Hirdetés
- sziku69: Szólánc.
- LordAthis: Mission: Imposible? - Együtt 1333 és 1600 MHz, ECC/Non-ECC
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- D@reeo: Pi-hole és a Telekom Sagemcom F@st 5670 DNS beállítása
- WireGuard VPN a mindennapokra
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT
#5631
üzenetére
Ma nekieresztettem, pneumatikus hátsó kerékkel, 45-nél már csak
6A-t vesz fel, szóval nagyjából* ennyi volt a vége nem brutál lejtőn.
Síkon, saját erőből sajnos a 11A a limit (az is 400W
), viszont így
lenne esély a dupla motorral nagyobb tempóra is. Inkább "mérnöki"
szemszögből érdekelt, mint közlekedés.
Jobb gyorsulás+fékezés
azért sokat dobna rajta, nem is a 40 km/h fölötti tartomány a cél.
*: GPS szerint is.
Szerk: kerék csavart majdnem elhagytam, LOL. Azért haza hozott...
Viszont a garázsban felemeltem, kihúzattam, ééés... motorhiba.
Valami rövidre záródott, egy fázis kihagy/fura hangja lett: mondtam
már, hogy túl vastag az 1.3 mm-es vezeték?
Sajnos ez van. -
-
#07746304
törölt tag
válasz
DigitXT
#5604
üzenetére
Ja, ja

Amúgy az M2-nél mintha lett volna róla szó, hogy már jobban bírja az esőt, de tény, hogy itt a topicban nem népszerű....
Még megvannak az eredeti Kugoo-s képeim, azon látszik, hogy elérd a lyukacsos részt addig nagyon sokat kell koptatni. Időtállóbb lenne mint a normál, csak valami monorimmel kellene megoldani...
Ez érintheti a rollerek piacát is...:
-
#07746304
törölt tag
válasz
DigitXT
#5602
üzenetére
Úgy emlékszem, hogy nem lehet külön gumit kapni. Amúgy a tömör gumi kb sosem fogy el kategória, ha valaki rendeltetésszerűen használja. A pneumatikus kerek sokkal vékonyabbak ugye, aztán az M365-ben nekem is már 800 km-em van benne. Ami gond lehet az ilyen Kugoo féle keréknél, hogy a barázdák eltűnnek. Tehát lenne még rajta gumi, csak tükörsima

Pontosan erre gondoltam, hogy ott már akkumulátor csere lenne esélyes, ha valaki átveszi. Vagy baromira nem 74 000 Ft-os áron. Nekem, hogy lekopogjam annyira bevált az M365 - na meg mindent lehet lényegében cserélni rajta - ha majd eljön az ideje, akkumulátort cserélek. Me ami elkopik időközben azt. Az ODO meg folyamatosan nőni fog, mert kb az védve is van, meg nem is kopik el

-
krakki88
csendes tag
válasz
DigitXT
#5555
üzenetére
Én értem, hogy vannak ott vezetékek, csak hogy ez a bazári bóvli szar kijelzőn nem ugyan olyan a gázkar foglalata, az fix. Innentől kezdve meg hiába kötögetek ki bármit is, ha nem tudom belerakni az EYE gázkarját. Az utóbbi videón látszik is, hogy az EYE kijelzőjénél burkolt alulról is a gázkar, a "default" verziónál meg nem, ezért is tudott kiesni a mágnes....
-
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
DigitXT
#5432
üzenetére
Nem tudom, de én biztonságba érzem magam rajta, most kapott nemrég kormány stabilizátort, ami olyan stabilan tartja a kormányt hogy 50nél se esel el ha elengeded az egyik kezed. Veszélyesnek persze veszélyes, de szerintem kb mint egy robogó. Ésszel kell használni, én is csak ott veretem ahol lehet. Erről jut eszembe tegnapelőtt komplett motorkábelt cseréltem, mert nagyon melegedett, és utána ki kellett próbálnom mit tud...
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
(#5436) krakki88:
A tiéden amit javítanék, az egy normális talp rész, mert felválik, vagy leragasztanám normálisan (rácsos kétoldalú ragasztó), illetve a féket lecserélném egy teljes hidraulikusra, plusz kapna normális tárcsákat.
-
válasz
DigitXT
#5432
üzenetére
Nekem a tempomatot is elég volt megszokni hogy leveszem de nem lassul és még mire fékezek a keresztutcánál már kicsúsztam félig
.
Szerencsére vagy megállt a kocsi vagy lehagytam de furcsa volt megszokni.Mostmár ráéreztem jóval előbbre kell gondolkozni nem megy hamar a megállás.
-
krakki88
csendes tag
válasz
DigitXT
#5432
üzenetére
Bizony, ennél a teljesitménynél(plusz ugye a súlya se kevés, nem igazán emeled fel a földről és nyomod ki fél kézzel)már komoly következményei lehetnek egy ilyennek. Egyébként ha forgalomba történik akkor fogom azt lefektettem a földre, menjenek át rajta, bánom én, csak éljem túl.
Mindenesetre nekem nagyon bejön, nem hinném, hogy túl gyakori hiba lenne(bár nem ártott volna egy hibás működés gátló erre az esetre, mert egyébként érzékeli a kábel mozgatásának hatására, hogy valami gond van és letilt, csak nekem pont beragadt a csutka gáznál és utána már nem szakadt meg a kontakt, ezért le se tiltott). -
-
-
-
-
-
#07746304
törölt tag
válasz
DigitXT
#5296
üzenetére
Igen, ezek elméleti számok. Ha valakinek ECO módban, hátszele van folyamatosan, meg még masszív lejtő is (de visszafele már nem jön rajta) akkor meg lehet tenni azt a hatótávot. Csak ugye az emberek általában ritkán ilyen szerencsések, illetve visszafele is jönnek, és akkor már mindjárt szembeszél meg emelkedő

-
-
-
-
válasz
DigitXT
#5276
üzenetére
8.0
Ez is érdekes ez elvileg az átmérője a keréknek ugye? ami 20,32 cm
megnéztem szerintem kisebb de nem sokkal kb19,8-20-nak mértem
Amúgy pótaksiban gondolkodom ha lehetne ráraknám a kormányra és átcsatlakozok ha lemerül akkor talán van 13AHs is legalább is úgy emlékszem valahol láttam valami magyar gyártmány jófogáson árulták 50-ért.
-
válasz
DigitXT
#5270
üzenetére
ez egy szar már most lemerültÚgy van ahogy írtad ezzel max 20km-ert lehet menni -+2
(távolságot googlével lemértem 2 dimenzóban stimmel bár biztos több mert volt emelkedő rendesen )
Amúgyis sokat fogyaszt ahol az S1 6A-el megy ez 8-10 között használja :/Meg lehet hibás darabot fogtam ki mert feltölteni se lehet mindig vissza esik 41.7-re
Vagy ez az egész széria hibás kitudja de írtam nekik.Azért vicces a xaominál pont fordítva van abból a pro többet bír menni itt meg sokkal kevesebbet mitől pro nem értem
+meg ha megnézzük az újabbakat S2 S3 már hivatalosan is csökken a hatótáv csak az S1-et érdemes szerintem megvenni.
-
válasz
DigitXT
#5261
üzenetére
hát amit magadnak csinálsz az biztos jobb ott nem spórolsz
meg mint egy gyári munkásra bízni minimálbérért xD
[link]az tetszik hogy nagyon jól becsomagolja
Meg jött a pro mert vettem még egyet legyen barátnőmnek is.
Feltűnt hogy nagyon lelassul lehet a kerék miatt mert tömörebbek de alig gurul folyamatos "gázt" kell adni neki ellenben az S1-el azzal simán gurulok nagyon hosszan :/ .Most megpróbálom kifúrni a kerekeit
hátha könnyebbek lesznek -
havri1
félisten
válasz
DigitXT
#5259
üzenetére
Össze tudtad forrasztani?
Én is szetszedem, kíváncsi vagyok. Nekem kB 300km van benne, és igen, az utolsó időkben látványosan keveset bírt az akksi.
Amit észrevettem, hogy friss töltés után 40.7V körül volt benne, de kicsit meghajtva hamar leesik, majd lassan visszakúszik.
Örülnék, ha házilag meg tudnám javítani, pont most van olyan idő, amikor tudnám használni
-
-
Dojt
csendes tag
válasz
DigitXT
#5224
üzenetére
Értem, akkor Hudorát használtan kell néznem.
Akkor már csak az a kérdés hogy Hudora Big Wheel Air vagy Razor A5 Air?
Külföldi összehasonlíó oldalakon utóbbit ajánlották, mert alacsonyabb padlós ezért könnyebb hajtani.
Magyar véleményezők pedig pont hátrányként jelölték meg az alacsony padlóját, mert nagyobb úthibáknál megakadhat, megkarcolódhat az alja... -
Dojt
csendes tag
válasz
DigitXT
#5218
üzenetére
Köszi a tanácsokat.
Sajnos eddig úgy látom 2 együtt nem létezik
Ezek szerint akkor az Oxelo kiesett.
Amit ajánlottál csak elektromos van (én meg ugye hagyományosat keressek) és bőven 50 felett:
https://www.arukereso.hu/roller-c3008/hudora/big-wheel-air-205-dual-brake-p373372653/Akkor ezek szerint amiket az előző hsz-emben írtam opciók közül a Razor A5 Air lenne a befutó?
A Micro Speed+-nál írt "szilikonágyas csapágyház kialakításnak köszönheti, mely segítséget nyújt a a vibráció elnyelésében és megszünteti a rázkódásból kialakuló fáradtságot" rázkódásvédelem szempontjából hogy viszonyul a levegős kerékhez? Melyik jobb? -
válasz
DigitXT
#5195
üzenetére
Mondtam én
Én naponta teszek meg 2x7km-ert 20perc oda 20perc vissza 27km/h legtöbbször mert sietek be kell érnem melóhelyre és mire haza érek még mindig 38V-on marad az S1.
Nyilván városi cirkálónak tervezték nem hegyi terepjáróra de nekem is akad az út közben rosszabb szakaszok amikor 11A kell hogy újra elinduljak felfele is akár vagy rossz minőségű utakon
-
-
-
válasz
DigitXT
#5161
üzenetére
Nyílván nincs egyenes út ahol száguldozhatsz csőgázzal és csak 25-el mész 1órán keresztül
(25km/h )Én megszoktam állni az átkelőnél lassítok a sarkoknál nehogy elbasszak valakit vagy engem basszanak el

Sőt erről írtam is már hogy tragikus ami az utakon van valamint brutális sebesség ez járdára szóval nagyon figyelni kellene vele.
A nagy részét azért próbáltam bicikli úton megtenni ami kb semmit nem ér mert nénikék de úgy amblok bárki aki járókelő szarik rá hogy ott jössz mert arrébb nem állna mindkét sáv kell nekik.
+Lassítás gyorsítás sokkal többet kivesz az akksiból ha megint fel kell gyorsítani.
Meg eleve 90% bőven elég ugyan azt tudja csak kevesebbet fogyaszt végsebesség ugyan az lesz de a hatótávja megnőhet.
A 80%-is megy 25-el az meg kb -2km/h csak mert 27-nél nem megy többet hosszútávon,de mint mondtam 90%-on használom munkába menet mert csak 15km-ert megyek vele de marad tartalék bőven 37-38V mindig marad a 41.9-ből.
-
#07746304
törölt tag
válasz
DigitXT
#5163
üzenetére
Ja, igen

Amúgy az a baj, hogy nem azt írják ki hogy 120 kg-os terhelésnél (ha annyi a max) ennyi a hatótávja... hanem azt, hogy akár 30 km- ha az ember anorexia nervosában szenved...
60-65 kg-os embereket adnak meg referenciának. Miközben felnőtt rollerről van szó.
Persze ez csak egy tényező, még akkor is, ha a 100 kg teherbírású rollernél 100 kg-ra adnának meg hatótáv adatokat, mert számos dolog befolyásolja... pl múltkor volt olyan szembeszelem ,hogy bizony ECO módnál majdnem szó szerint megállt alattam.
Egyszer kipróbálom, ha ideális lesz a körülmény, tehát szélcsend, vagy hátszél, hogy gyalogos sebességgel cammogva, mennyi a hatótáv, mert úgy simán meg lehet a 30+ km is... néztem a fogyasztást ECO módban, nagyon kellemes olyankor...
-
-
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT
#5157
üzenetére
Mondjuk legutóbb voltunk kint párommal gurulni. Ő biciklizett, én meg rollereztem.
Nem akartam kockáztatni, mivel az út vége rendesen emelkedik. Úgy számoltam,
hogy biztosan nem kell izmozni az emelkedőn, ha csak 12 km-t megyünk. Ez be
is vált, mert pedálozva + lelassulva, de felhozott az emelkedőn is, s megállás után
még 35.4V-ra visszakúszott. Szóval el tudom képzelni, hogy 15 km fölött is tudna,
ezzel az új akksival (a régi, ami eltört csak 7km-t tudott): sík úton 6A-t zabál, félig
üres akkuval, 24 km/h-t tartva. Tehát a 6 Ah kapacitással egy óráig lehetne nyúzni.
Elméletileg nem lehetetlen 25 km hatótáv, DE ezzel szkeptikus vagyok: csőgázon
amikor 11A-eket is képes berántani (gyorsul, vagy emelkedik) elméletben se bírná.Max. még egy akksival. Ha meg 15A-es a vezérlő, akkor meg aztán pláne.

A Pro előnyben van, mert 7.5Ah az akkupakk, viszont kicsit agresszívebb a motor.Szerk: az első 3.8 km-t meg se érezte (40V), mert az eleje lejtős: még töltött is.


-
madrac
senior tag
válasz
DigitXT
#5081
üzenetére
Akkor Zero 8 beszámoló: jófogás apróhirdetés útján találtam. Ha jól emlékszem 165 volt akkor a kisebb, és 180 a nagyobb aksis változat, én ezt vettem. Papírt kaptam a vásárlásról, amin az is rajta volt, hogy fél évig hova lehet vinni előzetes egyeztetés után, ha probléma lenne vele (kerékpár üzlet). Facebook-on is fent van az eladó és roller csoport tagja is. Asszem 1500 pénzért töltöttek slimet a kerékpár üzletben a kerékbe. Ott is voltak kiállítva Zerok... Talán helyben is lehet vásárolni, de erre nem vennék mérget.
Hangsúlyozom, nincs korábbi rolleres tapasztalatom, összehasonlítása alapom, de úgy tűnik a levegős első kerék, és a valóban működő hátsó rugózás működik, de macskakövön ez is szétráz, és a nagyobb akadályok előtt ajánlatos lassítani legalább. El se tudom képzelni milyen lehet egy teljesen rugózás nélküli roller vagy ha csak jelképes, nagyon vékony, tömör kerekekkel, de lehet nem is akarom...
Gyorsulása nagyon jó, végsebessége az én 95 kilómmal 30-35km/h, hatótávolsága kb 25-30km. Talán, ha 2x töltöttem eddig az akkut...
Robosztusabb, szélesebb a roller, ahogy a fellépője is (van rajta 2 csúszásgátló csík), szóval én nem mondanám rá, hogy pálcika, vagy hogy szoktátok nevezni a kis pöcsköszörűket.
Súlyra sem túl könnyű, 17kg. Lépcsőzni nem túl kellemes vele.
Hiányosságokat tekintve ami feltűnt kezdetektől fogva, hogy a két menetes alkatrész amivel vízszintes állapotban rögzítem a kormányt, rendszeresen kilazul. Illetve amikor a töltőt rádugom, akkor pukkan egyet akkor is ha nincs bedugva 220-ba... Ja, meg az is megijesztett, hogy feltöltés és pár km használat után, gáz adásnál a kijelzőn visszaugrik nagyon a töltöttség jelző, de úgy hallottam más tulajtól, hogy ez normális, mert nem töltöttséget, hanem feszültséget jelez... Fékhatás nagyobb sebességnél hatásosabb, gondolom az elektromos fék miatt, kisebb sebességnél kevésbé mint ahogy azt elvárnám, vagy lehet állítani kellene rajta, mert dobfékes a hátsó kerék, szóval akár még működhetne is jobban azt hiszem.. Ja, a csavarok jó részét a vásárlás után nekem kellett meghúzni, pl a motoron is, mert nem voltak meghúzva... Ez azért megdöbbentő volt, és nem is mondta senki előtte.. szerencsére szerszám jár hozzá. Feltöltési ideje nem tudom pontosan mennyi, annyira nem figyeltem, de szerintem megvan 8 óra.
Kb. ennyiről tudok beszámolni egyelőre ennyi tapasztalat után. -
madrac
senior tag
válasz
DigitXT
#5077
üzenetére
Akkor itt én vagyok az első ember azt hiszem
igaz túl sokat még nem mentem vele.
Igen, jó lenne ha nagyobb lenne a hazai választék, mert kicsit unalmas a 100-200 ezres szegmensben mindig csak a kugoo-ról, xiaomi-ról hallani mint ajánlott márka, holott ennél sokkal több minőségibb roller van a piacon, csak lehet hogy nem a sarki üzletből. -
haruspex
aktív tag
válasz
DigitXT
#5047
üzenetére
Persze, biztosan jobb, a motoros, de ahogy elképzeltem, hogy egy xiaomit rángatok fel egy régi vonatra, nem tűnik vonzónak... A kugoo-t nem láttam még élőben. Tudok zuhanyozni a munkahelyen, meg reggel hátra járok, azzal nem lesz gond...
Láma vagyok rákereshettem volna itt is a razorra.
Néztem máshol is az A5-ről tapasztalatokat, és arra panaszkodnak, hogy kicsit alacsony, könnyen leül, és nem a legkönnyebb hajtani.
-
#07746304
törölt tag
-
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
DigitXT
#4989
üzenetére
Amúgy minek off-olsz ha végig rollerről van szó?
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
Itt nézd, mondjuk érdekes hogy egy ilyet elírnak, elég fontos infó. Hasonlítsd össze pl a magyar oldalon a Dualtron III-mal, na annak 10col, látványosan kisebb is képeken.
Motorját is úgy reklámozzák hogy a max csúcs amit le tud adni, nem a ténylegest mint minden gyártó ami 2x1200W itt.
-
#07746304
törölt tag
válasz
DigitXT
#4978
üzenetére
Az ára alapján valamire való rollerben az akkumulátor majdnem duplája

Elvileg ugyanez:
https://edigital.hu/eszkoz/elektromos-roller-alu-fekete-5-250w-p543030
"Az 5” (13cm) átmérőjű tömörgumi kerekek kényelmes haladást biztosítanak és nem igényelnek karbantartást."
Hatótáv 10 km akár, tehát egyfelől jó ha megvan 6... én a 95 kilómmal, ha nincs erős hátszél 22 kilométereket megyek, és nem ilyen 0 rollerrel

Amúgy a Kugoo S1 Pro-nak nekem nagyon jól fogott a fékje, annyira, hogy akkor estem be a berettyóújfalui rendőrkapitányság udvarának gyepjére

-
#07746304
törölt tag
válasz
DigitXT
#4958
üzenetére
Közben rájöttem mi lehetett az oka: 22 kilométert bírt ki, a teljes lemerülésig. Gondolom olyankor nem menti el... mert azóta méri... erre figyelni kell.
Az óra érdekes, mert láttam máskor is , hogy furán jár, de csak régiót lehet állítani, legalábbis én nem láttam óra állítási lehetőséget.
-
Ezekiel Ston
senior tag
válasz
DigitXT
#4942
üzenetére
Neked is TWOW-od van ha jól emlékszem ugye? Az akkutartó fedelet Te leszedted már a gépnek valaha? Mekkora az akku a talp részen neked, és van e valami "rögzítés" az akkunak ami gátolja hogy mozogjon a talp alatti részen?
Csak azért, mert nekem most újabban ha kézbe veszem a rollert és elmozdítom vízszintes tartásból akkor bizony érezhetően elmozdul az akku az tartójában. Elképzelhető hogy garanciában más típusu akkut cseréltek benne nekem...??!?!?!! -
joergie
őstag
válasz
DigitXT
#4942
üzenetére
KÍváncsi voltam a reakcióra(nem a tiedre), mivel igyekeztem pontosan az előttem hozzászóló stílusában válaszolni. Ebben az esetben az ellenvélemény ugyanabban a stílusban megírva neked már kiverte a biztosítékot, és máris "asztalt csapkodó kolléga" lettem. Megjegyzem, én nem úgy fórumozok, hogy fosom a posztokat, inkább csak fogyasztok, olvasok. Ha nagyon muszáj kérdezek véleményt, mivel általában a vélemény elfogult (ezért vagyok csak őstag közel 16 év fórumozás után).
Mindenesetre megnyilvánulásod ilyetén kimeríti a kettés mérce fogalmát. Indulatból nem látom értelmét online megnyivánulni. Pláne 'szakmai' topikban. Tippet viszont szívesen elfogadok, hogyan keressek rá, mivel a lehetőségek korlátozottak, de ha tudsz tuti keresőszavakat, várom.
BLACK: Most hirtelen ennyit látok: 150 poszt 15 nap alatt. Ez a topik elmúlt 10 évének 3%-a. Grafikonon jobban nézne ki. Szerintem sokkal jobban "pörög". Korábban 'kis roller topiknak' hívták (a linken még mindig így jelenik meg). De a termék jellegét tekintve mindenképp hot topiknak nevezném, a posztok számától függetlenül sok 'read only fogyasztója' lehet a potenciális vásárlók köréből.
Azért vetettem fel a kiválást, mert hülyén nézne ki(bár logikusan szemlélve könnyen magyarázható), ha a lábbal hajtós szekció válna ki. Nem látom a közös beszédtémát a két termékcsoporttal kapcsolatban, hacsak nem a kialakításra vonatkozólag, de arról elég keveset lehet beszélni.
Oxelókat ismerem, nem vagyok teljesen kibékülve az ár/érték arányukkal...nincs igazán konkurenciájuk ami árversenyre kényszerítené, legalábbis így látom. -
Ezekiel Ston
senior tag
válasz
DigitXT
#4733
üzenetére
A legjobb és legalkalmasabb a Lidl kosarai...a kicsi és nagy kosár aljába hosszába pont végig tudom tenni a TWOW-om.Én nem keresztbe teszem bele hanem az aljába hosszába, és tökéletesen illeszkedik. Legközelebb ha megyek akkor majd én is fotózom hogy lássátok. Egyébként meg Se a tesco-ban se máshol nem szóltak még rám, hogy betoltam lábán a rollert és a roller ráálló részére tettem a guri kosaram és abba pakoltam...Szóval hajrá.
-
Ezekiel Ston
senior tag
-
ultio
aktív tag
válasz
DigitXT
#4573
üzenetére
Ez utóbbira utalhat az is, hogy töltés után nem marad a fesz ~42V-on, hanem
rögtön esik, álló helyzetben is csak attól, hogy lehúzod a töltőt, látványosan...
(Ha terhelésre esik, az normális, a mértéke nem mindegy a dolognak...
Ezt nem tapasztalom jelenleg, ezért akkor a hideg miatt van. -
Darellus92
aktív tag
válasz
DigitXT
#4451
üzenetére
Én vettem a deacathlonban egy alpinista tollpehely kabátot (25k) amit -10 fokra ajánlanak. Először azt hittem túl vékony lesz, de olyan szinten tartja a testhőt és állja a szelet, hogy kesztyűben arcmaszkkal simán járok még a rollerrel melóba amég nem esik
.[link] a rikító narancssárgát vettem a láthatóság miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
- World of Tanks - MMO
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Google Pixel topik
- Poco F7 – bajnokesélyes
- Milyen videókártyát?
- Nintendo Switch 2
- Android felhasználók OFF topikja
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Xiaomi 15T Pro - a téma nincs lezárva
- Papírvékony a jövő a Samsungnál: íme, a Galaxy TriFold!
- További aktív témák...
- Telenor 5G Indoor WiFi Router (FA7550) + töltő
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ultra 7 265KF 32/64GB RAM RTX 5070 Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- GYÖNYÖRŰ iPhone 15 128GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3944, 100% Akkumulátor
- Silvercrest Rajztábla
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 256GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3904, 100% Akksi
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest


![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
), viszont így

Sajnos ez van.


ez egy szar már most lemerült

Bár az való igaz, hogy én biztos nem raknám bele a rollert a kosárba.

