Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • xcds

    őstag

    válasz galaxys80 #85505 üzenetére

    Nincs mit cáfolni, ez megtörtént. :) Kérdés, hogy a te eseted mikor volt. Mert az enyém most júniusban. Nem a szervizes volt túlbuzgó, mert felhívtam a samsungot és ugyanezt mondták. Bementem a MM-ba, de nem adhattak másolatot, mivel nem áfás számlára lett véve, hanem nyugtát adtak anno, tehát nem volt mit lemásolni, utólag viszont nem állítanak ki számlát. Szóval sakk-matt. A MM-osok viszont rendesek voltak, mert felajánlották, hogy ők legaranciáztatják a Samsunggal, de nem akartam teló nélkül maradni, pont a helyszíni javítás lett volna a lényeg.
    Az a gusztustalan a dologban, hogy utólag kitalálnak valamit, amivel megszabadulnak a régebbi telefon helyszíni javításától. Ki kellene írni a honlapjukra, ahol a prémium garit hirdetik, hogy 1 év után csak számlával kérj javítást...

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés