- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Fire/SOUL/CD: INGYENES Clone és Backup-Restore alkalmazások tesztje [2024]
- bambano: Bambanő háza tája
- shadowkidhu: SFF Itthoni labor
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Peter Kiss: Cockpit
Új hozzászólás Aktív témák
-
Atlantis
veterán
válasz
vihartigris #2723 üzenetére
Ha jól látom a rendszámot, akkor arrafelé ez nem kirívó.
-
Atlantis
veterán
válasz
PainKiller13 #2527 üzenetére
Cikkszám alapján ebay, Ali, stb.
-
Atlantis
veterán
-
Atlantis
veterán
válasz
#34411008 #2352 üzenetére
Annyira nincs még régóta piacon, ráadásul itthon 10-ből 9 i20 az 1,25-ös szívóval van....nekem a 100 lovas T-GDi-vel semmi gondom. (kopp-kopp). Szerintem német fórumokon több érdemi választ kapsz erre a kérdésre....(basszus 12k €....annyiért én is eladnám az enyémet.
)
-
Atlantis
veterán
Ez szerintem csak az adott szervizt minősíti, az első eset után máshová vittem volna.
Hasonló helyzet van nálam is, a helyi Hyundai-képviselet egy kupac balfaszból áll (tisztelet a kivételnek, mert van köztük normális, csak a többi elnyomja), egyszer vittem oda az autót, azóta úgy vagyok vele, ha saját kerekén át tud gurulni másik városba, ezek nem látják többé. Veszprémi képviseletről eddig csak jót tudok mondani én is.
Amúgy meg aki szereti/tudja saját maga bütykölni az autóját, annak tényleg átok a garancia, az vegyen BMW-t, ott még csak 2 évet adnak.
Nekem se affinitásom, se eszközeim hozzá, így örülök a hosszú garanciának, pláne ha működik is és nem csak papíron létezik...ez viszont szerviz/importőr hatásköre és mint itthon mindent, meglehetősen sajátosan értelmezik néha.
-
Atlantis
veterán
válasz
bajnokpityu #2084 üzenetére
Szerintem még annyira nincs hosszú ideje piacon, hogy erről érdemi infó legyen....gondolom nem rosszabb, mint a többi gyártó hasonló motorja.
Egyébként meg tetszik vagy sem, el kell felejteni a szívómotort, ha (papíron) csak egyetlen gramm CO-t vagy ml fogyasztást meg lehet spórolni, a gyártók ezt fogják árulni, nekünk meg ezt kell szeretni. Éljen a szép zöld bolygó...ami messziről nézve kék!
-
Atlantis
veterán
válasz
#86950656 #2063 üzenetére
Az olyan is marad, nekem az 1.0 T-GDi van az i20-ban, de induláskor olyan csörömpölést/kerregést le tud vágni, hogy "öröm" hallgatni. Téli hidegben még rosszabb lesz, ha garázsban, épület mellett vagy vele, jobb felhúzni az ablakot....
Több tesztben megemlítik, hogy a Hyundai/Kia 3 hengerese nem túl finom járású, ez ilyen.
-
Atlantis
veterán
Persze hogy megy pályatempót, de a rugalmasság nem mindegy...országúti előzést nem mindegy, mennyire kell megfontolni.
-
Atlantis
veterán
válasz
fant0mi #1755 üzenetére
Fene tudja, én is csak egy gyors pillantást vetettem volna rá, míg éves szervizen volt a 20-as, de az asszonyt traktorral kellett odébbvonszolni tőle, annyira megtetszett neki, így kénytelen voltam beülni egybe...tényleg van benne hely, még hátul is elfértem magam mögött, igaz, bunkerérzés megvan és nem is vagyok túl colos. Nem mondom, N-verzióban az 1.0-s turbós darálóval már közlekedésre alkalmas jármű lehet.
Aki hasonló kategóriában gondolkodik, megnézést megérhet az i10, ha a költségkeret elbírja, mert valóban fogott a ceruza az áránál, meg ugye a pannon puma is hasít és jómagyar forintunk annyit ér lassan külföldön, mint egy öntapadós matrica.
-
Atlantis
veterán
Ha már a Picanto szóba került, az i10 nem esélyes? Nemrég újult meg és szerintem nagyon pofás lett, belül meg van akkora hely benne, mint egy előző generációs i20-ban...csomagtere a szűk keresztmetszet.
-
Atlantis
veterán
válasz
McNamara #1628 üzenetére
Én is a 15”-ost ajánlanám, a fos pesti utakon pláne.
185/65 a 15-ös gyári váltómérete, én téliből használok azt, a nyári a vele adott 195/55 R16. Tényleg komfortosabb a téli szetten az autó, európai seggel kicsit azért nekem kemény az i20 futóműve, Fordból átülve pláne.
-
Atlantis
veterán
Én Veszprémbe hordom az i20-at, eddig nem, tudok rájuk rosszat mondani, mindig normálisak voltak és (talán
) meg is csinálták, amit kell. Nem is tudtam, hogy Siófokon van Hyundai, lehet majd teszek egy próbát náluk.
-
Atlantis
veterán
válasz
Gombinyó #939 üzenetére
A legtöbb autó csillaggarázsos, rosseb se szerelgetné az utcán.
Nekem inkább azon akadt meg a szemem, hogy a fenébe tud egy 2019-es Tucson-nál már kiégni az izzó? Igen rövid életű volt szegény. a LED-es nappali fények korában...egyéb elektronikai gikszer nincs ott? Persze ki lehet fogni selejtes izzót, tudom, de ez kicsit fura.
Szerk #941: Hja, az más.
-
Atlantis
veterán
válasz
bajnokpityu #415 üzenetére
A "2000-nél elvált" is részben azért van, mert az ember hisz a váltásjelzőnek, ami akár 2000-nél is alacsonyabb fordulatnál jelez...többek közt én is ilyen vagyok, megszoktam, hogy hamar felkapcsolok, minek zajongjon szegény...
-
Atlantis
veterán
Amint megmutatják nekem, hogy a használati útmutatóban melyik részt nem tartottam be, ami alapján esetleg rendellenes használatról van szó, abbahagyom majd a vitát.
De nem akarom megtudni, tisztában vagyok vele, hogy ez itt Hungarisztán.
Egyelőre jól elvagyok a géppel, hangja ugyan kissé hm... karcos, de ezt leszámítva szeretem.
Egyébként ha az ember mindig azt keresi, hogy miben hol a hiba és mit miért nem vesz meg, akkor hamarosan biciklivel lesz kénytelen járni...ami ellen semmi kifogásom, csak hosszabb távra nem praktikus.
Tetszik vagy sem, az autók (is) egyre bonyolultabbak, egyre rövidebb ciklusra készülnek...márkától függetlenül. Amíg meg megy, addig legalább élvezzem a használatát, ne azon görcsöljek már, hogy Úristen, mikor megy tönkre a kettős tömegű vagy mikor kokszolódnak már be a szelepek...
-
Atlantis
veterán
válasz
bajnokpityu #411 üzenetére
Vagyúgy...de legalább garanciában megoldják...ettől még persze bosszantó.
Lekopogom, nekem eddig nincs bajom vele, ne is legyen.
-
Atlantis
veterán
válasz
bajnokpityu #408 üzenetére
Miért? Nincsenek még szerintem olyan hosszú távú tapasztalatok a T-GDI-vel, mint a TSI-vel...nem tudhatjuk még.
-
-
Atlantis
veterán
Hello!
Nekem is i20-van, 1.0-s turbós, a 84 lovas 1,25-öst csak próbán vezettem, de nekem akkor nagyon gyengének tűnt. Járáskultúrája viszont nagyon jó volt.
Az autó amúgy tényleg jó, nagyon szeretem, kisza25 írásával nagyjából egyetértek, annyi kivétellel, hogy futóműve azért lehetne jobb (mondjuk a magyar utak minden élményt szétkúrnak). Előtte Fordom volt, az ebben verhetetlen a kategóriájában, lehet csak ezért érzem ezen a téren a Hyundai-t visszalépésnek.
Én nem vagyok ugyan égimeszelő, de nekem a középkonzol is kicsit útban tud lenni, de ezt már vásárlás előtt ki tudod szűrni. Amúgy a hely valóban elég benne, akár 4 felnőttnek sem kínzás hosszabb úton sem.
Remek kis gép az i20, de a Kona is pofás lett, most már inkább azt venném...
-
Atlantis
veterán
Ez jó kérdés, ámbár i20-hoz is kétféle rendszer van, a prémium jelzi ki a nyomásértéket, a sima csak akkor jelez, ha alacsony a nyomás (egyébként a túlfújt kerékért nem szól).
Az enyémben csak a sima van, múltkor jól is jött, mert a hűvösebb idő beálltával már határon voltak a hátsó pacskerek, bár még szokatlan, hogy van ilyen az autómban és a szívbaj jött rám, hogy mi világít...
-
Atlantis
veterán
Szerintem azt vedd, amelyik jobban tetszik és/vagy olcsóbb. Ilyen használat mellett kb. mindegy. Ami fontos lehet még, meddig akarod megtartani az autót, ha hosszabb távra tervezel, akkor a 7 év garancia előnyösebb lehet.
Szerintem egyébként a Toyota ugyan nem rossz autókat gyárt, de nem kis részben a régi hírnevéből is él. Korántsem egyenértékű már a neve a minőséggel, de még mindig jónak számít.
Egyébként érdekes a Verso-t a Sportage ellen küldeni, nem egy a célközönség.
-
Atlantis
veterán
válasz
pècsimunkás #7 üzenetére
Ha gyárit nem is, de szerintem van rá megoldás. Legalábbis a mostani i20-hoz biztosan létezik utólagos rekeszes könyöklő.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Beszámítás! Lenovo Thinkpad P15 Gen1 15 FHD notebook - i7 10850H 16GB RAM 1TB SSD Quadro T1000 W11
- Telefon felvásárlás!! Honor 200 Lite, Honor 200, Honor 200 Pro, Honor 200 Smart
- DELL PowerEdge R640 rack szerver - 2xGold 6150 (18c/36t, 2.7/3.7GHz), 512GB RAM,10G, H740p 8GB, áfás
- AM 5 lapok
- Dell USB-C, Thunderbolt 3, TB3, TB4 dokkolók (K20A) WD19TB/ WD19TBS/ WD22TB4, (K16A) TB16/ TB18DC
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest