- hcl: Kelj fel komám, ne aludjál
- Ivqkzy-: Eddig
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Chosen: Canon 5D II - portrézás 2025-ben
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- sh4d0w: Árnyékos sarok
Aktív témák
-
lsc
nagyúr
válasz
VR6-Fan #34061 üzenetére
Ebből :mert ott is túl nagy a fék hatás és blokkolna a hátulja, de ha pl 200-ról kell reltíve kis táv alatt 100-ra vissza lasulnod akkor egyértelmű a tárcsa előnye, vagy ha minimális féktávval kell akár csak 100-ról állóra lassulnod (caa "lámpázol") többször egymás után. ez a rész :többször egymás után. rendben is van, mivel a tárcsa jobb hőtűrő képességgel rendelkezik.
mivel azonos fékezési képességhez a tárcsának kissebb fékhatásra van szüksége, mint a dobnak. Ennek viszont ellentmond hogy akkor a fékerőszabályzó miért a hátsó dobfékről veszi el a nyomást ? Ez még nem bizonyítja hogy a dobfék gyengébb, még mindig várom erre a választ.Mod : Ez a csak elől van blokkolásgátló egy hatalmas baromság, nem kellene terjeszteni, aki írta azt letiltanám a billentyű használatról. A fékerőszabályzónak is pont az a lényege hogy a hátsók ne blokkoljanak, egy fejlettebb rendszer meg arra játszik ? Ehhez csak egy kis ész kell, semmi más.
Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest