Aktív témák
-
Integra
titán
válasz szatocs #14055 üzenetére
bsc = business support center
főleg informatikával foglalkoznak, háttérdolgok, adatbázisok, rengeteg rendszer, egy bsc elég komoly munkahely.
állj neki németet tanulni
noha itt is angol az elsődleges nyelv, a németek azokat fogják elsőnek felvenni akik mindkét nyelvet beszélik. teljesen érthető miért. arról nem is beszélve, hogy mekkora előnyt jelent a német főleg német cégnél.
ha úgy gondolod hogy lerendezett ügy már, anélkül, hogy utána jártál volna, akkor ennyi volt. egy bsc-t sem lehet két nap alatt létrehozni, de ha ülsz rajta, még az esélyről is lemaradsz, ez tény.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz szatocs #14051 üzenetére
[link]
látod, már kitört a láz, mindenki gazdagságot remél kb..
na ezzel nem kell foglalkoznod, ebből a realitás egy valóban stabil meló, amivel lehet esetleg szépen tovább lépni, építkezni. legalábbis gondolom, neked ez lenne a cél, amennyiben téged is érdekel. ha angolt és németet beszéled, már félig-meddig nyert ügyed van....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz szatocs #14051 üzenetére
ha van eszed már most elkezdesz utána járni mi és hogy lesz. már ha érdekel.
már több ismerősöm is csinálja, mivel a foglalkoztatás nem 3 év múlva kezdődik.
nem lesz csúcsfizetés, erre senki se számítson.
ellenben csúcs lesz a munkakörnyezet, a tudás, a tapasztalat gyűjtési lehetőség, az oktatás, napra pontosan kapod a fizetésed, full bruttora, biztos háttérrel, biztosítással és gyanítom belső nyugdíjpénztárral is.
kecsó pedig bp-től is csak egy köpés. és egyáltalán nem rossz város.
sokan fognak jól járni, akik időben kapcsolnak és hisznek abban, hogy érdemes most kicsit többet gürizni. a többi meg majd sír, hogy ő lemaradt és szídja mint a bokrot. te hova akarsz tartozni?[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
NoLF
veterán
válasz szatocs #14016 üzenetére
céges cucc, akármennyire sírt, nem maradhatott a gép...
hétvégén elvitt a haverom az impreza wrx-ével, de már nem gyári mint tavaly... megkapta amit meg kellett, hát nem is nagyon tudom leírni az élményt. 280 ló turbóboxer, 4kerék, iszonytató! és persze vezetni is tud emberünk, nem kicsit. de azt mondja nem elég, jövőre új STi-re cserél...
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
NoLF
veterán
válasz szatocs #14014 üzenetére
huh, hát a francia váltók... múltkor tesómnál volt egy 307sw 1,6 hdi, nem akartam elhinni hogy ennyire fos váltó létezhet. az hogy anyum régi 205ösében szar volt, egy dolog. a mostani 206osában is iszonytatóan szar, még ezen is túltettem magam, lévén nem vezettem sokat, de a tesómé nagyon meglepett. hála égnek megjött az új kocsija (új mondeo kombi 2.0 tdci) de visszasírja a subaru legacy-t...
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
Rick4
félisten
válasz szatocs #13940 üzenetére
az álszlovákoknak nem is kell a drukk, uniós alapjog az áruk és szolgáltatások szabad áramlása, valamint a vámok és a vámokkal egyenértékű intézkedések tilalma...ráadásul a vámosok csak a sejthetőség határáig jutnak el, de ugye ezt a dolgot elég keményen bizonyítani is kell. ez semmi másról nem szól, csak ijesztgetés...
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
bobsys
veterán
válasz szatocs #13940 üzenetére
jo az 4,5 misinek is
hivatalos indoklas: mert a szine nem olyan mint a tobbi orezredes autonak, ergo biztonsagi szempontbol sebezhetoszerk: es a szlovakosoknak en is szurkolok
[ Szerkesztve ]
Enterprise Admin? Kirk kapitany leszel? - Ne törődjél semmivel, egyél zsömlét kiflivel
-
tildy
nagyúr
válasz szatocs #13851 üzenetére
Szerintem accent lesz/marad...(maradok a kaptafánál)Vagy valami kia, vagy daewoo.
ezek vannak 2001 környékiek 900 ezres árban.
Carina régen nagy nagy kedvenc volt."Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
dragonfx
veterán
válasz szatocs #13676 üzenetére
122 de lényegtelen.az igaz más célcsoport, de ez gyenge védekezés hogy de a honda is tudna annyiért olyat gyártani.és ki akadályozza meg? ..senki, tán nem bíznak abban hogy versenyképesek tudnának lenni abbana szegmensben?.valószínű..technikailag valszeg tudnák a szintet igaz ez csak feltételezés..erre meg a száguldó erődbe tudod mit mondtak.Ha majd kész tény ott lesz és van kézzelfogható dolog akkor lehet ezzel vagdalkozni, hogy de igen képesek rá.Én nem fikáztam, de a száraz műszaki tényeka hivatalos oldalról nem azt igazolják amit ti mondtok, az hogy a kihegyezett moci emisszióját amivel ti érveltke nem tudták megoldani az EU-s szintre..bocs ez az ő hibájuk!!!
Én a legendben egy mocit látoka hivatalos oldal szerint ami 3.5 V6 és 295 ló.
Én írtam én nekem bmw tetszik azt veszik ti megvesztek hondát ennyi mert az tetszik.Ettől függetlenül a bmw presztízse mindig nagyobb lesz.lehet tán azért mert nagyobb mocikat gyárt mert nívosabb, nem tudom, majd ha a honda is gyárt 10+ millás autókat akkor lehet mondnai konkrétumokat.
Én nem írtam hogy xar sosem.Csak a maiak nem azt a dinamizst sportosságot adják vissza mint amikről ti besztek.
Hát szerintem nem csaka nevéért veszik a bmw-t.Ha pesten körülnézel láthatód legtöbb terepjáró x5 és a legtöbb business autó 5ös bmw na jó passatból több van."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Dr. Ernő
tag
válasz szatocs #13561 üzenetére
Az ráadásul VTi, jó lenne ha nem lenne lenullázva, olajszint nulla, vélhetően keveréküzembe megy ha megy. Gyűrűszett, tömítések, hajtókarcsapágyazás, szelepszárszimering, szelepbecsiszolás stb, szilentek gömbfejek, 2 hátsó lengéscsillapító, féktárcsák betétek, 4 új gumi, kipufogó, szélvédő….., erre még jónéhány százast rá kellene dobálni, hogy autó legyen belőle.
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz szatocs #13366 üzenetére
Mi abban hangban olyan nagyszam....? Az oto nem hanggal megyen...turositott rizskalyhakban meg a juzer mar nem arra a hangra meg a ezer decibeles repedtfazek hangu racedobra veri mar ki, hanem a sziszenesekre.
Mindekit megfertoz az ero sotet oldala..hobizoli
több drón kell ;P
-
dokar
addikt
válasz szatocs #13369 üzenetére
na ezt hallgasd meg: F430 hangja
figyeld a visszaváltásoknál is mennyire komoly, mintha nyalnák az ember fülét annyira jóextra - SEXRay
-
dokar
addikt
válasz szatocs #13366 üzenetére
jajj nekem, kár volt megjegyeznem, kinyitottam Pandora szelencéjét
egyébként egy 19K-n pörgő F1 motor mennyire babonáz meg?
Zondát már láttam élőben, nagyon állatul néz ki, főleg hátul a középen a körben elhelyezkedő kipufogócsövek enyhén Batmobil feelinget kölcsönöz a verdának.
extra - SEXRay
-
dokar
addikt
válasz szatocs #13364 üzenetére
pff, 750 lovas versenyautót akarnak utcára szelídíteni
120 millából inkább egy szép vízpart melletti nagy kartes házat vennék.Én egyébként ha 3 milláig akarnék autót venni, akkor ha most kellene, akkor 1.2 jazz, ha még kicsit ráér, akkor 1.3 2gen jazz, 4 milláig most 1.4 jazz (ez már megyeget is), vagy várnék itt is a "kicsit" jobban motorizált 2gen - re, és 5 millánál megállna az autóra költés határa, itt foglal helyet az 1,8 - as ES 4d civic.
de hiszen ez mind Honda, Integra fórumtárs most biztosan nagyon szerethet téged
extra - SEXRay
-
dragonfx
veterán
válasz szatocs #13037 üzenetére
a bmw váltója igenis faxa....50x kézreállóbb dinamikusabb mint bármelyik más autóé..körbeölel az egész belsőtér nem kell nyujtozkodni mint a japók mind1ikébe.
dokar>>hagyjad reménytelenek
integra>>te bohóc ki mondta hogy 1 harmadik autót hozz fel?..volt szó róla?..nem!!!! a te kocsiról illetve a srác celica turbójáról volt szó más 3. japán autóról szó nem esett!!!..te hoztad ide légből kapva!!!..ilyne alapon ott a biturbós V10 M5..hozhatsz bármit japánból széjjelveri...már megint öngólt lőttél mert olyannal jössz amiről szó se volt..csak te most idehoztad.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Majstor
senior tag
válasz szatocs #9758 üzenetére
"100 - al ment fának, mert a kanyart nem bírta az astra. Rommá tört meg hajlott az autó, ráadásul be sem volt kötve. "Megúszta" egy lábsínnel..."
Nem kérted el a haverod „őrzőangyalának” telefonszámát??? Mázlista[ Szerkesztve ]
http://www.youtube.com/watch?v=GVA20Wh0TY4&feature=channel
-
TexT-BoY
addikt
válasz szatocs #8449 üzenetére
hétfőn csinálok pár fényképet a lakótársam céges swiftjéröl, többet ment mint nagyon sok német a cégüknél, ennek mégsincs soha baja. ééééééérdekes.
Amugy árakról annyit hogy most jöttek meg az árnyékolt, laikusok által "sport"-nak nevezett kábelek és az NGK platinum gyertyák. B20A motorhoz, amiből kb europa eggyetlen tuning példánya itt van (senki nem foglalkozott ezzel a motorral, illeetve a B20A1 az egy japán belpiacos 150pacis verzió volt, de a mostani B20A9 az nagyon gyér motorként kezdte.)
Amugy tényleg nem drága az alkatrész, mi lehetne drága? 8000Ft-ért 4db VTI dugo? vagy a főtengely bontóbol egy 10es-ért 4 hajtókarral? Ha bármilyen alkatrész ára érdekel akkor leirod és munkanapon megmondom mennyibe kerül. Jha 1.6 ESI kuplung szett kinyomocsapággyal, AISIN made in japan: 36.000Ft én már csak mosolygok amikor a drága alkatrészeket rebesgetitek. Jha és mégvalami, egy gyári nem baszogatott japán motorba nem kell 100km-re rászámolni még +1000Ft-ot az olaj miatt lévén nem eszi.
PS: lakás felujjitásba vagyunk, 37doboz greslapot hoztunk el a suziba szerintetek durva? (1doboz több mint 20kg)[ Szerkesztve ]
HAAAAAKUNA BATATA "Mert ha nekem szar, neked jó, tipikus ember morál..."
-
tbs
addikt
válasz szatocs #8409 üzenetére
Kombinált. Nem átlátszó UV + biztonsági. Bár ezt a típust már nem gyártják.
~4 éve 75eFt volt + 2 nap a legdrágább cuccból, normális helyen. Ha jól rémlik.Lada, Swift, Swift, Jazz.
Törvényeket nem ismerem, de többek szerint nem szabad első-oldalsókra semmit...
[ Szerkesztve ]
-
Rick4
félisten
válasz szatocs #8177 üzenetére
persze, értem én, hogy gőzmozdony, de mi hajtja.. az is tény, hogy kuplungolva kell a gázfröccs, hogy a hajtáslánc felvegye a ritmust, ezt mondjuk leginkább egy sprtmotoron lehet érezni. ott durva a dolog..
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
dokar
addikt
válasz szatocs #8126 üzenetére
én se akarok lavinát, de azt még hozzá teszem, hogy az előbb említett RX7-ekre is érvényes az 50:50-es arány. van egy olyan videó, ahol a kanyartartási sebességet vizsgálták és pl az RX7 jobb volt, mint az összkerekes impreza.
na de itt van pár kérdés, ha nem zavar:
hogyan lehet kanyart gyorsabban bevenni: csúsztatva (drift) vagy megcsúszás nélkül?
ha a hátsó kerék is fordulna, akkor nagyobb lenne az oldalgyorsulás, kanyarsebesség?
kanyarban a lehető leggyorsabb kigyorsításhoz nyomatékmaximum közelében kell lennie a fordulatnak? vagy alatta?
extra - SEXRay
-
dokar
addikt
válasz szatocs #8101 üzenetére
na kutakodtam egy kicsit az RX7 ügyben.
speciel az RX7 FD3 Type RS, Type RS-R és Type RZ típusok nagyon sportosra sikerültek.
bár ezeket úgy tudom, hogy csak a japán piacra szánták.
itt egy nagyon hasznos link, olvasgassa el akit érdekelextra - SEXRay
-
dokar
addikt
-
szatocs
őstag
-
dragonfx
veterán
válasz szatocs #8020 üzenetére
nem biztos, de ennyire nem tudni vezetni,és iylne vidoekba berakni emberkéket szégyen, innen bárki beülne az f360ba..letolná az s200et igy mondom akkor.
persze a kanyarokba de valós közlekedésbe hol találsz ilyne kanyarokat?
ha meg pálya akkor ott van bármelyik F1es auto...Az nsx-r egy nagyon szép és jó autó....deén azért ha lehetne választani akkor is a ferrarit választanám.pont.részemről ennyi.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz szatocs #8012 üzenetére
igena sofőr miatt max. de nem azért mert jobb..ha egy bármilyne ferkát lelép egy s2000 (alap autókrók ebzsélünk, nem turbósítva meg midnneféle tuninggal)..akkor a ferrarit egy luzer vezeti....én a ferrarivla egyonverném simán....
Én lehiszem szereted a hondákat, integra, civic vti, s2000..tényleg angy nevek és klaszs sportautók...de egy ferrari ferrari marad...mellesleg ugye egy V8as moci dolgozik az f360ban 400lóval...és alapon is 4.5 alatt van 100on..kizártnka tartom ezt az s2000 gyárilag tudná....azt hogy egy ferrari futómű rosszabb lenne mint egy s2000é...hát nem tom nemn igazán hiszem.Alfáról jut eszembe ma láttma egy sportosabb 159est irtó zsírul néz ki...nem hiába az aolaszok angyon érteneka formához..nekik technikailag kéne fejlődni....német minőség/megbízható+olasz design=tökéletes autó...1.9jts mocival 160ló okés , 7.5-8millát még meg is érne..ha megbízható lenne...mondjuk aza városi 12 elég súlyos.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Rick4
félisten
válasz szatocs #7972 üzenetére
nekem meg a lábamra folyt...vagyis ömlött....még ma is látszik a zoknim helye....pedig 9 éve volt.... a sebész doki is csak lesett, mikor meglátta a lábaimat...a bőr 6 év alatt nőtt újra rajta..
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
Rick4
félisten
válasz szatocs #7966 üzenetére
nekem is volt ilyen gépem, nagyon állat volt....140 volt a vége.... de én nem mentem vele fának, csak 60-nál kiugrottam belőle...érdekes történet volt..
[ Szerkesztve ]
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
Notes
senior tag
válasz szatocs #7249 üzenetére
Mondom, ezt Honda szervízvezetőtő mesélte. Nem én találtam ki. Pedig Ő is imádja a Hondákat, neki is Accordja van.
Csak már nekik is kezd ciki lenni, hogy a garanciális a Civic-ek folyton jönnek vissza.De menj el mondjuk és nézd végig a Civic népitéleteket, aztán ugyanezt mondjuk tedd meg a Jazz-el, és látni fogod, hogy ez a Honda nem az a Honda.
Én is sajnálom, mert páromnak volt Hondája, és imádtam azt a kocsit, csak ez a széria már másról szól mint amit én keresek egy kocsiban.Romanes eunt domus!
-
Notes
senior tag
válasz szatocs #7201 üzenetére
Amikor elsőre megláttam nekem is tetszett a 4d Civic, de tudom, hogy a lemez alatt már nem az a műszaki színvonal van mint a régebbi generációknál. Így ha ránézek már nem pezsdít fel.
Meg beszélgettem az egyik Honda szakszervíz vezetőjével, és mesélte, hogy mióta az eszét tudja Hondákkal foglalkozik, de ilyen megbízhatatlan típust mint a jelenlegi Civic még nem látott...Ez van. Japán gyártók elkurvultak itt a nagy globalizációban.
Nissan full Renault lett.
Toyota aranyárban adja az unalmas műanyagot.
Mitsubishi majdnem csődbe ment. Lemásolták a Jazzt, Colt néven. Most talán kilábalnak az új Lancerrel, meg az új, saját fejlesztésű 200 lovas dízelmotorjukkal.
Subaru is menekül a rétegmodellségből. Ennek ára az 1.5-ös Impreza.
Egyedül a Mazda vette észre, hogy a klasszikus japán autós tradíciókra (megbízhatóság, japános dizájn, értékarányos funkcionalitás, sportosság) van igény. A 2-es gyártását vissza is vitték Japánba, a formaterveik pedig nyíltan japánosak lettek. Az új 6-os pl. gyönyörű. Kellene nekik egy nagyobb autó is (új Xedos?), hogy megvessék a lábukat olyan szegmensekben is ahol az eladott autókon több a haszon.
Romanes eunt domus!
-
Declare
őstag
válasz szatocs #7173 üzenetére
abból a 70 ből kb 10 a gps nyugi, a többi a szoft meg az lcd.
nem tudok most Neked oldalt ahol pontos magyarázat van, googleval próbálkozhatsz ha sok időd van .
Tanultam amúgy, meg volt "szerencsém" mérni egy 15 millás geodézia műszerrel is, majd megnézem ha találok valamit a notimon linket odaadomTexT-Boy: azért azóta fejlődőtt a technika, főleg a szoftveres része , bár Romániába nem próbálkoznék házszám szintű navival ma sem bár ki tudja...
-
Declare
őstag
válasz szatocs #7126 üzenetére
"Csak ne írjunk le valamit egy adott szempont alapján, ha nem tudunk majdnem elegendő háttérinformációt"
Pl mint Te a GPS ről ? Majd nézz csak nyugodtan utánna, egy pöttyet komplikáltabb a helyzet, mint hogy van valami jel meg 3 műhold azt jólvan. Hiszed vagy sem, amit Te a kis 10 ezer forintos GPS vevőddel mérsz (sebesség, tartózkodási hely stb) az csak egy nagyon kb, durva adat, gyorsulást meg örülj ha másodperc pontosan megtudod, nemhogy tized pontosan.
-
Declare
őstag
válasz szatocs #7121 üzenetére
GPS el? hát egy kézi karórával pontosabbat mérsz mint egy GPS el (legalábbis ha nem egy több tízmillás katonai GPS el mérték )
Ilyen 1 másodperces difit el tudok képzelni gyorsulásban, de mondjuk elég érdekes hogy a gyár roszabb adatokat ad meg mint amit valóban tud az autó, általában fordítva igaz, szal egyenes úton hátszél nélkül nem hinném hogy jobb adatot ér el bármelyik kocsi is a gyárinál.
Amúgy meg sok értelme ennek nincs, lehet örülni hogy 10 alatt százon van a "papírhajó" (no offense ez a típus amiről beszélünk valóban az), ha feltámad a szél, vagy meg kell állni nagy bajban van a sofőr.
Az a 316 os meg amúgyis egy nehezebb, komolyabb autó mint az a suzuki, szal legyorsulja piroslámpánál taps -
dragonfx
veterán
válasz szatocs #7118 üzenetére
nem mert ilyen alapon sem érdekel.
Akkor az 318is volt annak 9 s a gyorsulása már gyári szerint is
amugy én már linkeltem az autómról képeket, aki kíváncis megkeresi, nem ebbena topikban, detán itt is.[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
-
erdoke
titán
válasz szatocs #6993 üzenetére
Nem ilyet láttál? Nissan 350Z
A tesztben szinte semmilyen menettulajdonságot javító ketyere nem működött már rendesen benne, ahhoz képest kiválóan ment. Bevállalnám második autónak.[ Szerkesztve ]
A legjobb aláírás a héten
-
szatocs
őstag
válasz szatocs #6995 üzenetére
Átnéztem vagy 500 képet kiállításokról, de semmi...
A hátulja ha jól emlékszem, akkor gömbölyű-szerű, mint a supráé, de a lámpák nem úgy voltak, hanem vagy 1-1 kör két szélen, vagy 2-2 kör két szélen. Nagy a valószínűsége, hogy mod autó volt, mert nem láttam még ilyet, pedig igen sok autót láttam már, messziről kiszúrom, hogy milyen márkájú egy autó. De azt még 50m -ről sem ismertem fel.
=== Szatocs ===
-
TexT-BoY
addikt
válasz szatocs #6872 üzenetére
Nekünk azért lett honda és nem suzuki mert 17éves fejemmel mentem autot nézni egyedül... Honda Szabo, DRM szónélkül kiszolgált, a Szabóban annál a srácnál akitől végülis átvettük a city-t 1órát ültem (eleve leültetett) és átnyálaztuk mik a lehetőségek, mit szeretnénk vásárolni, körülbelül mekkora összeggel, mire lehet számítani, autóbeszámitáshoz néztek egy TAX árat, felhivták a használtatuótelepet, még egy teát is kaptam. . DRM-ben csak szimplán nem voltak köcsögök, de oda jött apám is és miután bejött persze már nem én voltam a tárgyalás közppontjában.
Ezzel szemben a Suzuki szalonok kritikán aluliak kiszolgálás tekintetébe, amikor az SX4 megjelent anyám aki Csepelen igencsak befolyásos ember és kb csepel eggyes részein az emberek 90%-a ismeri de máshol sem idegen, mindenesetre bementünk szépen a suzukiba hogy sx4et szeretnénk vásárolni, erre az volt a válasza az eladónak hogy ott találják nézzék meg és slussz, se seggnyalás se bemutatás, a pult mögül, a forma fejét sem láttam. A lakihegyi suzukiba ugyancsak bevonultam helobelo szeretnénk családilag egy suzukit, kondiciók etc? Nesze itt egy árlista vidd haza anyukádnak.. hát jó.
A Ford Autonettbe normálisak voltak, ott igaz csak anyámmal jártam de tényleg nyalva volt a popsi meg öltöny meg amit akarsz..
Jha és a hondába ugy adják át az autót hogy megismerkedsz a szervizfönökkel, a szerelőkkel , gyakorlatilag összecsődült az egész szalon és mindenki személyesen kivánt probléma mentes kilométereket, és még virágcsokrot is kapott anyám. emelett bent volt a Szabó úr és sikerült 70kemény ezer forintot kicsikarni belőle az átírás meg nemtudom milyen költségek levonásával. Azóta 1x voltunk kötelező szervizen ahol 21.000Ft-ot fizettünk. Illetve kb 2hete mentem be kedvenc eladómhoz hogy egy szivességet kérjek miszerint felkelett emelni a prelut mert valami nem stimmelt a kipufogóstol hazajövet, mondaom sem kell 2percen belül megjelent a szervizfőnök aki hátrakalauzolt az emelőre és már nézte is a problematikát. 1000Ft-ot fizettünk a proceduráért, ugyancsak más helyeken 2 napot meg zárást kelett volna várni ezért a mutatványért.
Kicsit hosszura sikerültHAAAAAKUNA BATATA "Mert ha nekem szar, neked jó, tipikus ember morál..."
-
erdoke
titán
válasz szatocs #6870 üzenetére
Bocs, valahogy kimaradt a kereskedő méltatása. Semmi gond nem volt velük, segítőkészek voltak, bár érezhették, hogy akkor se biztos, hogy náluk vszem, ha az FR-V mellett döntök, mert Debrecenben praktikusabb intézni és szervizeltetni is. Persze ezügyben még nem nagyon gondolkodtam, először a típust illetően kellene dúlőre jutnom. Holnap vagy pénteken megpróbálok menni egy kört a KIA c'eeddel és a Grand Scenic-kel is, illetve tovább bújom az árlistákat egyéb lehetőségek után.
A legjobb aláírás a héten
-
erdoke
titán
válasz szatocs #6860 üzenetére
Nincs még kilőve az FR-V, de megyek egy kört a másik kettővel is. Közben elgondolkodtam, hogy egy fapados új Mazda6 kombit 2.0 dízellel el tudnék-e viselni 100e ráfizetéssel. Esetleg 5 ajtósat, arra rá se kellene fizetni. Hiányozna az új multifunkciós kormányuk, a tempomat, a fedélzeti comp. és sok egyéb, de talán túlélném valahogy.
A legjobb aláírás a héten
-
dragonfx
veterán
válasz szatocs #6808 üzenetére
egyetértek veled teljesen amugy.
Én nem azt mondtam valaha kiépítenék 500-1000wattos hangcuccot.minek?..tönkreteszi a generátort, akksit, alapjáratot, ezzela mocit is baxtatja, szétrázza az autót, nehezebb lesz, elveszi a figyelmed, fáj a fejhed...tovább nem is mondom...
Nekem elég az ami benne van na jó 1.5-2xes teljesítményt elviselnék kb nem tom hány watt így de így is fel tom tenni a nnyira hogy 1 óra után már magamtól leveszem még ha egyedül is ülök az autóban mert nem élvezetes hanem szenvedés még nekem is...zorallkodni meg gizdázni lehet más optikával is ami olcsóbb és tényleg mutatós>>pl:sportülés, sportkomrány,ültetés, neon...stb...
Muatós meg simán lehet 300kból egy auto hangcumoja....még ha nem si lesz595.7wattos.....remélem nem kell képeket belinkelnem...de látom teérted a lényeget.egy autó nálam enma ttól top hogy mindenbena best értsd 800 lóerő 900NM és 1000 wattos ahngcuc..hanem az összekép kategóriájában kirívó megnézendő darab.Ehhez nem kell állati oldalraátesni, és tönkretenni az autot....vannak határok.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
erdoke
titán
válasz szatocs #6646 üzenetére
Egyelőre az a 3 van képben, amit említettem, a többi vagy fapados, vagy gyíkmotoros 6,5 milláért.
Illetve ott van még a KIA Magentis (illetve párja a Hyundai Sonata), amiket 2 literes közös nyomócsöves dízellel nagyon magas felszereltséggel vesztegetnek ennyiért. Csakhogy ezekből nincs kombi, és a futómű nagyon ámerikásra hangolt, én meg nem komálom a ringatózó hajókat.
Egyéb ötletem nem volt, azért jöttem ide, hátha.A legjobb aláírás a héten
-
hobizoli
nagyúr
válasz szatocs #5129 üzenetére
Ja meg mijen lazadas volt Iranban(?), hogy 25%-l emelkedett a benzin ara es mar 20Ft-ba kerul egy liter. Oooob+
Azert az a 20Ft is mar mijen lehuzas a 3Ft-hoz kepest
Kerdes persze mijen minoseg, mert ha ijen LOL 80-s oktanszamu, akkor hiaba csorog a nyalunk...hobizoli
több drón kell ;P
-
tiv83us
veterán
válasz szatocs #4637 üzenetére
Latom Te legalabb ertesz valamennyire az amerikai law enforcement-hez.
Itt az artatlanok vedelme kapja a legnagyobb hangsulyt, nem lovoldozunk csak ugy vakvilagba, hogy elkapjunk valakit.A gumi kilovesen kivul a masik preferalt dolog, az un. pit maneuever. amit hajszal pontossaggal kell vegrehajtani, kulonben katasztrofa lehet belole. Meg igy is probaljak vedeni a gyanustitottat amennyire lehet, de ha nem hajlando megallni es kozveszelyes, akkor kaphatnak az arcukba, mint ahogy a fenti videon is latszik.
Nagyon sokat kepezik az amerikai rendoroket erre a manoverre.[ Szerkesztve ]
Always Outnumbered, Never Outgunned
Aktív témák
- Asus TUF GAMING F15 - I5-12500H + RTX 3050 4GB + 32GB RAM + 1TB NVME + Win11 - 2027.05.09 -ig GARIS
- 3x Lian Li ST120 fehér ventilátor + ARGB kábel, PWM elosztó!
- Precision 5480 14" FHD+ IPS i7-13800H RTX 2000 Ada 32GB 1TB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Lian Li UNI FAN SL120 ventilátor szett + vezérlő, fekete
- Samsung Odyssey G3 S27AG32