- droidic: A fapados NAS tuningolása
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
F40-nél ezt mutatja:
A G30-ra nem emlékszek már, h mit mutatott az eredeti app, mást használok már, mióta át van alakítva, ez meg nem ír ilyeneket.
Illetve olvastam még korábban, alighanem itt is, h a Segwaynél ez a funkció nincs, de akkor ezek szerint mégis van, vagyis ezek szerint roller-típus függő.
-
-
válasz
Aaron14 #20970 üzenetére
Ugyanakkora akksi van mindkettőben.
A Pro 2 se megy el 45km-t, az F2 Pro legalább nem hazudik rá akkorát pluszban.
De egyébként ha csak 15-el mész, akkor összejön nagyobb hatótáv is.
Átjavítom, ha legközelebb listázni kell valakinek.
Csak a Segway oldalán Wh volt megadva, abból kerekítettem. -
válasz
ridiculous #20968 üzenetére
Neon Lite........300W 30km 7800mAh 8.5"
Neon...............300W 40km 9800mAh 8.5"
Neon Pro.........350W 60km 14700mAh 10"Összehasonlításként:
Mi 3: 7650mAh
F30: 10200mAh
Pro 2: 12800mAh
G30: 15300mAhAz Okai jó márka, de ezek semmivel se nyújtanak többet, mint a Xiaomi hasonló tudású rollerei, viszont árban fölöttük vannak.
Ja de, a pulzáló neon fény az extra.
Hát autóval közlekedve kíváncsi leszek szembe nem lesz-e zavaró.NFC az egy jó dolog, kár, h Segwaynél csak az F2 rollerek legkisebbikében van egyedül még csak. :/
-
válasz
ridiculous #20968 üzenetére
Ezek a márkásabb pálcikarollerek, így már eligazodsz:
Xiaomi
8.5"-os kerék
Essential.........250W 20km (max 20km/h)
1S....................250W 30km
Mi 3 Lite..........300W 20km (dobfék)
Mi 3.................300W 30km
Pro 2...............300W 45km
Tömlős gumik
Tárcsafék hátul10"-os kerék:
Pro 4................350W 45km
Tömlő nélküli, "zselés" gumik
Tárcsafék hátulPro 4 Ultra.......500W 45km (48V)
Dobfék elöl
Hátsókerék hajtás
LengéscsillapítókKorábbi modellek új nevei:
M187 = Essential
M365 = 1S
M365 Pro = Pro2Segway - 10"-os kerék
F sorozat:
F25.............250W 20km (tömlős gumik)
F30.............300W 30km
F40.............350W 40km
Tömlő nélküli, "zselés" gumik
Tárcsafék hátulF25I..............300W 20km (tömlős gumik)
F40I..............350W 40km
IndexF65................400W 45km
Dobfék elöl
Hátsókerék hajtás
Index
Szélesített trepniF2 sorozat:
F2...............400W 30km (NFC)
F2 Plus.......400W 40km
F2 Pro.........450W 40km (elöl lengéscsill)
Tömlő nélküli, "zselés" gumik
Tárcsafék elöl
Hátsókerék hajtás
IndexD sorozat:
D18.............250W 18km
D28.............300W 28km
D38.............350W 38km
Tömlős gumik
Dobfék hátulMax sorozat:
G30............350W 65km
G30LE........350W 45km
Tömlő nélküli, "zselés" gumik
Dobfék elöl
Hátsókerék-hajtás
G2................450W 65km
Lengéscsillapítók
IndexAz árakat az árukeresőn meg tudod nézni.
Hatótáv életszerű használattal általában kb a 2/3-a a feltüntetettnek, ezzel számoljál.
A 10"-os kerekű rollerek jobban csillapítják az úthibákat.
A dobfék is teljesen jó fék, amiatt nyugodtan lehet választani dobfékes rollert, nem sokkal rosszabbak, mint a tárcsafékesek.
A belső gumi nélkülieknél egy hibafaktorral talán kevesebb van, (az nem tud előfordulni, h a nem megfelelő keréknyomás miatt a belső gumi kidörzsölődik a külsőhöz hozzáérve).
Emelkedőkön a nagyobb akksis jobban megy mint a kisebb akksis.
Lengéscsillapítót lehet utólag szerelni rájuk, ha szükséges. (Sharkset, Monorim) -
válasz
Somatom #20960 üzenetére
Nem csak szoftveres, a gen2-es motorhoz másabb vezérlő tartozik.
A német verzió pedig "jó tuning alap", mert "erősebb" a vezérlő alapból, jobban bírja a nagyobb terhelést - ha pl módosított szoftverrel használná valaki, azon a vezérlőn kevesebbet kell "erösíteni" (kábeleket vaatagabbra cserélni, stb), mert alapból strapabíróbb.Pescara:
A német roller kék, erről lehet felismerni messziről már. -
válasz
pescara #20959 üzenetére
A gen1 nyomatékosabb, de a végsebessége kisebb, ha szoftveresen módosítod, akkor max 30-32km/h-t tud.
A gen2-nek a végsebessége nagyobb, pár Nm-el kisebb a nyomatéka. Ha módosítanád a végsebességet, akkor 35-38km/h-t lehet kihozni belőle.De mivel a gen2-es motorral szerelt G30P-k már alapból 30-al mennek, a legtöbb embernek az meg is felel, nem kell módosítani a szoftverén.
A gen1 még olyan, h ahogy csökken az akksiban a kapacitás, úgy csökken a végsebessége a rollernek, pl 50% alatt pár km/h-val már csak kevesebbel megy.
Nincs köze a serialhoz, ha motort cserélsz, alkor motort cserélsz, és kész.
-
-
-
Ami a moderációt illeti.
Én kértem, h töröljék a hsz-om.
A többit már csak Intruder2k5 írta nektek.
Lokál topicokban lehet, azzal kevertem össze, mivel nem szoktam más topicokban hirdetést kirakni, fel se tűnik már, h lehet, vagy nem lehet, ennyire nem követem a PH minden egyes rezdülését. -
válasz
HUNShon #20877 üzenetére
Sztem inkább attól függ, mennyire fújod fel a kerekeket.
Ha 4-5Barra, akkor rázni fog, ha 3bar alatt maradsz, akkor meg könnyebben kapsz defektet, bár jóval komfortosabb lesz a haladás.Ugyanez a 10"-os kerekű rollerekre is igaz.
Ha emelgetni akarod a rollert, akkor 8.5"-ost vegyél, kicsit, könnyűt. Azt a napi 2x7km-t kibírod a kis rollerrel is sztem.
De jobb lenne, ha valaki ismerőstől kölcsönkérnéd, h kipróbálhasd mielőtt megveszed.
Bár ha használtat vennél, és nem jön be, akkor bukás nélkül tovább tudod adni, azt vehetsz nagyobb rollert.
Mi 3: 130-150ezer közt van -
válasz
Aaron14 #20883 üzenetére
Nálunk csak az Alzánál elérhető egyelőre még.
https://www.alza.hu/sport/ninebot-kickscooter-f2-pro-e-by-segway-d7730076.htm -
válasz
sirarcheer #20882 üzenetére
Jó lenne valami ismid 70-80 kilóval lenne, azt ki tudná próbálni felfelé.
Érdekelne, h a 450W-os motor mennyivel jobb mint a 350W-os ugyanezzel a 36V-os rendszerrel meghajtva. Csak ezért vagyok kíváncsi.
A többi rollert már ismerem, teszteltem mindet 10%-os emelkedőn. (1S, Mi 3, Pro 2, F30, F40, D38, G30P), ezeket tudom hogy mennek, 250-ől 350 Wattig. -
válasz
sirarcheer #20880 üzenetére
DigitXT örülhetsz, csipog.
Bár tudom, akkor se jó, mert hátulról nem látszik. -
válasz
sirarcheer #20880 üzenetére
Emelkedőd nincs?
Legyen már, lécci. 10%- os. Hogy megy fel rajta?
Mennyire esik vissza 25km/h-ról?
Mondjuk 115kg alatt más fog kijönni, mint 70kiló körül. :/ -
válasz
pescara #20865 üzenetére
Így van.
Pro 2: 300W, 12800mAh
F40: 350W, 10200mAhA Pro 2 elvérzett azon az emelkedőn (10%-os), ahol az F40 szépen haladt felfelé, pedig F40 akksija kisebb.
Még akkor is egész jól ment felfelé, mikor már nem volt tele az akksi.
Korábban tudtam volna ezt, Pro 2-t nem is kellett volna megvennünk. Elég lett volna egy F40-est.Sokat számít 50W ezek között a pálcikarollerek között is.
-
válasz
Sirtaky #20862 üzenetére
A Lite az kb az Essential utódja lesz, ha kifut végre.
A Lite akksija kisebb, mint a Mi 3-é.Itt láthatod a különbségeket:
Essential............250W 20km 5100mAh (max 20km/h)
1S....(kifutott)....250W 30km 7650mAh
Mi 3 Lite.............300W 20km 5200mAh (dobfék)
Mi 3....................300W 30km 7650mAh
Pro 2...................300W 45km 12800mAh
Pro 4...................350W 45km 12400mAh (10"-os)
Tömlős gumik
Tárcsafék hátulKorábbi modellek új nevei:
M187 = Essential
M365 = 1S
M365 Pro = Pro 2Elhagyják már végre a 250W-os motorokat, és hát igen, gondolom rájöttek, h felesleges a tárcsafék egy ilyen kis hatotávolságú rollerre.
-
-
válasz
sirarcheer #20821 üzenetére
Nincs, a dobfék is kb ugyanolyan jól teljesít, mint a tárcsafék. G30 pl dobfékes, emiatt lehet fikázni, de attól még normális vezetési stílusnál sztem txkmindegy, h egy 25, max 30-al haladó rollert hogyan állítunk meg, dobfékkel, vagy tárcsafékkel.
Tárcsaféknél pl el tud görbülni a tárcsa helytelen használat miatt, ill. lehet a fékpofákat venni hozzá intenzív használat mellett, míg a dobfék kb gondozásmentes.Szóval ettől nem rosszabb az Ultra, de jól esik belerúgni, csak ezért írtam, h Navee legalább tárcsafékes.
Ami a felszerelési pozícióját illeti, elöl van a hajtott kerék az elektronikus fékkel (motorfék), hátul pedig a tárcsafék.
Ha hátul van a hajtott kerék a motorfékkel, akkor elöl van a másik fék.
-
-
-
-
válasz
Gardaai #20810 üzenetére
Esegway teljesen más.
Mikor még csak ismerkedtem a rollerekkel, engem is megtévesztett a név.De ha megnézed az Esegway rollereket, rájössz, h Kugoo másolatok. Hát, ők igy találták meg a piaci rést.
Mondjuk a név miatt kár, h nem lehet "feljelenteni".
Nem mondom, ha fullos rollereket csinálnának, még oké lenne, h megpróbáltak a nagy név mögé elbújni, de a rollereiknél sajna még a Kugoo is jobb.
-
-
válasz
ginola #20802 üzenetére
Okai ES400-as roller.
Kereskedelmi forgalomban nem kapható.
48V-os, 350W-os motorral., 2 x 13Ah kivehető akkumulátor (egy a taposóban, egy meg a kormány tövében).48V-os, ezért erős, ezért tudnak ketten is utazni vele.
Puhább felfüggesztéssel jobb lenne, de sztem jó rollerek, mindenesetre a strapabíróság volt a szempont, nem a kényelem.
-
válasz
pescara #20797 üzenetére
Hát nekem G30P amúgy is DHGateről.
Garancia nem érdekel.Meg fontosabb volt a normális csapágy, minthogy ilyeneken elmélkedjek, h garis marad-e vagy nem.
Pont az általad írt jelenség miatt se látom sok értelmét a hazai garinak a DHGates vásárlás ellenében.
Én mondjuk nem állnék neki gumi cserének, de attól még elismerem, h sok pénz lehet spórolni vele, ha valaki házilag megcsinálja. Viszont ha emiatt egy esetleges garanciális ügyintézés necces lesz, akkor inkább nem kell a gari.
Kormány végére szerelt indexek pl a gumi markolat megbontását igénylik, gondolom emiatt is csúnyán néznének.Meg hát én átalakíttattam 48V-osra, szóval nem nagyon érdekel a garancia megléte, inkább vettem 100ezerrel kevesebbért a rollert.
-
válasz
pescara #20795 üzenetére
Hát nyilván úgy gondolta, h hozzáért, valamihez, és ahogy a vonat haladt, kb rázkódás szerűen folyamatosan dörzsölődött, aminek következtében lekopott a festés.
Kellemetlen.
Nekünk egy nagy utazó koffer járt így, még szüleim voltak vele Erdélyben, és a hazaúton úgy lett berakva a busz aljába, h hozzádörzsölődött valamihez egész úton (hazaúton nemtudom hány órán át jöttek egyfolytában, csak mosdószünetekre álltak meg), és kikopott a koffer egy kb 10centis szakaszon az egyik sarkánál. Gyakorlatilag használhatatlan lett, vagyis hát a rosseb akart volna abba már még egyszer berakni bármit is, szinte bele lehetett látni, úgy elvásott.
-
válasz
Mr. Erikszon #20788 üzenetére
Igen, volt hozzá.
Csak nem kidobták a dobozzal együtt? -
-
válasz
PociAti #20759 üzenetére
A Tempomat csak ajánlás volt, nem?
Nem törvény.
A gyártók pedig elébe mentek, igyekszik a Ninebot olyan rollereket letenni az asztalra, amik megfelelnek az EU-s tagállamoknak.
Direkt ezért gyártanak Nordic, meg Svájci (német) verziókat is pl Xiaomikból.
A HACCP is csak egy ajánlás volt a konyhákra, az egész világon csak ajánlás, egyedül nálunk tették kötelezővé.
Én a Tempomatot továbbra is egy kis kapcsolóval tudnám inkább elképzelni a kormányon, a gázkar közelében, akkor semmiképp sem tudna előfordulni, h automatikusan bekapcsol X idő után, mivel mindenképp csak úgy kapcsolódna be, ha benyomta a bekapcsológombot a rolleres - kikapcsolni nem kell újabb gombnyomással, elég lenne a jelenleg is használatos mód hozzá, mármint hozzáér ismét a gázkarhoz, vagy fékezni kezd.
Így megmaradhatna, és akinek kell, az tudná használni.
Ezt az esztelen tiltást én se szeretem. -
válasz
Aaron14 #20747 üzenetére
Hát ha csak a lengéscsillapítás hiányzik, a Pro 2-re is tehetsz lengéscsillapítókat.
A G2 az amúgy ugyanaz, mint a G30, csak erősebb motorja lesz, de mivel az akkupack ugyanakkora marad, a hatótáv 25-el haladva továbbra sem lesz ilyen nagy.
Én az irányjelzőknek örülök a legjobban, h végre elindultak ebbe az irányba is, mindegyik újgenerációs Segway rolleren lesz már a kormány végén index - sztem ez nagyon fontos lépés volt a részükről, nem csak ezen a kettőn, hanem az összes új rollerükön megjelent az index.
Oké, lehet elmélkedni, h látszik, nem látszik, hátulról kitakarja a rolleres, nem takarja ki, de már az is nagy lépés, h aki szemből jön, az is látja, h merre akar menni a rolleres, (miért az út bal szélén halad, miért nem húzódik jobbra, hát ezért, mert szeretne bekanyarodni balra).
Kerékpárra nem kell index, mert kézzel lehet jelezni, és az autósok is tudják ezt, látják, értelmezik, de rolleren nem biztonságos kézzel jelezni (lábbal se). -
-
-
-
válasz
INGJOKE #20671 üzenetére
Egyetértek.
Épp úgy írnak itt a rollerek lopásáról, h kuruc.info-n egy újabb menüpont lehet a címsor alatti fejlécen a cigánybűnözés, politikusbűnözés mellett a rollerbűnözés.
Bár sztem ez egyáltalán nem jellemző, polo493, amiket láttam eseteket, mind lezáratlan roller volt. -
-
válasz
maxxenergie #20609 üzenetére
Az ES sorozatot inkább ne, azok már kifutottak amugy is.
A súly határt azért szokták megadni, mert noha a mechanika még elbírná pl a 120kilós testet, de a motorerő kevés ekkora súly mozgatásához.
Szóval txkjó, h a noname gyártója odaírja, h 150kilót is elbír a rollere, csak éppen mozgatni nem fogja dinamikusan. Ezzel szemben a Ninebot nem ír oda akkora súlyt, mert fair gyártó(nak próbál legalább látszani).Ekkora súlyhoz ne vegyél 250W-os motorral rollert, nagyon kevés lesz.
A Segway D38, F40 már inkább.
Hardveraprón rendszeresen szokott kint lenni D sorozat, vagy Marketplace, Jófogás. Ki lehet ~150ezerért is fogni belőlük.
Mikor megvennéd, próbáld ki, akkor már látni fogod miért épp hogy elég a 350W a 115kilóhoz.Párod 75 kilójához Mi 3, (esetleg Pro 2), F30, D28.
Ezek használtan is vannak ~150ezerért. -
válasz
maxxenergie #20606 üzenetére
Sztem kicsit túlreagáltad.
Vannak márkás rollerek is; azért nem linkeltem, mert gondoltam már nézted ezt a listát.A noname rollerek általában a Xiaomi másolatai.
Ki tudja milyen elektronikával. Tömör gumikkal, esetenként olyan lengéscsillapítóval, ami csak dísznek jó.
Amiben mások, az pl az akkupack (általában nagyobb mint amiről másolták - bár kérdéses milyen cellákból épül fel), illetve hiába nagyobb a motor, ha se nem nyomatékosabb, se nem tud többet, max a ráírt teljesítmény számok nagyobbak.Ami a prémium szegmenset illeti, pálcikarollerek közt is van Mamba, Aprilia, Ducati, ezek kb ugyanazt tudják, csak drágábban, ezért nincs a listámban sem.
Sencorhoz egy időben ha pl vezérlő meghalt (gyakori), nem volt pótalkatrész.
Úgy tudom már van.Aovo meg full klón, nem nyilatkozok róla, áradozzanak róla mások.
-
válasz
maxxenergie #20604 üzenetére
Ebben a topicban egyik noname rollert sem fogják ajánlani, ezért nem kaptál választ.
-
Koleszár Gergő például.
Bár látom, h egy év alatt is alig lett csak beletéve nagyon kevés km, mégis inkább én is azt javaslom, add el, és vegyél egy nagyobb akksis rollert.
Mi 3, M365 Pro, Pro 2 - ezekben a motor is erősebb, és 25-el tudnak menni 20 helyett. -
válasz
sirarcheer #20569 üzenetére
Ezek még új rollerek, hamarosan kaphatóak lesznek.
Ezért nincs még belőle máshol. -
-
válasz
asuspc96 #20563 üzenetére
Ez elektronos kerékpárokra vonatkozik, ott nem is kell nagyobb motor, a rásegitéshez az is elég.
Az ilyen cikkek többnyire az e-bikeok 300W-jából merítik ezt a számot, meg a megszólaltatott "szakértők" is. Ennyit a felkészültségükről, a témához való rálátásukról. :/
Más hasonló cikkekben meg 350W-ról írnak már.De németeknél, osztrákoknál se ezek lettek a teljesitménykorlátok (600Watt).
Meg értelme sincs sok a teljesítmény korlátnak. 48V-ra átépítve az eredeti 350W-os motorral 50-55km/h közé gyorsul a G30-am, (merülő akksival is 45 körül haladok), szóval ha a jogalkotónak egy kiskapu létrehozása a cél, akkor csak nyugodtan írjon bele ilyen értelmetlen korlátot.
-
válasz
sirarcheer #20561 üzenetére
A Tier nem megy fel ott?
Akkor a Pro 4, és a G30 se fog. Ezek csak 36V-os rendszerűek, 350W-os motorokkal, Tier, Lime ezeknél nagyobb teljesitményű.G30 egyébként mechanikusan elbír nagyobb súlyt, a motorerő miatt írnak rá 100kilót, egyszerűen ezek a kisebb motorok nem bírnak nagy súlyt mozgatni, pláne emelkedőn felfelé, ezért van a súly korlát többnyire.
Újabb Segway rollerek esetleg?
F2 plus, F2 Pro?
Még nem nagyon kaphatók, túl újak. -
válasz
asuspc96 #20545 üzenetére
Hol olvastál 300Wattot?
Elég régi hsz-ok lehettek.
Inkább 350 az a 300, de a legutóbbi kiszivárgott hírekben (mikor legutoljára arról cikkeztek, h már Látár János asztalán van a tervezet), szóval abban csak 25km/h sebességmegkötés volt, teljesitményről szó sem volt.
Amúgy is életszerűtlen, h ezt beleírják, mivel emelkedőkre nem mennek fel a túl kicsi teljesitményű rollerek; miközben 500W-os rollert simán ki lehet adni gyárilag 25km/h-ra lekorlátozva.Sztem ne ez alapján válassz rollert.
Amiket kinéztél, egyébként jó választás mind.
De ekkora súlyhoz nem hátrány az F40/D38 sem.
Egy hsz-al feljebb írtam használt árakat.Sokan hirdetnek Hardveraprón is rendszeresen alig használt rollereket kevés km-el, kevés töltési ciklussal, sokszor még évekig tartó garanciával, akár a dobozával együtt.
Ezeket 10-15ezer km-re tervezik, néhányszáz km az semmi, ugyanígy néhánytíz töltési ciklus az semmi.Ittasan sztem ne vezessünk rollert, maradjunk a biciklinél, bár én azt se engedném.
G30 DHGateről még kimaradt, ez a legnagyobb, és jelenleg a legjobb ár/érték arányú. Ilyen magas embernek jobb egy nagyobb roller magasabb kormánnyal, nagy trepnivel.
-
válasz
bigdady #20544 üzenetére
A G30 DHGateről a legjobb ár/érték arányú.
Ennél olcsóbbak csak a használt rollerek.
Mi 3: 130-150ezer
Pro 2: 150-170ezer
F30, F40: 150-170ezer
D28, D38: 130-150ezerMekkora hatotáv kellene?
Iskolában akárcsak egy biciklit, ezt is le lehet zárni. Kamerák vannak a tárolóknál? Meg kell kérdezni a sulit ve lehet-e vinni, télen nem árt ha fűtött helyen van, plusz bentről nehezebb ellopni.
Jogositvány egyikre sem kell, és ha lesz is szabályzás, teljesitmény korlát nem lesz benne, inkább csak max 25-el tudjon menni a roller, afelett kell majd jogsi.
-
válasz
bigdady #20544 üzenetére
Ezek a márkásabb pálcikarollerek, így már eligazodsz:
Xiaomi - 8.5"-os kerék
Essential.........250W 20km (max 20km/h)
1S....................250W 30km
Mi 3 Lite..........300W 20km (dobfék)
Mi 3.................300W 30km
Pro 2...............300W 45km
Pro 4...............350W 45km (10"-os)
Tömlős gumik
Tárcsafék hátulKorábbi modellek új nevei:
M187 = Essential
M365 = 1S
M365 Pro = Pro2Segway - 10"-os kerék
F sorozat:
F25.............250W 20km
F30.............300W 30km
F40.............350W 40km
Tömlő nélküli, "zselés" gumik
Tárcsafék hátulD sorozat:
D18.............250W 18km
D28.............300W 28km
D38.............350W 38km
Tömlős gumik
Dobfék hátulMax sorozat:
G30............350W 65km
G30LE........350W 45km
Tömlő nélküli, "zselés" gumik
Dobfék elöl
Hátsókerék-hajtásAz árakat az árukeresőn meg tudod nézni.
Hatótáv életszerű használattal általában kb a 2/3-a a feltüntetettnek, ezzel számoljál.
A 10"-os kerekű rollerek jobban csillapítják az úthibákat.
A dobfék is teljesen jó fék, amiatt nyugodtan lehet választani dobfékes rollert, nem sokkal rosszabbak, mint a tárcsafékesek.
A belső gumi nélkülieknél egy hibafaktorral talán kevesebb van, (az nem tud előfordulni, h a nem megfelelő keréknyomás miatt a belső gumi kidörzsölődik a külsőhöz hozzáérve).
Emelkedőkön a nagyobb akksis jobban megy mint a kisebb akksis.
Lengéscsillapítót lehet utólag szerelni rájuk, ha szükséges. (Sharkset, Monorim) -
Inkább pont a szoftveres update után került ki.
Hogy értsd:
Az EU nem támogatja rollereken a tempomatot.
Ezért eredetileg volt benne, de a Ninebot csoport nem akarja, h kitiltsák a rollereiket az EU-ból, (piacot veszítsenek), ezért a későbbi frissitésekkel kivették a tempomatot.
Ezért van amelyikben van, és van amelyikben nincs.Szoftveres módositással ezt is vissza lehet tenni akár.
-
-
válasz
mrrr74 #20489 üzenetére
Sztem minden roller ilyen, ez nem zavar, nagyméretű akksi kell, azt az soká merül le, vagy legalábbis később éri el az 30-50%-ot.
Ez sajnos ilyen.
Ez volt az egyik érvem a Xiaomi Pro 2 ellen.
A G30-ba nagyobb akkuackot lehet építtetni a trepnibe, mert fizikailag jóval nagyobb a G30 taposója. Így a Pro 2-t nem volt értelme "tuningolni" - lengéscsillapítókkal, indexxel, nagyobb akksival. Kár rá locsolni a pénz sztem.Autónál nyilván egyszerűbb, ott amíg van a tankban benzin, addig lehet neki tolni.
-
válasz
mrrr74 #20486 üzenetére
Ebben azért nem vagyok annyira biztos.
Nekem van G30 is, átalakítva 48V-ra, sokkal jobban megy, mint ez az Inmotion, pedig az Inmotionben a motor is nagyobb, meg 52Voltos.
De hiába a nagyobb motor, ha nincs úgy beállítva, h felvigyen az emelkedőn, míg az átalakított G30 felmegy.
Viszont mivel nem lehet hozzáférni a vezérlőhöz se szoftveresen, se hardveresen, így nem lehet a rollerrel semmit se csinálni, (módosítani rajta) - műgyantába van öntve az egész vezérlő. :/Ha a G30-ra teszünk lengéscsillapítókat, akkor azok jobban működnek, mint az Inmotioné. Drágább, de jobb.
Aztán a G30 nem inog annyira, stabilabban megy, ezt mondjuk nem értem, de ez van.
És az index ami még kiakaszt, h ha kormányról lehetne kapcsolni, akkor egy jó dolog lenne, de így, h giroszkóp vezérli, mit sem ér.
Kár ezért a rollerért.
Szóval én terveztem, h megtartom az Inmotiont, de vezérlőt cserélek benne (esetleg vezérlőt + kijelzőt hozzá), mert az akkupack, meg a motor jó alapnak tűnik, de inkább elengedem, el fogom adni, annyira nem jó.
Pedig a roller ára (~230ezer) + egy új vezérlő + index átalakítása kapcsolhatóra (ha lehetséges) + munkadíj = jó roller lett volna. -
válasz
Peaceliker #20487 üzenetére
Ja, én is észrevettem már korábban, h van ebből egy ilyen verzió, ami 40-el is tud menni, de sajna csak itt kapható, amit linkeltél, annyiért meg már annyira nem éri meg.
Pláne, h kb ugyanaz, mint a sima, csak a vezérlőn egy beállítást meghagytak.
Persze lehet, h módosított a vezérlő is, h bírja a terhelést, de nem lepődnék meg, ha szétszedve kiderül, h ugyanaz van mindkettőben. :/ -
-
válasz
phoenix1989 #20465 üzenetére
Pasztmek... Ezt nem hiszem el.
De amúgy az ilyenek miben reménykednek?
Hogy nem derül ki? Vagy mégis mit hisznek? Ha konkrétan kisebb lett a kapacitás, az már a vásárló megkárosítása. -
-
válasz
sztothj #20461 üzenetére
Bár hatótávban kisebbet keresel, de nemnagyon van más, csak a G30 DHGateről, illetve az Inmotion S1.
Mindegyik ~220ezer. Ráadásul ezek global verziók, 25 helyett 30km/h a vége mindkettőnek.A kisebb rollereken nincs lengéscsillapító, lehet rájuk venni, de árban már több lesz úgy, plusz a hazai áraikat megnézed a rollereknek, megérted miért a DHGateről ajánlgatjuk őket inkább.
-
válasz
sztothj #20461 üzenetére
Ezek a márkásabb pálcikarollerek, így már eligazodsz:
Xiaomi - 8.5"-os kerék
Essential.........250W 20km (max 20km/h)
1S....................250W 30km
Mi 3 Lite..........300W 20km (dobfék)
Mi 3.................300W 30km
Pro 2...............300W 45km
Pro 4...............350W 45km (10"-os)
Tömlős gumik
Tárcsafék hátulKorábbi modellek új nevei:
M187 = Essential
M365 = 1S
M365 Pro = Pro2Segway - 10"-os kerék
F sorozat:
F25.............250W 20km
F30.............300W 30km
F40.............350W 40km
Tömlő nélküli, "zselés" gumik
Tárcsafék hátulD sorozat:
D18.............250W 18km
D28.............300W 28km
D38.............350W 38km
Tömlős gumik
Dobfék hátulMax sorozat:
G30............350W 65km
G30LE........350W 45km
Tömlő nélküli, "zselés" gumik
Dobfék elöl
Hátsókerék-hajtásAz árakat az árukeresőn meg tudod nézni.
Hatótáv életszerű használattal általában kb a 2/3-a a feltüntetettnek, ezzel számoljál.
A 10"-os kerekű rollerek jobban csillapítják az úthibákat.
A dobfék is teljesen jó fék, amiatt nyugodtan lehet választani dobfékes rollert, nem sokkal rosszabbak, mint a tárcsafékesek.
A belső gumi nélkülieknél egy hibafaktorral talán kevesebb van, (az nem tud előfordulni, h a nem megfelelő keréknyomás miatt a belső gumi kidörzsölődik a külsőhöz hozzáérve).
Emelkedőkön a nagyobb akksis jobban megy mint a kisebb akksis.
Lengéscsillapítót lehet utólag szerelni rájuk, ha szükséges. (Sharkset, Monorim) -
válasz
Aaron14 #20445 üzenetére
Hát tegyél rá lengéscsillapítót, lengéscsillapítókat, azt kész. Monorim előre egyszerűbb, kisebb, mint a Sharkset, hátra meg szintén Monorim, Konykot ugyse lehet kapni.
A lengéscsillapítós rollerek nagyobbak, nehezebbek, és gyorsabban is mennek.
Sokan használják a Xiaomit Monorimmel. -
-
válasz
ginola #20363 üzenetére
Sztem a Naveera nem lehet rátenni a jelenleg használatos roller lengéscsillapítókat.
A Segway F, meg a D sorozat is csak később kapta meg a Monorimeket. Naveehoz még nem láttam.Nem érdemes a gyártóknak fejleszteni hozzá, mert annyira kevés van belőle, nem jön vissza a befektetés ára.
-
válasz
Revolit #20338 üzenetére
A visszafejlesztés is fejlesztés? Navee tárcsafékes, Xiaomi dobfékes. Tényleg "ultra" lett, találó az elnevezés.
A motorral meg eddig se volt gond, max a hangjával, de mivel ez ilyen, nagyon nincs vele mit tenni. Ha a Xiaomi lecseréli a "szokásos" roller motorra, az jó lesz, de cserébe a Navee extra 40nm-nyi nyomatékáról meg le lehet mondani.
A Navee egész jó roller volt, ráadásul a Xiaomi égisze alá tartozik.
Rátapintottál amúgy a lényegre, eddig is megvehette bárki az Ultrát Navee S65 néven, de ha valaki többet akar fizetni ugyanazért, ám legyen, kiadjuk Xiaomi néven is feketében, gondolhatták a Xiaominál.
Kb annyi értelme van ennek a Xiaomi imádatnak, mint az Apple termékek iránti fanatizmus.
-
-
-
-
válasz
Mr. Csonti #20329 üzenetére
Nincs, akik gyorsabban használják, kicserélték a vezérlőt.
-
válasz
zoltanz #20302 üzenetére
Az M365 és az 1S kb ugyanaz.
Ha előrelépést akarsz, akkor Mi 3, vagy nagyobb akksival az M365 Pro, vagy a kb ugyanazt nyújtó Pro 2.Lengéscsillapítókat mindegyikre lehet tenni, a Mi 3-ra is.
Xiaomira előre Sharkset, hátra Konyk, vagy hát Monorim (előre-hátra).
Ilyesmi listára gondoltál?
Ha 10"-os kerekekre váltanál, akkor F30/40, D28, D38.
Vagy hát ugye a G30 DHGateről. -
válasz
zoltanz #20302 üzenetére
Ezek a márkásabb pálcikarollerek, így már eligazodsz:
Xiaomi - 8.5"-os kerék
Essential.........250W 20km (max 20km/h)
1S....................250W 30km
Mi 3 Lite..........300W 20km (dobfék)
Mi 3.................300W 30km
Pro 2...............300W 45km
Pro 4...............350W 45km (10"-os)
Tömlős gumik
Tárcsafék hátulKorábbi modellek új nevei:
M187 = Essential
M365 = 1S
M365 Pro = Pro2Segway - 10"-os kerék
F sorozat:
F25.............250W 20km
F30.............300W 30km
F40.............350W 40km
Tömlő nélküli, "zselés" gumik
Tárcsafék hátulD sorozat:
D18.............250W 18km
D28.............300W 28km
D38.............350W 38km
Tömlős gumik
Dobfék hátulMax sorozat:
G30............350W 65km
G30LE........350W 45km
Tömlő nélküli, "zselés" gumik
Dobfék elöl
Hátsókerék-hajtásAz árakat az árukeresőn meg tudod nézni.
Hatótáv életszerű használattal általában kb a 2/3-a a feltüntetettnek, ezzel számoljál.
A 10"-os kerekű rollerek jobban csillapítják az úthibákat.
A dobfék is teljesen jó fék, amiatt nyugodtan lehet választani dobfékes rollert, nem sokkal rosszabbak, mint a tárcsafékesek.
A belső gumi nélkülieknél egy hibafaktorral talán kevesebb van, (az nem tud előfordulni, h a nem megfelelő keréknyomás miatt a belső gumi kidörzsölődik a külsőhöz hozzáérve).
Emelkedőkön a nagyobb akksis jobban megy mint a kisebb akksis.
Lengéscsillapítót lehet utólag szerelni rájuk, ha szükséges. (Sharkset, Monorim) -
-
-
válasz
zoltanz #20291 üzenetére
M365 Tools Battery fülön.
https://play.google.com/store/apps/details?id=app.peretti.m365tools -
-
G30-at csak azért szoktuk ajánlgatni, mert DHGateről rendelve az jelenleg az egyik legjobb ár/érték arányú roller.
Illetve a pálcikarollerek között viszonylag nagy, magas roller, nagy trepnivel, kényelmesebb, mint a kis rollerek. Pesten ki tudod próbálni, a Whoosh bérrolleres cég G30-asokat használ.
F2 Plus már kapható, nem is sokkal drágább.
A 400Wattos motor minden bizonnyal jótékonyan hat a roller emelkedőkkel tűzdelt úton való használhatóságát illetően.
És végre vannak indexek is rajta.
Akkora akksi van benne, mint a Pro2-ben van.
Az F2 is kapható, picivel kisebb az akksija; akkora, mint az F30/F40-ben van. Motor ugyanaz, és az NFC-s lezárás hiányzik még belőle.
15km-re mindegyik megteszi.
Vehetnél egy F2-t, azt írnál róla, mennyire lett jobb, mint a korábbi modellek. -
válasz
Jackie_Chan #20251 üzenetére
A DHGate teljesen megbízható oldal.
Napidroidon is szokták linkelni.
Az említett G30-ból 7-et rendeltem már családban, ill. ismeretségi körben.
Ha garancia mániás vagy, akkor viszont inkább ne onnét vedd meg, macerás ott garit intézni, pl. angolul is kell hozzá tudni.
Nem mintha egyáltalán szükség lenne a garira, nem jellemző, h elromlanának.
Ha esetleg mégis, az pl, a vezérlő (25ezer), vagy az akkupackban leválik egy Nikkel szalag, az is javítható (10-15ezer), nem kell cserélni az egész akksit, kerekekre nem vonatkozik a gari, fék meg dobfék, (5-10ezer), szóval még ha lenne is vele valami, még mindig olcsóbb javítással együtt onnét rendelni, mint itthon megvenni 320-340ezerért.
Vám meg ilyesmi ezekre már nem rakódik rá, mivel EU-raktárról jönnek, a neve is ezért EU-Stock, konkrétan lengyelből küldik, 7-10 nap míg ideér. -
válasz
Jackie_Chan #20223 üzenetére
G30P DHGateről +1
Amit már feljebb linkeltek. -
-
-
-
válasz
PociAti #20141 üzenetére
Drága a bér rollerezés, én is csak akkor használom, ha nagyon muszáj; pedig nekem bőven tellne rá - de valamiért nem esik jól, ha egy párszáz Ft-os BKK jegy árával vetem össze, mindig elkomorodok, francnak költöttem megint erre ennyit, csak sajna néha muszáj, mert pl ahová bérrollerrel mentem, oda nem vezet tömegközlekedés, vagy sietnem kellett, és nem értem rá 10-15 percet gyalog menni.
Igazából nem sok pénz ez, 1000-1500Ft-os utak, és nem is vagyok spórolós fajta, de ésszerűbben szeretem a pénz elkölteni, nem így, h elrollerezem. -
válasz
phoenix1989 #20128 üzenetére
Sztem egyszerűbb a töltési időt mérni egy konnektorba dugható fogyasztásmérővel.
Némelyiknél még a Ft/KW költséget is bele lehet írni, így kapásból az elhasznált áram díját írja ki.De itt feljebb ahogy elnéztem, többen is kiszámolták, h az áramdíj a legkevesebb egy roller üzemeltetése során.
-
válasz
IMIIKE1998 #20131 üzenetére
Én nem vennék ma már 250W-os motorral rollert, (Essentialt meg főleg nem), akármire is akarnám használni.
100ezer körül, 70-ezertől indulnak kb.
Nézz körül a Facebookos rolleres csoportokban, sokszor látok kint belőlük. -
Szombathelyi Lime statisztika, mennyien használták a rollereket az első fél év alatt:
nyugat.hu/cikk/tobb_mint_60_ezerszer_gordultek_elektromosan -
válasz
LurkerSheik #20091 üzenetére
Úgy tudom, a D sorozattal is tud mit kezdeni.
hardverapro.hu/apro/ninebot_f20_f25_f30_f40_javitas_frissitve_tobb_mod/friss.html
-
válasz
Peaceliker #20059 üzenetére
Mekkora akksi fér a Pro 2-be, ha 48V-osra alakítjuk át? Vagy csak spacerrel lehet ezt csinálni?
Ha nagyon elborulsz, előre tegyél Sharkot, hátra meg Konykot.
-
-
válasz
pescara #20024 üzenetére
Bér-rollereket akarták betiltatni.
Csak a roller ellenes sajtóhadjárat részeként gyakran kimaradt az idézett párizsi szavazásról szóló cikkekből, h mindez csak a bér rollerekre vonatkozott.
Nyilván ahogy nálunk is, ott is inkább a turisták által használt bér rolleresekkel van a probléma.
De olvastam olyat is, h aztán arra hivatkozva, h a nép nem kér a bér rollerekből, ki lehetett volna akár terjeszteni az összes rollerre, hiszen a nép nyilván ezekből sem kér címszóval.
Kapott a roller ellenes brigád egy pofont.
Innentől be lehet fejezni a tilcsákbe, mindenki utálja mantrázást.Az egy más kérdés, h sok a felelőtlen rolleres, de inkább azokat szabályozzák (megfelelő mértékű büntetésekkel), így kordában lehetne tartani a rollereseket sztem.
Úgy nem, ahogy ezt idehaza tették:
www.miskolci.hirek/nagyon-enyhe-buntetessel-kinaltak-meg-a-kerekparost-aki-halalra-gazolt-egy gyalogostHát ha ilyen enyhe büntetéseket osztogatnak, akkor semmilyen visszatartó ereje nem lesz.
Vagyis nyugodtan lehet a járdán rollerezni 10km/h sebességnél gyorsabban is.
Ha meg még több baleset lesz, elkezdi "a nép" követelni, h tilcsákbe', és a nép hangját meghallgató bölcs, okos, művelt, tanult, intelligens, előrelátó, (fideszes) városvezetés enged a nép akaratának.. -
Na, ki tudja mi lett a párizsi roller ellenes népszavazás eredménye?
"Rettegjetek rxhadt rolleresek, be lesztek tiltva, majd meglátjátok, végre Párizsban ott lesz a példa, a zemberek utálják a rollereket, és nem kérnek belőlük!"Azt mi lett?
Tessék:
A szavazásra jogosult 1.300.000 ember mindössze ~7.5%- a ment el szavazni.
Ez durván 100.000 ember.
Ennek a 100ezer embernek a 90%- a szavazott a rollerek ellen.
Ez a TÖBBSÉG. Ez az alig 100ezernyi hangoskodó szerette volna az akaratát rákényszeriteni a többire.Ohhh wait... Idehaza nemrég egy hasonló (kudarcos) konzultáció után azzal plakátolták tele az országot, h a magyarok 97%- a egyetért a hangoskodó kisebbséggel...
-
-
válasz
spider23 #20012 üzenetére
Nem tudom.
Én bankkártyával fizettem a számlámról.
Már 12x vettem onnét rollert, mindegyik működött.
Nincs Revolutom, az miért jobb, mint a bankszámláról fizetés?Paypalnek ismerem sz előnyeit, de azzal kb 10ezerrel több lett volna, így maradtam a sima kártyás fizetésnél.
-
válasz
pescara #19981 üzenetére
470Euro a Sharkset elöre hátra.
Nem éri meg, de mivel nálam van pénz lóvéra, belevágtam akkoriban.
A felszerelése volt egy agymenés, de már el is felejtettem. Jó menni vele, de mondjuk én kikerülöm amit lehet, macskakő pl ezzel se jó, bár erre számitottam is.
Túl kicsik ezek a kerekek az úthibákhoz. -
-
válasz
CPT.Pirk #19966 üzenetére
Használt nem érdekel?
220ezer egy új Pro 2-es.
Ennyiért már DHGateről G30-at lehet venni.Rendszeresen hirdetnek alig használt, szinte új rollereket kevés km-el, kevés töltési ciklussal, akár még évekig tartó garanciával, sokszor még a doboza is megvan.
Ezeket 10-15ezer km-re tervezik, párszáz km az semmi; ugyanígy az akkumulátornál néhánytíz teljes töltési ciklus az még szinte új akksi.Mi 3: 130-150ezer
Pro 2: 150-180ezer
F30, F40: 150-170ezer, stb. -
válasz
CPT.Pirk #19966 üzenetére
Ezek a márkásabb pálcikarollerek, így már eligazodsz:
Xiaomi - 8.5"-os kerék
Essential.........250W 20km (max 20km/h)
1S....................250W 30km
Mi 3 Lite..........300W 20km (dobfék)
Mi 3.................300W 30km
Pro 2...............300W 45km
Pro 4...............350W 45km (10"-os)
Tömlős gumik
Tárcsafék hátulKorábbi modellek új nevei:
M187 = Essential
M365 = 1S
M365 Pro = Pro2Segway - 10"-os kerék
F sorozat:
F25.............250W 20km
F30.............300W 30km
F40.............350W 40km
Tömlő nélküli, "zselés" gumik
Tárcsafék hátulD sorozat:
D18.............250W 18km
D28.............300W 28km
D38.............350W 38km
Tömlős gumik
Dobfék hátulMax sorozat:
G30............350W 65km
G30LE........350W 45km
Tömlő nélküli, "zselés" gumik
Dobfék elöl
Hátsókerék-hajtásAz árakat az árukeresőn meg tudod nézni.
Hatótáv életszerű használattal általában kb a 2/3-a a feltüntetettnek, ezzel számoljál.
A 10"-os kerekű rollerek jobban csillapítják az úthibákat.
A dobfék is teljesen jó fék, amiatt nyugodtan lehet választani dobfékes rollert, nem sokkal rosszabbak, mint a tárcsafékesek.
A belső gumi nélkülieknél egy hibafaktorral talán kevesebb van, (az nem tud előfordulni, h a nem megfelelő keréknyomás miatt a belső gumi kidörzsölődik a külsőhöz hozzáérve).
Emelkedőkön a nagyobb akksis jobban megy mint a kisebb akksis.
Lengéscsillapítót lehet utólag szerelni rájuk, ha szükséges. (Sharkset, Monorim) -
-
válasz
DigitXT #19939 üzenetére
"Ismét rollerbűnözőket fogtak a hétvégi rendőrségi akcióprogram keretében.
Mint azt tudják, hétvégén a rendőrség razziát tartott, kitelepültek a főbb bicikliutak mellé, és ellenőrizték az azokon haladókat.
Rendkívül veszélyes rollerbűnözők is a horogra akadtak, akik teljesen üres bicikliutakon merészeltek, ahogy ők nevezik "csapatni" mintegy 50-70km/h-s sebességgel.
A rendőrség a polgárőrséggel karöltve azonban a hétvégén civil járművekből fedélzeti kamerákkal rögzítették, ahogy átlépik a sebességhatárt, és tartósan "gurulnak".
Még azt is rögzítették, ahogy egy felbukkanó kerékpárost észlelve azonnal lelassítanak a kerékpáros által is használt 25-30km/,h-s sebességhatárig. Félelmetes.
Fekete, többnyire teljesen zárt bukósisakjuk félelmet kelt az ilyen látványhoz nem szokott falusiak tekintetében, erről megkérdeztünk néhány helybélit is, de csak kamerán kívül merték elcsukló hangon elmondani, h annyira rettegnek már a kertjük végében húzódó bicikliúton elhaladó rolleresektől, h zajvédő fal telepítését kérték a polgár jenőtől, mert az elektromos rollerek surrogó hangjától már kikészülnek idegileg.Az ún pálcikarollerek közül néhány igen veszélyes Aovo típust is elfogtak, amik köztudottan nem 25km/h-val tudnak csak haladni, hanem akár 35km/h-val is.
Rendkívül szomorúnak nevezte Lázár János, a rendelet aláírója, h a rollerbűnözők semmibe veszik a (NER holdudvarához tartozó) szakértők által meghatározott sebességhatárokat, kerékméreteket; pedig a "Nemzeti Roller Szerelő Központ"-ok bármelyikében átalakítják az elavult nézetek alapján gyártott, ún "kiskerekű" Segway, Xiaomi rolerek kerekeit az ujonnan meghatározott 12"-os mérete.Jelenleg szakértők bevonásával vizsgálják, mennyire terheli meg egy egy gyorsasági roller a kerépárutak minőségét..
-
-
-
-
Az-az. A rollerkentauros csoport.
Az a gond az ilyen csoportokkal, h a neve nem takarja a valóságot.Valaki rollert akar venni.
Beírja a Facebook keresőbe, h roller.
Kiadja a legtöbb taggal rendelkező csoportot elsöként.
A neve: "Elektromos roller közösség"
Belépsz, beírod, h vennél rollert, keret mondjuk 250ezer.
Belinkeli valaki a DHGateről a G30-at 230ezerért.
Törlik a hsz-t.
És beírja a Rollerkentauros csávó, h 250ezerig van F40, G30LE, Pro 2.
Szerencsétlen érdeklődő meg megveszi a G30 helyett valamelyik kisebb akkus rollert, és nem is tud róla, h létezne ugyanannyiért G30 is.Szerintem ez csalás.
Igenis azt kellene kiírni, h Futureboard - Rollerkentaur - Ultimate csoport.Az összes ilyen-olyan csoportnál kötelezném, h amennyiben csak egy üzlet nevében szabad ajánlani terméket, akkor a csoport nevét is kötelező ennek megfelelően elnevezni.
Teljesen mindegy, h a csoport leírásában ott van, h csak rollerkentauros termékeket szabad ajánlani.És mielőtt azzal jönne bárki, h dehát nekik ezt a csoportot fel kellett épiteni, meg brand, meg ezzel mennyi munka van/volt, stb - ez rizsa. Onnantól kezdve, h egy megtévesztő csoportelnevezéssel bevonzották a 6500 tagot, ill. a Face keresöalgoritmusa a nagy létszámú csoportokat első helyeken mutatja, már illene vagy a csoport elnevezésének megfelelően viselkedni, vagy bevállalni, h ez brand specifikus csoport, nem általános rolleres csoport.
Mert mondjuk ha valaki megveszi az F40-et, aztán 25km-t tud megtenni vele, lehet, h örökre megutálja az összes rollert, miközben ha tisztességesen tájékoztatva lett volna, más lenne a helyzet.
Új hozzászólás Aktív témák
- Garmin HRM Dual Pulzusmérő Pánt, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia
- Garmin Vivoactive 5 Okosóra, Bontatlan, Új, 0 Perces, Kék, 1 Év Garancia
- Garmin Vivoactive 5 Okosóra, Bontatlan, Új, 0 Perces, Fekete, 1 Év Garancia
- BONTATLAN Philips Essential ThermoProtect BHS376/00 Hajvasaló
- Radiolink AT10II vezérlő 12 csatornás RC vevő R12DS 2.4GHz DSSS&FHSS
- HP, Lenovo dokkoló 12.300Ft-ért? VÉGKIÁRUSÍTÁS
- 35" ASUS ROG Swift PG35VQ curved GAMER monitor
- BESZÁMÍTÁS! ASUS C246M i5 9400F 16GB DDR4 250GB SSD 1TB HDD GTX 1660 Super 6GB Zalman N4 Zalman 600W
- Azonnali kézbesítés az év bármely pillanatában
- Targus Universal USB 3.0 DV1K-2K Compact docking station (DisplayLink)
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest