gondra ( és akkor feltételezve hogy nem eleve úgy adta fel, és egyáltalán, bármi baj volt a postázásnál ), hogy majd legközelebb megtanulom, mit rendelek postán . . . ez szerintem bicskanyitogató. Ezt írtam neki is, hogy hdd-k, notik, objektívek nem a boltba születnek . . .
A javítás feléhez meg annyit, hogy először szoftverfrissítést vagy javítást írt, aminek a felét állja, de ez később konkretizálódott, hogy a frissítés díja az ismerőse szerint 15 ezer, ennek a felét állja. Ha a gépnek - mint azt mástól én is utánakérdezősködtem - tényleg szalagkábel baja van (az objektívben), akkor ennek legalább a kétszerese, ha nem több, a javítási díja. Volt fenn valahol egy szalagkábel hibás Fz200-as 15 ezerért . . .
Úgy érzem, átvágott, és nyeregben érzi magát, mert kvázi tehetetlennek hisz.
-
válasz
simauser #3068 üzenetére
Szia.Ha felajánlotta a javítás felét ez korrekt hozzáállás én elfogadnám.Magánszemély nem köteles semmiféle garanciát vállalni a használt termékre.Nem őt védem és nem is akarok ötleteket adni másoknak de ez van sajnos.Ő azt mondja jó volt te azt hogy hibás.Sem azt nem tudjuk bizonyítani,hogy nála is rossz volt már ahogy azt sem ,hogy akár te ejtetted el és ezért hibásodott meg.Mint irtam is én elfogadnám a feles teherviselést ez korrekt hozzáállás.
-
simauser
tag
Sziasztok!
Vettem egy Panasonic FZ200-as fényképezőt. Amikor megjött, és kipróbáltam, azt fedeztem fel, hogy zoom esetén, ha 9-11-12 között megállok a zoommal, akkor "Rendszerhiba (zoom)" hibaüzenet fogad, amit csak a kamera ki - majd újra bekapcsolásával tudok "orvosolni". Illetve kétszer előfordult kapcsolja a kamerát ki-be üzenet is. Végállásig folyamatosan zoomolva, majd onnan, megállás nélkül vissza nincs gond, de a középen megállok, akkor a fent említett eset történik az esetek túlnyomó többségében (gond nélkül reprodukálom a hibát).
Az eladó a postát hibáztatja, és állítja, hogy nála semmi baj nem volt. Azt javasolta, próbáljak szoftverfrissítést csináltatni rajta, mert egy másik kameránál ezt megoldotta, ennek - vagy a javításnak - az árának a felét állja, és ez szerinte korrekt. De szerintem egy, vélhetően hardveres hibát, amit lehet, hogy nem is a posta okozott (ezt váltig állítja), nem fog egy ilyen megoldani.
Szeretném visszaküldeni, és visszakapni az árát, de erre a konkrét kérésre semmit nem reagál. Hacsak annyit nem, hogy majd legközelebb megtanulom, hogy ilyet nem rendelek gls-sel
(mpl volt amúgy).
Szerintetek milyen lehetőségeim vannak? 55 ezer + szállítási költség volt az ár.
-
CapodiCapo
újonc
Üdv, hogy a - értékelést elkerüld adsz neki egy semlegest vagy akár pozitív értékelést majd miután ő is értékelt a válasznál leírod az itt leírtakat jobb megoldást én sem tudok de ha valaki tud jobbat én is szívesen venném ha megosztaná velünk köszönöm
-
envagyok
veterán
Egy olyan kérdésem lenne, hogy itt BuLLaa tagtól vásároltam 2db videókártyát, a hirdetésben szerepel, hogy 1 hónap próbagaranciát vállal rá.
Mikor megérkeztek, az egyik jónak tűnik (egyelőre), a másik az bizonytalanul működött, hol ment az egyik mag, hol nem, meg hol ad képet, hol nem.
Ezt rögtön másnap jeleztem neki.
Napokig semmi válasz, pedig olvasta az üzenetemet. Aztán jelentettem emiatt, akkor is kellett pár nap mire válaszolt, összesen 10 napig nem volt visszajelzés. (03.10-én írtam, érdemi válasz 21-én jött, érdekes mód a vásrlásnál percenként jöttek a válaszok). Akkor viszont annyit írt ahelyett, hogy rendezte volna, hiszen garanciát is vállalt rá, hogy szkeptikus a történettel, mert azt feltételezi, hogy valamit kicseréltem benne, és azt akarom hibásan visszaküldeni. (Egy csavargari matricás termékről van szó, arról nem is beszélve, hogy miért vennék 2 darabot, ha így gondolkodnék) Előreutalással vettem, kértem, hogy akkor ő is utalja előre vissza a vételárat, és elküldöm a kártyát. Ezt ő megtagadta. Annyit írt, hogy majd ír, ha megjött a kártya. (Milyen fura) Telefonszámot kértem, nem adott. Mindegy, megadta a telefonszámát leszámítva az adatait a visszaküldéshez, ma feladom, szóval se pénz se kártya.
Aztán még annyit írt, hogy :
"Kedzem egyre jobban azt érezni, hogy feleselegesen veszem vissza a kártyát a viselkedésedből adodóan, szóval ez még gondolkozotat.
Általában a legtöbb csomagfeladó név és címmel már kézbesíteni tudja a csomagot a 21. században.
De valóban, jól érzed, nincs kedvem az esetleges felesleges telefonálgatásaidra."Szóval elgondolkozik azon, hogy a hibás terméket visszaküldve a viselkedésem miatt (Ami annyi volt, hogy jeleztem a hibát, és utána naponta, 2 naponta írtam neki hogy várom a válasz, majd amikor meggyanúsított, arra annyit reagáltam, hogy nem legyen már nevetséges, hogy 30 éves rendszergazdai múlttal, 20 év ha reggel, és közel 700 pozitív értékeléssel pont az ő 45000-es kártyájával fogok "valamit csinálni")
Mivel még nincs vége az ügynek, egyelőre annyi lenne a kérdésem, hogy a viselkedése miatt nem szeretnék pozitív értékelést adni akkor sem, ha visszakapom a kártya árát, de abban biztos vagyok, ha negatív értékelést adok emiatt, akkor simán visszavág egy bosszúnegatívot annak ellenére, hogy én mint vevő megfizettem a kért vételárat, szóval nincs ok negatívra, de akkor mégis hogyan lehetne ezt jelezni, hogy ő ilyen?
Szerintem jó lenne ha tudná minden leendő vásárlója, hogy baj esetén ennyire számíthat a "1 hónap garanciára", de még ha vissza is veszi a kártyát se normális, hogy hetekig semmi válasz, nem ad telefonszámot, stb., viszont nekem ez nem ér meg egy bosszúnegatívot, főleg hogy semmi okot nem adtam rá.
-
PROHARDVER!
Tisztelt mindenki!A topik a HA berkein belül történt átverések okán van nem minden más felület kibeszélésére.A postokat töröltem.
-
Karbali1
újonc
válasz
MrHurricane9 #3055 üzenetére
Csak addig, amîg én is vissza nem kapom a pénzem, ne legyen bannolva, mert máshol nem tudok vele kommunikálni.
-
MrHurricane9
csendes tag
válasz
MrHurricane9 #3053 üzenetére
Facebookon egy ps5 csoportban rákérdeztem erre a típusú csalásra, úgy néz ki, másokat is átvert . Kiírom tehát a neveket. Az első, akivel hosszasan levelezgettem és végül visszautalta, Celebi21 néven fut, a másik, gyanúsan pontosan ugyanolyan ajánlatot tevő Gerpa néven. Jelenteni nem tudom, mivel én írtam ki a hirdetést, hogy keresek.
-
Karbali1
újonc
Sziasztok!
Hasonloán és ugyanazzal a felhasználóval jártam én is, mint az előző hozzászóló.
Kerestem játékot, mire ő képeket küldött. Előre utalás után 1 héttel sem érkezett meg a játék, állítása szerint feladta a csomagot. Ígérte, hogy visszautalja a pénzt, de nem érkezett meg az sem. Most válaszára várok, illetve a pénzemre. Remélem nekem is sikerül visszautalja a pénzt, mint az előző posztolónak. -
MrHurricane9
csendes tag
Mostanában van egy olyan csalás gyanús eset, amivel majdnem megszívtam. Kiírtam, hogy keresek Wild Hearts játékot ps5-re, jelentkezett egy 7 pozitív értékeléses emberke, hogy neki van egy bontatlan. Azért is mertem előre utalással kérni, mert egyik friss pozitív értékelésében leírták, hogy volt probléma a magyar postával, de végig segítőkész volt az illető, még a vételár visszautalását is felajánlotta, ha nem érkezik meg a játék.
Foxposttal kértem, elvileg hétfőn feladta, de semmilyen emailt nem kaptam, kértem a gyerektől csomagszámot, arra annyit jelzett a fox weboldal, hogy létrehozva de még nem feladva. Pénteken elvileg visszautalta a pénzt, de revoluton,amivel meg időt húzta, hogy estére tuti megjön, másnap reggelre ott lesz, stb. Kérdésekre csak ködösített, nem volt hajlandó válaszolni, hogy miért nem utalja vissza arról ahová küldtem neki. Végül rendőrségi feljelentés említése után ma visszakaptam egy másik számlaszámról a pénzemet.
Ma este megint írt egy másik, ezúttal 5 pozitív értékeléses ember, hogy van bontatlan Wild Hearts játéka, 2 képet is csatolt, ugyanazok a képek lehetnek, mint amiket a másik adott. Gyanús, hogy ez valami csoport vagy maffia szerű dolog lehet.
-
Hyper84
csendes tag
Sziasztok!
A napokban "laaczko" nevű felhasználó több mint 5 embert károsított meg, VGA-k árusításával, majd aztán az előre utalás után eltűnt. Engem 70k-val de van olyan fórumtárs akit 180k-val húzott le. 3-man már tettünk feljelentést, aki esetleg még szintén károsult és nem volt a rendőrségen az tegye meg! Köszi
-
JozsBiker
aktív tag
válasz
Kalandor #3048 üzenetére
Oké, csak ugye egy processzor tipikusan olyan amit még a személyes átvételkor sem nagyon tudok garantálni hogy működik, hiszen nagyon bonyodalmas lenne szétrámolni amiatt egy gépet hogy bele tudjam tenni és megmutatni.
A másik hogy sérülékeny is, megveszi valaki és mondjuk beépítéskor statikusan fel van töltődve és véletlenül hozzá ér a lábaihoz már kampó is. Úgy, hogy esetleg nem is tudatosul benne hogy "rosszat tett". Bekapcsolja és persze nem működik, aztán természetesen reklamál.
Mondjuk én sem látok jó megoldást azon kívül, hogy mindenki bízik a szerencséjében ... -
-
JozsBiker
aktív tag
Sziasztok !
Engem nem károsítottak meg ( még :-) ), csak szeretnék elébe menni a problémáknak. Ritkán adok-veszek ( csak mikor a gyerkőcöm kinövi az épp aktuális konfigurációt :-) ). Most van egy használt AMD processzor amit szeretnék eladni, és nem tudom hogyan érdemes.
Ha vállalok rá garanciát és esetleg az új tulaj a beépítés során elizéli, szépen visszaküldi nekem hogy ez a proci bizony sz*r, küldjem vissza a pénzét. ( Volt már régebben egy ilyen esetem egy alaplappal, de mivel nem volt túl nagy értékű lenyeltem a békát. )
Ha nem vállalok rá garanciát akkor meg ugye gyanús vagyok, hogy biztos hibás procit árulok, így csökkentem az eladási esélyeimet.
Egyáltalán, előre utalással vagy utánvéttel szokás árulni ? Köszi.
-
arc82
tag
Az érdekelne hátha valaki tud erre választ.Egy átverés után zároltak egy számlát pénzzel együtt.Nyilván a károsultak pénze rajta van még.Tettesről semmi hír.Ilyenkor mi lesz a pénz sorsa mirre lehet számítani.
-
jovás
senior tag
válasz
CapodiCapo #3036 üzenetére
Nekem is 45 ropi + 2 posta a károm, akkor reménykedtek. Mennyi egy jó büntetőperes ügyvéd? 45 + áfa?
-
d.tiborz
aktív tag
Nekem is volt lassan 1 éve egy 30k értékű lehúzásom, feljelentés után összevonták az ügyemet egy másikkal, ott 150k volt a kárérték.
Infó még semmi, ezek szerint várhatok kb még egy évet, hátha visszakapom(kapjuk) a pénzt. -
VinoRosso
veterán
Üdv,
egy kis off arról, hogy mennyire éri meg átverni másokat:
most jött az ítélet egy korábbi feljelentésemből a dynamic_is nevű taggal szemben. Kb 80k körüli összeget lopott 3 tagtól, kapott 90 nap elzárást meg kb fél millás pénzbüntetést.
Valóban megérte... bár szerintem nem hatja meg az elkövetőt, tipikus pszichopatának tűnik. Havi fél milla felett keres és ilyeneket csinál, a vallomásában is olyanokat kamillázott ami kacagtató. Sokadik accountja volt a ph-n is, előzőleg 100 feletti csalássorozattal, ezen kívül más csalások sikkasztások, többszörösen büntetett...
Tanulság: mindenki tegyen feljelentést akit a legkisebb kár ér, mert 3 károsultnál már foglalkoznak az üggyel és kb 2 év alatt van is kézzel fogható eredménye.
-
válasz
simicska #3030 üzenetére
Tisztelt Felhasználó!
Sajnáljuk, ami történt, mi már kitiltottuk őt.
Ha nem rendezi a helyzetet, akkor rendőrségi feljelentést lehet tenni ellene a rendőrségen. Ehhez segítséget itt is találhat: [link] (egy segítő topikot pedig itt: [link]).
Mindenképpen érdemes feljelentést tenni a csalók ellen, mert nekünk is jelezték már többen, hogy visszakapták a pénzt.Viszont fontos elmondanunk, hogy adatokat mi csak a hatóságoknak adhatunk ki, az ön számára semmilyen körülmények között sem!
Köszönjük megértését!
-
simicska
tag
válasz
zolee1984 #3027 üzenetére
13 napja jelezte, hogy megkapta az utalást:
Szia.Megjött az összeg.Köszi.
A mai nap feladom az ssd-t a megadott cimre.
Mivel hétvége van várhatóan kedd környékén érkezik meg.
Elsöbbségivel küldöm,ajánlottan ez kb 2 munkanap szokott lenni.
5 napja jelentettem. A jelentésre kapott válasznál nincs válaszolási lehetőség sehol. -
farmat
csendes tag
Sziasztok!
Patrik 19-el soha ne üzleteljetek! Nekem csak egy 3000 Ft-os Nadrág volt a tanulópénz amit bár feladott elvileg elveszett a postán ami nem az ő hibája de utána a biztosítási díjat megkapta azóta persze felszívódott és mi az isten pont mind a 6 db hirdetését levetette hogy ne tudjam jelenteni.
Van neki 2 szeirntem kamu értékelése de tök mindegy, aki ide téved láthatja és amúgy is beleraktam aláírásomba hogy ő ne nagyon értékesíthessen ezen a felületen többet.
Persze ilyen könnyen nem adom fel ami elérhetőségen lehet gyűröm őt. Vigyázzatok, 10-en x év után is lehet fent mocskos ember!!
https://hardverapro.hu/tag/patrik_19.html
-
simicska
tag
Sziasztok!
Előre utaltam egy ssd árát Vadász Sanyi nevű felhasználónak de végül csomag nem jött, a felhasználó meg felszívódott.
Jelentettem, de a jelentésre nem tudok válaszolni, nincs ilyen lehetőség.
Egyébként ha jelzem a bankja felé, hogy megkárosított, van rá esély, hogy visszakapom a pénzem?
Köszi!
-
PROHARDVER!
-
válasz
kokoistvan #3014 üzenetére
Akkor enyém a másik vinyó
-
totyino77
tag
Akit átvert Vikka85 tag az nyugodtan jelentse fel én ma reggel meg is tettem, sőt még a bankoknál is jelezze saját és a Vikka85 bankjánál is ami CIB bank
-
válasz
kokoistvan #3014 üzenetére
Te is tegyél feljelentést az ügyben!
-
-
totyino77
tag
sziasztok úgy néz ki engem is lehúztak 184000ft 2db videokártya lett volna , egy gtx1080 és egy rtx3070, egyiknek az árát 2023 02 03 a másikét 02 06 dikán utaltam neki azután el is tűnt de többeket is átvert ... ő lenne az a tag aki lehúzott [link] , szszám ést tellefon megvan probáltam hivni de kivan kapcsolva, volt pár tag akivel már üzletelt de csak kis összegben , van pár pozitiv értékelése és megvette a prémium tagságot rafkós nagyon, az a kérdésem szerintetek mit lehet tenni ilyen estben feljelentésen kivűl van még valami lehetőség köszi
-
arc82
tag
válasz
t_richard95 #3009 üzenetére
Sztem van.Ma hajnalba engem is lehúztak egy gpu árával.
-
t_richard95
csendes tag
Sziasztok!
Tegnap vásároltam egy GPU-t egy tagtól, abszolút megbízhatónak tűnt, ahogy láttam nagyon aktív volt a fórumokon is, tehát nem féltem előre utalni neki, mondván mi rossz történhet.
Most nézem, hogy a fiókja hardveraprón véglegesen fel van függesztve, a csomagról csak annyit, hogy ma vagy holnap feladja (tegnap ezt írta). Nyilván a neve, bankszámlaszáma megvan, van miért aggódnom? -
dokiph
tag
Végül minden rendben volt! Idézőjelesen "kihúztam harapófogóval" az úriemberből, hogy nehéz napjai voltak, a munkahely, a posta rendszere is szórakozott vele, stb... Kissé nehezen kommunikált (ritkán üzent/válaszolt nekem), de a barátságos hangnem sikeresnek bizonyult és megjött a megrendelt termék.
Köszönöm a tanácsaitokat ! Hála ! -
Kramer615
újonc
válasz
Ferenczi Áko #3005 üzenetére
Valamiért zsigerből nekem is szerencsejáték vagy kábszi ugrott be...
Az egy hét alatt felhoztad, hogy jogi útra tereled az ügyet?
Jelentetted a hirdetésüket az oldalon? -
Ferenczi Áko
addikt
válasz
Kramer615 #3004 üzenetére
Én a hardverapro.hu-n töltött idő alatt kettő ilyenbe futottam bele, mindegyik szerencsejáték függő volt/lett.. Napokig használták a pénzemet/más pénzét mire vissza lett utalva.. Utólag derült ki minden.. Ugyan ez volt. Amíg kellett a pénz addig nagyon kedves és kommunikatív volt az illető, miután utaltam, már csak foghegyről válaszolt.. Nagyjából 1 hét után kaptam vissza a pénzemet, sűrű hazudozások közepette.. El tud menni az ember esze a tippmixtől, meg az ilyen online fogadásos dolgoktól
-
Kramer615
újonc
Reggel öntudatra ébredt és írt, hogy most fog utalni.
Persze azóta eltelt 3 óra és semmi...
Ami még zavar, hogy továbbra is aktív a hirdetés. -
CapodiCapo
újonc
Üdv sajnos nem vagyunk egyformák én is jártam már hasonló képpen csak az érem másik oldalán és nekem kellett könyörögni hogy kapjak egy számlaszámot hogy vissza tudjam utalni neki az összeget. De a kérdésedre válaszolva én mindenképpen várnék 1-2 napot mert ha a jelentem gombot használod ők is ezt fogják javasolni.
-
Kramer615
újonc
Sziasztok!
Van egy eladó akivel iszonyatosan körülményes kommunikálni.
Hétfőn ráírtam, hogy mennyi lenne a postaköltség.
Tegnap reggel válaszolt, visszaírtam, hogy rendben, 10 órára rá elküldte az utalási adatait.
Egy órára rá vettem észre, utaltam neki majd elküldtem a szükséges adatokat.
Visszaír, hogy jaaaaj valaki közben szólt, hogy egyben elviszi az összes meghirdetett cuccát, sorry visszautalja majd a pénzt.
Késő este bekérte a számlaszámom hogy akkor holnap (ma) visszautalja.
Ennek örömére ma fél 10kor ráírtam, hogy mi a tosz van, egy órája visszaírt, hogy jaj sokan írtak és véletlenül az én üzenetemet törölte, küldjem már el megint az adataimat.Én vagyok a valóságtól elrugaszkodott, hogy szerintem egyből vissza kellett volna utalnia a pénzem?
Csak pozitív értékelése van, de a napos válaszaival a sírba tesz.
Ti hogy járnátok el ebben az esetben, mennyi ideig várnátok a jelentéssel?Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- LG UltraGear Gaming Monitorok: FRISS SZÁLLÍTMÁNY -30%
- Microsoft Surface Book 3 - 15 col
- Apple iPhone 11 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! MSI MAG321QR 32 165Hz WQHD 1ms monitor garanciával hibátlan működéssel - használt
- Dell P2419H P2419Hc Full HD LED IPS 24" + P2719H 27" LCD monitor (vékony keretes)
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest