- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Gurulunk, WAZE?!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
- Wiz Khalifa: Grand Theft Auto VI - Érdekességek, látványosságok, képek, infók egy helyen.
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Dare2Live #1655 üzenetére
80t
A Gigant becenevu V63 az komolyabb cucc, 120t, 6 tengely, mindet kulon motor hajtja (V43-ban ''csak'' 2 motor van). Hivatalos adatnal joval erosebb, fater anno Ganz-Villany-ban dolgozott (jo ~30-35 eve) amikor elkezdtek gyartani. Papiron asszem 5000loeros, de motorok egyenkent 1100-1200LE-t tudnak. Iszonyu mennyisegu vagont elbir huzni. Az elso ket darabon prbalgattak tesztpalyan dolgokat, a 001-s vhol ki is van allitva, jo napszitta fako kek a festese
''A MÁV 1971-ben megbízta a Ganz Villamossági Műveket egy olyan nagyteljesítményű villamosmozdony-típus kifejlesztésével, amely hosszabb távlatban is alkalmas a nagytömegű személy- és tehervonatok továbbítására. 1974-ben elkészült a V63 sorozatú tirisztoros szabályozású villamos mozdony, amelynél a felső vezeték feszültsége rögzített áttételű transzformátoron, tirisztoros hídkapcsolású egyenirányítón keresztül jut a vontatómotorokhoz. A tirisztorok felhasználásával lehetségessé vált a mozdony folyamatos vonóerő és sebességszabályozása. A mozdony fenntartási igénye csökkent, mivel elmaradt a bonyolult szerkezetű feszültségszabályozó A vontatómotorok tirisztoros gyújtásszabályozású gerjesztésével a mezőgyengítés fokozatos. A mozdonyok járműszerkezeti részét a Ganz-MÁVAG gyártotta. A sorozatgyártás 1981-ben kezdődött. A V63,008 pályaszámtól a mozdonyok forgóváza Krupp licencia alapján készült A V63 sorozatú mozdonyból 1974-1988 között 56 darabot állítottak forgalomba.''
hobizoli
[Szerkesztve] -
bambano
titán
válasz
Dare2Live #1655 üzenetére
A gép maga 80 tonna, a weben sajnos nem találtam egzakt adatokat a terhelésről. A GySEV-ről írták, hogy 1350 tonnás szerelvényeket elvitt szólóban a v43, de az 1600 tonnásokhoz már kettőt összeraktak, hogy bírja a hegyenvölgyön a 100-as tempót. Én úgy tudtam, hogy 2000-2200 tonnás tehervonatokat is vittek, de erre nem találtam megerősítést.
-
lenox
veterán
válasz
Dare2Live #633 üzenetére
En a G astraval is csinaltam 4.5 alattit, 1.6-os 100 lovas motorral. Ez csak azon mulik, hogy ne jojjon senki, ne kelljen lassitani, gyorsitani, es 80-100-nal lassabban kell menni, en 60-70 kozott mentem. Mondjuk ennek a valos hasznalathoz semmi koze, de kiserletileg lehet ezzel szorakozni, szal tekintve, hogy az i-dsi motor sokkal kevesebbet fogyaszt, szerintem siman lehet vele 3.7-et csinalni. Csak ne legyen benne emelkedo, ne fujjon a szel, ne kelljen megallni pirosnal stb.
Aktív témák
- Bukta a GeForce RTX 5090D-t Kína?
- Gran Turismo
- Clair Obscur: Expedition 33 teszt
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen SSD-t vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Motoros topic
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- YouTube
- HDD vs SSD: Ki nyer 2025-ben? – Tech Percek #4
- További aktív témák...
- LG 55G4 - 55" OLED evo - 4K 144Hz & 0.1ms - MLA Plus - 3000 Nits - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B760M i5 14600KF 32GB DDR4 1TB SSD RX 6700XT 12GB Zalman Z1 Plus Seasonic 650W
- iKing.Hu - Apple Macbook 14 M1 Pro - 2021 - Használt, újszerű
- Intel Core 2 Quad Q9550 2.83GHz LGA775 Processzor
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5600X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 12GB Rampage SHIVA Zalman 600W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest