- Chosen: Canon 5D II - portrézás 2025-ben
- bitpork: Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- Fogkefe: elektromos vagy manuális?
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
-
LOGOUT
A TOPIK CSAK A HARDVERAPRÓ.HU-S KÁROSULTAK RÉSZÉRE VAN!
Ha csalás történt, akkor elsőként a Hardverapro.hu-s hirdetésben megtalálható "Jelentem" gombot használd, ez itt nem "ügyfélszolgálat", csak egy topik!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#24845312
törölt tag
válasz
DeathAdder #2399 üzenetére
Miben egyeztetek meg? Ha a vevő előre jelezte, hogy amennyiben nála a kártya ciceregni fog, abban az esetben azt nem kéri, akkor nyilván hogy vissza kell venned, hisz elfogadtad az általa megszabott egyedi feltételt még az üzlet megkötése előtt. Ha ezt előre nem beszéltétek meg, akkor viszont nem vagy köteles visszavenni, a cicergés nem működési probléma, ilyen indokkal garanciáztatni sem lehet semelyik videokártyát sem.
-
DeathAdder
veterán
Üdvözlet.
Nem találtam jobb topikot, ha mégis van akkor elnézést.
Szóval eladtam egy általam 1 éve használt tökéletes állapotú videokarit, vevő előre utalt, én elpostáztam megkapta, minden oké. Am a videokártya nála coil whineol ami nyilván táp függvénye is, de sokszor még alaplapé is, ami nem hátráltatja a funkciójában, csak hát érthető módon idegesítő tud lenni.
Az én gépemben egyébként a kártya kussolt, és ezt leírtam a hirdetésben is, és nem állítottam valótlant.
De a vevőt nagyon idegsíti hogy az ő gépében hangja van a karinak
kérdésem, hogy erre kaphatok negatív értékelést, ha a vevő ultimátumot adna, hogy vegyem vissza tőle én pedig ezt megtagadnám?
-
Dot
őstag
Hello,
Nem biztos, hogy ez a megfelelő topik, de jobbat nem találtam.
Tavaly nyáron üzleteltem India felhasználóval, minden rendben volt. Azóta 1x a termék megmakacsolta magát, de gyorsan megoldottuk a hibát, most megint gond van a termékkel.
Sajnálattal látom, hogy ki lett tiltva az illető, látszólag ok nélkül. (a hirdetéséhez csak jó kommentek érkeztek)
Esetleg lehet tudni valamit? Illetve kit tudnék megkérdezni a kitiltásról? -
Tomi0703
addikt
Udv!
Erre valaki? [link] Kicsomagolos videot erdemes meg belinkelni nekik? Youtubera feltoltom, privat vidi lenne. Online tennem a feljelentest.
-
kenwood
veterán
válasz
#98320896 #2389 üzenetére
Ha serult a csomagolas is, akkor a szallitoceg a felelos, ha csak a tartalom, akkor pedig a felado.
Feladokent ugy kell becsomagolnod egy termeket, hogy az birja a futoszalagot, ha bedobjak a kocsi hatuljaba, vagy leesik 1-2 meter magasrol, es azt is,ha egy magasabb csomagtorony aljara kerul.
-
#24845312
törölt tag
válasz
#98320896 #2391 üzenetére
Nagyon nem mindegy, hogy ki vállalta azt az 1 hét próbagaranciát.
Ha valakinek van már több száz pozitív értékelése, akkor nála szinte biztosra vehető, hogy teljesíteni is fogja a vállalását. Tehát ha 1 hét próbagaranciát adott, akkor azt be is fogja tartani. Ha mégsem, akkor jelenteni kell a hardverapró fele, de nem hinném, hogy több száz pozitív értékelés után bárki is megbolondulna, és nekiállna trükközni.
Minél kevesebb értékelése van egy hirdetőnek, annál nagyobb a kockázat is, hogy esetleg ráfázol. Nem feltétlen fogsz ráfázni, de az esély jóval nagyobb. -
raziel01
veterán
válasz
#98320896 #2389 üzenetére
Aki azt írja, hogy 1 hét próbagarancia az 95%-ban azért írja, hogy a vevő megnyugodjon.
Ha meg bármi gond van a termékkel akkor nem fogja úgyse visszavenni, mert nem tudni, hogy az eladó rontotta-e el. Ez kb 10 éves netes tapasztalat több 100 vásárlással.
Eladónak igazából az dolga, hogy olyan jól becsomagolja, hogy a postán ne tudjon megsérülni. -
KEndre
HÁZIGAZDA
Szerintem korrekt az ajánlatod.
-
szabonagyur
félisten
Sziasztok
Segítséget kérnék.
Eladtam itt egy eszközt amirő küldtem a vevőnek képet amit kért is. Az eszköz most ott van nála, de úgy látom nem igazán tudja működésre bírni (user error) és vissza akarja küldeni.
Felajánlottam neki, hogy ha visszaér az eszközöm sérülés nélkül akkor az árát visszafizetem, de a postát azt nem, hiszen ő gondolta meg magát, ha azonban itt sem működik akkor a visszaküldés árát is visszafizetem.
Mennyire helyes így, hogy látjátok?
-
pityusan
újonc
Üdv!
Akit átvert a Lacykaa20 nevű velhasználó, az kérem jelentkezzen!
(fiókját itt már felfüggesztették)
Köszönöm. -
Az utóbbi 5 hsz-t töröltem.
A csalók elleni védekezés nem annyi, hogy nyomod a ban gombot kritika nélkül minden inputra.
A jelentésre adott válasz szükségszerűen lakonikus, viszont nem üveggömb, hogy abból bármit továbbgondolj és azt már TÉNYként tálald.
Megkötözve táncolunk így is, az ilyen jelenetekkel csak a vérnyomást emeled.
-
mrmcs
csendes tag
Sziasztok!
Egy mod segítségét kérném, ha lehet: volt egy jelentésem ma 12:23:15-kor, amire ezt a választ kaptam: "Az adatlapján van telefonszám ott szerintem felveheti vele a kapcsolatot." Na most én sehol se látom, az illető adatlapján beírtam az ellenőrzőkódot, rányomtam az "Adatok megjelenítése" gombra és semmi telefonszám nincs (mellékelem a képet). Vagy valahol máshol van a telefonszám? (A "Honlap" nem linkes szöveg)
-
Bengio
tag
Sziasztok!
Azt kitől tudom meg, hogy egy tag miért lett kitiltva? Gyanítom, belenyúltam egy csalóba, és azért, de jó lenne tutira menni. -
-
whited
addikt
Sziasztok
Viszonylag régi motorosnak számítok és egy ügytől eltekintve nem volt még problémás ügyem.
most úgy fest lehet akad, a tárgy egy telefon amit lebeszeltunk pm-ben, hogy Foxpost akkor mehet ha utalok.
Igy történt, válasz jött is, hogy megkapta azóta eltelt négy nap, az oldalra fellép de válasz semmi és nincs is jegelés.
6+-al rendelkezik az arc, meddig várjak és ha nincs előrelépés akkor hogyan tovább? -
kenwood
veterán
válasz
Phobion #2352 üzenetére
Nem,ez abszolut nem ertheto mod.
Bemegyek valaki utan egy panel lepcsohazaba,es 10 perc alatt van 60 nev-cim kombom.
Semmit nem tudok vele kezdeni, ahogy a vevod sem a szamlan szereplo nev-cim parossal.
Le kell masolni a szamlat/garijegyet (vagy beszkennelni), es odaadni az uj tulajnak. Mashogy en meg se vennem toled.
A hivatalos eljaras az lenne, hogy adas-vetelit is irtok, es rakerul meg a szigszamod is.
Ez viszonylag ritka muszaki cikkeknel, de igazabol anelkul nem is tudja igazolni, hogy valoban kifizette neked es nem ellopta toled.
Kocsit, ingatlant nem is tudsz mashogy eladni. -
adammeyer
csendes tag
Ezzel [link] a friss hirdetéssel/hirdetővel mi lett? Elvileg holnap személyesen megvenném tőle, jofogason is hirdeti szoval tovabbra is tudok kommunikálni vele.
-
KEndre
HÁZIGAZDA
válasz
Blas109 #2366 üzenetére
Természetesen hatósági (rendőrségi) adatkérésre kötelesek vagyunk adatot szolgáltatni. Az adatkezelési tájékoztató ezt pontosan leírja.
Ajánlom a feljelentést és itt is a bejelentést..."A Társaság a jelen pont alapján kizárólag abban az esetben használja fel a 3. pontban meghatározott Személyes Adatokat, amennyiben azok kezelése egy a Weblapon feladott hirdetés vagy igénybe vett szolgáltatás kapcsán a hirdető vagy harmadik személy, hatóság által tett panasz, bejelentés, jogsérelem miatt történő igényérvényesítés miatt szükségessé válik annak érdekében, hogy a jogsértés, a sérelem megtörténte, az esetleges felelős személye megállapítható legyen és a sérelem orvoslásra kerülhessen. Előfordulhat, hogy a Felhasználó vagy a hirdetéssel kapcsolatban Érintett panaszt kíván tenni egy adott hirdetéssel összefüggésben, mert az sérti az Érintett jogait, jogos érdekeit (például megtévesztő a hirdetés, az adásvétel nem az előre meghatározott feltételekkel valósult meg, az Érintett költségek rendezése ellenére nem kapta meg a hirdetésben szereplő terméket stb.). Ezen kívül az Érintett a Társasággal szemben is panasszal élhet, ha véleménye szerint a Társaság valamely szolgáltatása vagy akár eljárása sérti az érdekeit. Az Érintett a korábban említett esetek orvoslására hatósági eljárást is kezdeményezhet, éppen ezért annak érdekében, hogy a különféle jogsértések feltárása minden részletre kiterjedően megvalósulhasson, a 3. pontban meghatározott adatok kezelése kulcsfontosságú. Fontos, hogy ilyen esetben csak azon adatok kezelését végzi a Társaság, amelyek a jogsértés feltáráshoz elengedhetetlenül szükségesek. Ezen adatok kezelésének hiányában az ilyen jogsértések feltárása és kiküszöbölése aránytalan nehézségbe ütközne, továbbá sértené az Érintettek azon jogos érdekét, hogy a Szolgáltatásokat biztonságosan, a jogsérelem lehetőségének minimalizálásával vehessék igénybe.
Az adatkezelés jogalapja a Társaság és a Weboldal további Felhasználóinak azon jogos érdeke, hogy a Weboldalon a jogellenes, rosszhiszemű tevékenységek kiszűrhetők, megakadályozhatók legyenek és a Weboldalt valamennyi Felhasználó az Általános Szolgáltatási Feltételeknek megfelelően használja." -
Blas109
csendes tag
Sziasztok!
Úgy néz ki engem is átvert egy itt hirdető arc.
A kérdésem az lenne, van-e neki lehetősége arra, hogy a privát üzeneteket illetve a hirdetést törölje/eltüntesse? Csináltam róluk screenshotot, de hatósági eljárás esetén nyilván hatásosabb ha nem csak screenshotok vannak, hanem az "eredetik".
Tudom esetleg valakinél valahogy kérni, hogy archiválják vagy valami hasonló, hogy ahhoz az eladó akitől vásároltam ne férjen hozzá?Köszi!
-
2020csalo
friss újonc
.......valojaban nem tudom,honnan induljak,mi az ami hatekony lepes ,ami celrevezeto lehet.Ebben szeretnek segitseget kerni. Egy csalo a felvett eloleggel eltunt,elerhetetlen.Meg tudok mas karosultrol is.Egy internetes szakikereson regisztralt,majd torolte magat.Neve:?Szabo Tamas...valoszinu Miskolc kornyekerol,de az egesz orszagban jar csalni....elolegeket vesz fel szobafestesre,mazolasra,redonyjav,villanyszerelesi munkakra stb. Majd elerhetetlen.Tolem 50 000 Ft....kerdesem: egy media megkeresesnel milyen adatokat adhatok ill .ez a rendorsegi feljelentes elott vagy utan celszeru.....Ipari Kamara eseteben foto,email cim megadhato?Fb epito,felujito csop.-ban ajanlatos,erdemes-e irnom,milyen adatokkal...mi lehetne az a lepes ami kozelebb hozna ahhoz,hogy visszakapjam a penzemet./elore nyomtatott,korrektnek tuno szerzodest irtunk ala/koszonom es nagyon varom a valaszt😡
-
raziel01
veterán
válasz
#24845312 #2363 üzenetére
Felesleges belemenni utánvétbe még úgyis, hogy előre utalja esetleg a csomag árát.
Ha valaki annyira buta, hogy egy 12 éves tagnak se mer előre utalni akkor így járt. Ilyeneket simán leszoktam koptatni. Mit szenvedjek utánvéttel mikor jön 3 másik aki megvenné előreutalással. Jó áron kell hirdetni ennyi az egész. Én amit eddig árultam az jellemzően 4 napon belül mindig elment. -
#24845312
törölt tag
válasz
Croft-21 #2362 üzenetére
12 pozitív értékelésed van, neki 0.
12 éve vagy itt tag, ő 0.
Ez saját megítélésem szerint nem patthelyzet, neki kellene alkalmazkodnia az "erősebb" taghoz.
Esetleg szóba jöhet még az is, hogy a csomagküldés díját utalja el előre, így ha mégse venné át, csak a visszaút árát bukod el (ingyen nem hozza vissza a posta a csomagot). -
Golden9
veterán
válasz
Croft-21 #2360 üzenetére
Szia!
Csak ha előre utal. A Hardveraprón ott van neki a figyelmeztetés, hogy "Ne utalj előre! Soha! A megkárosított tagok topikja,", viszont ebben az esetben egyértelmű, hogy kettőtök közül te vagy a megbízhatóbb.
-
Croft-21
őstag
Sziasztok!
Lehet nem a legjobb helyre írok, de hátha mégis. Van egy eladó termékem, amire tegnap jelentkezett valaki. A profilja szerint 14 órája regisztrált az oldalon, ebből kifolyólag nincs se pozitív se negatív értékelése, és 0 db hozzászólása van. El merjem neki adni a terméket? -
Golden9
veterán
válasz
Balerik #2356 üzenetére
A Jelentsd a csalókat topikban volt egy hasonló eset, ha jól emlékszem ott a vásárlónak adtak igazat, az eladót meg talán ki is tiltották a PH-ról. Én most nem találtam meg azt a jelentést, de ha meg akarod keresni, akkor a moderátoroknál kérdez rá, akik felügyelik a csalós topikot.
Esetleg még a Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik lakói is előbányászhatják neked, akkoriban ők is kibeszélték a dolgot. -
raziel01
veterán
válasz
Balerik #2356 üzenetére
A törvény általában azt mondja, hogy elállás esetén a vásárlás előtti állapotot kell visszaállítani. Ráhúzva erre az esetre akkor én azt mondanám, hogy utalja el neked a 25 ezret és felejtsétek el egymást. Te meg vegyél mástól egy másik kártyát.
Egyébként meg sok mindent nem tudsz csinálni ha nem hajlandó egyezkedni az eladó.
Át nem vert ha olyan értelemben nézzük, mert használtad a kártyát valameddig és működött, így feljelenteni sem tudod meg nem is érdemes. -
Balerik
aktív tag
Tanácsot szeretnék kérni.
Vettem a Hadveraprón egy videókártyát ami még garis volt. A kártya a gari időben tönkre ment és kisebb-nagyobb után járás után az Alza elfogadta gariba úgy, hogy az ára levásárolható.
A gond:
A kártyát akitől vettem céges számlára vásárolt és csak ő tudja ezt a levásárlást intézni.
A kártyát ő akkor 44.000 Ft-ért vette (amivel sejtésem szerint bányázkodot, mert egyszere 10 db kártyát vett.) Én a kártyát 25.000 Ft-ért vettem tőle.
Most a régi kártya helyett akar adni egy egy használt rx570-t.
Nekem valahogy nem tetszik igy az egész, ha a kártyát eladta nekem, akkor érzésem szerint nekem járna az a 44.000 Ft levásárlási lehetőség. Azzal védekezik, hogy neki 20.000 Ft-be kerül felmenni Pestre, hogy elintézze az "ügyet" és ezt nekem kellene kifizetni részére és ezért akar adni egy használt videókártyát, de én úgy érzem, hogy én ezzel nem járnék jól, ő pedig szépen levásárolhatja a 44.000 Ft-t igy meg nevet a markába, hogy milyen jól járt.
Szerintetek mit tegyek? Mit kérjek a garanciába elfogadott kártyáért? A garanciás postázást én intéztem az ő nevében mert erre sem volt hajlandó.
Köszönöm segítséget és tanácsot. -
#24845312
törölt tag
válasz
Phobion #2354 üzenetére
Ha nincs külön bolti garanciapapír, csak a gyártói, akkor viszont érdemes lenne az adott boltnál rákérdezni erre, mert lehetséges, hogy ilyen esetben kelleni fog a számla. Videokártyát amikor a bolti garanciaidő lejárta után garanciáztattam a gyártónál, ott pl. csak a számla kellett.
-
Phobion
őstag
Sziasztok!
Tudnátok segíteni? Nem találtam hirtelen jobb topikot a következőre:
Még soha nem vettem/adtam el olyan tárgyat amin volt garancia. Így a kérdésem az lenne, hogy ha eladnék olyan tárgyat amin van a garancia, akkor nem elég a garancia papír a számla is kell hozzá? A számlán rajta van ugye a nevem és a címem is, és érthető módon nem szeretném ezeket az adatokat átadni az új tulajdonosnak.
-
Novver
senior tag
Sziasztok!
Még sosem írtam ide, szóval elnézést ha mégsem "ontopic"Szóval adott egy eladó akit jelentettem a rendszeren keresztül
Kaptam moderátori visszajelzést hogy egy héten belül vegye fel velem a kapcsolatot és rendezze a helyzetet. Éjjel írt, kompenzált és visszautalta a pénzem.A jelentésben a moderátori válasz ez volt:
"Felszólítottuk az eladót, hogy vegye fel Veled a kapcsolatot, és 1 héten belül rendezze a problémát. Kérünk szépen visszajelzést 1 hét múlva.
Köszönjük!"Na most én nem látok semmi gombot/opciót hogy hol kéne visszajeleznem hogy sikerrel zárult az ügy, csak alul a "vissza" gomb van. Esetleg a jelentős topicban jelezzek vissza?
Segítségeteket előre is köszönöm, nem szeretném ha feleslegesen járnának az eladó nyakára, csak azért mert hülye voltam visszajelezni
-
#76289792
törölt tag
Sziasztok!
Szolgáltatónál onnantól kezdve hogy ki lett fizetve a készülék és lejárt a kedvezmény miatt kötött hűség, már nem tilthatják le a készüléket?
-
tundepiri
újonc
Sziasztok!
Párnapja próbáltam elérni a WandaO nevű felhasználót [link] és akkor derült ki, hogy véglegesen felfüggesztheték. Lehetne tudni miért? Tavaly vettem tőle 5TB Onedrive-ot, viszont hétvége óta nem tudom elérni és jó lenne tudni, hogy végleg lemondjak-e róla vagy legalább visszaszerezhetem legalább ideglenesen.
A választ és a segítséget előre is köszönöm. -
joergie
őstag
Sziasztok.
Fura fennforgás van, nem akarom hogy jogilag vagy bármilyen szempontból kérdéses legyen, úgyhogy inkább belekérdezek tapasztaltabbaktól=tőletek.
hardverapró újonc 23db +os értékelésű eladó.
rákérdeztem mennyi a cucc(egy termék a sokból), válasz:
9k postával, és 1-2hét próba után "kell" csak fizetni, akkor ad számlaszámot. Ez neki miért jó, és hol a trükk? Miskolcról jönne, ha ennek van jelentőssége. -
adammeyer
csendes tag
válasz
raziel01 #2333 üzenetére
A kérdés továbbra is az hogy előre utalásos csalás áldozataként milyen jogi lépéseket lehet tenni, illetve van-e ilyennel tapasztalata valakinek, de többször már nem szeretném leírni.
Az adott helyzetben nem tudom mi van a háttérben ugyanis az eladó azóta nem volt online és nem tudok vele semmilyen formában kommunikálni. De ez a kérdésem szempontjából teljesen irreleváns, vegyük úgy hogy meg sem történt.
-
raziel01
veterán
-
adammeyer
csendes tag
válasz
domperke #2330 üzenetére
Általánosságban érdeklődöm, nem konkrétan az eladó profillal kapcsolatban, illetve nem is akarom itt így nyilvánosságra hozni mert nem is biztos hogy szándékosan tűnt el.
A kérdés inkább az hogy amennyiben csalás áldozata lennék tudok-e illetve van-e értelme bankomhoz vagy rendőrséghez fordulni? és mikor/mennyi idő után van ennek értelme?
-
adammeyer
csendes tag
Olyan helyzetbe kerültem, hogy vásároltam egy terméket előre utalással, és miután elutaltam a pénzt az eladó eltűnt (viszonylag friss, negyed éves profil, 3 pozitív értékeléssel). Előtte könnyen ment a kommunikáció 1 napon keresztül, kb 5-5 egymásnak küldött levél váltásán át.
Gyakori az ilyesfajta eset? Nem akarok rosszat feltételezni de számomra gyanús kezd lenni. Hasonló tapasztalata van valakinek, illetve mit tudok tenni ilyen esetben?
-
VinoRosso
veterán
A hirdetésre kattintottam, ott a jelent gombot nyomtam meg és azon keresztül lettem elhajtva kétszer is moderátor által. A dolog tavaly augusztusban történt, októberre lett belőle határozat, volt fellebbezési idő, aztán meg sűrű elfoglaltság+covid őrület miatt nem tudtam vele foglalkozni. Mostanában ugrott be, hogy le fog járni az elállási idő (mert törvény szerint ilyenkor az 1 évvel meghosszabbodik), úgyhogy ma felhívtam a tagot hátha a határozat hatására jobb belátásra tért, de csak hebegett-habogott aztán rámcsapta a telefont, pedig örülhetne, hogy ennyi időt hagytam neki a változásra, igazán nem mondhatja, hogy nem voltam türelmes. Ezután kezdeményeztem az eltakarítását az oldalról, sikertelenül.
-
VinoRosso
veterán
Hali,
Hogy működödik a kitiltás?
Azt feltételezem, hogy a kitiltásnak a lényege, hogy ha valaki átveri a másikat, és ez bebizonyosodik, akkor kitiltják, hogy másokat ne tudjon átverni a jövőben. Ha egy tett nem ér kitiltást az azt jelenti, hogy azt a tettet itt folytatólagosan lehet művelni, a PH üzemeltetők jóváhagyásával:
Nem tiltanak ki = itt nyugodtan csinálhatod.
Kitiltanak = itt nem csinálhatod.Amit az illető tett az pedig egyértelműen jogsértő.
Bemondásra?
Eddig úgy működött, hogy akit megkárosítottak az jelentette a dolgot, majd megkérdezték a másik felet és ha az nem tudta magát tisztázni akkor kitiltották. Egy ennek megfelelő procedúrát a Fogyasztóvédelem lefolytatott, amiben tisztázhatta volna magát de az illető el lett marasztalva, de egyébként nem kell egyetemet végezni a jogsértés megállapításához. Jogom volt visszaküldeni? Igen. Visszavette? Nem. Pont.
A Fogyasztóvédelem hozott ilyen határozatot?
Igen.
Bemutattad az itteni illetékeseknek a határozatot?
Nem, nem is kérték, hanem élből elutasító választ kaptam.
Volt olyan ítélet, hogy ki kell tiltani?
Mikor hozott ilyen ítéletet bármelyik hatóság az itt kitiltott személyekkel kapcsolatban? Jól értem, hogy azt akarod sugallni, hogy valamilyen végzésre lenne szükséged ahhoz, hogy innét kitiltassék?
-
VinoRosso
veterán
Üdv,
kezdek agyfaszt kapni.
Vettem egy itteni hardveraprós hirdetés alapján még tavaly júniusban egy monitort egy céges eladótól, rendes garanciás, számlás, új, hibátlanként hirdetett monitort.
Mivel pixelhibás volt a monitor vissza akartam küldeni 14 napos elállási jog alapján, de ezt megtagadta az eladó.
Emiatt jelentettem a fogyasztóvédelemnél, és az általuk indított eljárásban el is marasztalták a céget (határozat van róla).
A lényeg: jelentettem a hirdetést HA rendszerén keresztül, hogy tiltsák ki az illetőt és az esetlegesen még a céghez köthető fiókokat/hirdetéseket.
Elsőnek azt a választ kaptam, hogy nem foglalkoznak vele, mert nem a hardveraprón történt az eset.Aztán jelentettem még egyszer ugyanazt a hirdetést, és oda beírtam nagybetűkkel, hogy de itt történt, ott van az első jelentésnél is a hirdetés linkje. A válasz: sajnáljuk, de akkor sem tudunk vele mit kezdeni.
Van egy nyilvánvalóan tisztességtelen eladó, aki össze-vissza hazudozik, akit elmarasztal a fogyasztóvédelem, de a moderátor szerint itt meg nyugodtan hirdethet tovább ha akar, nincs vele semmi gond.
Elmentek otthonról prohardveréknél vagy mi -
jani32
tag
Sziasztok légyszi segítsetek kétségbe vagyok esve! Egy ps4-ért utaltam 1 órája (tudom hülyeség volt, de már az idegeim a kereséstől meg mindentől odavannak és előre utaltam érte..)
Azóta fel lett függesztve itt a hardveraprón és a hirdetés se látszik.. Nem veszi fel a a telefont se.. ez mit jelent?? Kitől kérdezzem, hogy miért lett felfüggesztve?https://hardverapro.hu/tag/aranylanci.html
https://hardverapro.hu/apro/playstation_4_pro_1tb_bontatlan_uj/hsz_1-50.html
-
Mr.Hero
csendes újonc
válasz
Golden9 #2320 üzenetére
Sikerült felvenni az eredeti tulajjal a kapcsolatot és próbál segíteni a garizásban-36-hónap garival vásárolták 2018.11.20-án így még van rajta gari az Alzánál,azt mondták ők már eladták az illetőnek valamikor,szerencsémre kedvesek és segítőkészek!
,remélem szerencsével járok! -
Golden9
veterán
válasz
Mr.Hero #2317 üzenetére
Jelentsd a csalókat topik: Mivel a termék garanciális, ezért a garanciát kell érvényesíteni.
-
Mr.Hero
csendes újonc
Hello!
Most a mai napon 13:30 kor Csepelen [link] -ettől a kollégától vásároltam [link] -ezt a videókártyát,már ki is próbáltam világít,de képet nem ad,átvittem tesómhoz és ott sem működik,mondtam neki kiopróbálási gari adjon a lényeg működjön a többi nem számít,egyáltalán nem ad képet és nem működik.
Most próbálgatom hivogatni de sajnos a mobilját már kikapcsolta!
50.000-ft-ot fizettem neki,szeretném vissza kapni a pénzem...
-
Faterkam
addikt
Úgy néz ki átvertek egy Switch játékkal. Az árát elutaltuk. azóta eltűnt az eladó, játék sehol. Az email visszapattan. Az eredeti hirdetésnek ez a Linkje, de az istennek nem tudom megtalálni a tárolt változatot:/
A szövege:
2020. jan. 30. - Eladóvá vált super smash bros nintendo switch játék. Érdeklődni itt lehet: [ e-mail cím felfedése ] adelczirkos@freemail.huA számlaszám Unicredtit bank. a neten nincs róla semmi.
Valakinek ötlete esetleg?
-
J o e
tag
Név: Norbi111
Amit vásároltam: Gigabyte S775 alaplap (működőként hirdetve)Egészen a termék átvételéig minden rendben ment, találkoztunk, kifizettem a vételárat, telefonszámot is cseréltünk. A lap próba után sajnos nem adott képet, pedig több rammal és procival is próbáltam. A problémát azonnal jeleztem Neki és ekkor még reagált, azt ígérte, majd januárban visszaadja a vételárat. Azóta többször is írtam Neki megoldást keresve, de másfél hónapja válaszra sem méltat (pedig belépett azóta), sem privátban, a telefonját sem vette fel pedig többször próbáltam elérni.
Anyagi károm minimális, igazából sejtem, hogy ez a dolog már nem fog megoldódni, de szeretném, ha mementóként itt maradna az eset, érdemes odafigyelni a vele való üzleteléskor. -
derrik
őstag
Név : WandaO
Vásárolt szolgáltatás : Goggle tárhely bővítése
Kifizetés után majd két hónappal töltöttem fel adatokat. Aztán a tárhely az adatokakkal egyetemben eltűnt. A kapcsolatot csak az után vette fel velem hogy jelentettem. Az óta is több alkalommal napi szinten lép a profiljába. De kommunikáció semmi. Ugyan nem gondolom, hogy az én adataim valaha meg kerülnek és azt sem hogy kicsi pénzem visszakapott.
Viszon aki üzletelne vele a sok pozitív értékelés mellett gondoljon az én estemre is! -
gyuszi1994
friss újonc
Akkor ezek szerint átvertek.
Én direkt megkérdeztem, hogy magánszemélyként ki fognak-e fizetni, és azt válaszolta hogy igen. Idézem:Igen,magánszemélyeknek is lehetséges.
--
Üdvözlettel:SMSGLOBAL csapata
info@smsglobal.huBár azóta tettem fel több kérdést, de nem válaszoltak.
-
válasz
nagyonjjo #2308 üzenetére
Én már kaptam visszajelzest, úgyhogy részemről ügy lezárva. Hibás voltam, mert nem néztem meg és megbíztam benned, nem kellett volna. Tanuló pénz megvolt. De nem tűröm el, hogy kétségbe vond a szavamat, és megprobalj besározni. Jelenleg ott tartunk, hogy engem ért kár nem téged, a vételár nálad van. Remélem a másik működik, majd este kiprobalok ha lesz időm, bár van rá 6 honapom, mondjuk papírt arról se kaptam, a szavadban kell hinnem
Kellemes ünnepeket mindenkinek! :)
-
nagyonjjo
tag
válasz
Janoska26 #2307 üzenetére
Ha bármelyik állításom is valótlannak bizonyúl visszaadom a pénzed,még az árú se kell.
Maximum abba van hiba,hogy rosszúl fogalmaztam,és azt írtam követelsz.(illetve nem zárójelben írtam a képemhez a termék hasonlításánál.
Itt a videó megnézheted,de te magad is kipróbálhatod mennyire nem tud kiesni ilyen csomagból memória.És végig ott voltál,nem pattintottam össze,vagy valami,hogy meggyengűlt a csomagolás.
Nem hozom fel a pénz dolgot,ha az utolsó telefonos beszélgetésünk nem abban a hangnemben zajlik amiben.Ahogy előre is jeleztem,nem fért kétségem a megbizhatóságodról,egészen addig,amíg úgy nem kezdtél beszélni ,és nem te kérdőjelezted meg az én megbizhatóságom/szavam.Ha valóban át akartalak volna verni,nem veszem fel telefont,nem megyek vissza,és nem vetem fel itt a kérdést.És mint soroltam 99%,hogy nem én követtem el hibát,és vesztettem el az árú felét.Én 5percről "nem tudok" elszámolni,te 1 óráról,hogy akkor mi lehetett termékkel.És közben mikor átvetted nem bontottad ki,de a csomagolást kicsit jobban megnézve látható,amit ezek szerint szintén nem tettél meg.
Ezért is követtem el a "hibám",hogy nem vettem ki,amit szintén te megtehettél volna.
Ha valóban úgy érzed,hogy ott még jó súlyban volt,és otthon nem,akkor a kettő közti időszakot kell elemezni,amit én megtettem.Nem is egyszer.
Nem tudom melyik mondatommal jeleztem megbizhatatlanságod,de majd remélem valaki(k) felhívják figyelmem,ha volt ilyen.
Válaszra várok,ha azt mondják menjek át megteszem.
Ha szeretnéd elkérem felvételt,illetve a pénztáros embert is megpróbálom elérni,hátha ő alátámasztja a fél terméket,mert később már nem volt üzletben ma. -
válasz
nagyonjjo #2306 üzenetére
Az a baj folyamat rágalmazol és valótlan dolgokat állítasz, nem alkudtam személyes átvételkor sem, nem tudom miből gondoltad, kifizettem a vételárat amit beszéltünk, csak nem emlékeztem pontosan, mert Te voltál a 3. emberke akitől ma memóriát vettem.Folyamat csak a rosszat feltételezed a másikról, míg én egy percig sem kételkedtem a szavahihetőségedben, még most sem.De ha így nyugodt a kis lelked csak nyugodtan. Én nem fogok magyarázkodni, szerintem az a 255 pozitív értékelés az új rendszerben és az a több, mint 400 a régiben beszél helyettem. Én biztosan nem így jártam volna el, mert sosem hagyom, hogy bárki is elégedetlenül távozzon tőlem, bárkinek a hibájából is történjen a dolog, hacsak nem bizonyítható 100%-ban, de itt véleményem szerint nem tudjuk, csak a megérzéseidre támaszkodsz, mondjuk én sem érzem könnyebben a súlyát, mint amikor átvettem, de mindegy
. De ennek itt már helye nincs, ha szeretnéd folytatni akkor itt, nyugodtan.
Bár nekem ez ennyit nem ér. Ha kéred, mondtam szívesen Neked adom ezt az 1db-ot amit kaptam, mert így számomra nagyon nem megfelelő. De próbáld meg megszerezni a felvételt, ha tudod. Ha bebizonyítod, hogy a kasszánál még 2db volt benne, akkor ezt is benyelem és visszaadom ingyen ajándékba karácsonyra. -
nagyonjjo
tag
válasz
Janoska26 #2305 üzenetére
Olvasd el a kép feletti zárójeles részt kérlek.Mint,ahogy írtam,ha nem lenne az a 15%,meg az érezhető különbség -45% súly.
Még nyitott lettem volna a kompenzációra,de hogy 1000Ftot alkudni akartál,majd -2000Ft-Ft-ot személyesen,mikor jeleztem,hogy nem tudom adni olcsóbban.Majd pedig kompenzációra vágytál...
Az a túlzásod,hogy lòbaltam/Ha így volt főleg meg kellett volna nézned mit kapsz/(ezzel jeleztem,hogy ki vagyok,hogy kezembe volt),ès figyelmetlenül kiesett,és továbbmentem,úgy,hogy meg se hallom? Házamtòl 100mèteren belül,5 perc alatt?
Ha gondolod felveszem,bordázott memóriám videóját,amin lòbálom,sőt el is dobom neked,ilyen memoriatárolòba.Meglátjuk kiesik-e.
Az én hibám,ha volt kevesebb,mint tiéd.
De kértem,hogy nézz körül még egyszer, felajánlottam,hogy a felvételt megszerzem.
És én kezdeményeztem,hogy kikérem prohardver véleményét!
Azt,meg,hogy mit mondtál,most telefonon,nem is említem...
Én végig társ voltam,nem tettem,azt amit elvártál tőlem, igaz.
Ismered azt a fogalmat,hogy a pénztártól való távozás után nem fogadunk el reklamációt?
De én elfogadtam volna,ha egy 3. FÜGGETLEN fél véleménye alapján van alapja,ezért kezdeményeztem itt témában.(ès az a vélemény,nem prohardveres kapcsolataidè remélhetőleg). -
válasz
nagyonjjo #2304 üzenetére
Nincs meg a másik 1 van, még most is. Megmondtam, nem vagyok rászorulva a pénzedre, de ez szerintem minden csak nem korrekt megoldás. De mindegy, Boldog Karácsonyt! Veled többet nem az biztos...ja a képen 3000es memók vannak, én ezt kaptam tőled, jól látszik, hogy pont az hiányzik amit kb 85%-ban eltakar a csomagolás...
-
nagyonjjo
tag
válasz
Janoska26 #2303 üzenetére
Én jeleztem,hogy az én körülményeim miatt nem áll módomban kompenzálni,kértem nézz körül mégegyszer otthon,és te nem elégedtél meg a válasszal(elnézést,ha esetleg rossz szót használtam az előbb).Visszaadod a másikat is?Mégis meglett?
Kezedbe adtam,miért hova kellett volna adnom?Mint ahogy képen is látszik látható mindkét memória,sajnos én arról nem tehetek,hogy te elraktad,én nem tudom azután mi történt,míg nálam volt,átgondolva is megvolt mindkét db.
Mint ahogy mondtad végig nálam volt pénz átadásáig,ergó volt elég időm érezni,ha kiesett útközben,illetve hallani ha kiesik.Te is tudod,hogy a házamtól 5 percnyire találkoztunk,és jeleztem,hogy házhoz is lehet jönni. -
válasz
nagyonjjo #2302 üzenetére
Mondtam, hogy azt írd ami a valóság. Nem követelek, hanem azt javasoltam, hogy mivel mindketten hibáztunk szerintem(én abban, hogy nem ellenőriztem mi van a dobozban, Te pedig nem mutattad meg csak a kezembe nyomtad), az lenne korrekt, hogy ha mindketten "megfizetnénk a tanulópénzt", de ugyanakkor felajánlottam, hogy ha kéred akkor szívesen visszaadom a másikat is, mert így 1db-al nem sok mindent tudok kezdeni... Hozzáteszem, végig a kezedben volt a cucc amikor jöttél a találkozóra és menet közben szépen lóbáltad a kezedben, így simán ki tudott esni. Én miután megkaptam, beraktam a kocsiba a hátizsákomba és itthon nyitottam ki. És ez sem mondtam, hogy nem nálam eshetett ki, ezt így már nem tudjuk megmondani. De ebben az esetben szerintem végképp nem lenne korrekt, ha én nyelném be az egészet...Egyébként a 2 ujjad közötti lebegtetés közben nem tudom hogy tudod érzékelni az egyensúlyt...
-
nagyonjjo
tag
Tisztelt prohadver!
Személyes átvétellel eladásra került memóriapárom.
Személyes átvételre kamerával megfigyelt területen került sor.
Majdnem teljesen azonos termék,mint ami a képen is van,de a csomagolás ugyanaz:
Az átvételt követően másfél órával jelezte a vevő,hogy a termék hiányos(1db van).
Nem akarok inkorrekt lenni,véleményeteket kérném ki.
99-100%-ra biztos vagyok,hogy mind2 terméket adtam,mivel közvetlen gépből vettem elő,és az átadásra sor került a következő 5-10 percben.
Súlyra és egyensúlyra is van különbség,ha eggyik hiányzik(ellenőriztam hasonló termékemmel).Így 99-100%-ra állítom,hogy a megjelölt terméket adtam át.Körülnéztem itthon,és az átadás helyén is,plusz megkérdeztem ott dolgozókat is nem-e került elő.
A vevő kompenzációt követel,de a leírtak fényében én úgy érzem megtettem a magam dolgát.
Vevő szerint azt a hibát követtem el,hogy nem bontottam ki és mutattam meg a terméket.
A vevő megbizhatónak tűnt,mind személyesen,mind értékelései alapján.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Hobby elektronika
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Elden Ring
- Le Mans Ultimate
- Chosen: Canon 5D II - portrézás 2025-ben
- PlayStation 5
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Autós topik
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! ASUS ROG STRIX Z270G GAMING WiFi alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Eredeti Lenovo 300W töltők - ADL300SDC3A
- BESZÁMÍTÁS! ASUS H170M i7 6700 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1660 Ti 6GB KOLINK Observatory Lite TT 500W
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B550M R7 5700X 32GB DDR4 512GB SSD RX 7700 XT 12GB DeepCool CC560 Seasonic 650W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 32/64GB RAM RTX 4060 Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged