Sziasztok,
keresek olyan Office 365 Business szakértőt, aki távsegítséggel (teamviewer, telefon, email) meg tud oldani nekem egy problémát. Volt már próbálkozás, de sajnos az a "szakértő" nem volt eléggé felkészült. Természetesen nem ingyen kérem.
Probléma:
Évek óta Online Exchange-t használtam. Tökéletesen működött.
Néhány hónapja előfizettem, azaz felbővítettem Office 365 Business csomagra.
Online-offline Office, Exchange, 1TB OneDrive business stb...
OneDrive business-t nem tudom elérni. Az ikonja megjelenik az online office felületen, de ráklikkelve a Delve jön csak be. Egyáltalán nem látom, hogyan, hol tudnék felölteni fileokat, ill. azokat hogyan tudnám elérni.
Másik probléma ugyanebből fakad, online Excel, Word, Pp esetében új file létrehozásakor hibaüzenetet dob, nem elérhető a OneDrive Business.
Biztos vagyok benne, hogy valami beállítási probléma lehet csak, minden más tökéletesen működik.
Szerencsére MS a Business csomagra kizárólag angol telefonos supportot nyújt...
Sajnos az angol olyan szinten nem megy a szóbeli angol, hogy elmondjam a problémámat, megértsék és orvosolják. Írásban meg tudnám oldani, de badarságokat válaszoltak csak - látatlanban.
Tehát keresek egy olyan szakértőt, aki megérti a problémát, megpróbálja megoldani, illetve, ha ez nem sikerül, akkor beszél angolul a MS supporttal és közösen oldják meg a problémámat.
Eddig még elvoltam a OneDrive Business hiányával, de tovább nem tudok várni, használnom kell.
Ha tud valaki megoldást, ötletet, itt is megírhatja közösben, elérhetőséget privátban kérek, hogy meg tudjuk beszélni a részleteket.
Köszönöm