Hirdetés

2024. június 12., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#7351) bp123


bp123
csendes tag

Üdv.
Hideg indítás jó lehetősége a benzin.
Ez nem tréfa
A gázolaj öngyülladás nélkül elvisel 20 százaléknyi benzint TÉLEN.
Ez kezeli is a Parafint is meg a vizet is.

Petya

Persze a szelepeket is be kell állítani.
Úgy jártam a123D vel,hogy ki álltam a garázsból -15c ben és utána nem akart elindulni.
Ótt a hidegben kellet szelepet állítani, utána simán indult.

[ Szerkesztve ]

(#7352) spurika válasza bp123 (#7351) üzenetére


spurika
senior tag

Igen jó taktika.Sőt most üzlet is mert olcsóbb a benzin mint a gázolaj. :C

Symbian For Ever topik:http://prohardver.hu/tema/symbian_for_ever_olvasd_el_az_elso_hozzaszolast/friss.html#msg26

(#7353) Batman2


Batman2
őstag

Ez is csak azt bizonyítja, hogy milyen univerzálisak a w123-as dízelmotorok ! :K :D
Amelyik üzemanyag olcsóbb, azzal járunk ! :D

No viccet félretéve én is próbáltam már korábban télen egy kis benzin adagolását, úgy kb. 5%-ban a gázolajhoz és tényleg jobban, legalábbis kevésbé füstösen indult !
Én is abból indultam ki, hogy a benzin jó "gyújtós", a nehezen gyulladó gázolajnak segít begyulladni, mivel a benzin molekulák jóval hamarabb meggyulladnak, illetve egyáltalán meggyulladnak és ez már meggyújtja a gázolaj molekulákat is, tehát hideg indításkor segít méga kopott, kompresszió hiányos motoron is, hogy egyáltalán begyulladjon benne a gázolaj, aztán pedig abban segít, hogy ne legyen olyan nagy a gázolaj égési késedelme, amit ugyan előtöltés állítással részebn lehet korrigálni, de állandóan meg nem lehet állítgatni a motort hőmérsékletnek megfelelően.
E mellett jó oldó és hígítószer is természetesen, hidegben is könnyebben folyik vele a gázolaj.

Természetesen a jó motor beindul télen, nagy hidegben is, de az is csak jobban füstöl akkor, hát még a már gyengébb, kopottabb, a legjobb egy automata benzin keverő, adagoló lenne, külön benzin tartállyal, ami hideg motornál sok benzint keverbe a gázolajhoz, és ahogy melegszik a motor, egyre kevesebbet !
Így lehet, hogy abszolút füst mentes működést lehetne elérni, minden üzemi hőmérsékleten !

Ugye a nitro vegyületek egy része, nitro-metán (folyékony), vagy dinitrogén-oxid (gáz formáju) robbanó motorokban teljestímény növelő hatású, de valahol olvastam, hogy állítólag a nitro hígító (talán nitro-toluol) is ilyen hatással rendekezik, mert egyrészt segíti az égést a molekula bomlásakor keletkező, igen reaktív oxigén tartalmával, másrészt nagy térfogatnövekedéssel járó nitrogén gáz keletkezik a folyamat során, ami jelentős térfogat növekedést (a robbanómotor működési alapja), fokozott dugattyú mozgást jelent a motorban.
A dízelek égetését, a kormolás csökkentését szerintem hatásosan lehetne csökkenteni hasonló oxigéntartalmú, az üzemanyaghoz keverhető vegyületekkel, mivel így akkor is tudna az égés zajlani a hengerben, ha lokális oxigén hiány van, ami ugye a dízelek jellemzője és hibája, így sokkal hatákonyabb lenne az égés, és sokkal kevesebb lenne a korom képzés !
De persze biztosan nem találtam fel a spanyol viaszt, mert a titkos verseny üzemanyag keverékekben biztosan alkalmaznak ilyen vegyületeket, már csak meg kellene tudni, hogy mit (az említett ismerteken kívül) és hogy hogyan lehetne nagyobb mennyiségben, és relatíve olcsón hozzájutni !
Amerikában talán tankolható nitro-metán, de felénk nem tudok ilyenről.

Üdv.:

Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979

(#7354) Batman2 válasza bp123 (#7351) üzenetére


Batman2
őstag

...Mármint idő előtti öngyulladásra gondoltál ?? :F
...mivel az öngyulladás a lényeg a dízelmotorban!
Csak a benzineseknél probléma, ha öngyulladás van a motorban, ott kerülendő.

A keverék szerintem egységesen, tehát keverékként viselkedik, minél több a benzin tartalma, annál gyorsabban, hamarabb gyullad, de nem külön-külön, a benzin, aztán a gázolaj, két külön robbanást okozva !
Itt csak a gázolaj minősége és a külső hömérséklet befolyásolja, hogy mennyi benzin kell az ideális égéshez, de mihelyst üzemmeleg lesz a motor, a nagyobb mennyiségű benzin már rossz a motor működése szempontjából, mert túl hamar gyullad meg a keverék és kopogós lesz a égés !
Ezért írtam az előbbiekben a kéttartályos, hőmérséklettől függő keverés ötletét.

Ez csak nálunk, ezekenél a régi mechanikus dízeleknél áll fenn, a mai elektronikus szabályozású díezelknél az elektronika már mindent tud szabályozni és a hideg motornál minden bizonnyal előbbre veszi a befecskendezési időpontot, mint a melegnél, e mellett még lehet a szelepekkel is variál és még ki tudja mivel, nálunk viszont fix, egyforma minden hideg és meleg motornál is !
Ami ideális a meleg motornál az nem jó a hideg motornál és fordítva.

Ezen túl mivel a benzin jóval higabb, könnyebben folyik, kisebb molekulákból áll, mint a gázolaj, így a kopott adagolóban is valszeg megnő az adagonkénti veszteség az adagoló elemek mellett (elfolyik), így a nagyobb mennyiségű benzin szerintem rontja az adagolás minőségét.

Üdv.

[ Szerkesztve ]

Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979

(#7355) KillHates


KillHates
nagyúr

Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni; van egy 2.9 TD gülü (semmi common rail!) forgattyús adagolós és eljött az ideje, hogy eresszen az adagoló a tengelyénél. Ez nem is lenne gond, mert az nem igazi dízel amiből nem folyik valahol a gázolaj :B de mikor leállítjuk, akkor ott falsot szív és belevegősödik. Ilyenkor ki kell köszörülni az összes Ampert az akkuból, hogy beinduljon. Kérdésem; hogy tudtok valaki jó adagolóst, aki emberi áron dolgozik?
Válaszotokat előre is köszönöm :R

Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...

(#7356) spurika válasza KillHates (#7355) üzenetére


spurika
senior tag

Kérdés merre laksz?

Symbian For Ever topik:http://prohardver.hu/tema/symbian_for_ever_olvasd_el_az_elso_hozzaszolast/friss.html#msg26

(#7357) KillHates válasza spurika (#7356) üzenetére


KillHates
nagyúr

Tökölön. Dél-Pest az ideális. :R

Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...

(#7358) spurika válasza KillHates (#7357) üzenetére


spurika
senior tag

Hát megnézem mit tehetek.Rövidesen jelentkezem priviben.

Symbian For Ever topik:http://prohardver.hu/tema/symbian_for_ever_olvasd_el_az_elso_hozzaszolast/friss.html#msg26

(#7359) KillHates válasza spurika (#7358) üzenetére


KillHates
nagyúr

:R

Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...

(#7360) Duck001


Duck001
tag

Sziasztok a kérdésem lenne hátha van valakinek ilyen tapasztalata?! Szóval w124 200d 2-es henger porlasztója szivárgott ki lett cserélve a tűzkarika de akkor se szünt meg a gond valakinek tapasztalat? Mit lehet vele kezdeni vagy csak nyomaték kulcsal lehet lehúzni vagy mindegy?? Ötlet valakinek?
Köszönöm!

(#7361) KillHates válasza Duck001 (#7360) üzenetére


KillHates
nagyúr

Ugyanezzel szívok én is a hathengeres háromfelessel . Fészekkel együtt cserélted ki a csúcsot? Mert én is első körben csak a csúcsot cseréltem, de még mindig megült a gázolaj a csúcs körül. Aztán kiderült, hogy a fészek és a csúcs között engedi a kis pete!

Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...

(#7362) Duck001 válasza KillHates (#7361) üzenetére


Duck001
tag

Csak a tűzkarikát cseréltem ki és a régi porlasztó ment vissza fészkestöl! Hát akkor a következő a fészek lessz hátha az segít!

(#7363) Templomegere válasza Duck001 (#7362) üzenetére


Templomegere
senior tag

mi az a fészek ? :D

(#7364) Mintcar válasza Templomegere (#7363) üzenetére


Mintcar
tag

:DDD A madár lakóhelye, amelyet rendszerint magasabb, védett helyre, főleg fa ágára épít különféle anyagokból (szalma, gally, toll); ebben költi ki tojásait és neveli a fiókáit. :D

w123 200D 1.1millió km+

(#7365) Templomegere válasza Mintcar (#7364) üzenetére


Templomegere
senior tag

Stuttgart-ban? :C

(#7366) KillHates válasza Templomegere (#7363) üzenetére


KillHates
nagyúr

Nekem ezt a nevet mondták arra a közdarabra ami a porlasztócsúcs és a hengerfej között van:

Az a bigyula amin a bal oldali hatlapfejű van.

Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...

(#7367) Templomegere válasza KillHates (#7366) üzenetére


Templomegere
senior tag

tehát Stuttgartban a Mercedes mérnökei felnevelték azt a fránya pcsúcsot egy fészekben :C .

Végül is jó ez így .

És akkor nektek most honnét folyik a gázolaj ?

(#7368) Mintcar válasza KillHates (#7366) üzenetére


Mintcar
tag

Ha irsz egy motorkódot, és egy évjáratot akkor tudok neked küldeni robantott ábrákat a pházról, gyári számokkal. Lehet hogy rosszul emlékszem, nem neked van egy bálnában, egy unimog motor :U ?

w123 200D 1.1millió km+

(#7369) Mintcar válasza Duck001 (#7360) üzenetére


Mintcar
tag

Csak nyomaték kulccsal szabad meghúzni. A w123-nál 75Nm-el kell betekerni a pházat a hfejbe.

w123 200D 1.1millió km+

(#7370) spurika válasza KillHates (#7366) üzenetére


spurika
senior tag

Az nagyon fontos hogy bizonytalan eredetű kenceficéket ne használj tömítettség javítására mert a hőtáguláskor hajlamos elrepeszteni a porlasztóalsó csészét.Egy ügyes haveromnak a Sprinterbe 6 ból 4 et sikerült.

Symbian For Ever topik:http://prohardver.hu/tema/symbian_for_ever_olvasd_el_az_elso_hozzaszolast/friss.html#msg26

(#7371) KillHates válasza Templomegere (#7367) üzenetére


KillHates
nagyúr

:D :D

Részemről jelöljük meg a kettest! :K

Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...

(#7372) KillHates válasza Mintcar (#7368) üzenetére


KillHates
nagyúr

Szia!

Köszönöm, ne fáradj meg van. Küldték a motorral együtt. (279 oldalas A4-es másfél kilós spirálozott :D)

Igen, a sima 3.5-ös van benne hosszabb hajtókarokkal, így a 3860ccm-es utcaseprő van benne :B

Semmi baja nem volt a vasnak, a Shell-es haverom rábeszélt, hogy tankoljak bele , valami csoda VRXGTURBO-Power agyonadalékozott gázolajat náluk. A kocsi nem ment jobban, kevesebbet sem fogyasztott (ennél kevesebbet már nem is tudna, legfeljebb ha tolom) de viszont, orrán-száján elkezdett dőlni a gázolaj. Eddig majd 50 ezer Forintnyi csövet, tömítést, szimeringet cseréltem ki. :W
Írtam egy panaszlevelet a Shell-Mo-nak, és annyit válaszoltak, hogy "régebbi kopott, fáradt gumialkatrészekkel rendelkező motorokba nem javasolják, továbbá a PVS, PVC, EPS alapú tömítéseket oldhatja az üzemanyagban lévő adalék" magyarán, toljam be egy bontóba a régi fosomat. A dologról annyit, hogy az apósom új csillivilli Ford Mondeójában egyszerűen feloldotta a nagynyomású szivattyújának valami membránját... :U

Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...

(#7373) KillHates válasza spurika (#7370) üzenetére


KillHates
nagyúr

Köszönöm a jó tanácsot. :R

Hú! Basszus! Tényleg csésze a neve, nem fészek... honnét vehettem? :U :o :W

[ Szerkesztve ]

Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...

(#7374) spurika válasza KillHates (#7373) üzenetére


spurika
senior tag

Mindegy a leányzó fekvése sajnos maradt ugyanaz, szar és kész. :D

Symbian For Ever topik:http://prohardver.hu/tema/symbian_for_ever_olvasd_el_az_elso_hozzaszolast/friss.html#msg26

(#7375) KillHates válasza spurika (#7374) üzenetére


KillHates
nagyúr

Na ja... :U

Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...

(#7376) Duck001 válasza Mintcar (#7369) üzenetére


Duck001
tag

A porlasztó ház és henger fej közül folyik a gázolaj azért gondoltam a tűzkarikára de nem nyomaték kulcsal lett meghúzva! Akkor 75nm lessz a következő pròba! Köszönöm nektek!

(#7377) Duck001


Duck001
tag

Ja és a 124-ét is 75Nm-rel kell lehúzni? Meg a 123-as porlasztó háza meg porlasztója egyforma? Mert az van kompletten porlasztóstol! Ezt azért kérdem mert nagyon egyformák meg mind a kettőre 115 bár van írva!

(#7378) t.zsolti válasza Duck001 (#7377) üzenetére


t.zsolti
tag

hali
első körben cseréld le a résolajcsöveket ( a jó minősségű is ki jön vagy 2000-ből, nem a mercedeses mert az 4000/m / és 10 évig nem kell nyúlkálni ezért hozzá )
a résolajos dolgot megettem már vagy 2-szer, csúcs ki , vissza és folyik, agyonhúzgáltam mindent és folyik, csőcsere és jóóóó:
az előkamra és a csúcs között akkor a kompresszió is kifújna.
a csúcsház lehet összerakva szarul,az átvezető elnyomorodik és akkor kell állatra összehúzni a csúcsházat mert nem zár ( fém a fémen tömít ) polírozás vagy ujj, a 123-ashoz a rúgó , átvezető , nyomócsap, 5garn.20000, a miheztartás végett.
kezd a résolajnál mivel a csúcsházban nincs mit kioldania a gázolajnak

MB 123 3.0d

(#7379) Duck001 válasza t.zsolti (#7378) üzenetére


Duck001
tag

Kicsit kezdő vagyok merci téren "résolakcső" a gumicső a porlasztòk tetején? Ja és nem szettem még szétt a porlasztót igy fogalmam sincs mi van benne!

(#7380) Duck001


Duck001
tag

Ja és nem a csúcsház és a csúcs között folyik hanem a csúcsház és a blokk vagy hengerfej között!

(#7381) t.zsolti válasza Duck001 (#7379) üzenetére


t.zsolti
tag

igen az a gumicső a résolajcső ( 3,2mm-es a beső átmérő, ha jól emlékszem )
a porlasztó ami magába foglalja a az alsó részt ( anyának hívták a szervízben ) ebbe kerül a porlasztó csúcs ( a tűvel ) átvezető ( ami a csúcstetején van ) , nyomócsap ( az alja a tűre nyomódik, a felső részét a rúgó nyomja lefelé ) az említett rúgó, a rúgóerő beállítására szolgáló hézagoló lemez, és a ház felső része.
ha kell kép teszek fel , csak most nem leltem

MB 123 3.0d

(#7382) t.zsolti válasza Duck001 (#7380) üzenetére


t.zsolti
tag

ott nem folyhat, mert akkor vagy a ház ( anya ) repedt , vagy nincs más
fénykép????

MB 123 3.0d

(#7383) spurika válasza t.zsolti (#7382) üzenetére


spurika
senior tag

Hali.Megoldódott a préselés téma?Mert jövőhéttől nyit a műhely.

Symbian For Ever topik:http://prohardver.hu/tema/symbian_for_ever_olvasd_el_az_elso_hozzaszolast/friss.html#msg26

(#7384) Duck001 válasza t.zsolti (#7382) üzenetére


Duck001
tag

Sajna nincs mert nincs most kiszedve mert azt reméltem hogy elég lessz a tűzkarika csere! A lényeg az hogy hidegen csak habzik a porlasztóház és a henger fej között melegen meg rendesen nyomja a gázolajat! Ennyit vissza birna fogni az a gumicső?

(#7385) t.zsolti válasza spurika (#7383) üzenetére


t.zsolti
tag

igen, csináltam présálványt, a présszerszámot meg legyártattam, emelő meg van itthon , igaz majdnem kicsi volt az 5 tonnás.

MB 123 3.0d

(#7386) spurika válasza t.zsolti (#7385) üzenetére


spurika
senior tag

Igen elhiszem,én egyszer 3 tonnással fürödtem be.Akkor rendbe vagy örülök neki.Üdv.

Symbian For Ever topik:http://prohardver.hu/tema/symbian_for_ever_olvasd_el_az_elso_hozzaszolast/friss.html#msg26

(#7387) t.zsolti válasza Duck001 (#7384) üzenetére


t.zsolti
tag

de a gumicső ( résolajcső ) nem a hengerfej és a csúcs között van, a résolajcső a csúcs felső végén kapcsolódik a csúcsra, azon a csövön visszafolyik a gázolaj a szűrő felé.
résolaj= a porlasztócsúcs és a tű között átszivárgó üzemanyag,
ha megnő a mennyisége, a csúcs kuka, ( de akkor már az autó nem fog menni )

MB 123 3.0d

(#7388) Batman2 válasza KillHates (#7366) üzenetére


Batman2
őstag

Az alsó részét a befecskendezőnek mintha fúvóka tatónak neveznék hivatalosan !

A kettő között valóban előfordul, hogy szívárog a gázolaj.
Ha ez csak minimális, látszik az összerakásban némi folyadék, de nem csorog le és nem öntözi a hengerfejet is, akkor nem probléma, egy szervízkönyvem szerint ennyi megengedett !
De ha szét voltak szedve a fúvókák és összerakás után jelentkezett ez, akkor sem nagy gond, ha csak picit csorog le, abba szokta hagyni egy idő után.

Ha viszont rendesen csorog, vagy összerakás után 200-300km után sem hagyja abba a szivárgást, akkor szét kell szedni és az alsó és felső rész felfekvő felületét addig kell síkban polírozni, amíg az összes egyenetlenség, apró kráter, homokszem okozta gödőr el nem tűnik és egységes, sík, csiszolt felületet nem kapsz !
Ha ezután, alapos gázolajos öblítést követve összerakod és a megfelelő nyomatékkal meghúzod (valami 70Nm körül) akkor biztosan nem fog szívárogni !
Ez néha hosszadalmas munka, de megéri !

Legutóbb az enyémek is így lettek összerakva és semmi folyás, még csak nedvesedés sincsen, az egyiknél volt pici nedvesség a menet mélyedésében kezdetben, de az is megszünt már rég !

Ha Te magad nem tudsz porlasztót beállítani, de szétszedni igen, akkor szedd szét, csináld meg a csiszolást kifogástalanul és úgy vidd el egy adagolóshoz, hogy azokat rakja össze és állítsa be, mert az adagolósok nem igen fognak ilyennel foglalkozni, hogy rendesen megcsiszolják, max. húznak egy-kettőt vele a papíron a lelkiismeretesebbek !

Üdv.

Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979

(#7389) t.zsolti válasza spurika (#7386) üzenetére


t.zsolti
tag

nem csodálom , így utólag ,
az 5 tonnást is 1 méteres csővel pumpáltam
nem gondoltam , hogy ilyen erővel kell benyomni,
egy ismerős megbiztatott , ők úgy jártak, hogy még préselni sem kellet ugyanis kinyúlt a fészek az előzőtől az ujj meg kiesett

MB 123 3.0d

(#7390) spurika válasza t.zsolti (#7389) üzenetére


spurika
senior tag

Hát akkor azzal közlekedni is életveszély volt szerintem.Egyik hülye haverom esztergával nyomta volna be előtolással és kiugrott neki majd levitte a fejét. :DD Hülye barom.

Symbian For Ever topik:http://prohardver.hu/tema/symbian_for_ever_olvasd_el_az_elso_hozzaszolast/friss.html#msg26

(#7391) Duck001 válasza t.zsolti (#7387) üzenetére


Duck001
tag

Csöveket megnéztem nincs eldugulva egyik sem sajna! Igy kicsit tanácstalan lettem
hát szerintem igy szerelő lessz a dologbol sajna annyira nem merem szétt szedni a
porlasztót csak reméltem hogy valami egyszerű gond lessz!

(#7392) Batman2 válasza Duck001 (#7377) üzenetére


Batman2
őstag

Elvileg nem egyformák, a w124-esbe más csúcsok valók, mint a w123-asba, és a ház is más, de valszeg vannak átfedések, illetve már összevisszák felderíthetetlenek az eredeti információk, mert találni mindenféle kombinációt és variációt !

W124-200-as motorhoz DN0SD261-es csúcs kell, a 300-asba pedig asszem 265-ös.
A w123-200D-be pedig DN0SD220-as vagy, talán a régebbibe 1510-es, a 240-esbe a 240-es csúcs, a 300-asba pedig a 240/-es csúcs.
Működésmódjukban is van különbség, a w124-es csúcsok úgy tudom, hogy folytócsaposak, melyek kinyitnak majd kicsit visszazárnak és újra kinyitnak, így amolyan előbefecskendezést is végeznek, e mellett azok önmagukban porlasztanak, tehát ködöt képeznek, nem kell hozzájuk az előkamra gömbje, a w123-as csúcsok pedig egyenes pálcikában végződnek, amik egy vékony, határozott sugarat juttanak az előkamrába, az nekimegy az ott található könnycsepp formájú gömb felületű fémdarabnak és azon porlasztódik szét, így keletkezik a gázolaj köd.

A ház esetében a w124-200D-hez KCA30S44-eset találtam általában, a w123-200D-hez pedig ezt is (talán az nagyobb teljesítményűhöz való), illetve a KCA30SD27/4-eset is.
W123-300D-hez a KCA30S35/4-eset találtam többek között.
De a 240 és 300-asra ír KCA30S44-eset is és KCA30S46-osat is.

Kinézetre mindegyik ház nagyon hasonló, a menetük ugyanaz, tehát becsavarható mindegyik, mindegyik helyére.
Az össz magasságban talán nincs különbség közöttük, de a két fél aránya között igen, a KCA30S27/4-es pl. egy nyakigláb szoknyájú, rövid felsőrésszel rendelkező együttes, míg a KCA30S44-es pedig nagyjából fele-fele arányú.
Hogy aztán ez netán a hengerben levő hőterhelésnek megfelelően van e, mint a benzinesnél a gyertyáknál, vagy más ok miatt, azt már nem sikerült kiderítenem, mint ahogyan azt sem, hogy mit okoz, ha egyiket, vagy másikat tesszük adott motorba !

A saját régi garniturám között pl. találtam KCA30S36-os jelzésűt is, ennek recézett az alsó fele felülete, ez a talált adatok szerint leginkább Audihoz való, de biztosan nem Mercedeshez.

Üdv.

Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979

(#7393) t.zsolti válasza Duck001 (#7391) üzenetére


t.zsolti
tag

azok a csövek nem szoktak eldugulni, jól is nézne ki ha eldugulna,az azt jelentené hogy nincs szűrő a rendszeren.
a cső kinyúlik esetleg és akkor ereszthet
cseréld ki a csöveket ,nem nagy tétel

MB 123 3.0d

(#7394) Duck001 válasza t.zsolti (#7393) üzenetére


Duck001
tag

Amugy mindegy hogy azokat a csöveket hogy rakod sorba?
Gondolok folyás irány vagy ilyesmi?

(#7395) spurika válasza Duck001 (#7394) üzenetére


spurika
senior tag

Nemtudod rosszúl felrakni ha jó minőségit veszel.Adja magát.

Symbian For Ever topik:http://prohardver.hu/tema/symbian_for_ever_olvasd_el_az_elso_hozzaszolast/friss.html#msg26

(#7396) Batman2 válasza Duck001 (#7394) üzenetére


Batman2
őstag

Szépen sorban kell felrakni, a szémszédos csonkokat kell a darabokkal összekötni, a tűzfal felöli végét le kell dugózni, a műsik végét pedig az üzemanyag szűrő tetején levő elosztó darabra kell kötni, ahová csatlakozik az adagoló visszavezető csöve is és onna indul vissza a tartályba a fölösleget visszavezető cső.

Üdv.

Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979

(#7397) Templomegere


Templomegere
senior tag

engedheti még a gázolajat a elő kamra és a henger fej között , sajnos előfordul , de idővel elhagyja mert a korom betömi a likat .

A porlasztó ház felületeit igen síkba kell csiszolni , de az nem mindig eredményes , sajna a túlgyepált házak már el vannak vetemedve , így nem tudnak a felületek tökéletesen illeszkedni , így csiszolgatás után is ereszteni fog .

(#7398) qdak


qdak
addikt

hello, fontos lenne, mert akk becserélném a mostani automat:
w123 2.4D Manuális (4 fokozatú) sebességváltó, 2350 cm³, 54 kW, 73 LE fogyasztása érdekelne.
meg ha már itt vok, mit érdemes meglesni rajta, tipus hiba ? stb
kössze

[ Szerkesztve ]

ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html

(#7399) t.zsolti válasza qdak (#7398) üzenetére


t.zsolti
tag

7-től felfelé,elvileg kevesebből is kijönne, de a gyári állapotot nem tudod produkálni
típushiba??? 25-30 éves autóról beszélünk,
alapesetben tartós fogyasztási cikk ( nem úgy mint a mostani termékek ) de az idő megoldja ezt is.
használat függő , állapot függő,
de ha az a kérdés kell e ugyanazt a valamit cserélni havonta , nincs ilyen rajta, de van más.
ha munkásautónak kell akkor " menni mindíg fog , amig ki nem esel belőle )

MB 123 3.0d

(#7400) qdak válasza t.zsolti (#7399) üzenetére


qdak
addikt

hella napi 20-40 KM eket mennék vele, nem leélni szeretném, kasznis ismerős van 2 is.
köszi a választ :K
am 1 2000cm es benzinest akarok cserélni erre mert az marhasokat fogyaszt már :S

ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.