- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Gurulunk, WAZE?!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- eBay-es kütyük kis pénzért
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#07746304
törölt tag
válasz
DigitXT #3867 üzenetére
Az is borítékolható, hogy az új szabályozás egy vacak lesz. Azt mondta Mártíriusz, hogy egyeztettek civilekkel, aztán kikkel ?
A másik része meg az, hogy mit kell ennyit szenvedni a szabályozással? Ha nem megy nekik ennyire lopják el az ötletet a németektől, vagy bánom is, de ez úgy néz ki, hogy jó esetben jövő ilyenkor meglesz a törvény, 2021 januárjában meg életbe is lép. Bocs, KRESZ módosítás. A lényeg, hogy ezzel kb jövőre sem veszek rollert, mert ha olyan szabályozást hoznak, hogy 300W felettit nem lehet forgalmazni, adhatom el... Be nem fogják tiltani, az nem üzlet nekik...de szívatás lesz, az biztos.
-
Wine
csendes tag
válasz
DigitXT #3867 üzenetére
Ahogy a videobol kivettem, talán lesz esély, amint korábban én is említettem, a teljesítmény alapú kategorizálásra, ami persze nem jó, sőt ahogy írod, abszurd is lehet, de még mindig jobb az általános tiltásnál, vagy az egy kalap alá besöpréssel, és nem is néz ki úgy hogy ebből egyhamar lesz valami.
-
nmy1212
tag
válasz
DigitXT #3852 üzenetére
Azért agybadugósok között is van különbség.
Én csak jobb fülben szoktam hallgatni, harmad hangerőn és barázdált gumiharanggal, ami beengedi a külső hangokat.Bár inkább telefonálás miatt szokott rajtam lenni.
Amúgy a véleményem még mindig az, hogy kell szabályozni, csak ésszerűen(ami nyílván nem lesz).
Mert jelenleg utálnak a gyalogosok, a biciklisek, a motorosok, az autósok, stb... -
B-L-A-C-K
titán
válasz
DigitXT #3809 üzenetére
Jó aksi, és tényleg tudja azt amit állítanak róla. Viszont 60 ezer, egy Kugoo ér vagy 80-at hazsnáltan a kettő már 140 inkább vennék akkor már egy M365 pro-t ami hatótávban is jó, és szívás sincs vele, vagyis nekem eddig semmi nem volt az M365 és M365 pro-val olyan 700km-t alatt, nem csörög, nem zörög, nem ér le az alja...stb stb, de ezt már leírtam.
-
ultio
aktív tag
válasz
DigitXT #3792 üzenetére
Miért nem így csináltuk?
Elnézést, nem igazán neked címeztem, általánosságban írtam.Megnéztem most a korábban általam készített képeket, simán körbe lehet nyomni az fbs-el és nem is lehetne látni, mert nincs szem előtt.
Ez a kérdés azért izgat, mert kiszedtem az aksit félig, de nagyon nehezen tudtam visszarakni a szivacsot és a kábeleket. Nagyon szorosan volt minden, a megbontással nem biztos, hogy sikerült jól visszarakni, arról nem is beszélve, hogy remélem nem törnek meg a vezetékek. Összességében jobban jártam volna, ha száraz időben alaposan tesztelem, hogy működik-e a roller és szétszedés nélkül körbenyomom a szigetelővel.Most már mindegy, de talán ezt is lehetne javasolni az új tulajdonosoknak, nem pedig a fullra szedjük szét, majd rakjuk össze szigetelve módszert. Ez nyilván nem minden részre igaz, de az aksinál igen.
Ha hibás a gondolatom, írjátok meg! -
ultio
aktív tag
válasz
DigitXT #3788 üzenetére
Ugyanígy jártam. Engem is elkapott az eső, de nem állt meg a roller. Mikor nagyon esett, fedett részre álltam.
De kiszedtem végül az aksit. Szigetelés volt, de nem elég. Nem volt víz sehol, igazából nedvesnek volt csak mondható az aksitaró rész eleje.
Kinyomom majd én is fbs-el, viszont elég nehezen tudtam visszarakni a műanyagot a szivaccsal és a kábelekkel.És azon gondolkoztam, hogy az is jó megoldás lett volna még az elején, ha nem szedem szét, de körbenyomom az fbs-el.
Egy ilyen megoldás jó lehetne? Miért nem így csináltátok? Tudom, hogy a profi megoldás a szétszedés, de ha új a roller, működik, soha nem kapott vizet, simán körbe lehet nyomni és nem megy be a víz. És nem órákat kell szerelni, hanem megvan pár perc alatt.
-
Tin
veterán
válasz
DigitXT #3778 üzenetére
Fogalmam sincs, lehet, hogy melegben jobban visszavesz, hogy ne melegedjen tul. Lehet, hogy a Pro kerek a lyukacsos gumi miatt jobb hutessel rendelkezik, ezert osszessegeben, barmilyen helyzetben alacsonyabb a homerseklete. Fogalmam sincs.
De ha mondjuk mas a magnesszam es at kellett allitanod, akkor lehet, hogy beallitas kerdese, es ha tovabb allitanad, meg durvabb lenne a fek.
De felesleges talalgatni, orulok, hogy sokkal jobb a fek. Nekem amugy az a fura, hogy az S1-nel sosem ereztem igazan kevesnek a feket, par fentebb irt szitut leszamitva. Oke persze, ra kell keszulni, es nagy sebessegnel nagyobb a fektav is, de kiszamithato uton kozlekedve sose volt gondom vele.
Viszont a kovetkezo rolleremen tuti lesz masodik fek is, mert hosszu tavon azert baromi zavaro, hogy folyton kiemelten kell figyelned es lassitanod. -
Tin
veterán
válasz
DigitXT #3776 üzenetére
Amig nekem megvolt a sima S1-em (15A-os), en eszrevettem, hogy nem mindig volt ugyanolyan hatekony a fekezes. Volt, hogy elindultam, es az elejen siman akkorakat fekezett, hogy kapaszkodni kellett a kormanyba, de hazafele, 35V korul mar hiaba nyomtam a feket, meglepoen alig lassult a gepezet. Szoval en nem vagyok biztos benne, hogy nem hasonlo helyzetbe estel bele, vagyis hogy valamitol fugg (homerseklet, toltottseg, akarmi), hogy az ECU mekkora fekerot visz a kerekre.
Ennek lemeresere meg ugye egy megoldas van: kulonbozo toltottsegnel (aztan kulonbozo homersekleten) ugyanott, ugyanolyan helyzetben megnezni mindket motorral, hogy melyik hogyan fekez.
-
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT #3767 üzenetére
Sokkal jobb a fék, pont: azt ne kérdezzétek, miért!
Konkrétan meg tudtam
állni(!) a Lágymányosiról lefelé még a zebra előtt(!), pont ugyanonnan kezdve
a fékezést (a hivatkozott kis fától), ahonnan a sima S1 motorral lassulni sem
sikerült eléggé s így a kanyarban egy szépen kivitelezett rollerről leugrás jött.Persze még egy kérdés felmerül, vajon ugyanakkora volt-e a lendület? Szvsz
igen, de megvan a GPS log is, meg a kamerafelvétel, majd átnézem őket.
(Az akku is jobban bírta és a tempó is nagyobb volt a kaptatón 1-2 km/h-val.) -
Darellus92
aktív tag
válasz
DigitXT #3773 üzenetére
Uhh. Mivel meg így meg vagyok róla győződve, hogy a jeti testem alatt nem bírná sokáig a kis spanyol roller, lemondtam és rendeltem egy lentebb említett mercane widewheelt. Beléptem az USA userek facebook csoportjába és kiderült hogy nálam jóval kövérebb emberek hajtják gond nélkül hónapok óta. A padkákat erősen ajánlották kerülni, de egyébként hegymenetben is jól teljesít azt írják. Illetve ehhez tele van az Ali alkatrészekkel ha para lenne vele. A másikat spanyolba kellett volna postázgatni gariztatni. Nem olyan drága de idő meg macera.
Elvileg 7-14 nap -
#07746304
törölt tag
válasz
DigitXT #3766 üzenetére
Most olvasom, ezt a cikket még nem láttam:
"Az ES2-nek elméleti hatótávja 25 km. Ezt tökéletes úton, normál módban és kb. 60 kilós személlyel közelíti csak meg. Ha nehezebbek vagyunk, rossz minőségű úton, teljes gázzal megyünk és sokat fékezünk, ez akár a harmadára is csökkenhet."
Azért ezt a Kugoo eddig ütötte. 9x kiló vagyok, és bőven 20 felett voltam vele...
"A motorféket a legerősebb fokozatra állítva a roller erőteljesen fékezhető. Ez 25 km/h-nál még jól használható, 30 km/h-nál már jól jönne egy mechanikus kormányfék."
Tehát ezen sincs mechanikus."A rollert vígan használom esős úton és szemerkélő esőben is. A tapadása jó, a széles és puha gumik jól felfekszenek az útra. Profilmagasságuk nem olyan nagy, így becslésem szerint kb. 1000-1500 kilométerenként cserélni kell. Ez sajnos a motor szétszerelésével is jár, de erről találni remek videókat a Youtube-on."
Az első része biztató némileg, mondjuk az engem elkapott eső sajnos nem szemerkélt. Ugyanakkor 1000 km, az nagyjából csak 5x annyi, mint amennyit én beletettem a nyáron úgy, hogy 1 hónapot sem használtam.
Viszont ez a kiegészítő nagyon ott van a szeren."
Gyakori hibák
Nem kell hozzá sokat menni, hogy a roller fellépőjét és kormányrudat elválasztó kis gumibak elvesszen. Ez jelenleg nem kapható, így érdemes azzal kezdeni, hogy a helyére ragasztjuk. Ha már elvesztettük, akkor könnyen tudjuk pótolni benzin vagy szélvédő mosó gumicsővel. De bármilyen gumi a két fémlap közé ragasztható.
Előfordul még a 14 és 15-ös hibakód, mely a fék és gázkarban található kis mágnes elmozdulására utal. Ez akkor gyakori, ha nagyon rossz minőségű úton közlekedünk és sokszor csattan fel a teleszkóp. Szerencsére könnyen javítható, a Youtube videó alapján otthon is elvégezhető a kis mágnesek visszaragasztása. Nem is kell nagyon szétszedni hozzá a rollert (nálam 350 kilométer alatt még nem jelentkezett).
Szintén tipikus, hogy a roller gumikormánya (ES2) rácsúszik a fék és a gáz karra. Ekkor szintén 14 vagy 15-ös hiba jelenik meg a kijelzőn. Ekkor csak visszább kell húzni, hogy maradjon egy kis rés köztük (hetente érdemes ellenőrizni).
Sajnos van a rollernek egy típushibája is. Ha lámpát is használunk, akkor egy idő után tönkremegy a kontrolleren az elektromosan resetelhető biztosíték (resetable fuse). Ha piros sport módban vagy extra akkumulátorral használjuk, akkor ez hamarabb bekövetkezik. Normál módban, extra akksi nélkül később. Nálam kb. 150-200 km után jelentkezett, csak piros sport módban és extra akksival használtam. Ekkor a roller a lámpa felkapcsolásakor erősen visszavesz a teljesítményből, akár 5 km/h-ra. Lámpa nélkül tökéletesen megy. Bár az első, nem túl erős lámpát nem sajnálom, a hátsó fény viszont hiányzik, ezért otthon javítottam. Ki kell venni hozzá a vezérlőt a kormányból és egy sima forrasztásos átkötéssel megoldódik a probléma. Erről szintén vannak fent Youtube videók. Egyszerűbb megoldás kikötni az első lámpát. Ekkor csak egy csatlakozót kell lehúzni.
Nem tudni, hogy mikori szériák érintettek, a nyáron rendeltek nagy valószínűséggel igen. A rollerből több verzió jött ki, 1.0, 1.1, 1.2, jelenleg 1.3-nál tart az alaplap. A szoftverét is folyamatosan frissítik.
Összességében elmondható, hogy ez a roller sem tökéletes, de a hibái kiismerhetőek és javíthatóak. Szerencsére ahogy terjed, úgy egyre nagyobb tudásanyag épül fel és alkatrészből is egyre több kapható.
Én nagyon szeretem, szinte minden nap használom. Annak ellenére, hogy nem kímélem, jól bírja a strapát. A hasonló kategóriájú rollerekhez képest pedig kiemelkedő az ereje."
Ez is kuka... jó, hogy nem rendeltem be, mondjuk most nem akarok már az új szezonig ügyködni nagyon, reggel robogón sem volt melegem, kabátban, sisakban.... -
Dr.Zoo
őstag
válasz
DigitXT #3740 üzenetére
Ez is csillagba van kötve, fehér felirat melletti vastag fekete zsugorcső alatt.
Innentől nem értem, hogy mitől harapósabb a fék, ugyanazzal a vezérlővel.A fordulatszámmérőt találtam az Alin, de az utolsó előtti csomagommal megszívattak, 2 hónapot utazott.
Köszönöm szépen a felajánlást, ha tényleg szükséged van rá, és veszel egyet, akkor élnék a lehetősséggel. -
ultio
aktív tag
válasz
DigitXT #3742 üzenetére
Mikori ez a roller?
Már nem emlékszem, ez Pro?Csak azért kérdezem, mert korábban írtam, hogy szét akartam szedni szigetelés miatt. De teljesen úgy tűnt, valamilyen szinten szigetelve van, ezért nem erőltettem.
És ha belül kicsit jobban szigetelték, hátha a többi helyen is.Tegnap én is olyan szélben mentem haza, hogy ma reggel izgultam, beérek-e. Ugyanis nem vittem haza a töltőt. De behozott, igaz a végén 22 km/h max sebességet mutatott és 34 körüli v-t.
-
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT #3710 üzenetére
Ja, hogy az nem műanyag burkolat, hanem csapágyazott fém.
Jelentem, az elmélet megdőlt, basztak gyárilag szigetelni. Simán csak
szorosan volt rajta, picit feszegetni kellett (két oldalról megtámasztva).Szerk: de ha már szét van pattintva, a gumi nagyon könnyen legjön.
Hónapokkal ezelőtt nekem nem is volt ilyen rollerem, azt olvastam tőled,
hogy könnyű szétszedni a kereket, ehhez képest, kicsit erőlködés volt.
Ha jól emlékszem neked meg egy mágnes is megsérült gumicserénél.Azért gondoltam, hogy esetleg idő közben gyárilag is megragasztották...
-
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT #3735 üzenetére
Hazafelé olyan szembeszelet kaptam, hogy a fél kapacitás sem volt igaz.
De legalább így sikerült lencsevégre kapni a lehalás folyamatát. Majdnem
hazavitt. Ha esetleg a kínaiaknak kellene a felvétel, belinkelem... Állítólag
48 órán belül mondanak vmit: a Geekbuying csak sablon levelet küldött..."We sincerely apologize for the inconvenience caused by our product.
We have reported the issue to our suppliers and expect them to reply
within 48 hours.
At which point, we will contact you immediately for resolution.
Thanks for your patience." -
B-L-A-C-K
titán
-
#07746304
törölt tag
válasz
DigitXT #3710 üzenetére
No kici kínaiak válaszoltak ?:
Igaz volt, hogy nekem is 3 nap múlva reagáltak.
Más: Valahogy most elkezdtem vonzódni a Ninebot ES2-höz, a tömör gumi, és a dupla akkumulátor {utóbbi akkor lenne príma, ha Hajdúszoboszlóról nemcsak Ebesig vezetne kerékpárút (ott van mondjuk fogorvosom), hanem Debrecenig, illetve Hajdúszoboszlótól Berettyóújfaluig, akkor megadná az abszolút szabadság és gazdaságosság felemelő érzését) okán, na meg a külsőség is jó nála, csak aggasztó ez a minden gyártó minden évben, mint az informatikában, új generációt dob a piacra trend. Nyilván a kerék, meg az akkumulátor amiből nem bánnám ha lenne utánpótlás, mert ha beválik, akkor a @com sem akar minden évben váltani. Én ezzel a Kugooval is hosszú távra terveztem (volna), azért robogót, és kerékpárt sem váltunk évente. Nem az a baj, hogy fejlesztik, csak legyen visszafelé kompatibilis.
-
#07746304
törölt tag
válasz
DigitXT #3710 üzenetére
Na látod, én amikor elkezdtem szétszedni pont így jártam, azt hittem ,hogy szétszedhető. Egyébként meg akartam nézni, hogy van e benne víznek nyoma. De mindegy, mert küldtek másik motort, amivel persze ugyanúgy nem vagyok kint a vízből, és ha kint lennék, leírtad, hogy szar a fékhatása.
-
Wine
csendes tag
válasz
DigitXT #3699 üzenetére
Értem, amúgy nekem elvileg samsung aksi van benne. Most ugye egy aksinál / nem csak rollereknél/általában megadnak egy várható élettartamot- ha minden jól megy, nem ázik be, stb- vagy töltési ciklusban adják meg, fogalmam sincs meddig kell élnie..nekem a kormányoszlopban van, lövésem sincs onnan azt hogyan lehet kivarázsolni, valami olyasmit olvastam hogy a street motion tech 2 nél nem lehet cserélni, ilyen létezik, vagy én olvastam félre..?
-
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT #3687 üzenetére
Megvolt a teszt. Az akku szar. Nem tartja a feszt, eleve 42-ről lepörög 40.4-re,
amint lehúzom a töltőt (miután zöld persze). Terhelve gyorsan lemegy 36-ra...
Ezen pár kilométert bír, ha megállok, feljebb megy (elég szokatlan mértékben):
nagyjából 7.5 km után fosta össze magát, így a céghez éppen behoz, és vége!Konkrétan láttam, ahogy bezuhant a fesz 30 alá, és elhalványult a kijelző: gari.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
DigitXT #3675 üzenetére
Annak a kis "ajtónak" semmi köze a szigeteléshez, az a baj amivel bekenték az elválik, és így befolyik a víz a hézagok között, és pont ott csapja fel a kerék a sarat.
Ha majd rakod vissza a talpnál is tartja 2 csavar meg az alján is, azt csavarozd be, és utána kend be alaposan szilóval.
-
DigitXT
félisten
-
Darellus92
aktív tag
-
Darellus92
aktív tag
válasz
DigitXT #3661 üzenetére
Sajnos csak spanyol vidit találtam róla. A sors fintora, hogy pont október 14.-re szállítják elvileg, én meg akkor megyek spanyolba egy hétre
. Ha nem tudom kipróbálni mielőtt kimegyek, akkor bérelek egyet kint. Ha hazajöttem lehet csinálok róla egy magyar bemutató videót.
-
Darellus92
aktív tag
válasz
DigitXT #3657 üzenetére
A táskát csak edzésre hordom, ígyhát már rendletem egy 120 kg ig terhelhető rollert munkába járásra, csak hosszú távon gondolkodom valami olyanban amit mindenre tudok használni. 100 alá nemigazán akarok menni, mert 200 cm, vagyok, már így is többen kérdezték hogy beteg vagyok a fogyás miatt
. Az akku nemigazán érdekel ha szenved alattam, 3km a melóhelyem (meg max. 8 minden amire szükségem általában a városban). Az inokim OX tetszik, de tényleg nem akarok 250k felett költeni, meg nekem a sebesség sem olyan fontos. Ezért is tetszik az EUC mert ott sok kerék 150kg-ig használható, de azis bőven magasabb árkategória egyelőre. Időm az van, úgyhogy egyelőre elleszek ezzel a basic cuccal aztán majd kiderül. A robogó azért minusz, mert van egy fullos hibamentes kiépített bicikliút a lakóhelyem és a munkahelyem között, ami alig van kihasználva, alig járnak rajta bringások. Én mindenképp azt szeretném használni.
-
Dr.Zoo
őstag
válasz
DigitXT #3634 üzenetére
Meglepődnék, ha fizikai különbség lenne a két motor között..
Sima S1 motor, S1 Pro motor.
A gumi más, de a motor?Nem lehet, hogy a pro vezérlőben nem csak az Amperrel játszottak, hanem az elektronikus féket is finomhangolták? Nagyobb fékező ellenállás, oszt' mindjárt jobban harap a fék.
(#3637) B-L-A-C-K: ez egy LIME roller.
Szerintem.
-
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT #3607 üzenetére
Na, megvolt a hibás ECU tesztje. Valóban hibás, sőt, zárlatos. Felszállt a füst.
Volt kis riadalom, izzó fém a kézben, meg ilyenek. Utána néztem, hogy bizony a
NYÁK vízkáros... ilyen fehér lerakódás látszik rajta, nyilván rövidre van zárva rajta
ez meg az, de nem teljesen halott, mert kommunikál a kijelzővel, s mondja ugye
a motorhibát (amikor nincs rádugva a motor!), meg a saját öndiagnosztika hibáját.Én voltam a f*sz, hogy megpróbáltam rádugni a motort. Lett belőle csimm-bumm.
Most úgy néz ki, hogy visszaálltam a sima S1 motorra. A Pro meg kábel cserés.
És remélem, hogy csak a kábel ment szarrá, és bármi más áramkör benne nem.Egyelőre jegelem a kétmotoros projektet, mert kéne egy jó ECU, magában ~7K,
ráadásul ezek már csak 11A-esek, nem tudna mindkét motor a maxon dolgozni.Illusztrációnak, így néz ki, amikor a lehúzott motor miatt motorhibát jelez. Adott
három bit értelmezése pedig ki van fejtve: a kijelzőn a decimális érték látszik.Szerk: a Pro motor egyik fázisának kábele konkrétan megolvadt kb. fél mp alatt.
(Erről valahogy eszembejut, mikor Linus akkut épített, és volt néhány pukkanás.
Valójában rohadt veszélyes tud lenni egy ilyen Li-Ion akku. Van benne kraft, na.)Szerk: jelige, mi baj lehetne?
-
#07746304
törölt tag
válasz
DigitXT #3582 üzenetére
Két dolgot tennék hozzá.
AliExpress: heteket kell várni. Magam is sok hetet vártam. Az én alkatrészeimre nem kell annyit várni, pár nap. Az átlag magyar nem beszélni angolul, és +1 fél, hogy mi van a garanciáztatással.
De egyébként igazad van, lentebb viszem természetesen az árakat, csak ma Neked postázom, meg eladtam egy Steam Linket.
-
#07746304
törölt tag
válasz
DigitXT #3577 üzenetére
"Ez is egy szempont. Ha nem bánod, akkor megkommentálom az alkatrészeket.
Ha bánod, akkor is. (Tolnám a pénzt a nyereményért, ha kapnék számlaszámot,
bár az tisztább lenne ha bankkártyával kifizethetném az automatánál, de sebaj.)"Az imént küldtem el emailben. Több mint 4 éve vaterázom, van kemény két pirosam összesen.Másfelől én sem tudom milyen a termék, minden ilyen esetben, ahogyan ennél is fel volt / fel van tüntetve most is, hogy valószínűleg hibás. Volt már nem egy olyan régi mobiltelefon stb, amiről azt gondoltam, hogy hát felteszem, vagy megveszik vagy nem, de mindig feltüntettem, hogy hibás. Aztán elvitték. Vagy ezen a rolleren zúzodott le a Xiaomi MI A2 telefonom (itt ha ardveraprón vitték el), úgy hogy természetesen fel volt tüntetve, hogy garancia nincs rá (ahogyan az ECU-ra sincs), és azt is leírtam, hogy négy szervizben mondták azt, hogy javítható, de nem ajánlott.
"- Kugoo S1 Pro motor nem volt gányolva
De ugye esőt kapott, azóta lehet, hogy gatya. Használt, de drágább, mint az új.
Az ominózus beázás óta nem láttuk működni, miközben a fél rollert kicserélted."Azóta én sem, viszont nagyjából matematikai esélye van annak, hogy bármi baja van. Mivel hivatalosan küldtek helyette másikat, az is ugyanezt produkálja, ugyanakkor valóban nincs rá garancia (az árat majd módosítom), garancia nincs rá, és az fel is van tüntetve:
- Kugoo S1 motor (új) nem volt gányolva
Igen, de ha rohadt nagy peched van, attól még lehet DOA. Nem láttad működni.
Persze ha garival adod, reális lehet az új ár feléért mondjuk valami moddernek...
Más ki venné meg, ha mindenkinek garis, s ha makkan postáznak újat, ingyen?Arra van garancia. Hiszen az Pro motor helyett adták. Ráadásul én magam is vállalok rá, azaz ha valaki megvásárolja, szól nekem és intézem én. Az ár ott is változhat.
- ECU új - nem volt gányolva
Ki tudja, hogyan sikerült a csere, elszakadt-e a vezetéke? Nem láttad működni.
A megvásárolt zsákbamacskámmal is úgy van, hogy belenézhettél, ki tudja?
Csavarokon vannak kopásnyomok. Nemt'm, mit kereshettél benne. Talán vizet?A régi ECU-ba belenéztem, de az újba nem. Az újat beszereltem, most is be van szerelve. Nem szakadt el a vezeték. az új ECU-nál nem világít az ECU Led, és nem zárja rövidre a motort, ezt korábban is leírtam. Az új ECU-ra a gyártó is adott garanciát, hiszen cserébe küldte.
A vásárolt régi ECU szerintem meg van nyikkanva, te ennek tudatában licitáltál, húztál egy tombolát, hogy végig az volt feltüntetve, hogy korrekten le van írva, hogy mi és hogyan történt, nincs rá garancia, ha jó te nyertél nem keveset, ha nem jó vesztettél. Vagyis itt nekem garantált 2001 Ft jön vissza a rollerből az átutalás megérkezése után, te pedig amint megérkezik hozzád, kiderül.
Erre 1 hét garanciát írtam. Annyi időn belül csak kiderül, hogy rossz e vagy sem. Viszont engem is véd, mer ha a vevő eláztatja, akkor ne nekem pattogjon. Egyébként minden olyan alkatrészhez mellékelem a rendelési számot és a nevet amelyik garanciális a GeekBuying szervizénél.
- Display új - nem volt gányolva
Próbáltad beszerelni, miközben vhogy leszakadt az egyik Hall szenzor összes
kábele, nem láttad, hogy működtetné a rollert... Feltehetőleg jó: nem bontatlan.
Az sajnos tényleg leszakadt de a réginél. Az történhetett, hogy hogy a szenzor végére ráragadhatott egy kis hőre reagáló gyanta, és megfogta, miután ki akartam húzni. Így maradt a kezemben.
Akkumulátor: ki lett bontva, ennyi.
Szét lett vágva, így sérülhettek volna a BMS vezetékei: egyértelműen gányolt...
(Szerintem persze működik, de már ránézésre sem egy patika gyári cumó így.)Arra nincs garancia.
Váz: Leszámítva azt az egyébként cserélhető részt érintetlen
Azt az egy-két esést leszámítva persze, teljesen olyan mint az új...Volt vagy két kemény bukta, de a váz nem sérült. Inkább amikor leért az alja, az karcolódott a treplinek.
- Hátsókerék szintén érintetlen.
Na ez az egy, amit el is hiszek. Ha eladod, tedd fel Vaterára. De ne új ár felett,
mert ahhoz palimadarat kellene találnod, hogy egyáltalán elkezdődjön a licit.Fent lesz. Nem akarok én senkit sem átvágni, de a pénzem keményen benne van a cuccban, és már szedném ki belőle. Majd normalizálom az árakat. Egyébként nem licittel szoktam eladni. Korábban nem így adtam el, A Roller ebben is változást hozott, mert fingom nem volt, hogy melyik alkatrész mennyit ér.
-
Tin
veterán
válasz
DigitXT #3577 üzenetére
Engedd el. Lehet hogy nem is az eső miatt ázott be, vagy csak kontakt volt, emberünk meg megpróbálta erővel megoldani. Elképesztő a srác, az a szomorú csak, hogy az ilyenek miatt könyvelik el a rendes magyarokat is nyerészkedő csalónak. Gyakorlatilag kapott egy fél rollert ingyen, és még mindig a gyártót fikázza a saját alkalmatlansága miatt. Meg ezek után is.
-
#07746304
törölt tag
válasz
DigitXT #3575 üzenetére
Amikor megnyomom a fékkart, akkor megjelenik a Displayen a fékezés jelzés, és világít a féklámpa. A motort nem tudom, most per pill megnézni, mert mind a kettő a szekrényben van szépen becsomagolva (már jön az olyan idő amikor ez szigetelés nélkül használhatatlan (ősz) meg az az évszak, amikor szigetelve is (tél) a tapadás hiányában. Szóval ezt most csak kíváncsiságból néztem meg bízván abban, hogy márciusig csak el-el mennek az alkatrészek. Egyébként azért jó, így modulokra bontva eladni, mert tényleg nincs az, hogy: bevágom az egészet a dobozba, utána jön a panasz, hogy fingja sincs mi a baja, de szar. Ehelyett elmegy egy külön embernek majd talán az első (eladás szempontjából második) akkumulátor, az új ECU egy harmadiknak, a töltő (szintén alig használt) egy negyediknek, a Pro motor egy ötödiknek, az S1 soima motor egy hatodiknak, a hátsó kerék, egy hetediknek, és így tovább... olyan embereknek akik nem is ismerik egymást, tehát ha valamelyik szól, hogy valamivel gond van, biztos lehetek benne, hogy jó esély van rá, hogy nem valami trükk. Na meg több alkatrész eladás, több értékelés a vaterán
Tehát biztos, hogy jó a dolog bal oldali része, viszont irreleváns, mert az is biztos ,hogy a jobb oldali nem az, és ezt párban lehet rendelni.
Fent ami egyedül hiányos: az az oszlop tetején elhelyezkedő kezelőszerv, azt meg majd rendel hozzá az új tulaj, én nem teszek bele lóvét:
[link]A kereket a, sárhányót hátul , a villát szerintem szintén három részben adom el.
-
#07746304
törölt tag
válasz
DigitXT #3570 üzenetére
Azért kicsit felbassza az ember agyát, hogy:
-elvárják a vevőtől, hogy majd ő szerelgeti, tesztelgeti
- IP54-et mondanak rá, mert kihasználják, hogy nincs sehol sem ledefiniálva, hogy milyen vízmennyiség minősült fröccsenővíznek, és az eső, miért lépi át
- Az a sajnálatos tény, hogy nem evidencia, hogy IP67-tel kellene kiadni.
- igen elküldtek mindent, csak a franc sem gondolta, hogy egy jelentéktelennek tűnő fenti alkatrész szart be.
- Az egészet ki kellett volna cserélni egy az egyben. Gyanítom, nem csak nekem ázott be a világon ez a csoda.
- Köztudottan klón terméket nem vettem volna, ez is klón (ETWOW), csak nem volt előttem ismert.
- Ha már másolnak, és nem fejlesztenek, legalább azt csinálták volna precízen, mert állítólag az ETWOW a folyómederből kihúzva is működik...Soha nem állítottam, hogy értek a roller szereléshez, de mint fizető vásárlónak, ez nem is feltétel.
Abban a hitben vártam hetekig, hogy jön a Display és azzal végre megoldódik. Kiderült, hogy azzal sem. Ezek után gondolom nem meglepő, hogy többet nem kívánok rá áldozni.
"Ui: azért nem kell senkinek a "hibátlan" alkatrész, mert nálad ezt nem lehet tudni,
és főleg azért, mert az új ár fölött árulod, nem kell rá várni felkiáltással. Ha tényleg
bontatlan cuccok lennének, akkor lenne realitása ennek a felülárazásnak, de mivel
videók hosszú sorában bizonyítod, hogy gányoltál velük és nem jutottál sikerre, én
se merném ezekután megvenni, hogy bizisten hibátlan, csak nálam nem működik."
- Kugoo S1 Pro motor nem volt gányolva
- Kugoo S1 motor (új) nem volt gányolva
- ECU új - nem volt gányolva
- Display új - nem volt gányolvaAkkumulátor: ki lett bontva, ennyi.
Váz: Leszámítva azt az egyébként cserélhető részt érintetlen
- Hátsókerék szintén érintetlen. -
#07746304
törölt tag
válasz
DigitXT #3567 üzenetére
Küldtél egy privit, amiből kiderült, hogy lövésed sincs, hogy ez egy "legó" elem, és display cserénél ki kell húzni. Itt egy balesetről van szó.
Szerk: De lapozzunk... bevásároltam egy noname fos gyártó termékét, én károm. Majd elviszik, vagy kidobom, rám tartozik. Egyébként annyira fos, hogy még alkatrészként sem akarják a "hibátlan" részeket elvinni. Ez van. Nem, nem küldöm egyben, mert utána nekem ne pampogjon senki, hogy esetleg még valami szar. Örülök,hogy az új akksi is elment. Mondjuk kevesebbért, amennyiért gondoltam, de már hányok ettől az egésztől. A kérdés egyébként is az volt, hogy ezt a fékkaros szart lehet e cserélni, hogy annak tudatában áruljam a vázat. -
#07746304
törölt tag
válasz
DigitXT #3564 üzenetére
"Szerk:
ugye nem azt akarod mondani, hogy megkaptad az új kijelzőt, és ahelyett,
hogy lekaparod azt a kis ragasztást a NYÁK-ról, kihúzod a gáz/fék csatiját, és az
újba bedugod, megfogtad a kábelt, és kitépted a gáz/fékkarból? Az eszem megáll."Ha megnézted volna a videót, látható, hogy akkor szépen kijött, meg volt lágyítva hajszárítóval. Csak aztán jött a bonyodalom, jó pár perccel később.
-
#07746304
törölt tag
válasz
DigitXT #3564 üzenetére
Elsőnek simán kijött. Amikor cserélgettem a két Display-t. Aztán még meg akartam nézni egyszer az újjal, mert mondom összerakom már az új motorral is, nehogy valami csoda folytán mégis a régivel legyen gond. Miután ez megvolt, és láttam, hogy ugyanúgy hibát jelez , mondom oké visszadugom a régit, elvégre jó. Ekkor látom, hogy a fék a régivel nem világít. Na ekkor tapadt oda a hőrelágyuló cucc, ez meg a kezemben maradt, a szenzor része meg a kormányban.
-
-
#07746304
törölt tag
válasz
DigitXT #3509 üzenetére
Az is megvót ingyen. Jó emberekkel kell barátkozni. A barátokat kell gyűjteni nem az ellenségeket. Látod, te is beszólogatsz én még sem haragszom rád. Ha megdobnak kővel, dobd vissza kenyérrel. A gyártót meg nem lehúztam. Leírtam mindent korrekten, nem hazudtam! Ők meg válaszoltak, és küldtek alkatrészeket. Ennyi. Ja és még valami. a Hibás ECU-n kívül (amire te is licitáltál, csak aztán egy másik srác rád licitált, így övé lesz a cucc a dolgok állása szerint
) minden Kugoo terméket levettem Vateráról. Mindenből van tartalékom
A szigetelés is meg lesz oldva! No szóval szeretet és béke, és bocsi ha kicsit negatív voltam a Kugooval, de kicsit apátiába zuhantam akkortájt.
-
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT #3433 üzenetére
Faragtam egy kicsit szélesebb tengelyt, így egész vállalhatóan pörög:
holnap kíváncsi leszek, jobban megy-e, mint ma (arra számítok, igen)!
MÁS: a kalibráció csak a kijelzett sebességet (+a tévesen mért távot!)
csökkenti, az áramkorlát nem nő tőle sajnos: majd ránézek, ennél mit
beszélget a vezérlő a kormánnyal. Remélem nem törik el a tengelyem.
Messze nem lett tökéletes, egy 12-es cső-tengelybe flexeltem bele.Mindenesetre a csapágyat kicsit amortizáltam megint: szerelői bakival.
Ennek hangja hallható a videón: szerencsére akadásról még szó nincs.
(Konkrétan rosszul támasztottam, ahogy a szoruló tengelyt kiütöttem.)
Új hozzászólás Aktív témák
- Vezetékes FEJhallgatók
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Nintendo Switch 2
- Tényleg megbüntette az Apple-t és a Metát az EU, jön a megtorlás?
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Ubiquiti hálózati eszközök
- PlayStation 5
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- Mi mindenre jó egy másodlagos megjelenítő?
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- További aktív témák...
- Új MSI 17 Raider GE78 QHD 240Hz i9-13980HX 24mag 32GB 2TB SSD Nvidia RTX 4090 16GB 175W W11 Garancia
- Samsung Galaxy A04s 32GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Samsung S23 Ultra 8/256GB Jótállás: 2027.02.16.-ig
- Azonnali készpénzes Microsoft XBOX Series S és Series X felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- Akció! Újra Gamer EGEREK! Glorious , Endgamer XM1R , Nibio
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest