Hirdetés

2024. június 5., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#7051) Templomegere válasza Mintcar (#7050) üzenetére


Templomegere
senior tag

mi újság a géppel ?

(#7052) Batman2 válasza Mintcar (#7050) üzenetére


Batman2
őstag

Köszi szépen a villám választ !!! :R

Elhagytam valahol a tojástartó felrögzítő műanyag peckét !
Be lehet e szerezni, vagy tudsz e rá valami megoldást, netán fém csavar ? :F

Az ablakemelő rendszerről van e leírásod, kapcsolásod ? :F
Reszelgetem a körmöm, hogy kellene szerelni ablakemelőt, mert menet közben, ha melegem van, vagy ismeretlen helyen járok, aztán netán útba igazítást kérnék, elég macerás letekerni az anyósülés ablakát is, a hátsókat meg lehetetlen.

Jól megy a masina ? :)

Üdv.

[ Szerkesztve ]

Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979

(#7053) Batman2


Batman2
őstag

Múltkorában egy OMV kúton tankoltam és egyre jobban húz a járgány !
Emlékeim szerint már múltkorában is ezt tapasztaltam, hogy az OMV üzemanyagával jobban megy !
Van aki meg azt mondja, hogy neki a MOL a jó és a Shell meg abszolút nem.
Múltkorában tankoltam valameiyik kútnál véletlen valami extra dízelt, de abszolút de nem éreztem semmi pluszt, többet a MOLéhoz képest sem.

De az is lehet, hogy kezd beállni a rendszer a múltkori adagoló macerálás óta, valszeg jól sikerült eltalálnom az előtöltést, mert kezdettől fogva jó hangja van és viszonylag jól megy, persze a hibák most is meg vannak, döcögve indul és füstölög.
Ezért akarom cserélni.

Üdv.

Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979

(#7054) Batman2 válasza Batman2 (#7052) üzenetére


Batman2
őstag

Milyen árfolyamban lehetnek az ablakemelő motorok és a többi cucc hozzá ?

Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979

(#7055) Mintcar válasza Templomegere (#7051) üzenetére


Mintcar
tag

Megy a szekér rendesen, olajfogyija nincs, Go-ból is 7-7,5 literrel megelégszik!

Csak porlasztó házakat kéne szerezni valahonnan, mostanában néztem egy párat, de mind szét volt már szedve egy jó párszor.

Van tapasztalatod a Monark Diesel cuccaival kapcsolatban?
Mert gyártanak porlasztó házakat, most kértem árajánlatot egy magyar beszállítótól egy komplett szerelékre, ház + csúcs, gyárilag összeszerelve és beállítva 115bar-ra.

Egy haver ajánlotta a Monarkot, a kisbuszában azt mondja olyan 200.000km-t simán kibírnak a csúcsok. ha igaz akkor talán nem gyártanak nagyon gagyit
De visztont a korábbi szerelő meg azt mondta a monarkra hogy egy rakás szar, nem mintha adnék a szavára.

w123 200D 1.1millió km+

(#7056) Mintcar válasza Batman2 (#7053) üzenetére


Mintcar
tag

Én is mindig OMW kúton tankolok, mert az esik útba. Nem rég én is prémium Go.-t tankoltam, és én sem tapasztaltam semmi plusz lóerőt, vagy fogyasztás csökkenést.
Maradok a hagyományosnál, az is aranyárban van már.

Néha már komolyan eljátszom a gondolattal, hogy mi lenne, ha elektromosra lenne átalakítva.
Persze nem a mostanit, hanem egy kimustráltat először.
Szerintem a w123 kasznija nagyon jó alap lenne egy elektromos hajtás kialakítására, óriási hely van a géptető alatt villanymotornak és az aksiknak, és az aksikat rengeteg helyen el lehetne helyezni, motortér, ülések alatt, a üzemanyagtank helyén, a csomagtartóban is elférne egy pár úgy hogy bőven marad hely a csomagoknak is.

Előbb utóbb úgy is rá fogunk kényszerülni, valami alternatív hajtásra.

w123 200D 1.1millió km+

(#7057) Mintcar


Mintcar
tag

Kevesen tudják de 1992-ben gyártották a 190-es(w201) merciket elektromos motorral, úgy mint a Golf II. , vagy a Ford Escortot, mint a Citroen BX-et.
Bizony, a 90-es évek elején az szinte az összes Europai gyártó kinálta az alsó közép, és közép kategoriás autoit villamos hajtással!

Hogy miért tüntek el szinte az egyik pillanatról a másikra ilyen sokáig, a franc tudja, vagy túl nagy volt a kereslet, vagy túl kicsi. De szerintem inkább az előbbi.
De szerencsére megint kezd valami megmozdulni a témában.

w123 200D 1.1millió km+

(#7058) Batman2 válasza Mintcar (#7055) üzenetére


Batman2
őstag

Szevasz

Az jó, ha jól megy, a 7-7,5 az jó fogyasztás szerintem, nkem is ott fogyasztott, mikor jobban ment, legfeljebb 60-80 közötti tempóban evett kevesebbet.

Telekes Zsolti asszem próbált Monark csúcsokat, mert elég jó árban vannak, de úgy rémlik, hogy nem volt jó a tapasztalata !

Üdv.

Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979

(#7059) Batman2 válasza Mintcar (#7057) üzenetére


Batman2
őstag

No, hát ezt anyira titokban csinálhatták, hogy még senkitől sem hallottam róla !! :N

Valszeg., hogy azok azért még lég szerény képességekkel rendelkeztek, ezért semlettek népszerűek !
A hagományos ólom akkukkal elé szerény teljesítményeket lehet megvalósítani, nem bírják a mélykisülést (50%-ig, némelyeket talán 30%-ig lehet kishasználni áramilag), a kapacitásukhoz mérten igen nagy a súlyuk, kicsi az energia sűrűségük és lassú a feltöltésük !
Tele kell rakni egy járgányt ólomakkukkal ahhoz, hogy képes legyen valamire, pláne egy ilyen nagy tömegű járgányt, mint egy w123-as, de a 190-es sem lehet sokkal könnyebb.
A ma Li akkuk jóval magasabb energia sűrűséggel rendelkezne, sokkal nagyobb a munka feszültség tatományuk, tehá jobban ki lehet belőlük használni az áramot, nem érzékenyek a mély kisülésre, attól az eletronikájuk úgyis megvédi őket és könnyűek !
A vas-polimer ugyan nem a legjobb típus energia sűrűségben, de egyéb parmétereiben kifejezetten jó elektromos autókhoz !
A töltésük pedig egész gyorsan is történhet.

Az egyenáramú szabályozás nehézkes, méretes félvezetők (teljesítmény elektronika) kellenek hozzá, a váltóáramú szabályozás pedig akkor még gyerek cipőben sem járt (nem keerendő össze a vasúti technikával), ehhez spéci inverterek kellenek, amilyeneket csak mostanában kezdtek gyártani !
Manapság már vannak a "mezei", bipoláris teljesímény tranzisztorokon kívül teljesítmény FETek, teljesítmény tirisztorok és az IGBT tranyó, ami a tirisztor és a bipoláris tranyó előnyeit egyesíti, helyel-közzel azok hátrányai nélkül !

Mindemellett lehet, az olajlobbi azonnal megvette a licenceket és eltette a fiókba. :U

Én, és nálamnál sokkal szakavatottabbak, az üzemanyag cellában látják a jövőt, amibe uganúgy lehet tankolni mint most, és sokféle szerves, energiát hordozó folyékony vegyülettel tud működni, tehát a lehetőségek ezen a téren is nyitottak és közvetlen elektromos áramot állít elő, kicsi veszteséggel (égés 2000fok körül, üzemanyag cella 140-160 fk körül), ami nagyon jó hatásfokot jelent és mindemellett élvezhetjük majd az elektromos autózás minden előnyét (nincs alapjárati fogyasztás, fékezéskor visszatermelheti az energiát) !

Én egyelőre csak olyan kis volumenben gondolkodtam, hogy építek házilag egy elektromos biciklit, teljesen saját fejlesztésben, indító motorral és zselés ólom akkukkal !
Persze, tudom, elektromosat már gyártanak, de ha ezt saját magam meg tudom csinálni, az kihívás és akkor már meg tettem az első lépést az elektromos autó felé is !

Üdv.

Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979

(#7060) Mintcar válasza Batman2 (#7058) üzenetére


Mintcar
tag

Igazából akkor tudnánk egy hiteles porlasztócsúcs tesztet csinálni ha lenne modjuk 3 garnitura 100%-os porlasztó ház, és 10.000km erejéig tenni bele Bosch-t, aztán 10k erejéig Densot, aztán Monarkot, aztán porlasztó vizsgálóvan megnézni melyik hogy birta stapát.

Ami porlasztóházakat kapni lehet bontókba itt-ott hát finoman szólva rakás sz@r, nem csoda hogy csúcsok hamar tönkre mennek.
Van egy német cég van náluk mindenféle új használt merci alkatrész, kereken 200eurót kérnek egy garnitura használt eredeti porlasztóházért ami soha nem volt széttekerve, még garanciát is vállalnak rá.

Annyira a monark sem lehet rossz, ha mondjuk egy kiváló állapotú házba kerül szerintem.

Sajnos túl sok lehetőség nincs, Bosch felújitott ház, vagy új Monark utángyártott, meg persze bontózás. Esetleg eredeti új, de az tündérmese.

w123 200D 1.1millió km+

(#7061) Batman2 válasza Mintcar (#7060) üzenetére


Batman2
őstag

Szevasz

Igen, lehet, hogy a házak a ludasak elsősorban abban, hogy hamar mennek szét az új csúcsok is, hiába cseréljük, és állítjuk be jól !

Az a baj, hogy én a most kapható vadiúj porlasztóházakban sem bizom, a Bosch-ban sem, nem hogy az utángyártottban !
Hiába vadi új, ha gyártási hibás, vagy csak a sorját rajta hagyták, amúgy rendben lenne és kidobsz rájuk egy rakás pénzt !

Én még mindíg inkább az eredeti bontottak között keresgélnék, de az tény, hogy nem Magyarországon kellene keresgélni, hanem inkább német bontókban, sokkal inkább velőszínű, hogy, ha bontották is már meg, szakszerűen végezték és nem tették tönkre !
A 200EUR az elég sok !
Biztos lehet más bontókban olcsóbban is szerezni.

Üdv.

Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979

(#7062) Mintcar


Mintcar
tag

Viszzairtak a Monarkosok, nincs mar porlasztohaz, osszesen 2db. van a nemet kozponti raktarukban, azt kifujt reszukrol a tortenet sajna.

w123 200D 1.1millió km+

(#7063) Batman2 válasza Mintcar (#7062) üzenetére


Batman2
őstag

...Akkor azt már nem fogjuk kipróbálni ! :N

No, az ablakemelő rendszerről van valami infód, leírásod, kapcsolásod ?

Üdv.

Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979

(#7064) Templomegere válasza Mintcar (#7062) üzenetére


Templomegere
senior tag

pár napja sikerült beszereznem egy porlasztó vizsgálót :) sajnos szükség is lesz rá a saját porlasztómhoz is mivel hála a te motorodnak :D az egyik pház meghalt , hiába cseréltem ki a felét az erélyi túrát nem bírta ki . jelenleg én is jó pházakat keresek .

(#7065) lazka222


lazka222
csendes tag

Sziasztok!
Lenne egy olyan kérdésem, hogy 83-as 240D motorba át lehet tenni nagy izzítógyertyás 300D motor porlasztócsúcsait amik gyakorlatilag tökéletesek. Egy adagolóst már megkérdeztem, szerinte gond nélkül megoldható. Vagy jobban járnék akkor, ha új csúcsokat vennék, de akkor milyen kell bele? Az adagolós annyit mondott csak vigyem el, bontott csúcsokkal vagy anélkül és két-három óra múlva kész, ennyire fel lehet készülve minden motorhoz, hogy lehetséges ez? Persze két héttel előtte be kell jelentkezni, annyi munkája van.

[ Szerkesztve ]

W 123 240TD 1983

(#7066) Mintcar válasza Templomegere (#7064) üzenetére


Mintcar
tag

Akkor mostantól 4+1 fogok keresni :D

w123 200D 1.1millió km+

(#7067) Mintcar válasza Batman2 (#7063) üzenetére


Mintcar
tag

Hétvégén megnézem az EPC-t biztos van valami infó.

w123 200D 1.1millió km+

(#7068) Batman2


Batman2
őstag

Ok köszi előre is.

Bontókban, neten mennyiért szokták vesztegetni az ablakemelőket ?

Üdv.

Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979

(#7069) Mintcar


Mintcar
tag

Nem semmi :)! Azért ez nem semmi kormot nyomat! De gyorsul is rendesen. Kiváncsi lennék hogy milyen motor van benne.

w123 200D 1.1millió km+

(#7070) jocek13


jocek13
tag

szaisztok vettünk egy 2000es évjáratu A170cdi-t sajnos a bal hátsó kerék valami elképesztő módon döl csavarodik vagy mi a moly a futóműves olyan adatokat látott amitől behidalt van valakinek ötlete mit lehet cserélni vagy állitani stb ha pontosabb info kell adok de elsőre ennyi minden ötlete meghalgatok ha esetleg GYŐR környékén van valaki szivesen élőben is előre is köszi

(#7071) Templomegere válasza jocek13 (#7070) üzenetére


Templomegere
senior tag

vásárlás előtt kellett volna megvizsgáltatni .... sajnos nem ismerem a a osztály hátsó felfüggesztését , ha merev hidas akkor lehet kuka az egész híd , ha független a popsija akkor bal oldal lengőkar , gólyaláb , esetleg felfüggesztési pontok . de az is lehet hogy sérült volt és nincs a helyén .

(#7072) Batman2 válasza jocek13 (#7070) üzenetére


Batman2
őstag

Szevasz

Sok mai, modern járgánynál gyak. nem lehet semmi állítani a futóművön, egyszer összeszerelték az előre megformált alkatrészekből, aztán ha torzul, sérül, akkor legfeljebb az egész futómű (vagy komplett részegység) cseréjével lehet megoldani !
ha pedig karambolos volt, akkor ahogy T.egér is mondja, lehet nincs a helyén és azért torz.
Nem könnyű az ilyennel bármit is kezdeni, de én sem ismerem a javíthatóságát, felépítését a bébi benznek.
Mindenképpen javaslom, keress egy jó futóműves szerelőt, ha járni akarsz még a járgánnyal !

Üdv.

Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979

(#7073) Batman2


Batman2
őstag

Az üzemanyag pumpában nyomó oldalán mi a sorrend ?? :F
Előszőr szelep, aztán távtartó köz darab, vagy előszőr közdarab, majd szelep ?? :F

Azért kérdezem, mert az enyémben az első verzió van, működik is vele, viszont tegnap szedtem szét egy másik adagoló üzemanyag pumpáját, amiben pont fordított volt a sorrend, de úgy nem tűnik logikusnak és értelmesnek ! :U
Szerintem akor a szelep nem ér semmit, mert elfolyik mellette a GO.

Üdv.

Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979

(#7074) Batman2 válasza Mintcar (#7069) üzenetére


Batman2
őstag

Szevasz

Szerintem simán lehet benne a normál 300-as turbódízel, nem kiugróan nagy a füstje, az is ilyeneket nyom, amikor adnak neki egy komolyabb gázfröccsöt ! :K
És azzal már nem egy driftes videót láttam ! :K
200-as dízellel driftelj, az lenne a mutatvány !! :D
...legfeljebb télen a tükör jégen... :D

Üdv.

Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979

(#7075) Batman2


Batman2
őstag

Létezhet, hogy egy kopottabb adagolóval valamivel nagyobb előbefecskendezéssel megy úgy a motor, mint egy jobb állapotúval ?

Tegnap próbálkoztam egy enyémhez megfelelő 615-ös adagolóval, de oda állítva, ahová a régit, kőkemény volt a járása, enyhén kormolt és ennek is oszcilláló, instabil alapjárata volt ! :U
Hiába billentettem a maximumot az adagolón, akkor is hasonló volt, csak egyáltalán már volt alapjárata, még ha kissé instabil is.
Valszeg nagyobbat kellett volna változtatnom és szemre 24-25-re állítani a főtengelyet, aztán próbálkozni, csak elfogyott már a türelmem és és be is sötétedett.
Visszatettema régit, azt megintcsak ugyanott sikerült beállítanom, ahová korábban is volt állítva.
Nem füst mentes ez sem, de azért sokkall jobb, mint a "új példány".

Mielőtt újra próbálkoznék, bevizsgáltatom az adagolót valamelyik adagolóssal, hogy mit szól hozzá !

Az üzemanyag pumpa megfelelő működését tudják valahogyan is ellenőrizni az adagolós műhelyben ?? :F

Merthogy nekem úgy hajották az adagolót a próbapadon, hogy a saját üzemyanyag pumpája nem volt bekötve, hanem a gép adta az üzemanyag nyomást.
Biztos szeretnék benne lenni, hogy jó a pumpa ! :U

Üdv.

Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979

(#7076) jocek13


jocek13
tag

köszi akkor próbálkozunk a javitással és reménykedünk elvileg oldalanként bontható nem merevhidas

(#7077) t.zsolti válasza Batman2 (#7058) üzenetére


t.zsolti
tag

monarkot még nem próbáltam, bosch kétféle 220-ast és 240/-est, és densót.
a densóval 9liternél nem evett kevesebbet és szarul ment, ugyanott ahol a 220-as bosch -al 7-el elment, azért lett kivéve a 220 -as mert becsepegett
most jöttünk vissza a balcsiról ( 1000km-ert mentem ) és ami indulás előtt szépen járt ( a 240-es bosch ) most már ennek is van valami baja mert megint billeg a motor.
-a monarkal próbálkoztam , küldött is a német prospektust, de amikor konkrét dolgok kellettek volna nem válaszoltak.
van egy tag aki más tipusú csúcsokkal is foglalkozik ( nova ditex ), de 5db nem tétel, a gyártó meg hozzá küld, nem lehet megkerülni,( 1800/db ) más olasz termékei is vannak, de majd hogy nem azt mondta haggyam már békén a hülyeségemmel ( mármint 5 db -os rendelés )
DTP van még beszerelve csúcsházba be még nem próbáltam, de lehet hogy olyan lessz mint a densó mert nincs fojtócsaplya ( vagyis fele akkora mint a boschnak és nem hengeres hanem kúpos )

MB 123 3.0d

(#7078) t.zsolti válasza Batman2 (#7059) üzenetére


t.zsolti
tag

elektromos autóval náluk lehet próbálkozni , van épített jármű http://www.permanent.hu/index.php
vagy ennek a gyártójával beszéltem , elektromos hajtású hajókat építettek http://totalcar.hu/tesztek/villtrab/

MB 123 3.0d

(#7079) t.zsolti válasza lazka222 (#7065) üzenetére


t.zsolti
tag

azt mondták semmi nem számít csak 12- fokos legyen a csúcs ( idézet a nova ditex képviselőtől )

MB 123 3.0d

(#7080) lalamille35 válasza Batman2 (#7074) üzenetére


lalamille35
csendes tag

Hali.
300 -as hathengeres w124 moci van benne,Scania turbóval meg porlasztókkal.
Szekvenciális váltó+vmi spéci hátsó futómű.Durván megy annyi szent! :K

W123 240d "80"

(#7081) bp123


bp123
csendes tag

Adagoló problémában segíteni tud Matyóka László
06-70-386-5339 adagolós. :C

(#7082) bp123


bp123
csendes tag

Kicsit lemaradtam az adagoló problémárol,ez a figura szívesen segít minden ilyen ügyben
üdv mindekinek. :F

(#7083) Batman2 válasza bp123 (#7081) üzenetére


Batman2
őstag

Szevasz

Ő hol található meg, hol dolgozik ?
Adagoló teszt padja van, vgy ő ismáshoz viszi méretni ?

Üdv.:

Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979

(#7084) Batman2 válasza t.zsolti (#7077) üzenetére


Batman2
őstag

Szevasz

Ez a nagy kérdés, mitől romlik ilyen hamar ?? :F
Rossz a csúcsok anyag minősége, vagy a rossz házakban félre kopnak ? :U

Üdv.

Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979

(#7085) Batman2 válasza lalamille35 (#7080) üzenetére


Batman2
őstag

...Akkor az már csak nevében (vázában) w123-as.

Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979

(#7086) Batman2


Batman2
őstag

Mintcar !

Meg tudnád akkor nézni az ablakemelő témát ? :U

Üdv.

Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979

(#7087) t.zsolti válasza Batman2 (#7084) üzenetére


t.zsolti
tag

a hétvégén állítottunk az előtöltésen, megszünt a csörgés,
a másik fórumon leírtam: a 24 fok statikus előtöltésre vonatkozik, ha műszerrel méred ( műszerfüggő melyik márka mennyi késedelemmel működik, Gabi egy Bosch avl-t vett és mivel bosch rendszerről van szó ehhez nem kell táblázat )19+- 1,5 fok dinamikusra kell állítani. ( autodata )
a motor billegését még nem sikerült azóta megfigyelni, de csendesebb a moci.
majd kiveszem a csúcsokat lemérem , kíváncsi vagyok.

MB 123 3.0d

(#7088) Batman2 válasza t.zsolti (#7087) üzenetére


Batman2
őstag

Node akkor magától elállítódott az előtöltésed, hogy már állítani kellett ? :U
Én csak statikusan tudom beállítani, fülre, a motor viselkedésére és a füstölés mértékére, milyenségére.

Üdv.

Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979

(#7089) Batman2


Batman2
őstag

Ma voltam egy adagolósnál egy másik adagolót megnézetni, végülis nem mérte, csak szemrevételezte az egyik fejszelepét, a szerint az is kopott, de hát ez nem meglepő, attól viszont még lehet sokkal jobb, mint a jelenlegi.
Szerinte egyértelmű, hogy a kopottabb adagolónak valamivel másabb beállítás kell, mint a jobb állapotúnak.
Vezsélgettem vele, szerinte az is egyértelmű, hogy valamit eltoltak a motorban, nem sikerült a felújítás és azért indul döcögve, mert nincs elég kompresszió.
Adagolót azért mindenképpen cserélek, de valszeg el fogom vinni az ismerőséhez, hogy szedjék szét, nézzék meg alaposan, mi nem jó benne !

Üdv.

Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979

(#7090) t.zsolti válasza Batman2 (#7088) üzenetére


t.zsolti
tag

nem , statikusan volt beállítva eddig szemre meg könnyen lehet 5 fok +- tévedni,
a multkor amikor voltam barcikán a tag annyira állította amennyit mondtam , 24-et állított mivel nem tudtam hogy ez az érték csak statikusan jó, ő meg műszerrel állított
most 20.8 fok és jó, 4-dikbe 35-től autózható

MB 123 3.0d

(#7091) t.zsolti válasza Batman2 (#7089) üzenetére


t.zsolti
tag

mondjuk nagyok a gyűrűhézagok, akkor lehet esetleg egyformán kevés kompresszió????
bár a gyári gyűrűk sem egyformák ezért kell belepróbálni a leendő helyére,

MB 123 3.0d

(#7092) Batman2


Batman2
őstag

Az üzemanyag pumpában hogyan kell álljanak a szelepek, a kivezető ágban a közdarab a szelep felett, vagy alatt kell álljon ??

Üdv.

Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979

(#7093) Batman2 válasza t.zsolti (#7090) üzenetére


Batman2
őstag

Node gondolom, nem ment különösebben rosszul azzal a beállítással sem, mert akkor nem mentél volna el vele a balatonig meg vissza ! :U

Csak a porlasztókat mondtad, hogy roszabbak lette, mire visszajöttetek.

Üdv.

[ Szerkesztve ]

Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979

(#7094) t.zsolti válasza Batman2 (#7093) üzenetére


t.zsolti
tag

persze jól ment úgy is , igazán nem vettem észre , csak beállítás előtt kis fordulaton csörgött enyhén,
most ez is megszünt,
a porlasztó elindulás előtt még nem vacakolt , visszajöttünk és billegett a motor enyhén egy bizonyos fordulaton

MB 123 3.0d

(#7095) Batman2


Batman2
őstag

Az adagolós fickóm még mindíg tartja a véleményét, miszerint ma már mindehol a w124-es csúcsait szerelik a w123-as motorokba is ! :U
Ez lehet, hogy így van, csak kérdés miért ?? :U :F

Azért mert ez tényleg jobb, fejlettebb technika,
vagy csak azért, mert már nem lehet beszerezni, vagy megfelelő minőségben nem lehet beszerezni a w123-as csúcsokat !?? :U

Arra pedig, hogy elégtek az izzítógyertyáim, azt mondta, hogy becsepeghetett a befecskendező, azért lehetett, magától a másik típus használatától nem. :U
Kérdés, igaza van e.
Az tudná megmondani, aki szintén w124-es porlasztókkal jár jó ideje w123-as blokkban.

Üdv.

Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979

(#7096) Batman2 válasza t.zsolti (#7094) üzenetére


Batman2
őstag

A w124-es porlasztók csinálták, hogy minden indításnál másképp viselkedett, mikor billegett kicsit a motor, mikor pedig gyak. tökéletesen nyugodtan járt, valszeg néha picit hiábázhatott, nyitva maradhatott ez egyik tű az adagolós szerint,
koszosak az üzemanyagok és a befecskendezők nagyon érzékenyek.

A jelenlegieknél nem igazán veszek ilyet észre, igaz, most eleve nem jár egyenletesen, bár most sem mindíg egyformán rossz.

Üdv.

Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979

(#7097) Templomegere válasza Batman2 (#7095) üzenetére


Templomegere
senior tag

nincs igaza , semmiben sem .

(#7098) Mintcar válasza Batman2 (#7086) üzenetére


Mintcar
tag

Szia!

Nem felejtettem el csak most nincs elérhető közelségben az EPC, balcsin vagyunk egy ideje, hétvégén már tolom az infokat :)

w123 200D 1.1millió km+

(#7099) Templomegere válasza Mintcar (#7098) üzenetére


Templomegere
senior tag

És meg sem látogatsz?

(#7100) Batman2 válasza Mintcar (#7098) üzenetére


Batman2
őstag

...És még ott is netezel ! :N ;)
No, további jó nyaralást ! :K
Előre is köszi !

Üdv.

[ Szerkesztve ]

Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.