Hirdetés
- 5¼ floppy meghajtó izzítás 30 év pihi után
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Mindent a StreamSharkról!
- Digitális Állampolgárság Program
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Asszociációs játék. :)
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- MárkaLánc
- Szólánc.
-
LOGOUT.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Zsolt_974 #402 üzenetére
Mivel a váz geometriáját nem arra találták ki, én nem erőltetném. Egyébként se nyernél vele igazán semmit, max kicsit kevésbé lehetne érezni az útegyenetlenségeket.
lánckerék: a váltó maximum 48 fogszámmal bírkózik meg, szóval csak váltócserével tudnál nagyobbat feltenni (ami jó eséllyel egyben váltókar, illetve hátsó váltó és váltókar cserét is jelentene), viszont akkor a határ a csillagos ég (54 reálisan).
-
anorche1
őstag
válasz Zsolt_974 #17846 üzenetére
Egy triban 3a, mint ami nekem is van? Igaz, egy 20 -assal drágább.
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
anorche1
őstag
válasz Zsolt_974 #17849 üzenetére
Teljesen. Az elején volt gondom a hajtással, olyan volt mintha lenne benne egy nyolcas, így ha a lánc a nagy lánctányéron volt, a láncdobó vagy a láncba, vagy a hajtókarba beleért. Ezt cserélték, és most már hibátlan. Még talán az is gond, hogy vagy a gyenge minőségű fényezés, vagy a fehér szín miatt, de könnyen karcolódik. A 3. napon mikor megláttam a felső csövön egy hajszálkarcot, azt hittem sírva fakadok, pedig nagyon vigyáztam rá. De rájöttem hogy előbb utóbb úgy is ez lett volna, ez egy használati eszköz, nem a festmény amit nézni kell
A váltó jó, nagyon pontosan vált, kár hogy nem lehet tudni a pontos típusát (se a hátsó váltón, se az első váltón, se a váltókarokon nincs típus, csak annyi h microshift). A fékek is jók, és gyári gumik is jók, 380km után sincsenek megkopva (igaz, 68 kiló vagyok), és még csak defektem se volt, a felnibe sincs nyolcas. A gyári nyereg viszont egy f*s, beton kemény cucc, egy 2 órás túra után egy hétig nem tudtam miatta ülni.[ Szerkesztve ]
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
Breki
veterán
válasz Zsolt_974 #17846 üzenetére
Ezek közül talán legjobb a Capriolo Eclips.
Csepel torpedó 3*.-t csakis akkor ha retro feelinget akarsz
Neuzer Whirlwind Basic elég súlyos ha jól tudom.Én inkább rádobnék egy kicsit és vennék egy Dema-t sztem klasszisokkal jobb és szebb
képre ráállva lehet nagyítani és ott a részletes leírás
Najó igazából a fehér nem annyira tetszik hanem inkább ez, de ez már nem a te árkategóriád
De gyönyörű ezután biztos megfordul mindenkiItalodisco Fórum ritkaságokkal: http://www.sg.hu/listazas.php3?id=1105716561
-
hoffman_
nagyúr
válasz Zsolt_974 #18416 üzenetére
17-es a belső szélessége, ehhez papírforma 25-35 közötti szélességű külső passzol. a küllő hossza függ attól is, hogy milyen fűzési típust választasz, illetve attól, hogy milyen magas az agy pereme, nem olyan egyszerű számolni, vannak jó kis kalkulátorok a neten hozzá. ja, hogy Te átmérőt kérdeztél, srry. a standard az 2mm.
Sebi:
megkérdem a bringásomat, aztán ha nemleges, akkor méhecske. köszi
Szakbarbár:
nah igen, ez is jogos
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
hoffman_
nagyúr
válasz Zsolt_974 #18421 üzenetére
a kerék külső átmérője fix, ezt adja meg a 622. a küllő hossza sok dologtól függ, amellett, amiket írtam az is számít, hogy milyen vastag például a felni, azon a részen, ahol az anyával megfogod a küllőt. a külső átmérőből nem szabad küllőhosszt számolni, az extrém módon meghamisítja a számaid.
ez az oldal a gumira nézett külső kerületet adja meg, arra igazából sok szükséged nincs, hacsak te nem konkrétan gumi adatokra vagy kíváncsi, de egyre inkább ezt szűröm le az mihez kell, ha kérdezhetem?
(közben azt is észrevettem, hogy nem küllő, hanem külső átmérőt kérdeztél az előbb, bocsi, kicsit fáradt vagyok már...)
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
hoffman_
nagyúr
válasz Zsolt_974 #18423 üzenetére
ó értem, így már tiszta. hát, ez alapján jó helyre lyukadtál ki, de azt biztosra nem merem/lehet mondani, hogy a 25-össel akár beférne. nyilván ha a számok alapján jó, akkor érdemes megpróbálni, de ugye az ördög nem alszik
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
hoffman_
nagyúr
válasz Zsolt_974 #18427 üzenetére
azért azt ne feledd, hogy ez nem biztos, hogy jó páros így. ha még 29" lenne a mtb mérete, esetleg jól sülhetne el a dolog, de egy 26"-os gépbe belepasszírozni a 622-es felnit nem csak amiatt necces, hogy belefér-e egyáltalán, hanem az egész geometria miatt, teljesen más szögekkel és tulajdonságokkal operál egy 26" és egy 29" gép, nem olyan biztos az, hogy ezzel nyernéd meg az ügyet.
legalábbis ezt a méretpárosítást szeretnéd, ha jól vettem ki a szavaidból.
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
deicide
veterán
válasz Zsolt_974 #18427 üzenetére
26x1.4 hogyhogy nem haladós? Jelenleg 26x2.1 van az MTB-men és 33 feletti átlagot tudok vele menni 42-es első tányérral. Nyilván egy outi ennél gyorsabb, de nem csak a nagyobb és keskenyebb kerék miatt, a hajtás is sokat számít, meg a geometria.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
sssent
senior tag
válasz Zsolt_974 #18430 üzenetére
Ha mindkét kereket cseréled, az geometriailag csak egy eltolás: a szögek nem változnak, csak jó messze leszel a földtől. Persze nem eléggé, hogy ott ritkább legyen a levegő . Ezzel mindössze annyit érnél el, hogy azonos áttétel és pedálfordulat mellett egészen kicsit gyorsabban haladhatsz, viszont ehhez több erőre is lesz szükséged. Tulajdonképpen csak az elméleti végsebességedet növelnéd, gyorsabb csak akkor leszel, ha a mostani legnagyobb áttételedet már túlpörgeted. Kerékcsere helyett egy 48-as hajtóművel nagyjából pontosan ezt érnéd el, valószínűleg olcsóbban, változatlan középcsapágy-magassággal. Az outi-k legnagyobb fegyvere pont a geometriájuk, és az ebből adódó alacsony légellenállású üléspozíció. Montiból csak eladás útját tudsz outit csinálni.
Jobban belegondolva - ki lehetne próbálni, hogy csak a hátsó kereket cseréled nagyra. Hajtás szempontjából a fentivel azonos, laposabb üléspozíció, kevésbé emelkedő középcsapágy. Ha véletlenül meg találod csinálni, letagadom, hogy ilyet írtam
[ Szerkesztve ]
-
SimonYana
addikt
válasz Zsolt_974 #18783 üzenetére
Sajna nekem 25 éve volt bicikli és most pénteken vettem egyet! Szóval nagyon kezdő vagyok! Én is most gyűtöm be a többiektől az okosságokat!
Remélem elérem azt a szintet mint anno , hogy egy nap eltekertem 60-70 km-re meg vissza kirándulni! Most nagyon sokat kell még tekernem , hogy csak a felét megtegyem! Hiába nem mai csirke vagyok!® SimonYana ®
-
-
szjoci
őstag
válasz Zsolt_974 #62408 üzenetére
Szilvásváradon a Szalajka völgyből valamelyik túristaúton át lehet tekerni Felsőtárkányba szerintem végig ki van táblázva az elágazásokban), onnan pedig biciklisúton el tudtok tekerni Egerbe. Felsőtárkányba lakom, de még szégyenszemre ezt az útvonalat nem jártam be sajnos...
-
veterán
válasz Zsolt_974 #62419 üzenetére
Nem tudom, az, hogy gyerekkel letekerheto, vegkepp kerdeses, mert te ismered nagyjabol, mire képes a gyerkőc.
~10 km-en mesz fel 400-rol 860 meter kornyekere, ennel konkretabbat csak akkor tudnek mondani, ha mostanaban jartam volna arra es emlekeznek, de utoljara 2014 vegen voltam, ha jol emlekszem, akkor se tul fitten
Esetleg megkérdezhetem, aki arra járt, hogy mi a véleménye róla, majd írom a válaszát
Everybody lies.
-
veterán
válasz Zsolt_974 #62424 üzenetére
Passzolom, nekem ez mar ismeretlen terep, kimaradtam az Eger látogatós körből, akkor valahol máshol bohóckodtam egy tetőn munka címén
[nekem sajnos vagy nem sajnos, Nagymező fétisem van, vagy valami hasonlo, egyertelmunek tekintem, hogy a Bükk bejárása ennek az érintését jelenti, így mindig elfelejtem az egyéb lehetőségeket ]
[ Szerkesztve ]
Everybody lies.
-
inifini
tag
válasz Zsolt_974 #69042 üzenetére
Ez Alis cucc: http://www.aliexpress.com/item/60L-Bicycle-Rear-Seat-Bag-Waterproof-Bike-Backseat-Pannier-Doite/32617719133.html?spm=2114.01010208.3.79.Bhjxha&ws_ab_test=searchweb201556_8,searchweb201602_3_10037_10017_10033_406_10032_10040,searchweb201603_11&btsid=fca16728-cfeb-42e1-9506-719a97d25fd8
-
DjKoxi
senior tag
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Zsolt_974 #85450 üzenetére
Most sehol nincs baj a vízállással.A jobb parton szinte végig van bringaút,ahol meg nincs ott is jól el lehet menni,úgy hogy lóra fel!
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
joysefke
veterán
válasz Zsolt_974 #85456 üzenetére
Ha bejött a Göd-Szob útvonal, akkor csinálhatnátok egy hasonló túrát Párkányra is:
Vác és Szob között erőnléttől függően valahol leszálltok a vonatról, majd onnan Párkányig. Párkányt kétféleképpen érhetitek el, egyrészt a Duna mellett maradva (térkép kell, mert elsőre nem egyértelmű az útvonal) vagy át a dombokon (Letkés-Szalka-Garamkövesd-Párkány).
Párkányról nagyon szép a kilátás a túlparton látható Bazilikára. A hídon akár át is tudtok menni Esztergomba.
Már jó pár éve volt, hogy Esztergomba vonatoztam, hát volt vagy 1.5 óra emlékeim szerint míg a BP-Esztergom táv lecsorgott, szóval ha valami nem javult arrafelé drasztikusan, akkor az esztergomi vonatozást hanyagolnám (a túlparton sokkal gyorsabbak a vonatok).
[ Szerkesztve ]
-
joysefke
veterán
válasz Zsolt_974 #85456 üzenetére
Egy másik szintén szép és forgalomügyileg nyugis alternatíva lehet:
vonat->BP-> Szentendre-(át a dombokon/lezárt erdészeti aszfaltúton)-> Visegrád -komppal->Nagymaros -> vonat
Ez hosszban még az 50Km-en szerintem belül marad, viszont van szint bőven, max toljátok egy picit. Az útvonal viszont tényleg szép...
-
joysefke
veterán
válasz Zsolt_974 #85465 üzenetére
Nincs, pedig azt aztán jó sokszor megjártam már, de mindig csak az ellenkező irányban: Visegrád -> Szentendre
Összekattintgattam ellenkező irányban, de több útvonal van és tavaly jáűrtam utoljára arra, de szerintem ez a szép útvonal:
Értelemszerűen ehhez hozzájön még egy 25Km a BP -> Szentendre távra (Kb ennyi lehet a Nyugatitól oda ahol a linkelt útvonal kezdődik..)
6030D
Én a garamkövesdi autóutat nem erőltetném, azért az túrázni nem egy élmény, meg veszélyes is.Arra csak hétvégén jártam eddig, akkor emlékeim szerint nem volt vele probléma (sokszámjegyű utak), de igen, ha megtalálja a töltést és tud menni a Dunapart közelében, akkor még az emelkedőket is le lehet spórolni..
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
-
hzsolee
őstag
válasz Zsolt_974 #86216 üzenetére
Szia!
Keress rá erre a típusra az Aliexpressen is. (Mobilról hiába linkelném nem fog jól megjelenni.) Elégedettnek tünnek a vásárlók.[ Szerkesztve ]
A feleségem szerint 2 hibám van. Az egyik, hogy nem figyelek rá, a másikra nem emlékszem... ( . )( . ) Nagyon difficult az élet... meg schwer..."
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest