- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Szólánc.
- ldave: New Game Blitz - 2025
- droidic: Videó letöltés yt-dlp-vel (profi módszer)!!!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Wiz Khalifa: Grand Theft Auto VI - Érdekességek, látványosságok, képek, infók egy helyen.
- sh4d0w: Árnyékos sarok
Aktív témák
-
blunt
aktív tag
-
DeadMeat
nagyúr
De basszus ha van 2 milkad es veszel egy ekkora batart,amire kifizeted eves szinten az auto aranak a felet,vagy tobbet,es meg tankolod is,es ha neked ez megeri,akkor le a kalappal elotted nem semmi faszi vagy
2 misibol mar eleg jo hasznalt verdakat lehet venni,nemkell fabiat.(amugy hanyagolhatnank mar oket,egyaltalan nem rosz autok azok) -
blunt
aktív tag
háááááát. most őszintén akarod hallni?
normál vegyes üzemmódban (ilyenkor m6, rs4 ilyesmikkel versenyezgetek ha egy lámpához érünk be) átlagosan olyan 15 liter. Azzal egyenlítem ki, hogy napközben nem nyomom az autónak, szép elváltogatok 2500 RPM-nél.
Ha pályázni megyünk, akkor bizony 35 litykót simán bezabál -
blunt
aktív tag
-
blunt
aktív tag
a vicc az, hogy még a 2 millás 7esnek is nagyobb a presztízse, mint bármelyik új középkategóriás autónak. legyen az passat vagy mittoménmi. szvsz a passatnak mondjuk semmi presztízse, de mindegy.
veszel valami szép fekete 2000körüli 7est (a facelift-es legyen, aminek ''táskás a szeme''), rádobsz alpine 20as kerekeket, lefóliáztatod és kész a cirkáló.
[link]
mondjuk egy ilyet feldíszíteni
Csak tényleg oda kell figyelni vásárláskor, mert ezeket nem a legbecsületesebb emberek vették annó.
[Szerkesztve]
[Szerkesztve] -
süti5
őstag
Akkor sem értem, minek kéne 5 méteres, b*szott nagy presztízsautókat vennem, régebbieket, mikor az esetek 90%-ában egyedül járok a kocsival, városban, évente vagy 20x megyek vidékre.....
Minek fogyasszon 15 litert ha egy suzi elmegy 7-tel is, minek fizessek pestiként duplaannyi cascot meg kötelezőt, meg minek vegyem meg a tényleg drágább alkatrészeket.....azért, hogy milyen fasza, van benne anyag érzésem legyen?
A swift pl. a 4*-gal meg a kis izomgolyó kinézetével, súlyával engem meggyőzött, és amíg nincsen családom, akit vinnem kéne, meg gyerekek, addig nem is veszek bazi nagy kocsit mert felesleges....azért, hogy marha nagy presztízsem legyen...milyen jó nekem. -
fokukac
nagyúr
olyan begyöpösödött gondolkodás ez. teljesen mindegy hogy mi kinek a tulajdona. a lényeg, hogy itt alkalmazzon magyarokat, akik után itt fizet járulékot, adót, itt szerez be javakat, stb.
szal igen sok magyar is hasznot húz belőle. egyébként nagyon sok magyar geológus és olajmérnök dolgozik nekik, én pl. családilag is érintett vagyok. -
_seth_
veterán
Mi az ami nem pusztul el?
Azért azok a motorok már van, hogy 22 éve szolgálnak ami azért nem rossz főleg, ha arra gondolok, hogy pl luxus pug 607-ben 4000km után ha elszakad (és elszakad! tudok konkrétan ilyet) a vezérműszíj akkor motorcserés a kis drága ami csak 1 milla (volt kb 2 éve).
sti/evo: azok már inkább versenyautók -
_seth_
veterán
Azért nem csak kicsivel sportosabb
Én igaz csak a sima kadett - kadett gsi-ket ismerem: motort nem felújították a rendes gsi-be (150le) hanem komplett cseréls, ha jól tudom ültetve is van, más lökösök, szárny, műszerfal, váltó, hűtő, kerekek, fékek stb... abban az időben (84-től) nem lehetett rossz egy 150 lovas autócsoda... jah és még ma is üzemképesek!
Ugyanolyan motor van a gsi astrában csak ott már volt amelyikbe turbót is raktak gyárilag (ritka) majd ugyanaz került a calibrába is többnyire turbóval (204 le) és 4x4-l, astra, calibra: mindkettőnek a felfüggesztése a gyenge pont szerintem... valóban nem sportautós.
[Szerkesztve] -
hobizoli
nagyúr
Igen, es akkor jon fuge007, hogy de ez 16 eves es GSI ugyhogy szet van hajtva, mert csak....akkor is, ha tortenetesen total fel lett ujitva a motor, es valoban nem hajtja a juzer
Kicsit olyan ez, mint a minden 3 eves autoban 150-200k km van es punktum, mert a szomszed nemet unokatestverenek cegautoikban annyi szokott lenni.
hobizoli
[Szerkesztve] -
Füge007
senior tag
Nemrég láttam egy nagyon régi Moszkvicsot, nem tudom kié lehetett de megemeltem a kalapom előtte így ismeretlenül! Gyönyörűen rendbe volt szedve, csilivili krómozás, minden eredeti rajta, kb fél órát gyönyörködtem benne. Soha nem gondoltam volna, hogy egy Moszkvics így megfog, de így történt!
-
#16741888
törölt tag
Oké, fekete lesz ezentúl
Ma tesztelgettem, az autó gyakorlatilag az M0ásra van kitalálva, 110 tempomat bekapcs, 5,8-6literes fogyi
, de autópályán 180nál is 10körül eszik, 180 egy kényelmes sebesség, érezhetően nem erölködik, hanem megy
, és még van benne jócskán tartalék.
viszont azt tudni kell, hogy ez is volt törve, és szerintem az összes abból a 3ból ami hirdetve van
, viszont talán ez volt a legkevésbé törött, és a legszebben megcsinált, nameg ebbe volt a legkevesebb km, idővel kiderül milyen vétel volt.
És igen, ezen nem lesz semmilyen optika, egyszerűen nem kell rá, szvsz így szép, mindenféle idétlen szemöldök meg spoiler csak elcsúfítaná, max kap egy másik felnit tavasszal. Bár akkor már lehet inkább a Brembo szettre költök.
[Szerkesztve] -
#16741888
törölt tag
VW csoportban az,
egyébként, ez a tipusú 1évig gyártott Toledo, 1,6-2milláig van(1999-2000), felszereltség gyakorltilag ugyanaz mindeggyikbe, a Remus kipuffogó+ a tolatóradar az extra ebbe amit az előző tulaj tett bele, a többi széria, cdtár, memóriás ülés, fényre sötétedő tükrök, tempomat, ez mind szeria volt ehhez a modellhez.
Tényleg nem egy vérbeli sportgép, ez igaz, viszont igen tempósan lehet vele haladni, kényelmesne könyökölve, a fűtött bőrülésben, ez úgy feeling.
Jaa meg az elektromos tetőablak is széria azmég ami szenzációs, imádom este, városban legjobb. Mondom, gyak, automatán meg xenonon kívül full extra. Xenon ami esetleg kéne bele. -
_seth_
veterán
Változó... legtöbbször arra gondolnak, hogy ''eredeti'' azaz pl opelnél gm de ált nem igaz... mindent odaítnak egy autóhoz csak, hogy el tudják adni... Ált 20 éves autónál azért az, hogy mindig eredeti alkatrésszel javítsák szinte lehetetlen főleg amikor képeken látszik, hogy annyit költöttek a kocsira, hogy éppen guruljon
-
-
-
lenox
veterán
De hat luzerek, hiaba probalkoznak, mostmar lehet tovabbmenni a magyar birosagnal. Szal siman berelni kell az autot a kulfoldi cegtol, akkor nincs tulajdonszerzes, es mar be is szoptak, ezzel ugyse tudnak semmit se csinalni. Persze elvileg erre kivethetnenek valami adot, csak nem hinnem, hogy megeri-e a pluszkoltseget.
-
venember83
nagyúr
Akkor talan nem fogtok a partjara szavazni, mivel nem csak az embert lehet buntetni igy, hanem a partot is.
kieg: tobbes szam masodik szemelyt nem azert hasznaltam, mert mocskosnacionalistaarpadsavosfideszes vagyok
Kulonben latom terked a PH!olitika topik, kb olyan gyorsasaggal mint 1 rosszindulatu daganat
Integra: khm khm, azert nem kell felteni az o zsebe is szepen megtelt, csak most probalna tenni is valamit, h tisztara mossa magat s felmutathasson vmi eredmenyt, de ezt elqrtaNem kicsit, nagyon. S nem egyszer.
[Szerkesztve] -
Integra
titán
a saját beszari párttársai is fúrják, mi a faszt lehet akkor várni?
fúrják mert megszűntette, hogy saját zsebre tudjanak dolgozni, nem véletlen rühellik a pártban ennyien. persze azok, akik elesnek az eddig megszokott alamizsnájuktól..
szili, suchmann etc. hagy ne soroljam..
egyedül van, széllel szemben igencsak nehéz.
sok beszari szarházi.. -
dragonfx
veterán
Pont ezért hagyjuk
Ez már röhej, eza mai elektronikai xarok, lassan már az lesz a kocsi ajtaja a riasztó megnyomására kinyílk egy motorral, és miután beültél, mozgásérzékelés után xy másodperc után behuzodik.....
Erről a leállítoásról mega szmajlik kifejezik véleményem, 1x már leírtam, hogy ezt saját maguk érdekében csinálják, egy generáornak, önndító motornak nem eza rendeltetésszerű hazsnálta, hogy teszem azt 5 km alatt 10x leáll, beindul, stb.....tuti előbb xarrá megy, szimpla fizikai kopás miatt.
Nem beszélve a motornak is jobb, ha folyamatosna jár, kenés miatt....erre az akksitöltés témára meg 1 nevetséges indok lehet csak, hamarabb lemerül, ergo, hívhatja az asszisztantot ami ugye szakszervízbe húz, és ott ugye előzékenyne majd felajánlják az akksicserét
Továbbra is azt mondom abs, szervo, klíma, elektromos tükrők, és talán még a kipörgésgátló ami szükséges egy autóba. A többi lehet nem hazsontalan, de az általa okozott esetleges kényelmetlenség ''nemmagamura'' vagyokság nagyobb kárt okoz a driver lelkében mint az hogy mükődik, nem beszélve arról ha valamilyne alkatrész kárósít, mondjuk felesleges mükődéssel, járással, mozgással.
u.i.:enyémbe nem, de rossz nézni ahogy a preferált márkám milyne irányba halad...20 év múlva hogy veszek bmw-t???..mert ilyet inkább nem akarok. ...amugy ami kellett egy nevetsége skis műanyagdarab, ablakmosó fujószelep elágazás.
[Szerkesztve] -
Integra
titán
nem ezzel van a baj
azzal van a baj, hogy a sok feketézőt nem tudják lekapcsolni és számlázásra bírni, hogy mindenki közösen fizesse a terheket.
ez itt a baj.
az hogy elmegyek egy kipufogóshoz és megkérdem hogy mennyi egy katalizátor, rávágja hogy 40ezer ft, mondom ugye ez bruttó számlára? mondja hogy akkor még áfa.
és fullra van a műhely melóval, szegények nem tudnak adózni, rávannak kényszerítve a csalásra...
ez itt a kurva nagy büdös helyzet
hát persze hogy azt fogják meg amit meg lehet könnyebben..
lassan már nincsen hely ahova bemegy az ember és ne a fekete árat adnák meg elsőnek. és ha számlát kérsz, kivannak akadva, meg hogy hogy mersz számláról beszélni
ez van, tetszik, nem tetszik
[Szerkesztve] -
szatocs
őstag
Nem értem, most akkor van, vagy nincs, mert azt vettem ki a szavaidból, hogy van. Nekem nincs is autóm, én aztán nem fogom fikázni, hogy szaros lada, meg miért tenném. Azt mondhatnám, hogy gyenge, de ha így megy, akkor azt sem mondanám
Mondjuk egyszer vezettem ladát, tök alap kockalada, nem tudom, hogy milyen motorral, hát azért azzal is lehetett menni
-
dragonfx
veterán
Ne amagdból indulj ki hogy te az vagy, és pláne ne dobj hogólyót el a hegy tetjén
....
Persze még hogy egy lada egy szinten van egy Z4gyel??..hát persze....még aze nyémmel sincs egyszinten pláne nem ugy hogy 130nál szabályoz, mert én ott akkor még lájt 4be vagyok
u.i.:ja és ha válaszolsz sem írok többet, mert gyökér vagy. -
dragonfx
veterán
Igen az már nem fért bele a modolásba, hogy érdekes módon, valahol valami nagyon el lehet írva, ugyanis a 325be valóságban is 2500ös a moci és 218 lovas, és ugyanennyire ecuzták volna be a 3.0ás gyengítettet ''525''öt...érdekes lenne, lehet írok neki, nyomdai hibáékrt,t alán kapok bonus ajándékot.Mondjuk ez lehet csaka dízelre vonatkozik.vagy csak az 5ösre.....ha valakit érdekel nézzen már rá.
Amugy ez így van, ezért nem kell új autó.
[Szerkesztve] -
Dumb
senior tag
Karotta AE86-osában van az említett 1.6-os japán motor:
''Míg a Toyota Európát unalmas és tökéletes autók exportjába igyekezett fojtani 1996 és 2000 között, otthonra olyan motorokat gyártott, mint ez a 4A-GLEU. 1,6 liter, változó vezérlés, 4 különálló pillangószelep (mint az idei M5-ben), 165 Le, 165 Nm. És a japán négyhenegeresek történetének utolsó szép, sőt, gyönyörű motorja. 1500 euróért az enyém.''
Aktív témák
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 32/64GB RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Apple iPhone 15 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! Gigabyte B650M R7 7700X 32GB DDR5 1TB SSD RTX 3080Ti 12GB Cooler Master H500P WHITE 750W
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- Csere-Beszámítás! RTX Számítógép játékra! I5 13400F / 32GB DDR5 / RTX 4070 Super / 1TB SSD
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest