Kösz a tanácsokat.
Mivel első kocsim lesz nem szeretnék a szervízbe szaladgálni vele ...
megbízható kocsi kell ami nem fogyaszt sokat
-az egyik opció a japán kocsi volt...jók még a misuk is 92-93 évjárat
- neten nézegetem és ha lesz pár konkrét akkor egy autószerelővel megyek majd el, vagy az adott kocsi márkaszervízesével...
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [galaxy55:] Mi történt deviantart-on?
- [Re:] Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
bajuszati
tag
Füge007
senior tag
Szia!
Ezt felejtsd el, ha jót akarsz magadnak, FIAT Bravo 1.6 SXhatchback...97....530K
Nem vagyok Fiat ellenes, de ez nagyon elbaszott verda.
Szerintem is a Japán márkákat favorizáld.
Füge
bajuszati
tag
ok...
kiábrándultam a bravoból pár oldal nézegetése után..
totalcar népíteletet szoktam még nézegetni....
esetleg ha tudnátok valamit ajánlani 400-500 árkategóriában 93-97 évjárat között
adó miatt 1,4 alatt
servo alapfeltétel
TexT-BoY
addikt
swift, az az etalon fenttartásból a mai világba.
HAAAAAKUNA BATATA "Mert ha nekem szar, neked jó, tipikus ember morál..."
(#7855) (Kolombusz) válasza bajuszati (#7853) üzenetére
- Privát
- 2008-01-26 18:49:08
(Kolombusz)
veterán
Ha ezt nem teszed hozzá, adó miatt 1,4 alatt, már egyőb ajánlottam volna a Primera 1.6 Lx, vagy Slx változatát, nagyon megbizható, elég jól megy (103 ló), tágas és kényelmes.
Nem tudom, hogy mennyi az adókülönbség, de keveset fogyaszt és mivel megbizható, ezért szervizre sem nagyon kell költeni, megfontolnám a helyedben.
[ Szerkesztve ]
(#7856) bajuszati válasza (Kolombusz) (#7855) üzenetére
- Privát
- 2008-01-26 19:20:17
bajuszati
tag
hát igen nézegettem azokat is...
azokat ami néztem nem jönnke ki 500k alatt...bár lehet találni gondolom
Notes
senior tag
Állítólag Mazda-Mester is ilyen 626-al jár, biztos nem véletlen. ;)
Romanes eunt domus!
Rick4
félisten
szerintem nézz körül itt: [link], neked érdemes innen venni, mert nevetséges a szlovák rendszámmal üzembe helyezni a gépet...500ból már egy itthon 1 millás gépet is tudsz így venni..
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
Rick4
félisten
ez a faszi se nooormális...[link] főleg ami a gép hátsó traktusát illeti...
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
stangli
senior tag
baszu ez nem illik ehhez az autóhoz... vagy csak nekem nem tetszik az egész optikai felszerelés????
Integra
titán
igaz, de nézz rá a cc árlistájára és utána tedd fel a kérdést, hogy szerinted rendben van e az 5 gangos váltó 2008ban?
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Integra
titán
erőlködött ma mellettem egy ilyen húdecsoda renesis rx...
aztán feladta
nagyobb a füstje mint a lángja tipikus esete ez az autó
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Integra
titán
nézd, fogsz. igy is úgy is.
ha másért nem, hát akkor azért mert ilyen korú autóknál épp szétkopnak a szimmeringek és rakás más kopó alkatrész...
ezt nem tudod kizárni sajnos.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
bajuszati
tag
az igaz.....
de egy éppen felújítottat is ki lehet fogni....
valami idősebb orvostól lenne jó venni...testvérem így jutott hozzá olcsón egy ford escorthoz...minden rendben volt vele...
lsc
nagyúr
a_tesz
Korrektor
GA volt a legalapabb a régi swiftből, de azt 1998 környékén abbahagyták gyártani. abban nem volt se kalaptartó, se hátsó ablakfűtés, még az átlátszó ablakok is extrának számítottak olyanunk volt is, szerencsére csak egy évig.
GA után jött a GL, ebben már az előbb említett dolgok megvoltak, de kb ezzel ki is fújt.
ez után következett a GC, ebből azonban csak 1.3as volt, itt már járt a fordulatszámmérő, a vastag kormány, és a lökhárító (először csak a felső fele, a végén már az egész) festett volt.
efelett volt még a GLX, ez volt a régiből a csúcsmodell, illetve volt a GS (régebben GLS), ez pedig csak a háromajtósokhoz járó felszereltség volt
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
Integra
titán
szép autót így elgányolni...
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
aesir
veterán
Csicsás szar
Van saját életem...
Integra
titán
szerintem ezt felejtsd el
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
lsc
nagyúr
Szerinted , és az a Te dolgod .
# 7687 Integra : Csak nem tetszik ez a Celica /mármint az alap / ?
# 7871 Aesir : Természetesen , és én az elsök közé tartozom .
Egyébként ez még elmegy , igaz a sötétített hátsólámpa az nekem is sok .
[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
aesir
veterán
Világos, ízlése mindenkinek van Kinek több, kinek kevesebb
Van saját életem...
lajafix
addikt
nem azért 5 gangos a váltó, mert 1,5 tonnával és a nagyobb légellenásával csak kínlódna 6-ban? Gondolom belepróbálták a gyárban, utána diszkréten kerestek egy 5ös váltót. .
nem semmi, hogy egy ilyen 'p*nc*kocsiért' 6 milla a legalapabb verzió. Akkor inkább már egy gumicsövet a gatyámba!
Rock'n Roll
(#7874) (Kolombusz) válasza aesir (#7871) üzenetére
- Privát
- 2008-01-26 20:43:35
(Kolombusz)
veterán
Akkor hánynál igazán, mikor meglátnád, hogy egy nyomorék mit csinált egy Mi16-os Peugeot 405-ből.
Ha meglátom egyszer valahol, lefotózom majd, de erre kevés az esély, mert a múltkor szóltam neki, hogy jó lenne, ha nem parkolna a garázs előtt, a parkolni tilos tábla alatt, mert, ha a magán parkolóban állnak és ő meg beáll a tilos tábla alá, akkor nagyobb autóval egyáltalán nem, kisautóval meg csak farral lehet bejönni a garázsba. Nem véletlenül van ott. Ezután még neki állt feljebb, és azt hajtogatta, hogy sosem áll itt és most is csak 5 percre megy el. Itt jegyezném meg, hetente többször állt már ott meg, egyszer meg is büntették, és nem 5-10 percet szokott állni.
Közöltem vele, hogy nehogy véletlenül baja legyen a kocsinak, gyorsan el is húzott.
Na mindegy, a lényeg, hogy totál leültetve, kék-fekte festéssel, nagy alufelnivel, nagyon sötét, átláthatatlan fóliával, Lexus lámpával, spoilerrel elcsúfított Mi16-ról van szó.
Integra
titán
de, imádom a régi toyotákat.
celica, supra, mr2...
családban akad is egy mr2 turbo, talán az ország egyik legcsodásabb példánya... épp ma szereltük picit az új műszereket bele, új a oszlopot, középkonzolt etc..
és perszek mkiv minden toyota felett..
na ez szép. de az amit linkeltél.. max a carstylingba fér fel a sufni kategóriába
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Integra
titán
nem. ez olcsóskodás.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Füge007
senior tag
Ez szép, semmi felesleges csicsa, azoktól rosszúl vagyok. A krómfelni meg a halálom, egyszerűen nem veszi be a gyomrom egy autón.
Füge
lsc
nagyúr
Szép ez a Supra , viszont a másikon is ehhez képest a festés és a hátsólámpa sötétítés tér el . A hátsó lámpát már írtam , a festés szerintem még visítva elmegy , viszont a spoilerek nem erőltetebbek , mint ezen . Pl. ezen a motorháztetőzár nekem már nem kellene , a fekete felnik sem igazán tetszenek .
Az élet kegyetlen .
Integra
titán
na ha te ennyiben látod egy minőségi építés meg a bontex tuning között a különbséget..
ok, nekem mindegy
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
lsc
nagyúr
Az különösebben nem érdekel , hogy milyen tuning , vagy tetszik , vagy nem .
Nekem mindkettőn van tulzás , de még midkettővel meg tudnék barátkozni .
Pl . amelyik Civicet azzal a karbon motorháztetővel linkelte valaki , az már nekem befejezetlennek hat , de szerencsére nem vagyunk egyformák .
A legnagyobb gondom meg az , hogy nálam a fenti problémák valószínüleg maradnak elméleti síkon .
Az élet kegyetlen .
Rick4
félisten
akkor az enyém mi volt? 2002es évjárat, 1.0 (persze csak 993cm3) semmi extra, csak rádió előkészítés, meg kalaptartó (igen, feláras extra volt 13K-ért) és ennyi....ja, meg persze a tekergethető kormány, meg a nyitogatható ajtók..
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
Rick4
félisten
legközelebb szerkeszd már át a képet 500as szélességre, és akkor pont jó lesz..
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
szatocs
őstag
A toyoták közül a supráknak van a legszebb hangja. Imádom a torzítatlan supra hangot
=== Szatocs ===
dabadab
titán
Egy Supra MKII... azzal szivesen oldtimereznek
DRM is theft
Rick4
félisten
kik oldtimereznek szivesen egy suprával? ja persze, az oldtimeres supra tulajdonosok...
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
Integra
titán
most tudtommal van pár szép toyo készülőben!!
ha kész lesz az mr2 is teljesen, akkor lesz egy kis fotozás a két autóról
ááá, párját fogja ritkítani az mr, szolid, igényes tuning, minimál optikával, inkább lemez alatti technika fogja jellemezni
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
erdoke
titán
Eltérő igények. Más is létezik a menettulajdonságokon kívül, pl. belső tér, biztonság, stb. Valamelyik nap 5 percig röhögtem az S2000 belső méretein. Talán a feleségem beleférne a húgával, de nem biztos.
Az RX8-ba meg én beférek az öcsémmel, hátra pedig oldalbordák. Nem mindegy, ugyanis egyik esetben minden menetteljesítmény pusztán teoretikus...
[ Szerkesztve ]
A legjobb aláírás a héten
Integra
titán
fogyni kell ha örömautózni akarsz, nem az s-sel van a baj, hanem veled
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Vandit.
addikt
Külföldi használtautót érdemes venni v. felejtsem el?
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
erdoke
titán
Az a gond, hogy végtagok nélkül nem tudnám vezetni, és csak úgy férnék be. Szinte semmit nem segítene a dolgon, ha leadnék 20 kilót...
A legjobb aláírás a héten
dokar
addikt
már nem azért de az S2000 és RX8 menetteljesítményben kb egy szinten van.
extra - SEXRay
stangli
senior tag
Szerintem, amennyiben a regisztrációs adó alatti áron sikerül hozzájutni az autóhoz... de hallani arról is hogy kevesebb összeget íratnak a számlára a reg. adó miatt...
Integra
titán
kb semennyire sincsenek egy szinten.
ég és föld a két autó.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Integra
titán
akkor valahol 190+ cm vagy, igaz?
mert kormány nem állítható, 185 felett már nem kényelmes.
nekem a 180-nal tökéletes
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Integra
titán
amig ezt a regadós hisztit nyomják, addig nem vgyok biztos benne, hogy érdemes..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
dokar
addikt
az S2000-nek nagyobb egy picivel a teljesítménye kW-ban.
az RX8-nak meg hamarabb jelentkezik nyomatékmaximum.
az S2000-ben csak kb 6000RPM felett van élet.
az RX8 0.2s-el lassabb 0-100-on, mint az S2000.
szal ha a teljesítmény oldalt nézzük, akkor kb egyforma a két autó, de útfekvésben jobb az S2000. szal dragban egál lenne a kettő, míg a körversenyt az S2000 nyerné. az RX8-ba több nő fér.
extra - SEXRay
Probiker
aktív tag
RE
látom nagy vita támadt a régi autókkal kapcsolatban a mazdás kérdésemből.
Abban maradtunk, hogy jövő héten hétvégén megnézem Mazdát, és ha a haverom (aki keni vágja autó műszakit) azt mondja, hogy nem érdemes akkor tabu. De ha tényleg olyan egyben van ahogy mondja tulaj akkor megvéve.
Esetleg tudtok mondani olyan dolgot amit mindenképpen meg kell nézni egy autón, hogy kiderüljön milyen állapotban is van valójában? Ne tűnjek már prolinak
[ Szerkesztve ]
Ford Mondeo Tournier 2.0 16v Ghia. ABS,ASR... Röviden Ghia :)
szatocs
őstag
Ha még eredeti benne, akkor: ülés, kormány kopottság.
Én megnézném valahogy a csomagtartónál és a motortérnél is a festést, nem lehet-e rajta látni jó kis módosításokat, egy esetleges törés után. Szoktak még rétegmérőzni, de azt egy műszaki átvizsgáláson is megmondják, hogy volt-e már átfestve, és melyik elemmel lehetett gond a múltban.
Ha már vezetésen van a sor, akkor megnézném, hogy a kormányt egyenesbe, alaphelyzetbe téve az autó tényleg annak megfelelően, egyenesen megy-e. Pörgetném a motort, hogy bírja-e vagy csak annyira csinálták meg, hogy 3 ezres fordulatot bírja, addig, amíg el nem adja másnak az autót. Motort megjáratni általában úgy érdemes, ha már lehűlt állapotban van, mert akkor jobban hallani a bakikat a motorjárásban. Meg van még egy pár, ami most hirtelen nem jut eszembe, de a neten nem is egy ilyen cikk volt már, ahol részletesen levezették, hogy mik azok, amiket mindenképp érdemes magunknak leellenőrizni. Pl.: vezess.hu - n
=== Szatocs ===
Integra
titán
vezetted te egyáltalán bármelyiket is vagy esetleg mindkettőt?
csak úgy mellékes kérdés
az egyiket absz örömautózásra építették, az utolsó csavarig arra tervezték az egészet, a másikra meg ráfogják a marketinggel, hogy azt is.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
erdoke
titán
Élményautózásban az S2000 minden bizonnyal lényegesen jobb, de az előzőekben vázoltak miatt kipróbálni nem tudtam, csak a sok tesztelőnek hiszek. Az RX8 akár mindennapi hazsnálatra is jó, már ha a wankel iszákosságát bírja pénzzel a tulaj. Bár még mindig jobb, mint a régi wankelesek.
A legjobb aláírás a héten