-
LOGOUT.hu
Autós topik
-
radi8tor
MODERÁTOR
(rögzített hozzászólás)
Autóstali Január 4-én 13:00 Budaörs Auchan totemoszlop alatt:
(47.4530292, 18.9443333)
[kép] [kép] [kép]Maps: https://maps.app.goo.gl/DH7brzbQb9HbETmQ7
Waze: https://waze.com/ul/hu2mmzndcf[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
tboldi
nagyúr
válasz Akula #143264 üzenetére
Ilyenkor gyakorlatilag a kerekek és a gravitáció hajtják a motort, és a váltófokozat áttételétől, illetve az ellenállási erőktől függ, hogy mennyire emelkedik meg a fordulatszám, mennyire gyorsul fel az autó.
szerk.: Vagy továbbra is üresben van? Mert akkor sztornó.
[ Szerkesztve ]
-
-
#89309696
törölt tag
válasz Akula #142451 üzenetére
Ember nem gondolná, hogy ma itt autóút megy. [link] Dehát dübcsizik a gazdaság, a szőlőbe is 110-zel lehet menni.
Vajon ilyenkor mikor adott terület tulaja azt mondja, hogy nem adja el akkor mi történik? Fizetnek neki addig amíg el nem adja vagy kommunista módon elbitorolják a területet? -
Coyot
őstag
válasz Akula #142090 üzenetére
Mikor először olvastam a témáról, annyira érdekelt hogy utánaolvastam még egy kicsit amiből egyértelműen kiderült, hogy kb semmilyen formában nincs létjogosultsága. Több indokot is láttál itt hogy miért.
Az arcképemnyi hsz-t meg kb. 15 év alatt szereztem meg. Sok sikert kívánok neked is ahhoz hogy ennyire kevésszer koptasd a billentyűzeted és inkább olvass mielőtt fullba tolod.
bitpork
Érdekes az első átgondolásig kb. Mert leesik, hogy ez nem űr meg nem nano-technica, hanem inkább ,még annál is messzebb van mint gyakorlatban működő dolog. Jelenleg az a helyzet, hogy azt sem tudjuk eldönteni, megéri-e akksis autókat gyártani. Nemhogy egyből akksikat töltő utakat amik nem ölnek meg senkit a puszta létüktől és mondjuk még meg is éri mind anyagi mind a ződbolygó témakört figyelembe véve.[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
válasz Akula #142092 üzenetére
Ez már Svédországban is volt vizsgálat tárgya, asszem akörül amikor az elektromos kampós kamionokat is bizirgálták a Merkelországban. A hatásfoka nagyon alacsony a bekerülés mellett. Sokkal többet jelentene a napelem parkok, különböző méretű tehénhűtők és az otthonok szigetelését és elektromos autók vásárlását ösztönző programokba forgatni a pénzt. Akkor hosszabb távon több maradna otthon amit el lehet másra költeni. Szerintem.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Reggie0
félisten
válasz Akula #141976 üzenetére
Nem azert veszelyes, mert latjuk, hanem mert kiegeti a retinat. A kozeli infra pont ezert veszelyesebb is, a kozep es tavoli meg nem igazan hasznosithato.
Vezetek nelkuli erdemi es veszelytelen energiaatvitel nincsen, legfeljebb az indukcios ami szoba johet, de azert ott is kritikus kerdes az egeszsegugyi haterertek betartasa.
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz Akula #142058 üzenetére
Nézz meg egy metszetet mondjuk egy Mcpherson felfüggesztésről. Van egy lengőkarod, aminek a kerék felőli oldala mindig alacsonyabb, mint a bölcső/bekötési pont felőli oldala, ez általában berugózáskor/kanyarodáskor lesz párhuzamos a talajjal különböző okok miatt.
Tehát ha berugózáskor lesz vízszintes, akkor ezáltal a nyomtáv is megnövekszik. (fogj egy hurkapálcát, világítsd meg felülről, és nézd meg a vetületét, ha vízszintes, akkor lesz a leghosszabb, ha ferde, akkor rövid).
A kerék nem maradhat mindig ugyan úgy, hiszen akkor jó, ha mindig a lehető legnagyobb felület érintkezik az úttal.
Továbbá van olyan is, hogy Ackermann geometria, kanyarodáskor a két kerék nem párhuzamos (felülnézetben), az ívbelső kisebb ívet ír le, mint a külső.
Fékezéskor többnyire széttartanak, gyorsításkor össze (ez függ a hajtás helyétől is).
Hátsó felfüggesztésnél van passzív kerékkormányzás is."Bad reklám is reklám too"
-
válasz Akula #142058 üzenetére
Az audi légrugójának működése közben nem 1 centiről van szó. Amikor a légrugó felfújódik, a multilink is megfeszül. És ráadásul nem is lehet beleavatkozni, mert a szoftver sebesség és terep függően magát állítja. Amikor pl városi hasmagasságom valahol az alap és offroad állás között van aszerint h mit érzékelt a kocsi jónak addig pályán leengedi magát -1,5 - 4 cm-t! Van ugyan a lengőkarokon silent de egy üresen 2.5 tonnás reterátot megtartani miközben mozog a lába nagyon nem könnyű.
MOD
A teljes magasságállítás kb 10 cm -ből gazdálkodik a Q7nél.[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
kisza25
félisten
válasz Akula #142061 üzenetére
4,8 a diesel induló ára és 5M lett volna a kért extrákkal
Tehát 1,2M drágább, abból 400Ft-al számolva, 3000 liter benyát veszek, nálam fogyaszt 8-at, a diesel nálam 5,5 litert evett, az 2,5 liter különbség, de legyen 3 liter nagyvonalúan.
Akkor 100 ekm megtétele után térülne meg, ami 6,5 év, ha 15 ekm-el számolunk egy évben. Eddig legtovább a két új autómat tartottam meg, 5,5-5,5 évig
Nem tudom, mond meg te
Amúgy volt i30 1,4 crdi-m és hiába volt euro 6, büdös volt, ja és az én felhasználási módom kinyírná a dieselt.
Lehet kap egy gáz szettet, ha így folytatom, de annak is kell 50ekm kb, hogy kitermelje az árát[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
Szoszo94
őstag
válasz Akula #142061 üzenetére
Ha csak hosszútávon használná, lehet. Nekem a havi 1500-2000km harmada rövidtáv és még így is inkább benzinest vettem. Egy újabb dízel nem tolerálná a sokszor 10km-es melóba járást, pláne hidegebb időben
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
válasz Akula #141991 üzenetére
Az egésznek a pozitív v negatív dőlésszöghöz van köze. Egy magasságállítós autónál még ha jó is minden lengőkar és szilent, ha alacsonyabbra van engedve mint a középállás és a hozzá állított futómű geometria, akkor negatív lesz a kormányzott keréknek a dőlésszöge, ha magasabbra emelkedik akkor meg pozitív. Erre rájön ha a gépállat még nehéz is akkor durva arczal orálszex.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz Akula #141987 üzenetére
Akkor meg minek a mérő? De most komolyan kérdem - ha így mértek akkor nincs miről szó mert rossz a módszer. Ha meg annyira szar akkor minek mérte? Egy fotón is látszik elég jól ha valami használhatatlan - szerintem.
A másik meg hogy ha tényleg így mérnek akkor pl minden szintszabályzós autó megbukik egy ellenőrzésen - mivel geometriát csak egy magassághoz lehet állítani a szélein meg fog kopni a kormányzott tengelyen ha nem állandó magasságon használja vki, míg a közepén megmarad a recze. Ezért van h Maxon nem veszek új gumit mert max 1-2 év és cserélhetem. Így meg a használtért nem kár és ugyanúgy megveszem a 6-7 mm-t.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Reggie0
félisten
válasz Akula #141960 üzenetére
Felulrol nem is jon annyi feny, 1000W/m^2, ami boven keves egy auto hajtasahoz a feluleten, tehat alulrol ennel sokkal nagyobb kene, kb. tiz-huszszor ennyi es a napba nezni igy sem tanacsos. Ezeknel azert mar a szorodo feny is problema.
Az urben sokkal nagyobb teljesitmenysuruseg van, vagy 10-szer annyi, mint a foldon es a spektruma is mas, oda mas napelemeket hasznalnak. (A tobbi a legkorben vesz el.)
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz Akula #141943 üzenetére
Persze, es ha veletlenul belenezel meg is vakulsz. Ezeknek a vezeteknelkuli energiatovabbitos dolgoknak mindig ott van vege, hogy ha nagy a teljesitmenysuruseg, akkor veszelyes.
Az urallomas pedig hajtoanyaggal allitja a magassagat, amit indonkent feltoltenek a foldrol. Elektromos urhajozas nem letezik, az aram csak a rendszerek mukodtetesehez kell, a hajtast nem az vegzi, ahhoz mindig valami anyagot ki kell lokni.
[ Szerkesztve ]
-
gzbotii
nagyúr
válasz Akula #141943 üzenetére
"ja, hogy az összes utat át kéne alakítani?"
Ja, reális, a világ összes úthálózatát átalakítani - és nem is kicsit."lehet, hogy nem kéne minden ci9ánysorra foci stadion és meg is lennénk."
Igen, mert Németországban is Mocskosorbán lopja az amazonasi bozóttüzeket, azért nem haladnak egyről a kettőre e téren.Made my day.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
nagyúr
válasz Akula #141943 üzenetére
valahogy a töltést kéne ráadni a kocsira menet közben, vagy máshogy ellátni energiával kívülről. pl. ha mondjuk a pálya amin közlekedik a kocsi, alulról meg lenne világítva és ezt a fényt a kocsi alváza átalakítaná árammá, máris jobb lenne. ja, hogy az összes utat át kéne alakítani? lehet, hogy nem kéne minden ci9ánysorra foci stadion és meg is lennénk.
Dik.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest