Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- GoodSpeed: Samsung Galaxy SmartTag2-esek a tolvajok ellen!
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- bambano: Bambanő háza tája
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- RIOS Gépház: Rebootoljuk a PROHARDVER YouTube csatornáját!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Moleman
addikt
válasz
aleister #7528 üzenetére
Tudom, de közben mégis kényelmesebb. A Swiftbe be tudok ülni úgy, hogy nem veszem ki a zsebemből a telefont, a CX-5-be nem.
Szerpentinen is jobb vezetni, az üléseknek egyik autóban sincs oldaltartása, de a Swiftben ki tudom támasztani magam a térdemmel, a CX-5-ben viszont túl nagy a hely, nem érem el az ajtót, a Pilot Sport 4 meg túl jól tapad.
Egyetlen dolog hiányzik, a hangszigetelés. 100 fölött már nagyon hangos a Swift, a szélzaj és a rövid váltó miatt is.
A derekam meg mindkét autóban ugyanúgy fáj 200 km után, emiatt nem tudom, mi kéne következőnek. Egy Mazda 3 méretű autó kéne 5-ös BMW ülésekkel.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest