- sziku69: Szólánc.
- Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
- Wiz Khalifa: Grand Theft Auto VI - Érdekességek, látványosságok, képek, infók egy helyen.
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- ldave: New Game Blitz - 2025
- droidic: Videó letöltés yt-dlp-vel (profi módszer)!!!
Aktív témák
-
divot
veterán
A Keletinél megállt mellettem egy amerikai rendszámú Renntech Mercedes CLS Coupe. Háromajtós, elefántcsont metál külső, világos bőr beldős, és a hangja... Nagyon úgy hangzott, mint ha ez lenne a 800 lovas verzió.
Állt mögöttem egy elég nagy merdzsó két kopasszal, hát azoknak is majd kiesett a szeme.
Asszem láttam életem legszebb autóját.
Ilyesmi volt, csak béna hátsószárny nélkül és ugye három ajtóval, meg a színe is elegánsabb. -
Integra
titán
na, a brutália megkapta a nagytesót...
[link] -
_seth_
veterán
Előműszakis papíron rajta volt a kerekekre egyenként jutó súly majd az összes, rajta volt a fékerő, fékeltérés vagy mi + más adatok egy nyomtatott lapon és rá volt írva, hogy 973 kg
A rendes műszaki után nem adtak ilyen papírt csak, hogy műszakilag megfelelő + egy újfajta nyomtatott lapot amin kb a forgalmiban szereplő adatok vannak. Jah meg egy kis cetlit is adtak: ''55kw a helyes, Peti?'' Arra gondoltak, hogy 75kw van a forgalmiban mert 12 éve vmi barom a 75 lovat 1:1-ben számolta át kw-ba... ha át akarom íratni akkor új forgalmi, új törzskártya + még ki tudja mi szal hagyom inkább
jah: Nem tudom ki az a Peti
Május elejétől van ez az új műszakis rendszer, az előműszaki kb 3 óra volt, a műszaki maga: reggel fél hétkor már ott volt az autó és délre lett kész... nem nagyvárosban hanem egy kis 33 ezer fős városban és nem kpm ahol vmi 9e hanem vállalkozónál ahol 18e...
dragonfx: ez van... a szabály az szabályAz a dolguk, hogy kötekedjenek bár lehetnének akár szigorúbbak is DE nem az alupedálokba kellene belekötni persze hanem abba ami valóban fontos pl fék...
[Szerkesztve] -
dragonfx
veterán
de nem egy szánalomhalmazok?
Még jó hogy nem raktam fel én is a pedálszettet..pedig gondoltam, abban semmie xtra nincs alu lapok annyi, rögzítve rendesen...stb.....de ezek szerint jól tettem hogy''na majd egyszerre'' elv alapján jártam el....
Mondjuka dísztárcsákat alaphangon leszedtem ugy vittem el, jobb a békesség
Hát igen azokat gumibetétek tényleg egy kínlódás visszatenni.. -
_seth_
veterán
-
dragonfx
veterán
alupedál életveszélyes, ez a legvicesebb
Én is most megyek a kocsiértt, hát a driftelgetéseknek azért lett egy szép költsége, szal ezt hanyagoljuk továbbiakban......Jövő héten megyek fóliáért szerintem, a műszakira vártam+a rendelt cuccok is sírva itt várnak már a szobába meg az erkélyen, hogy szerepüket betölthessék
...lehet nekem is lesz karbon az autón, matrica.
-
_seth_
veterán
válasz
dragonfx #1587 üzenetére
Aluminium... a 3 pedál
Carbon is van benne ha berakom a notim és felteszem rá az nfs carbont
Ez kérlek szépen eddig korrodált fémből és földből állt (a küszöb tele volt földdel ami persze nedves is volt... érthető miért rohadt olyan gyorsan) jelenleg viszont acélból van amihez csak a március 15 - május 27 közötti időszakra volt szükség: felújításEgy kis pénzköteg, várakozás... és láss csodát egészen fiatalos lett az autó
(27-én műszakizott nagy nehezen: motorháztetőt le kellett cserélni a morcosítás miatt, alupedáloket leszedni mert balesetveszélyesek + pár apróságot cseréltettek ki rajta mint pl első fékcső mert kezdett repedezni + 1 gumiharangot... ennyi nem felelt meg előműszakin ami azért egy 22 éves autónál nem rossz
).
Most ha beülök akkor már tonna fölött van ami majdnem átlagos -
_seth_
veterán
válasz
hobizoli #1575 üzenetére
Igen óra szerint ami valóban csal: trafi 63-al mért be amikor nekem 60-at sem mutatott az óra
(lehet ennyit számít az az apró eltérés, hogy 165/70 helyett 175/70-es gumi van rajta azaz nagyobb egy picivel mint a gyári méret, jah ezeknek állítólag 8-10%-ot kellene csalniuk, lefelé) Az autó kis súlya nem elhanyagolható tényező
Nekem a 75 lóra nem 1,2-1,5 tonna jut mint a mai autóknál
A váltó is simlis mert tuti 4-es váltó volt benne gyárilag amit 5-ösre cseréltek de, hogy milyenre azt nem tudtam még kideríteni, az adott sebességhez kb 5-700 rpm-el kevesebbet forog a motor mint amennyit forognia kellene az általam ismert váltóknál, csak a WR-es váltók fordulatszámait közelíti meg de nem hiszem, hogy olyan lenne benne
Szal, hogy mennyi is a valós sebessége passz... óra szerint 180 után még menne, a gyári 0-100-as érték is kisebb mint a megadott igaz ezek még a felújítás előtti értékek, azóta 973 kg-ot mértek műszakin ami egy kicsit eltér a gyári 875 kilós önsúlytól.
Tényleg: az önsúlyba mi tartozik bele? Az autó full üresen azaz nincs benne pótkerék, szerszámok, benzin stb... 100kg többlet azért nem kevés főleg, hogy csak a kötelező dolgok voltak benne: eü, emelő, vonókötél, kerékkulcs, mellény, háromszög... pótkerék, és kb 5 liter benzin... jah: fejtámla, kalaptartó, dísztárcsa, szőnyeg, huzatok, stb ''extra'' semmi nem volt benne méréskor max egy kis por a felújítás után...
[Szerkesztve] -
hobizoli
nagyúr
Khm....Euro2-s a motor es siman atmegy simi-sumi nelkul is a zoldkartyan
Abba a kb ~'89-s Prelude-ben mennyi lufi meg oldalmerevites meg stb vanik?
Jo az, csak mire? Akkora hely van benne hatul, mint nekem, pedig 2 szammal nagyobb auto, meg 2x akkora az eleje, de csak kong az uressegtol...
hobizoli -
hobizoli
nagyúr
válasz
TexT-BoY #1521 üzenetére
Hat a 9k rpm fole azert nem eroltetnem, a gyorsulasikon indulo hekkelt B16-k kozul mar nem egy megzizzent 9.5-10k rpm-tol, pedig csak 14-15sec-g kapjak az ivet. Tavaj Boci, CRXPali meg Sebi gepeben is gameover lett a motor par verseny utan (ami par ezer futas km
). Meg van egy feher ITR is abbol is kidolt a B18 es egy ideje B16-l teker
hobizoli -
Dumb
senior tag
Ez igen: [link]
-
zfarkas
senior tag
Egy offtopic kérdés: a kocsi után fizetendő díjak közül mi változik és milyen mértékben, ha vidéki állandó lakcímemet budapestire cserélem?
-
N1
tag
De mi van, ha Badert kell elkapni a 110SS-ben ülve? Akkor mit hoznak, Mig-29-est?
-
szatocs
őstag
Szerintem is elég az ide. Úgy is el tudják kapni azt, akit akarnak, nem olyan nagy az a Mo. Persze én lehet, hogy beajánlanék nekik egy Evo - t is. De az már tényleg bőven elég lenne. Viszont megszórnám rendesen azt, hogy ki az a néhány ember, aki használhatná. Vezetéstechnikailag, megbízhatóságilag és komolyságilag. Meg még ami kell...
-
N1
tag
Valakinek van esetleg tapasztalata zajszigeteléssel?
Mivel érdemes körbetapétázni a belsőt, ami ténylegesen halkít rajta, de mégse Dynamat árban kapható?
Tető, alja, ajtók, mindent szeretnék szigetelni. A motorháztető belső felére lehet, hogy Dynamat Hoodliner kerül, a tűzfalra is valami Dynamat cucc, a többit nem tudom. -
Cyberslider
őstag
Még messzevan a vétel, csak eljátszok a gondolattal...
10 éves kor körül: c180 merci, vagy A4 audi?Melyik miért, előny-hátrány.. V tökmind1...?
-
lenox
veterán
válasz
fokukac #1552 üzenetére
Aha. Juliusban, ha megjott a Jazz 'visszaszall' ram. Erdekes egyebkent, nem tudom hanyan vezettetek 1.6-ost es 1.4-est is, az en 1.6-osom sokkal erosebbnek erzodott, mint ez az 1.4-es, viszont alacsony fordulaton sokkal nyersebben ment. Szal varosba talan jobb az 1.4-es, olyan erzes, mintha villanymotor lenne. De amugy nem akarlak meggyozni, en is 1.6-ost keresnek a helyedben, viszont nyilvan van az a penz, amennyievel tobbet nem er, szal valamivel olcsobban valakinek jo lehet az 1.4-es is, illetve ha 1.6-osbol csak gyanus 109ezer km-eseket talalsz, akkor ez azoknal biztos szazszor jobb allapotu, nem visszatekert, es nem torott.
-
dragonfx
veterán
Ez a cikk odaüt sokat nevettem rajta.
Octavia Rs 1.8 turbó...30 literrel??...akkor gyorsna kussolok a 11 literemmel
''Kezdetben még 250-et ment óra szerint, ebből 240-re ma is képes.''--elég gáz ha 4 év alatt ennyit amortizáltak szegény autón..és nem hordták szervízbe hogy az állapota megmaradjon, netán hidegen széttaposták mindig, tán azért 30 meg 16 az szám.
Mondeo ST...jujjj mennyit fogyaszthat nekik..akkor inkább az octaviat amortiázlják tán olcsóbb.
Bio Sabb ne ez volt az überLOLLL számomra......Amugy jól nzhet ki fehérbe, én még nem láttam ilyet. 9-3 Sabb newest edition 3.0t
...na zt megnézném én is
''Az új Octavia II RS-sel dolgozó rendőrök praxisában 236 km/óra volt a legdurvább sebességtúllépés. Ezt egy E-osztályos AMG-Mercedes sofőrje követte el, aki megállításakor arra hivatkozott, hogy egy Suzuki jobbról előzte, ezért odalépett neki.''---überloll 2...ennél még én is jobb indokot találók ki....Mecédesz ámdzsí csíptyúning
...megy mint állat.
-
Kicker
őstag
1.6-osba 110Ekm-mel nem rég láttam ilyet /fehér, 2000. évi, klíma, szv könyv/, 1.490 E Ft-ért...
amúgy ami ijesztő volt anno ebben az astrában, hogy mikor felnyitotta a motorháztetőt a motornál ilyen csúnya rozsda foltok voltak csavaroknál..., ezt láttam már hasonlo évjáratú corsákban is...
[Szerkesztve] -
Rick4
félisten
válasz
tkazmer #1546 üzenetére
monnyuk suzukival a menekülés 30 másodperc, mercivel, bmw-vel meg lehet, hogy sikerül rendesen elslisszolni....namost kérdés akkor mi lesz, ha nem fognak meg. a szokásos nem én vezettem móka?
ez ugyanaz a kategória, mint a meg nem állás igazoltatáskor. csúnya is lenne, ha bűncselekménynek számítana...
-
shaft72
tag
Hát a 32 ezer km az borzasztó kevés egy ilyen autótól, nagyon nagy mákod van, ha egy ilyet fogtál ki. Állapottól függően 1.8-2 maki között érhet, azért nem többet, mert 2-2.2 millió közül már 2003-2004-es, ugyanilyen kilométeres, klímás astrákat lehet kapni, sőt metálfénnyel. Veszed vagy árulod?
-
lenox
veterán
-
Rick4
félisten
aktuális sztori: [link]...
Az amerikai rendőrautókéhoz hasonlító fényhíd időnként túl nagy falat. Egy Ignisszel előfordult, hogy rászerelték és a menetszél felhajtotta villogóstul a gyenge lemezt...
Az Octaviák fogyasztása nagyon függ a feladattól. Van, hogy 8 literrel is beéri, de autópályán kerek 30 litert írt ki a fogyasztásmérő, amikor 50 perce volt a csapatnak átérni Budapestről Hegyeshalomba.
Az autópálya-rendőrségnél bevetett újjal kevesebb a tapasztalat, az első bő 3000 kilométeren 16 literre állt be az átlag, kemény üzemben
A rendőrök saját maguk mossák és takarítják autóikat, mert a Nádasdy utcai garázs mosója havonta többször is elromlik. Ennek cseréjére sincs pénz, ahogy az autók selejtezésére és sok másra sem -
dragonfx
veterán
válasz
shaft72 #1538 üzenetére
Hát igen, vannak ilyne utaló jelek.
Mondjuk a 6 üveg azonos gyártási száma már jóra utalhatszervízkönyv több márkaszervíz pecsétjével pláne. A kapcsoló elég sok helyne széria, de ha nem kérik bele nem teszik bele.Meg ugye egy lökös törés bármikor befér sajna a mai világba egy 10-15 centit elszámolni semmi.Mondjuk ha már abelül is a forrasztásók bénák akkor ott már nem bizti csak az törött.
Én egyszerű helyzetben lennék ilyen eladási szituban mert azzal kezdeném mikor volt menynire törve kocsi, nem lenne szükség arr ahogy a vevő kiderítse. -
shaft72
tag
Ma délután egy vicces autóvásárlási próbálkozásban volt részem barátnőmmel és annak apukájával, gondoltam megosztom veletek
Kinéztünk az interneten egy 1.6-os, 1999-es fehér Opel Astra G-t, 67.000 km-rel, 1.380.000 Ft-os vételárral, magánszemélytől. Aki otthonosan mozog mostanában ezen a piacon, feltűnhet, hogy az ár nagyon alacsony, ezért már fenntartásokkal voltam a találkozó előtt is. Később kiderült, nem alaptalanul. Az autó egy állatorvosi lónak bizonyult - avagy milyen autót ne vegyünk meg
Egy benzinkútnál találkoztunk. A fószer egy jó harmincas, szarrá borostásodott Kevin Pollack [link] klón volt, ami már nem biztatott sok minden jóra, pedig próbáltam bele képzelni a jóravaló apukát, de csak a Bérgyilkos a Szomszédom jutott eszembe.Hárman háromfelé oszolva, elkezdtük a mustrálgatást.
Körbejárva az autót, feltűnt, hogy csillog-villog, a faszikám elmondása szerint most políroztatta. Tüzetesebben megnézve láttam, hogy a hátsó két lámpa közül az egyikben kavicsnyom, a másikon karcolások vannak. A hátsó ablak fehér festékes (!) vagy gittes (!) volt, bár ekkor még nem tulajdonítottam neki jelentőséget.
Beülve feltűnt, hogy nagy a tisztaság, kemények az ülések, de azért itt is, ott is karcolások mindenhol. A kormány kopottságából ítélve bőven túl volt már nem hogy a 67, de a 167 ezer kilométeren is, elég tükrösen csillogott, nem csak a teteje, de még bal oldalon a hüvelykujj helyén is. A gyári magnó körül baszkurálás nyomai voltak felfedezhetők, valószínűleg a visszatekeréshez kellett kigányolni, csak nem sikerült túl jól.
Barátnőm apukája közben az orr résznél tartózkodott az eladóval. A motortér csillogott villogott, de a festés belül olyan gányul volt megcsinálva, mindenhol gitt, hogy okvetlenül megkérdezte: volt törve az autó? Emberünk szerint nem, csak véletlenül elütött egy kutyát(Inkább egy kutyanyáj lehetett...)
Közben barátnőm is beszállt a kocsiba, a légkondit tesztelendő feltekerte az ablakokat. Észrevette, hogy az ablakokba gravírozott rendszámok kurvára nem stimmelnek!A négy ablakból három különbözött, a negyediken pedig gravír sem volt egyátalán
Eközben én, gondoltam megnézem a legalapabb trükköt, amivel használtautó kereskedők próbálkozhatnak. Ugye ha törve volt az eleje, előszeretettel cserélik ki a lökhárítót, ámbár a nagy szarrágásban még véletlenül sem ködlámpásat raknak rá az autóra. Nézem, nincs ködlámpa. (Miközben guggoltam, a csávó ecsetelgette, hogy egyébként nagyon jól gyorsul az autó, jó ez az 1.6-os motor - tisztára a Fókuszban éreztem magam, már csak egy rejtett kamera kellett volna!) Na, akkor beülök. Nézegetem, nézegetem, két ködlámpa kapcsoló is van a műszerfalon
Kapcsolgatom, nem történik semmi, semmi visszajelzés. Kérdezem emberünket, ez mit kapcsol? Mondja - a ködlámpát - de szinte saját szavába vágva folytatta - most nincs az autóban, de elöl ott van az összes kábel bekötés! Na mondom magamban, király, ezt nem hiszem el!
Jót mosolyogva fordítotam ki a kulcsot az autóból és szálltam ki, hogy visszaadom, mert ez már annyira szánalmas, hogy próbakörre sem érdemes. Ekkor vettem észre, hogy az állítólagos magánszemély ember slusszkulcsán a Schiller Opel logó fityegett, egy négyjegyű számmal. Úgy nézett ki, mintha egyenesen a kulcsos szekrényből vették volna ki valamelyik autótelepen. Ekkor már nagyon röhögtem magamban!
Barátnőm apukája még kérdezgetett olyan fölösleges dolgokat, mint van-e szervízkönyv (nincs), hányadik tulajdonos (válasz erre: második vagy harmadik, nem tudom!), mikor lett a műszaki és a zöldkártya csináltatva (fingja nem volt), miért adja el (frappáns: építkezem!
- csak ne az én pízemből, öcsém!
).
Udvariasan elköszöntünk, majd távoztunk, a csávónak ''becsületére'' (bruhhaha!) legyen mondva, nem próbált tukmálni, bár ennyi hiba után azért elmehetne egy nepper továbbképzésre. Hazafelé már azon filóztunk, vajon egy rommá borult autóba raktak-e új motort, és azt pörgették hátra, vagy a négyféle ablaküvegből kiindulva 4-5 autóból csináltak egyetCsak azt sajnálom, hogy pár hét múlva majd talál egy balekot, aki megveszi! Mindezt megteheti, büntetlenül!
-
TexT-BoY
addikt
válasz
dragonfx #1530 üzenetére
3000GT szerintem nem 2.0 szivó.. de mind1
és az ára se 700.000
na ennek tükrébe mondasz jobbat?
Látom gyury27 is kötekedik.. akko rmégegszer bövitve:
Szóval mondj egy olyan coupet ami 190lovas, bőrös, kivülröl olyan mint egy ''ferrári'', van 2garnitura felni+gumi, és nem mellesleg isnteáldotta kanyarvétel. Cakkunpakk 700.000Ft-ért.
[Szerkesztve] -
nemcso
őstag
Sűrített levegővel üzemelő, városi forgalomra tervezett autó. Egy ''tankolással'' 200km.
[link] -
dragonfx
veterán
válasz
TexT-BoY #1527 üzenetére
Múltkor néztem tegnap este nem találtam meg
Így mondjuk egyszerűbb persze belevágni egy ilyenbe ha van kapcsolata.Szal akkor most éppen jelenleg ahogy megy 5ig húzva 190 lovas??...akkor ok a civic verés.
Piciny jó hír de szerintme ezt ti tudjátók, elektronika utánaállítással+új kipuffal simán 200 fölé fog menni szvsz. A légtömegmérőt max. akkro kell ha a direktszűrő hazavágja.
coupé 190ló ferrari kinézet??....mitsu 3000 gt.
u..:most akkor a fehér vagy a piros autó a tiétek??...gondolom az egyika donor volt és azért fényképeztétek le.Talán a piros jobban néz ki, de mindkettőnek látóm vannak karosszéria hibái....+azért egy belső takarítás ráfért volan fotózás előtt -
TexT-BoY
addikt
válasz
dragonfx #1525 üzenetére
láttad a CS adatlapot? [link]
A preludos haverom nem mellesleg a szakálmetál KFTnál dolgozik, a motort ott füzték , az alkatrészeket pedig onnan szerezte kedvezményesen.
A motor kapott egy honolást, azon kivül minden UJ , nem haveroktol összekokányolt. Jelenleg szerintem magyarország legerősebb b20-as motorja. Azért nem is néztük hogy birja-e a 9k rpm-et mert bejáratos a motor és még nem koptak össze a gyürük a blokkal.
gyári 140lo, ebböl tuning elött 120lo aztán a kezdeti tuning után 110lo most a profik is 190-200lo közé saccolják, ha 100%os lesz a vas.. de addig még van 1 elektornika befokolással , meg egy kipufogo rendszer (+légtömeg mérő etc csere). Igy már érted a VTI témát?
a kompresszió is meg lett emelve, emiatt már tuti nem kap turbot a vas.
Szóval mondj egy olyan coupet ami 190lovas, bőrös, kivülröl olyan mint egy ''ferrári'', van 2garnitura felni+gumi, és nem mellesleg isnteáldotta kanyarvétel. -
dragonfx
veterán
válasz
bambano #1524 üzenetére
igen csak mennyi a gts vectra és mennyi egy swift???
Gyakorlatilag ugyanoda lyukadunk ki...csak most nem bmw vs opel/swift/kadett/civic...stb...hanem vectra vs opel/swift/kadett/civic...stb...a lényeg detto...preferált szeretett autó mellett kiáll mindenki, mégha másnak más érvek alapján nem is kellene. -
dragonfx
veterán
válasz
TexT-BoY #1521 üzenetére
aha, oks így érthető, anyagi mint vonzódási kitételek miatt.
De te írtad feljebb 140 ló...akkor hogy is hagy ott egy 162 lovas civicet?
Megsúgom igen 9k rpm-et bírja, akkor ha zsír új gyári, de ha ti inenn onnan összekapkodjátok haveroktól...stb az nem lesz új, ergo az nem fogja bírni és újabb generál fog előtetek állni.......de ti tudjátók...igza 700kból jobb autót ne tallt volna ez is tény. Amugy egész pofás a prelude eleje,
[Szerkesztve] -
TexT-BoY
addikt
válasz
dragonfx #1518 üzenetére
-Benne volt a generál is.. tételesen:
250k volt az autó
100k volt egy donor
A donorbol kiárultunk 300k-t igy ezen a ponton -50kba voltunk és volt egy fullos preludunk
300k jelenleg a tuning. de még hátra van a kipufogo rendszer. össz 400k
40k a téligumi garnitura
85k a nyárigumi és a felni
25k volt a fejegység
40k volt a sok sok generátor amit megevett az autó mert nem volt fent a kipufogo hőpajcsa és kicsit sok lett neki.
60k elment jobbra balra pillanatok alatt. (pl lámpák 15k, számlap 12k stbstb).
Ja és tényleg szétküldtük.. ott vannak CS-n a képek.. szemmel láthatóan nem volt egésséges amit kapott, de most megy, nem kicsit. AE86, Civic, Calibra, és sok más autó kapott már most, és még csak 5k-ig van huzatva.. mit fog csinálni az autó 8k felett? Mielött megkérdeznéd igen birja. a verseny csapágyak és a VTI/integra alkatrészek simán viszik a 9k feletti RPM-et is.
Ez össz 700k és simán veri a H22es preludot is ( 2.2VTI) a VTI civicet is.
Amugy több okbol sem akart haver civicet. egyfelöl a magyar Hprelude egy elég zárt közönség és olyan hátteret épitettek ki amit nehéz otthagyni és nem figyelembe venni ( meghalt a generátor és 2órával később elhozta az eggyik kedves srác oda ahol lerobbantunk vele, bármilyen alkatrész kelett forumra felment és 3órán belül csörgött a telo hogy van puszira egy darab pont) Meghát egy jó VTI az nem annyi mint a prelude.. mert ugye az saccra 1.5nél kezdődik, a srác meg lizingelni nem szeret.
-
_seth_
veterán
válasz
dragonfx #1519 üzenetére
Én alapvetően a német autókat szeretem, audiban is van ami nekem tetszene de a bmw külsőre az ami nekem tetszik ettől függetlenül nem vagyok elvakult bmw imádó
E30 320 ami használható állapotban van még mindig 4-500e minimum, ennyiért kapok egy régi autót amire még külteni is kell és 2x annyit eszik mint a kadettem (nem vicc) jó persze paci is 2x annyi van benne de nem a száguldozás a célom valamint a kadettem is gyorsul még 180 után is ami szép meg jó főleg, hogy csak főúton közlekedem szal átlag 90-100-as tempóval megyek amihez 75 paci is bőven elég még előzéskor is. Alkatrész: na igen van bőven régi opelhez és bmwhez is bár kadetthez azért könnyebb alkatrészt találni, szerintem több e kadett van mint e30-as bmw az utakon.
Egyébként a kadettben pozitívan csalódtam, kis 1,3-as motor ellenére nagyon fürge (új hasonló kategóriájú autókhoz képpest is), kényelmes is és ami még fontos nekem: lehet bele pakolniAlkatrész filléres dolog csak ugye orvosolni kell az öreg kor problémáit ami opelnél nem más mint a rozsda... na ez nem is volt olcsó de 80%-ban már el is tüntettem a maradék 20% az még 3 ajtó cseréje és festése lesz
+ Ennyire öreg régi autóból őgy éreztem, hogy nem kell nekem vmi nagyon drágát venni, amit megvettem bőven elég arra, hogy amíg tanulok és esetleg állást találok addig elvigyen oda ahova kell majd utána jöhet egy szép autó amit ugye már írtam is, hogy milyen legyen. Mire megveszem viszont már azok is 15-17 éves autók lesznek de nekem formailag jobban tetszenek mint az új bmw-k valamint az áruk is megfizethető csak nehéz lesz abból is kifogni egy jót jó áron. -
dragonfx
veterán
Na látód hogy benned is ott a tűz, hogy mégis az egy nem olyan ''akármilyen'' autó az
Mér nem az lett akkor???...nem volt éépen, várhattl volna, ok, ha a fogyasztásra hivbatkozol megértem, alkatrésze nem horror és rengeteg van belőle. Sokan járnak kadett gsi-vel és e30-cal is...akkor így döntöttél -
dragonfx
veterán
válasz
TexT-BoY #1506 üzenetére
És ebbe a 700ba benne van a motorgenerál ára is???
Mert ha jól emlékszem írtad hogy 1x elég csúnyán szétküldtétek
Akkor mér a leglomhábbat vettétek???....ha annyira honda rajongó a hverod meg te akkor keresve se talál jobbat mint egy vti.
Azért minőségi helyen, minőségi cuccokból szerintme lehet turbós autót csinálni utólag is, nem azt mondom napi hazsnálatra és évi 20-30e futással, de hétvégenként 2., autónak+gyorsulgatni ide oda elgurulni dinamikusan, erre simán alkalmas lehet.
Hát ennyire nem néztem utána de szerintme tubó nélkül nem jönne ki a 150 ló soha.....A vti-t meg ne hozd példának, mert egyedi egyszeri és megismételhetetlen gyári spiccen járó moci volt.De valami ezek szerint mégsem volt vele 100%osan kóser, hisz azért gondoloma honda marketingesei is látták hogy messze ütik a vetélytársakat, akkor miért is nem gyártják a mai napig tovább finomítva, mondjuk azóta már 170 lovasként???.....erre nincs értelmes válasz.
Akkor válaszd a 330d-t egészségedre inkább eggyel elöző M3 mint egy dízel autó
Az hogy mennyit fogyaszt egy dolog ettől még a bmw marad, és nem csak az embléma az hanem az egész autó, bambano kicsit szokás szerint megint mellényúlt. -
sowi
őstag
citroen c3 bontott karosszeriaelemeket tud vki olcson? tegnap volt egy kis konfrontaciom egy bambival
-
Integra
titán
-
#16741888
törölt tag
válasz
bambano #1512 üzenetére
Nem padlózva, 4000körül(pont 4000
) volt végig a fordulat, ez 150es sebességet jelent, így a fogyasztásmérő 10,5-10,8at mutatott, padlózva, ezt már régebben kipróbáltam, 13,8 170nél, nem einzelnproblema, haver egerbe ment mire felért féltank benya
, Ignis ugyanezt produkálta, hiába, nem országúti autó, most kipróbáltam, nem érdemes vele menni
, alátámasztom, városba nem pörgetve 6liter alá be lehet jönni, viszont ha nyomom neki városba, 8-9felé megy el itt is, viszont megy is, ez is tény.
Nem nyomom neki=> nem megy=> keveset eszik, nyomom neki=> megy=> sokat eszik. Csakhát ilyenkor bejön a képbe az hogy egy 2.0ezres motorral nagyobb átlagot tudok városba produkálni, 10literes fogyiból, ezért az ilyen embereknek mint én, nem való a kis Suzi, nincs ezzel semmi baj, más a célközönség, én meg veszek nagyobb motort, nem para. -
lenox
veterán
válasz
dragonfx #1501 üzenetére
Ez az a mese, amikor hulyeseget mondasz, szolok neked, es te azzal vedekezel, hogy rasszista vagyok. Hagyjuk mar a hulyeseget. Neked a te autod a jo, ettol meg a kombi omega dizelnek megvan a helye, es nem tudsz helyette hasonlo bmw-t berantani akarmennyi penzert se, mert csak kisebbek vannak, legalabbis tudtommal kombi 7-es nincs. Ja es egy hasonlo 7-es amugy is sokkal dragabb.
-
#16741888
törölt tag
Szerinted ha meglenne a sokkal nagyobb és kényelmesebb autóm a Suzukival mentem volna? Komolyan ennyire hülyének nézel? Meglesz a kis Vr5öm akkor kifizetem a fogyasztást, de ott legalább tudom mire megy el, és még autógáz sem kell... hihetetlen, csak arra akartam a hszel utalni hogy míg városba mutter pl. kijön 6literből addíg egyenletes pályázásnál ez majdnem a duplája, padlózva több mint a duplája, ebből eljutottunk a gázig, zsííír
MOD: Mellesleg a 100literes tanknál minimum ugyanolyan vagy kevésbé húzós a 25literes fogyasztás, mint a 35literesnél a 11liter. de ez csak zárójelben.
[Szerkesztve] -
_seth_
veterán
válasz
dragonfx #1502 üzenetére
7-8 liter nem is rossz egy ekkora motorhoz/kasznihoz.
Csak példának raktam be ezeket, mint írtam min 4-5 év mire egy ilyet megvehetek.
144 paci teljesen rendben van, nekem legalábbis elég lenne, nem száguldozni kellLegyen szép, kényelmes, és nagy valamint a felszereltsége is legyen megfelelő, az 525tds minden pontban megfelel ennek. Egyébként chiptuningal 175LE-re lehet növelni a pacik számát. (ha már elsőre nem jött össze az e30 320-as bmw másodjára már bmw lesz).
[Szerkesztve] -
bambano
titán
válasz
TexT-BoY #1503 üzenetére
Párszor már kifejtette, hogy neki csak a presztízs számít (nem mintha a 316-nak lenne ilyenje). Tehát ha kerítessz egy lábbalhajtós régi moszkvicsot a gyerekkorodból megmaradt emlékek között és ráfestessz egy kék-fehér propellert, akkor neki az is űberpresztízs gép lesz.
Kár foglalkozni vele. -
TexT-BoY
addikt
válasz
dragonfx #1504 üzenetére
Nem arról van szó hogy vegyen mindenki amit akar, nem erről szól a topic. De pár tényt azért érdemes leszögezni.
-316os BMW 10.5-11 fogyasztással Semmiképpen nem jól fenttartható
-Prelude: A mi mocink B20A9 ami köztudottan a leg lomhább.. 140le-böl csak 120volt meg tuning elött. Amugy jelenleg 700.000Ft-ba van az autó, cakunpakk.. 500-ért meg van fent 2.0 Si japán belpiacos verzió papirosan minden 100% hibátlan állapotban VTI-kkel megy együtt. Ha akkor lett volna a B20A9 helyett egy ilyen akkor nem kelett volan tuningolni sem, ahogya prios preludot sem kelett.. Mellesleg nem pályaversenyautónak épült, sőt képzeld ma a 7esen sorra elöztek meg minket mert elzenélgetve 60km/h-bal döcögtünk egész nap (Velence rulz, csak kicsit leégtem), csak 2x kelett elövenni a lovakat, de akkor ott voltak..
Ja és szó sincs turborol, amit ha te fogsz bele eszkábálni tuti elbaszod, ahogy teszik az utolag turbósitott autok 99%-val, a mradék 1%ban sikerül VÉLETLEN egy jó turbositást elvégezni.. a többi az mind fos, de legalább drága és szép a hangja. a turboval 150lo elméleted pedig inkább nem jellemzem, egy jó szivó motor tudja a 100le/Liter arányt. nagyon csodás lenne ha te neked turbo kéne hogy az 1.6bol kihiozz 150lovat.. amikor a vti 1.6-al 160le..
-IMHO a dizeles BMW nem fél BMW, vitt már egy-egy karikát M3al és 330D-vel is, ugyan az az ember és szerintem a dizel nem ment annyival szarabbul mint amivel kevesebbet evett..
Mellesleg ha nem Prelude 3.gen-t veszek valamilyen oknál fogva (ami elég kicsi , mivel ezt már ismerjük, és nagyon tetszik a mai napig) akkor egy ilyet vennék: [link]
V6 hátsókerékkel.. mmm
[Szerkesztve] -
dragonfx
veterán
válasz
TexT-BoY #1503 üzenetére
Na jó igazad van, vegyen mindneki azt amit akar, annyiért amit akar, és annyit fogyasszon amennyit akar
...összemérhetetlen mert pálya versenyuatót készítetek belőle.Amugy az enyém is csak 1190 papíron.Eből is lehetne nagyobb teljesítményt faragni, megfelelő pénz befektetéssel, értsd nem 100-200e.....turbósítva meg jó pár alkatrész cseréjével pikk pakk meglenne a 150 ló....csak mennyibe fájna???...na ez ami kicsit durva lenne.Tedd szívedre kezed, mennyibe vana haverod preludja ha midnen szöget beleveszel??...és mennyiért lehet egy hasonszörű gyári állapotút kapni ugyanolyanból??...a kettő közti eltérés irreális lesz szerintem.
Lehet csak 10.5 az 11 nem figyelem ennyire.De enneka mocinak ennyia fogyasztása.Dízelt sosem ajánlók, már írta dízel bmw=fél bmw, még akkor is hogyha elismert tény hogy az egyik legjobb dízelt képviselik a bmw-k. Alpina, de ez már mind1...az M meg csak optika kivétel az m3, m5, m6....stbben. -
TexT-BoY
addikt
válasz
dragonfx #1501 üzenetére
Rég nem arrol szól hogy kinek mi van. Sokkal inkább arrol hogy neked minden kategoriában van egy BMW-d.. de egy normális ember nem fog családi autonak BMW-t venni. Több okból sem. Illetve a régi megnyilvánulásod.. igaz 316, igaz nem megy, igaz sokat eszik de BMW-m van.. hát hurrá. azt mondod 11 litert eszik az 1.6os gyári motorod?! 13litert eszik jelenleg a prelude. és 1200kiló ''csak'', megjegyzem , MEGY, nem kicsit.. összmérhetetlen a te 316os Bömbicskéddel.
De mind1 nem ez a lényeg, sokkal inkább az hogy te nálad valami olyan márkának számit a BMW ami örök, elpusztithatalan és egyáltalán, a BMW mindenre jó, ha zöldséges autó kell valakinek te az Mpacket 330D-t ajánlod ,mert sok zölfésg fér bele, ha valaki presztizs autót keres akkor a 724D jólesz.. szép nagy.. Egyszerüen nem értem miért kell mindig mindenre ugyan azt mondanod. Még annyi hogy a sérthetelen BMW témád már ott bukik, amikor a szigeten minden BMW-s megmondja neked hány MILLIÓBA van neki a teljesitmény, valamiért eggyik BMW sem parádézik teljesen gyári motorral (nem az alpine meg mpacketekröl beszélek).
Amugy elismerem a BMW-t, szépnek tartom, jónak, ha németet kellene valamikor is vennem csakis BMW vagy audi.. /netán merga/
MOD: látom te nem érted az embereket.. vagy én nem értelek téged. Nem az a topic célja hogy valaki kérdez, te pedig beirod hoigy ''én a narancsot venném, elöbb linkeltem''Miért probálod az 3as coupet ajánlani egy komoly 5ös BMW-vel szembe..?!
[Szerkesztve] -
dragonfx
veterán
Mivel az ötösbe kicsi a 2.5ös moci(szerintem nem, de sokak ezt mondják), ezért még dízel létére is megeszik 7-8 körül.
Az első felejtős, többi oks így elsőre, az utcsona felni+a lökös
Na de maradjunk már 2.5ből kihozni 144 lovat.....1.8is>>>141...és igen tudom az 12öt enne, de én most azt venném amit belinkeltem ne sokkal előbb narancsot..1.6é elhozható szerintem.
Aktív témák
- Bomba ár! HP ZBook 15 Studio G3 - Intel Xeon I 32GB I 512SSD I 15,6" FHD I Nvidia I Cam I W10 I Gar
- Csere-Beszámítás! Számítógép PC Játékra! Intel I7 6700/ RX 580 8GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD
- iKing.Hu - Apple Retina Macbook Pro 16 - 2019 - Használt, megkímélt
- Lenovo magyar laptop billentyűzetre van szükséged? Akármelyik verzióban segítünk!
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B760M i5 14600KF 32GB DDR4 512GB SSD RX 6800XT 16GB Rampage SHIVA CM 750W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest