Hirdetés
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- 5¼ floppy meghajtó izzítás 30 év pihi után
- Mindent a StreamSharkról!
- Digitális Állampolgárság Program
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Asszociációs játék. :)
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- MárkaLánc
- Szólánc.
-
LOGOUT.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Dani_kp #56369 üzenetére
Más ötvözetből van, a comp nehezebb 680 asba 347, másik 700 asba 305.
Mali Slalom váz az Dirt, Dirt jump, street váz, nem enduro, vagy AM.
Csak hogy értsd. Az AM az 120-140 körüli első és hátsó rugóúttal rendelkező összteleszkópos vázra épül. Aminek a geometriája az XC biciklikre hasonlít, tehát jó mászásra, teknikásabb ösvényekre, de semmi igazi durvulás, csak nem dobál el úgy a hátulja mint a merev váz.
Az enduro ennél nagyobb rugóutas 140-160 max 170 utas váz, laposabb fejcsőszög, mászni ezzel már kicsit nehézkesebb, lefele viszont ha nem kell letöréseket ugrani, nagy köveken átszánkázni, ugratni, akkor építhető belőle egy élvezhető tekerhető könnyű gép, ami még nem DH.
Merev vázba hiába raksz bele nagyobb villát, semmi értelme, csak a geometria lesz rossz, gyors lefelében a hátulja el fog pattogni.[ Szerkesztve ]
-
szjoci
őstag
válasz Dani_kp #56895 üzenetére
Szerintem erősen befolyásolja és leszűkíti a lehetőségek tárházát az, hogy milyen kormánycsapágyat fogad a homlokcsöved ("hagyományos", integrált vagy félintegrált), esetleg tapered kiképzésű-e, valamint ha integrált/félintegrált rendszerű akkor még a csapágycsésze átmérő is beleszól a dologba.
-
szjoci
őstag
válasz Dani_kp #56907 üzenetére
Ebbe én úgy látom hogy hagyományos (szóval nem integrált és nem félintegrált) való. Előző vázamban egy Ritchey Logic V2 volt, szépen működött. Ha 10 körül nézegetsz, ott szerintem már nemigen lehet mellélőni. Pl. FSA Orbit MX
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Dani_kp #56910 üzenetére
Ezek közt az a különbség hogy az FSA az alu csészés, és abban van egy "ipari" csapágy. Az olcsó ritchey meg acél csészés, és maga a csésze anyaga képezi a csapágy csészét is, abban van egy golyóskosár, az alsó kónusz maga a csapágy kónusz is, míg az fsa nál csak egy támaszték, amire felfekszik az "ipari" csapágy.
Súly főleg a különbség, az alu csészés sokkal könnyebb, majdnem fele súly szokott lenni, könnyű bicikliknél lényeges lehet, de abba a mali dirt vázba szerintem közel fölösleges, valamint az iparis kicsit finomabban fut, és többnyire tartósabb, mert nehezebben tud beázni, főleg ha teleküldöd vízálló zsírral újkorában. Bármelyik jó bármire szinte.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Dani_kp #56923 üzenetére
1000 gramm az a felni, atyaég
(#56920) h_benjamin
Kisebb ugratásokhoz nem kell ilyen tank felnit venni. 500 gramm körüli is megteszi. Ha nem csapod oda, normálisa biciklizel akkor semmi baja nem lesz. Én 60-70 centi magas ugrónak nekimentem párszor 30 al, 380 grammos felnikkel fűzött 1490 grammos kerékszettel, nem lesz semmi baja ha szépen rakod le.
Ha felütöd a double track ot vagy az MTX et ugyan úgy szétmegy a francba, haverom az ugró mellé érkezett az MTX el, rommá hajlott az egész.DT Swiss 533D pl. szerintem bőven elég egy XC, AM gépbe, de akár freeride ba is.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Dani_kp #56935 üzenetére
"Lejtőn lefele szerintem, oly mindegy"...felviszel a hegyre vagy ötvenet,aztán csak mind lefele jössz velük.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Dani_kp #57003 üzenetére
Ha a bringa meg van hozzá, akkor tavasszal és nyáron vannak ilyen 1 napos kiruccanások osztrák bringaparkokba, nem vészes az ára, visznek bringával együtt. Az szerintem simán vállalható árban.
Ha nincs DH bringád akkor lehet bérelni is, vagy veszel egy régi darabot az aprón. Annyira nem elérhetetlen.
Mondjuk sajnálom, hogy idehaza nincsenek rendes felvonós pályák. Nyilván nincsenek akkora hegyeink, de külföldön se minden pálya nagy hegyeken van. Simán kivitelezhető lehetne idehaza is. A libegő alatt konkrétan nagyon komoly DH pályát lehetne építeni, nem is értem, hogy abba miért nem tesz valaki pénzt? Ráadásul megoldódna a hosszú évek óta tartó konfliktus helyzet is a Budai hegységben a déhások és a túrázók között.[ Szerkesztve ]
-
kenguru99
senior tag
válasz Dani_kp #194646 üzenetére
"Akkor lehet a conti lesz a "defektvédelem" miatt,"
Nem sokat ér ennek a continak a defektvédelme, ezt tapsztalatból mondom.
Melyik a legjobb defektvédett külső gumi
Persze kérdés, hogy nálad van -e ennek jelentősége. Jársz olyan utakon ahol gyakori a defekt?[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen autót vegyek?
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- Videó stream letöltése
- Call of Duty: Black Ops 6 – multiplayer és Zombies
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Wise (ex-TransferWise)
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest