Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • citkar

    addikt

    Üdv!
    Had írjak én is némi tapasztalatot, mert páran úgy sem hitték, hogy igazat mondtak a kínaiak garanciális ügyintézés kapcsán:
    Tavasszal rendeltem a Minidealtől egy telefont kb.200USD értékben. Két hét alatt megérkezett, örültem, használtam. Júliusban valószínűleg a képernyő driverét felülírhattam s nem érzékelte az érintést. Minideallel beszéltem, kértek videót, kaptak, azt mondták küldjem vissza, megcsinálják.
    Két hét után azt írta az egyik oldal (tracking number alapján), hogy megérkezett, de ők állították, hogy nem, de egy másik (részletesebb) oldalon valóban azt írták, hogy még a helyi postán nincs. Végül megkapták, majd kb 1-2 hét alatt megszerelték s visszaküldték postán.
    Két héten belül vissza is ért, de vám! Telefon hozzájuk: küldjek garipapírt (kérdeztem feladóvevény kell? azt mondta nem). Minidealtől garipapírt kértem, nem értették, mondták az oldalukon fenn van, hogy minden garis, de küldtek egy számlát amin rajta van, hogy garanciális. Posta: kell számla, feladóvevény, fizetési (banki) bizonylatot miegymás...ekkor megkérdeztem árulják el mi kell s elküldöm, mert három emberből három félét kértek időközben emailen. Végül sikerült a Minidealtől egy számlát kértem melynek az aljára ráírták (rádiktáltam), hogy garanciális ügyintézésből visszaküldve... tracking number. Közben ugyan kaptak PayPal fizetési dokumentumot, de ennyi alapján végül kiküldték postán, minden egyéb (fizetés) nélkül.

    A Minideal segítőkész volt, a garanciális telefont megcsinálták. Nyugodt szívvel ajánlom őket.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés