- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- bambano: Bambanő háza tája
- sh4d0w: Az Oracle hack
- PSti: Fizetőssé teszi a start gomb megnyomását a Microsoft?
- sziku69: Szólánc.
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- GoodSpeed: Apple iPad 11” (A16, 2025) 6/128GB
- vrob: Irány a 32 bit: játékprogramok 1994-1995-ben
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- eBay-es kütyük kis pénzért
-
LOGOUT.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
426os
őstag
válasz
ArthurShelby #324387 üzenetére
A beltér az maradt, ami, csak a paneleket építették át régi Giulia stílusban (nem gyári építés)
-
426os
őstag
válasz
ArthurShelby #324367 üzenetére
Én láttam! De most csak egy torzszülöttet dobok be a hétvégi Milano AutoClassica-ról:
(Több kép később érkezhet, ha a köz úgy kívánja - és megkapom a többiektől)
Ez egy Alfa Giulia QV átépítés, szerintem borzasztó:
-
Hachiko95
aktív tag
válasz
ArthurShelby #323752 üzenetére
Gyári hangszóró helyre kell egy jó minőségű hangszóró, ami 1:1-ben belemegy, meg kell nézni a gyári rádióval mit tud. Aztán ha kevés, jöhet egy jobb 1 Din-es rádió, azon túl minden faragós/költségesebb lesz.
Nekem pl. az "A" Vectrában így van, elől az ajtókban egy újabb Opel gyári hangszóró. Kalaptartóban egy régi japán Pioneer TS-E1790 és egy Pioneer MVH-1400UB fejegység.
Tök jól szól, szerintem jó a dinamika is, nyilván a kalaptartós hangszórók tudnának többet erősítővel, de nekem így elég. -
válasz
ArthurShelby #323752 üzenetére
Nem szabad belekezdeni, mert utána nincs megállás!
-
válasz
ArthurShelby #323736 üzenetére
Az évek alatt jó esetben alakul az. Már a civic-et sem rondítottam el utána. PH-n sikerült gatyába rázódnom
-
6030D
őstag
válasz
ArthurShelby #323608 üzenetére
Figyelmeztet, hogy ki kell venni az éket. Így jó, hogy nem mentek sehova, de sokat fogyaszt.
-
tboldi
nagyúr
válasz
ArthurShelby #323608 üzenetére
Én meg kiugrottam Parndorf-ba édességért, 9,5-et ír a MiTo.
Most épp Gingerbread lattét kortyolgatok a Starbucks-ban.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
ArthurShelby #323608 üzenetére
40-ről indul, az megvan?
-
tboldi
nagyúr
válasz
ArthurShelby #323501 üzenetére
Hova?
-
válasz
ArthurShelby #323015 üzenetére
9 óra környékén átültem bele, viszont csak a 9. kerben mozogtam vele.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #322911 üzenetére
A jótól azért messze van de a kövi autós talira megpróbálok eljutni végre és akkor megsasolod közelről. Állóból oké, mert rövidek a fokozatok és ott az AWD sokat segít, plusz ugye nem is túl nehéz (1390 kg a menetkész tömege). Gurulóból azért nem egy atomvillanás, egy 1.5 TSI Octavia pl már lenyom.
-
Emunem
senior tag
válasz
ArthurShelby #322874 üzenetére
Osztom , a nyugodt alvás fontosabb, mint a pénz. Pláne, hogy itt privát emberként is felelősségre vonhatnak.
-
tboldi
nagyúr
válasz
ArthurShelby #322874 üzenetére
Egész egyszerűen nincs pofám olyan állapotban eladni bármit, amilyenben én magam sem venném meg.
Ahogy írtam korábban is, a ráköltés nagyját megúszhattuk volna, ha apám nem húzza az időt február óta, de lejárt műszakival nem adhatjuk tovább, az új rugókat és lengőkarokat meg muszáj volt cserélni, hogy átmenjen a vizsgán, mindez 70-80k Ft volt. Igyekszem azért minimalizálni a költségeket, mert tudom jól, hogy ezt az összeget nem látjuk már viszont. Amit most csinálok, az kvázi ingyen van (ha a porszívó által fogyasztott áramot nem számolom), és én is szeretek az autókkal foglalatoskodni.
Legfeljebb egy 5000-es szőnyeget kap még, meg az eladást segítő olajcserén törpölök, ami 15k lenne.Egyébként jó lenne még idén megszabadulni tőle, hogy ne kelljen biztosítást és gépjárműadót fizetni rá.
-
válasz
ArthurShelby #322875 üzenetére
Rólam sokan tudják, h ilyen vagyok. De szerencsére a baráti körben nem csak én vagyok ilyen.... autósimogató típus.
Szóval nem mindenki néz tök hülyének.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #322590 üzenetére
Amúgy ezt én is észrevettem, hogy ha fáradtabban ülök a volán mögé nem ugyanazt látom a tükörben amit frissen beülve szoktam látni. Olyankor egyszerűen görnyedtebb a tartásom és állítok a tükrön.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #322590 üzenetére
Hát őőőő passz. Vezetési tréningen nekem beállította az instruktor úgy, hogy benne ültem az ülésben (amúgy megdicsért, mert alig kellett változtatni rajta), azóta úgy használom.
-
Szoszo94
őstag
válasz
ArthurShelby #322590 üzenetére
Amit a veztechtréningen mondtak:
- ülés olyan magasra, hogy a fejed és a tetőkárpit közé az öklöd férjen csak oda
- kinyomott fék/kuplung esetén ne teljesen nyújtott láb, de ne is 90 fokban hajlítva
- támla minél inkább függőlegesen
- kormány pedig olyan távolságra, hogy ha a vállaid a támlához szoritod akkor is rá tudd tenni a csuklód a kormány tetejéreÉn majdnem tökéletesen is ültem egyébként, csak koppra lerakott üléssel, mert nekem így kényelmes és a súlypont is alacsonyabban van
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #322445 üzenetére
R.I.P.
-
Petyyyyy
addikt
válasz
ArthurShelby #322445 üzenetére
PszMc, ez nem néz ki jól.
Abban a kanyarban azért eléggé sergetni kell a technikát, hogy dolgozzon a kipörgésgátló. Jártam erre pár évig, igaz csak olyan autóval, ami elöl kapar.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #322431 üzenetére
Az unneplosben nem szallitok folyekony etelt pont ezert. Csak verzo embereket.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #322410 üzenetére
Jut eszembe a 14-ben a Red Car Spa-nal is van karpittiszto gep.
-
Petyyyyy
addikt
válasz
ArthurShelby #322410 üzenetére
Van a XXII-ben. Ha egyik este átjössz, megcsináljuk géppel pár perc alatt.
-
grizlisandor
veterán
válasz
ArthurShelby #322410 üzenetére
Autó kozmetika nincs a környékeden? Vegye ki az ülést, végezze el a műveletet, majd ha kész érte mész.
-
aero.
veterán
válasz
ArthurShelby #322410 üzenetére
-
Redneck
nagyúr
válasz
ArthurShelby #322087 üzenetére
Én is így gondoltam, ezek szerint mese a történet egy sör része... Ettől függetlenül vigyázni kell, és el kell kerülni az ilyen helyzeteket. Inni vagy vezetni, ez két külön dolog.
-
brumi1024
veterán
válasz
ArthurShelby #321919 üzenetére
Itt nem feltetlen a napi ingazokra gondoltam, hanem akik messzebbrol jonnek. Egy 300 km odavissza viszonylag sok kisebb villanyautonak nincs meg toltes nelkul, de lehet bevallalta a user, mert legalabb ingyen parkolt. Igy viszont nem biztos hogy megeri (gyartoi kartyak/kedvezmenyes csomagok nelkul a publikus toltes nem olcso), szoval ha van belsoegesu alternativa jon azzal.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
ArthurShelby #321905 üzenetére
Szerintem is a G7 Golfot jobban szereted!
-
Corsa02
őstag
válasz
ArthurShelby #321898 üzenetére
Gondolom a 150Le-s volt
azzal nincs gond és 2023-ra jó lett az Octavia 4.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #321726 üzenetére
Nekem is ad a "helyi" Ford 10%-ot a szervizdíjból.
Helyi alatt azt a szalont értem, ahol vettem az autót. -
válasz
ArthurShelby #321535 üzenetére
Szerdán (okt.23.) kerültem meg az M1-et, odafelé higgadtan mentem (130-140, meg ahol szabad volt a pálya, meggurítottam), a várakozásaimhoz képest normális forgalomban, 7,4. Visszafelé siettem - nem szeretek már sötétben vezetni - annak viszont nem kedvezett a forgalom, sokat kellett a jobb oldali sávban elhaladni, asszem 7,9.
Összességében kellemesen csalódtam az M1-ben, alacsonyan van a léc az M7 miatt. -
stickermajom
addikt
válasz
ArthurShelby #320528 üzenetére
Tessék akkor, nehogy túl jól legyél [link]
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #320350 üzenetére
Nem kell nekem töltő.
2 órát mentem vele a városban. [kép]
-
tboldi
nagyúr
válasz
ArthurShelby #320481 üzenetére
A legelső alkalomra emlékszem, hogy 3 órát szenvedtem vele a "hivatalos" módszerrel, azaz a kerékdob mögé benyúlva. Aztán találtam ezt a videót, azóta így csinálom*, sőt a vellanyos racsnis kulcs tovább gyorsította a folyamatot.
*Azzal kiegészítve, hogy ahol összeérhet a lámpa és a lökhárító, oda terítek egy mikroszálas rongyot, hogy ne karcoljam meg se a búrát, se a fényezést.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #320424 üzenetére
Na ahhoz se könnyű embert találni. Pont egy éve futott ez a projekt nálunk.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
ArthurShelby #320424 üzenetére
Hehe dettó, csak én pimaszabb vagyok akkor.
Jellemzően szívesebben tolom olyanhoz a biciklit aki tudom látótérben lesz félév múlva is mert az kevésbé lesz hajlamos taknyolni.Emiatt kezdtem el Érdre cipelni Weiszhez is, igaz az Opel csoportokban olvasottak alapján most kérdőjel van a fejemben a felújított porlasztók tartósságát illetően.
---
Ha betonon állsz azért nem annyira nagy gáz a csillag sem ha van értelmes üregvédelem. Használati tárgy, sosem fogod tudni az örökkévalóságig fogni a kezét. -
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #320350 üzenetére
Köszi egyelőre megvagyok így. De az elég siralmas, hogy 2 hét ácsorgás után már erősen 50% töltöttségi állapotba kerül az akku, mert folyton bekapcsolnak ezek a távoli eléréshez szükséges modemek.
12 V alatt már nem kapcsolja be, de addig bőszen meríti. Most épp 12,4V-on áll. -
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #320340 üzenetére
Nem csoda, hogy nagy hiszen 25A-es
Arra azért figyelj oda, hogy a 40Ah-nál kisebb akkukat kinyírhatja. Ez inkább a TGK-hoz való vagy ha csak nagyon kevés idő van a töltésre.
Lehet ilyen kéne nekem is, mert az utcán 2 óra alatt feltölti az akkut.Ez viszont kifejezetten előnyös döglött akkuk feltámasztásánál:
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #320333 üzenetére
Elfogott a FOMO vágy mi?
-
macilaci78
nagyúr
válasz
ArthurShelby #320177 üzenetére
Én is így tudom.
-
Blindmouse_
aktív tag
válasz
ArthurShelby #320168 üzenetére
Régen volt. mostanában nem tudom, meg nem is érdekel, aki idejön vagy viseli, vagy nem kell többet idejönnie.. vagy úgy pakolja el hogy biztonságban legyen, ne sérüljön semmi, és meg is találjam.
De amúgy tényleg, ez a kép, amikor lőttem, a hátam mögött a szekrénynek támasztva egy műszerfal, egy pár üvegtető a szaladgálóshoz tartaléknak, meg a polc amin van 2 hűtőmaszk, meg 2 autóhoz egy-egy első lámpasor
Lassan a lakcímkártyámon át kell írni a címet Gasoline Alley-re -
válasz
ArthurShelby #320177 üzenetére
igen, gyak. ha tudsz egyenesen menni vele, akkor nem para a 3 sör bringán
-
Micsurin
nagyúr
válasz
ArthurShelby #320168 üzenetére
Nálunk asszony ötlete, hogy fúrjunk ki dugattyúkat és csináljunk belőlük lámpát mert milyen marha jól nézne ki ha már úgyus van raklapágy lakkozva meg félraklapok csiszolva - lakkozva polcnak a képregényeknek mint amolyan díszállvány/polc.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #320171 üzenetére
Hádde khm eddig nem pont ugyanez volt? Bicajt se lehet ittasan vezetni. Vagy csak annyi változott, hogy már jogsi nélkül is büntethetőek?
-
Corsa02
őstag
válasz
ArthurShelby #320168 üzenetére
Pont ezt akartam kérdezni, de ezt én magam sem viselném
-
kisza25
félisten
válasz
ArthurShelby #320097 üzenetére
Olyanom nem volt, nem is hiszem, hogy lesz
-
tboldi
nagyúr
válasz
ArthurShelby #319897 üzenetére
Lekérdezted a rendszámot?
2012 decemberétől idén januárig* szinte minden hétköznap megtette Móvár-Gols-Móvár távot, ami napi 80-85 km-t jelent. Jelenleg 246680 km-en áll.
De 2004-től ‘12-ig csupán 18k került bele, akkor tényleg városi szaladgálós volt csak.*Meg aztán idén májustól júliusig is, amíg a Jazz kényszerpihenőn volt műszaki nélkül.
-
válasz
ArthurShelby #319844 üzenetére
Néztem én is, jót röhögtem rajta.
-
válasz
ArthurShelby #319844 üzenetére
@Más: állat.
Más más
Őszi MX-5 túra megvolt, régi ismerős fórumtárssal találkoztam.
(A tavaszi jobban meg volt tervezve.) -
válasz
ArthurShelby #319798 üzenetére
A lebontott irodaház helyén? Az valóban harckocsi-gyakorlópálya.
Más.
Készül innen fórumtárs a holnapi MX-5 őszi szezonzáróra? -
TheProb
veterán
válasz
ArthurShelby #319733 üzenetére
Tudom. De érdekes módon a Julisnál sem éreztem, hogy hátulról tolna. Oké, hogy Q4, de alapból akkor is hátul kéne hajtani. Mondjuk ekte hátsókerekes autóban nem ültem még, szóval nincs viszonyítási alapom, hogy csak nem tűnik fel a Giulia-nál vagy nemtom.
-
aero.
veterán
válasz
ArthurShelby #319566 üzenetére
Szerintem se, ha erre kell költeni, akkor már egy ZF 8HP mod
Én is eljátszottam kézire alakítással, de már az elvette a kedvem, hogy embert keressek rá meg szívjak a beszerzéssel, nemhogy millió felett kiadni rá, jó ez az 5HP is.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #319563 üzenetére
Szvsz nem ér ennyit az a plusz 1 gang.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #319413 üzenetére
Itt vagy te, az nekem eleg.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
ArthurShelby #319417 üzenetére
Jó neked, nálam rendszeresen meghülyül.
-
#214
aktív tag
válasz
ArthurShelby #319202 üzenetére
Köszönöm.
A színe nekem is kompromisszumos, de minden más klappolt, így ezen most engedtem.
Micsurin: Opelnél csak "üveg" csere nem játszik? Én sem tudtam, de vannak típusok (főleg VW vonalon), amihez kapni külön pl. AliExpressen. Némi türelmet és szabadidőt persze igényel.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #319204 üzenetére
90 fok az abszolut uzemmeleg, 80-nal mar jo vagy ezekkel a vekony olajokkal, onnan loheted 120-125-ig. De inkabb csak 120-ig. Nekem racse 5W40 van azzal a 125 is vallalhato siman.
-
Petyyyyy
addikt
válasz
ArthurShelby #318895 üzenetére
Vannak napok a városban, mikor minden harmadik autós nyomkod, kézben tartott telefonnal beszélget közben. Csak elfelejtek rájuk dudálni, mert hirtelen annyira felbosszant.
Azon az Insignian meg biztos van kihangosító. Pont akkor hívták...aha
-
ArthurShelby
addikt
válasz
ArthurShelby #318698 üzenetére
Most már csak a fogyikat fogod ide írogatni, full eseménytelen lesz
Btw hétvére kölcsön adtam a golfot szüleimnek, 3.9 lett a fogyi (tankolással mérve) úgy, hogy másnap 80km-ből 45-t padlón, 12l-es fogyival abszolváltam: kiírta, hogy 40km a hatótáv, átálltam 90km/h-s + 7es fokozatra, és a maradék km-en (kb 35km) nőtt végül 50km-re a hatótáv.
(80km/h + 7es fokozattal is próbálkoztam, de az fájdalmasan motor+váltógyilkosnak érződött) -
tboldi
nagyúr
válasz
ArthurShelby #318698 üzenetére
Aljas rágalom!
Nekem nem indult a kapcsolatom rosszul egyik olaszunkkal sem, nem utólag szerettem meg őket.
szerk.: A második Ypsilon km-órás kálváriáját sem mondanám Stockholm szindrómának, mert már eleve szerelemből vettük meg.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
ArthurShelby #318698 üzenetére
...ha megy akkor szeretem.
Pont annyit tud ami ehhez a kis kasztnihoz már kellemesen dinamikus, a formáját meg első perctől szeretem, kellő képpen szögletes és még nem akar modern lenni.szőröscica "Ki hagyta jóvá ezeket?" "Béla" "Bélának idén megvolt akkor a prémium kerete."
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #318442 üzenetére
a légzsák lópikulát nem véd öv nélkül
Nem hogy nem véd, hanem halálos is lehet ha öv nélkül durran az arcodba. Mikor biztosítósként dolgoztam volt olyan eset, hogy a csávó orrcsontját beleküldte az agyába a légzsák. Azonnal meghalt...
A másik kedvenc, amikor fent a lába a műszerfalon és eldurran a lufi. Úgy ripityára törte a lábát, hogy örök életére rokkant lett. -
Petyyyyy
addikt
válasz
ArthurShelby #318442 üzenetére
Én is utálom bekötni magam, de nincs más választásom.
-
flash-
veterán
válasz
ArthurShelby #318442 üzenetére
Nem is vitatom a biztonsági öv fontosságát. Csak meglepődtem hogy ez ennyi... ☹️
-
Corsa02
őstag
válasz
ArthurShelby #318374 üzenetére
Nee, ez óriási és mennyire megmutatja a mai világunkat...
-
Emunem
senior tag
válasz
ArthurShelby #317866 üzenetére
erre nekem van egy rámpám, párban
teszi a dolgát, pont elég hely van alatta, és nem félek, hogy elcsúszik.
-
Emunem
senior tag
válasz
ArthurShelby #317849 üzenetére
de csak a dupla tengelyesnél mükszik nem
-
tasiadam
veterán
válasz
ArthurShelby #317946 üzenetére
Nekem elol es hatul ugyan az a kenwood van, 16.5cm, szerintem 2 utas, es egesz turheto, de nem koncert, de mar regi. A kalaptartoba lett operalva 2 darab a 2 hatso ajto helyett. Van meg hozza egy pioneer 120-as fejegyseg, ami ilyen 25-30k.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
ArthurShelby #317946 üzenetére
E39 szopó, ilyen szempontból. Amúgy YT.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #317844 üzenetére
Sima kerekeket vegyel, nekem is az van.
Ja ez elsoegesen nem elgurulas ellen van...?!
-
Blindmouse_
aktív tag
válasz
ArthurShelby #317844 üzenetére
Nagyon szép, csak mire való?
-
válasz
ArthurShelby #317844 üzenetére
a review-k szerint szétnyomja a gumilapot az első használat (a műanyag mintázata belemaródik a gumiba és szétszakad)
ha bírod gumilappal, akkor jó lehet, de autóban kérdéses a tárolása
garázsban jobban elfér
alin se olcsóbb -
Emunem
senior tag
válasz
ArthurShelby #317275 üzenetére
de, mondjuk ha a hírekbe kerülsz, azzal lehet vagizni. Vagy régebben whistlindiesel hajtott be autóval a podcast-re...a stúdióba, ami egy teraszon volt (?) embere válogatja mit hol miként használ.
-
Emunem
senior tag
válasz
ArthurShelby #317256 üzenetére
ötösöm is így lenne...
-
Szada85
aktív tag
válasz
ArthurShelby #317788 üzenetére
Egyetértünk, hogy látványilag tényleg pazar opció.
Nyilván, "Mennyi az esélye", de elnézve, hogy a Kék-Villámmal átélteket máris más fényt vet a gondolat.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
ArthurShelby #317613 üzenetére
Nehezen veszem rá magam igazából mert a tök*m tele van, hogy ha nem a motort kell bütykölni (kopp kopp 2 év alatt most már csak egy vízcső szett volt, igaz előtte komplett futómű felújítás elől minden persellyel szimmeringgel, meg komplett karbi csere felújítva
) akkor ezt a kotlát kéne szétkapni... de lehet az lesz szétszedem a szívósor megy a szivosor.hu-hoz minden mást meg elpucoválok.
Hely itt se sok, vagy az utcán vagy megint leszerencsétlenkedem a garázsba. (Deszka + téglás mutatvány lefele is meg felfele is.)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #317613 üzenetére
Engem megsajnalt a bontos es megcsinalta helyettem szerencsere.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #317468 üzenetére
O nem, maradtak a lemezfelnik. Amig birja benne a tpms ez marad (sot magamat ismerve orokre). Az alut el kene vinnem lefujatni elotte, hogy igazan szep legyen.
-
kisza25
félisten
válasz
ArthurShelby #317467 üzenetére
Ez egy nagyon jó hasonlat
-
kisza25
félisten
válasz
ArthurShelby #317246 üzenetére
Biztos, hogy jobb a kiosztása a 6-os váltónak?
-
válasz
ArthurShelby #317275 üzenetére
Az órát is csak az veszi észre, aki érdeklődik a téma iránt - 2 méterről egy 20 ezer forintos pont úgy néz ki, mint egy 5 milliós. Egy 19 éves ketyegőt használok, azóta x3.
Reggel munkába jövet gondolkodtam a 1,5 milliós váltó upgrade-ről - > mindenkinek meglehet a saját perverziója.
🤗
-
tboldi
nagyúr
válasz
ArthurShelby #317275 üzenetére
Én se. Bár 1-2 éve elkezdtek érdekelni az órák, és azóta több darabom is lett, de 200k-nél többet még nem adtam egyért sem.
-
válasz
ArthurShelby #317275 üzenetére
Ma már mindennel lehet vagizni. Aki benne van a témában rögtön levágja milyen öltöny-ing-cipő-óra-telefon van nálad/rajtad, abból levon egy ki tudja milyen következtetést és kész.
-
válasz
ArthurShelby #317275 üzenetére
van ügyvéd ismerősöm, amikor rákérdeztem a 10 éves Mazda 6 versus Patek Philipe sztorira, ugyan ez volt a válasz
-
macilaci78
nagyúr
válasz
ArthurShelby #317258 üzenetére
Pár évet robogóztam Budapesten 50-essel. Megcsináltam a korlátlan motoros jogsit, hogy nagyobbra üljek. Lett is egy 300-as robogó, de továbbra is cél egy váltós túraendúró, csak annyi finomodott közben, hogy a robogó mellé.
A környezetemben nyilván senki sem érti, én se.De amikor a tegnapi forgalomban is 25 percen belül vagyok Újbuda-Zugló 9-10 km-en, az zseni.
Csináld, a saját örömöd nézd, főleg ha nem akarod eladni. Ha jól emlékszem, ez egy 5-ös Bömös, egy családi szedán méret, tehát mindentől függetlenül általános használatra is alkalmas.
Más dohányzik, kocsmázik, motorozik, akármi. -
Micsurin
nagyúr
válasz
ArthurShelby #317246 üzenetére
Szerintem ne, ha nem akkora keeper hogy asszonnyal is leverekednéd akkor ne.
-
válasz
ArthurShelby #317246 üzenetére
Az őszinte véleményem, hogy pénzkidobás, közel nem ér ez 1,5 milliót. Ha 300 e. lenne nulla szopókával, azt mondanám, hogy csináld, és örülj neki.
1,5-ért vegyél inkább egy jó karórát (esetleg tedd még hozzá a másik felét), egy örök darabot; annak is korlátozott az értelme, de ha jól választasz, tartja az értékét.
-
válasz
ArthurShelby #317258 üzenetére
Én nemre szavazok.
- pedig tudod én is képes vagyok ilyenekre kattanni, de ebben én nem látok akkora faktort, mint amennyire nehéz összeszedni ezt a pénzt
Majd el akarod adni.- le is írtad…
szőröscica
Pont ugyanezt gondolom, a fentieket viszont nem papirozod be, cserébe sokkal látványosabb/megállapíthatóbb az átalakítás. -
válasz
ArthurShelby #317246 üzenetére
Ez nehéz döntés, de eladáskor ez nullát fog érni, nekem is szerencsém volt Z4 esetén a módosításokkal, jött az a vevő aki bizalmat szavazott és értékelte a változtatásokat, vagy csak beleszeretett és nem volt visszaút. Ilyet nehezen találni.
-
Integrale
veterán
válasz
ArthurShelby #317246 üzenetére
Csináld!
-
macilaci78
nagyúr
válasz
ArthurShelby #317246 üzenetére
Papírozni is kell?
Amúgy ha fussa rá és amúgy autentikus átalakítás, akkor az értéket is növeli. -
szőröscica
addikt
válasz
ArthurShelby #317246 üzenetére
Milyen motor ez? Milyenek a fokozatkiosztasok a mostanihoz kepest?
-
Emunem
senior tag
válasz
ArthurShelby #317246 üzenetére
csak fel ne emészd magad rajta. Azon kívül hogy nyilvánvaló pénz égetés, de legalább zsigeri alapon vonzódsz hozzá, és lelkileg megnyugtat, mi akadálya van még? Józanész?
-
szabonagyur
félisten
válasz
ArthurShelby #317028 üzenetére
Aha, nekem csak CP az érdekes.
-
stickermajom
addikt
válasz
ArthurShelby #316806 üzenetére
Imádtam a LED mátrixot az Astrában.
A szomszéd megyéig elláttam vele.
Most az Outbackben sima LED van, hasonló mechanikával mint a bi-xenonok régen. Elég erős, de hiányzik a kitakargatós funkció. Kellett múltkor állítanom rajta, mert sokan villogtak, érzésre a bal oldali picit magasan volt. Aki kitalálta az állítócsavar helyét viszont tuti nőgyógyász..
-
Emunem
senior tag
válasz
ArthurShelby #316861 üzenetére
Innentől már csak az a kérdés, kié volt az autó?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #316806 üzenetére
Nekem vt bixenon meg puru led de is az vt a bajom vele, hogy nem vilagitott elegge messzire egyik sem.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
ArthurShelby #316806 üzenetére
Iiigen hajlok erre.
tothgera Köszi, vajon mennyire zsanetteznek?
--
Addig is míg marad a halógén, Cool Blue Intense és a Night Breaker Silver közt van bármi difi vajon? Most utóbbi van bent, előbbi tud bármivel többet éjjel?
Lasert/220%-ost nem akarok berakni mert az valami extrém hamar kiment a Jazzben is. -
#214
aktív tag
válasz
ArthurShelby #316488 üzenetére
Ha céges autó, akkor szerintem pont nem kéne aggódnia
Hacsak nem ez a 3. ilyen ebben a hónapban. Vagy más miatt áll kifelé a rúdja a munkahelyen.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #316324 üzenetére
Igen az 5W30-at a k3dvezobb fogyi miatt javasolja a manual. Volt Passat 1.8T az is kenyes volt hutesre, ugyanemiatt (kedveltem azt az autot).
-
Blindmouse_
aktív tag
válasz
ArthurShelby #316108 üzenetére
a 2x2 lámpa se gyári, hanem amolyan hella rács.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- OLED monitor topic
- Napokon belül startol a Samsung olcsóbb táblagépe
- Ez az iOS 19 várható rendszerkövetelménye
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- PlayStation 5
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Nintendo Switch
- Milyen légkondit a lakásba?
- További aktív témák...
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T470s - i5-6GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- Új FULL HD webkamera + Számla + Garancia
- Xiaomi 12 Pro 256/12GB / szép állapotban / 12 hónap jótállssal
- Thinkpad P16s notebookot vennék
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T580 - i7-8G I 16GB I 512SSD I 15,6" FHD I HDMI I W11 I Cam I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest