Hirdetés

2024. június 17., hétfő

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Kerékpárosok, bringások ide! - Archívum IV. (téma lezárva)

Hozzászólások

(#8301) golyani válasza becuszabi (#8299) üzenetére


golyani
addikt

jaja meglepően jól mozog, habár nme egy merevségi bajnok de az előző villámhoz képest ég és föld. és pláne h a villát összenyomott helyzetben is lehet lockolni. :)

(#8302) Manitou válasza golyani (#8301) üzenetére


Manitou
addikt

Régen mintha valami gépet akartál volna építeni. Végül abból a projctből nem lett semmi? :)

(#8303) golyani válasza Manitou (#8302) üzenetére


golyani
addikt

hát én régen fullyt akartam nagyon. de az olyan 350-re jött volna ki. meg rájöttem h nem kell nekem fully mer minek? aztán mondom majd felújítom a meridámat villa, kerekek, váltó, bovdenek, kormány egyebek. ki is jött kb 80-100-ra a vége... aztán jött ez az akció... ez meg kihagyhatatlan volt :))

nameg amiket építeni újítani akartam az ilyen deora max lx hátsó váltó kategóriák voltak...
ez meg XT:D és AVid fék is fog, mint állat teccik<3

[ Szerkesztve ]

(#8304) Manitou válasza golyani (#8303) üzenetére


Manitou
addikt

Aham. Ár/teljesítményben tuti vétel volt az biztos, telót idővel kicseréled egy jobbra, pl egy RS reba-ra vagy fox F series- ra és tuti cc bicó lesz belőle. :K

Most én is fullyt akarok építeni, eddig csak merev gépeim voltak, most ugrok egy nagyot
140/140 -es könnyű ~ 12,5kg AM gép a cél. De lehet végül 13kg-nál áll meg , a vázon fog múlni. De igazából hátra min 120 is elég lenne, elöl már adott az úthossz mert a villa már megvan/meglesz.
A nagy dilemma vázügyileg van. Lehet használtan fogok venni valamit.

[ Szerkesztve ]

(#8305) golyani válasza Manitou (#8304) üzenetére


golyani
addikt

hát nekem ez a bicó 13 kiló. de a fogaskoszorúm nme XT hanem LX de ez nem egetverő probléma.

(#8306) Manitou válasza golyani (#8305) üzenetére


Manitou
addikt

Gondolom a teló elég nehéz meg lehet a kerékszett sem a legkönnyebb fajtából való.
Szerintem a kerekeken és a telón minimum 1 kilót tudsz majd faragni később.

kazi LX -XT van vagy 60 g a kettő között, szóval az nem sokat jelent.
Még lehet a külsők se egy súlybajnokok.

(#8307) golyani válasza Manitou (#8306) üzenetére


golyani
addikt

hát a külsők sima drótosak. a villa vagy 2,1 kiló körül lehet. kerékszett meg 2,1 körül mozog.
igazából nekem így is tökéletesen megfelel. hobbi célra van, úgyhogy a súly annyira nem lényeg. így 13 kiló. külső, pedál cserével le lehetne meni 12,5-re villa cserével meg 12-re. csa khát ez mind pénz:)...

(#8308) Manitou válasza golyani (#8307) üzenetére


Manitou
addikt

Majd ha elhasználod, akkor cseréled, addig meg jó lesz így is.Hobby célra így is bőven jó.

(#8309) golyani


golyani
addikt

egy alap villának (ld: rst gila és társai sunyi XCR) megengedett-e némi kotyogás, illetve ez tekinthető a rugalmasságuk részének is? :F

voltam terepen nagyon frankó a bringa :DD . a villa kicsit kilóg a sorból mert h rugalmasnak találom(ld fent) de eléggé finoman mozog és a lock-out és frankón működik, lockolva marad kb 1cm út. a váz merev de nem kényelmetlen, az ülés kényelmes, a váltás precíz, gyors és halk, a hajtómű naggyon merev :D, kerekek jók, nem érzem rugalmasnak a 28 küllő ellenére sem(igaz csak 61kg vagyok), a gumik is nagyon frankók. egyszóval baba a gép.

[ Szerkesztve ]

(#8310) Jorus válasza golyani (#8309) üzenetére


Jorus
nagyúr

Ezt érezni kéne, de a legtöbb villán érezhető némi minimális kottyanás, Marzoknál alap, nem csak az olcsó telóiknál.

Ja, Matyi is eltörte az újságtól kapott karbon Meridát. Rájár a rúd a szénszálas vázakra mostanában.

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#8311) golyani válasza Jorus (#8310) üzenetére


golyani
addikt

hát olyan a kotyogás h a szimeringen is látni mikor kottyan. na mind1 most nem hiszem h cirkuszolni fogok miatta majd később nyáron vmikor, vagy legkésőbb ősszel cserélem. Recon előnyben:)

[ Szerkesztve ]

(#8312) Manitou válasza Jorus (#8310) üzenetére


Manitou
addikt

:Y :W
Remélem az alu meridák nem törnek , mert most vázban az is képben van nálam :D

pl: a nyú Merida One Five O 3000 vagy a 800-as is jó lenne, de ahogy látom az külön vázként nem igen vehet ő majd meg. Bár a két váz szerintem ugyanaz csak a tag más.Meg a szín. Nekem a fehér 3000 pont faxagányos lenne :K Előre az ezüst Talas-sal fincsi lenne. :D

(#8313) becuszabi válasza Manitou (#8312) üzenetére


becuszabi
aktív tag

lsd. #8277: egy AM Meridával történt és ráadásul nem sokkal korábban egy ugyanolyan bringát vittek vissza, ugyanolyan töréssel (a tárcsa oldalán a keresztmerevítés előtt adta meg magát a váz)...szóval én most kicsit szkeptikus vagyok a "könnyebb, de 40%-kal erősebb" szlogenjükkel kapcsolatban

"Aki szívből él, az élből szív"

(#8314) Manitou válasza becuszabi (#8313) üzenetére


Manitou
addikt

Na igen, azt nem is figyeltem hogy az AM merida is tört. Ez elvileg nem olyan mint az AM, kicsit másabb, elvileg erősebb váz, ami a súlyban is megmutatkozik :U
Erről lenne amúgy szó ami az új bikemagban is van [link]

(#8315) zabcs80


zabcs80
tag

Ti vettetek Bikemagot? Lehet én vagyok kancsal, de márciust látok rajta.
De nem ez a lényeg.
Valaki nem tudja, hogy a 28-adik oldal lap alján levő Crank Brothers Multi-17 szerszámot hol lehet megvenni. A Dealer listában nem látom.
Amúgy melyik multi szerszámot érdemes megvenni?

(#8316) becuszabi válasza Manitou (#8314) üzenetére


becuszabi
aktív tag

Remélhetőleg a AM-hez képesti +200 gramm elegendő lesz a tartóssághoz.

"Aki szívből él, az élből szív"

(#8317) Jorus válasza zabcs80 (#8315) üzenetére


Jorus
nagyúr

Jahh, elnyomtatták...

A szerszámot Ridebike/Ebike árulja. Én személy szerint nem szeretem a multi szerszámokat, de egy Speci EMT Race mindig van nálam.

[ Szerkesztve ]

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#8318) Manitou válasza becuszabi (#8316) üzenetére


Manitou
addikt

Elvileg nem 200-al hanem 500-al nehezebb a váz, 3,2kg tag nélkül. Taggal majdnem 3,5
A közepénél bűvészkedtek valamit, megerősítés gyanánt.

(#8319) becuszabi válasza zabcs80 (#8315) üzenetére


becuszabi
aktív tag

A multiszerszámokkal nekem csak annyi a bajom, hogy a szokásos csavarhúzókon, imbuszkulcsokon kívüli plusz szerszámokat soha nem sikerül normálisan használni...szóval ha kellett eddig mindig elő kellett szedni egy normális láncbontót, vagy küllőkulcsot.

"Aki szívből él, az élből szív"

(#8320) Dirtyz válasza becuszabi (#8319) üzenetére


Dirtyz
őstag

A multiszerszám csak "vészhelyzetre" való, otthon rendes szerszámokat kell használni :)

Védd a fákat, egyél hódot!

(#8321) becuszabi válasza Manitou (#8318) üzenetére


becuszabi
aktív tag

Ja, tényleg...akkor viszont méginkább bírnia kell

"Aki szívből él, az élből szív"

(#8322) becuszabi válasza Dirtyz (#8320) üzenetére


becuszabi
aktív tag

Én a vészhelyzetekről írtam :)...pl. múltkor láncszakadás volt egy egyik társunknál és a multiszerszámos láncbontó egy nagy nulla volt, szétszedni is alig lehetett a láncot.

"Aki szívből él, az élből szív"

(#8323) zabcs80 válasza becuszabi (#8322) üzenetére


zabcs80
tag

Köszi az infókat!

Tetszik az a Speckó multi szerszám.
Amúgy nekem is vészhelyzetre kell, hogy legyen nálam vmi .

Sajnos nekem is van tapasztalatom Bike+ multiszerszám láncbontójához. Jól lehet vele betonon diót törni. :DD

[ Szerkesztve ]

(#8324) Azazello-


Azazello-
senior tag

valaki talalkozott mar eloban specialized szarvval?
[link] mennyire jo/nem jo?

Egy jó nőt meghódítani, és nem elmesélni olyan, mint titokban átúszni a Csendes-óceánt.

(#8325) raczger


raczger
őstag

ez aztán durva hajtókar, bár én még mindig tartózkodok a karbon cuccoktól

nemsokára indulunk egy jó kis túrára:) Csillaghegy-Nagy kevély-Pilistető-Dobogókő-Dömös-és visza Tahiba:) remélem ki fogom bírni, mert ez már keményebb terep

www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4

(#8326) Manitou válasza raczger (#8325) üzenetére


Manitou
addikt

Karbon ide vagy oda, szerintem ritka csúnya egy valami :DDD

Jó túrázást. :)

(#8327) zabcs80 válasza raczger (#8325) üzenetére


zabcs80
tag

Szerintem nagyon sok karbon cucc néphülyítés. :DD
De ez eszméletlen ronda. :C

[ Szerkesztve ]

(#8328) stargazer válasza Ariadne (#8297) üzenetére


stargazer
senior tag

Ariadne: a salamanderen shimano M485 fékek vannak, amiket sokkal drágább, 200.000 ft-os meridákba is beszerelnek, szóval nem lehetnek túl rosszak, lehet hogy nem is rosszabbak mint a hayes. annyival meg tényleg nem jobb az asgard, hogy 24.000 ft-tal többet adjunk ki érte. különben miért támogatnánk ezzel a magyar ipart? a gepida magyar termék? nem voltak velük különösebb garanciális gondok bringaboltban dolgozol hogy ilyeneket tudsz mondani...? :)

tehát akkor a legnagyobb valószínűség szerint (99,99%) Kelly's Salamander Disc lesz párom bringája, és örülök neki hogy a kezdeti max 80.000 ft-os árszintről sikerült feljebb menni. és sztem ez egy életre bringa lesz neki és megfelelő bringa lesz.

sztetek érdemes ezt a váltóvédőt felszerelni hátra? van sok értelme? meg azon gondolkodtam hogy egy ilyen kis 3szögtáskát feltennék hogy ha bárhol elkap az este akkor mindig legyen egy mellény nálam. tényleg most akkor hogy is van ez? sötétedés után lakott területen kívül kötelező?

[ Szerkesztve ]

Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...

(#8329) rétisün válasza stargazer (#8328) üzenetére


rétisün
veterán

jól tudod, sötétedés után lakot területen kívül kötelező (gyalogosnak is, ha jól tudom, bár ez bringa-topik)

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#8330) Jorus válasza stargazer (#8328) üzenetére


Jorus
nagyúr

- Nem egy nagy szám az 485-ös, de a Promaxnál jobb.
- A Gepida annyira magyar, mint mondjuk a Magellan. Persze ettől függetlenül ugyanúgy katalógusból rendelik a vázaikat.
- Ariadne a Fogy.védnél dolgozik.
- felrakhatsz váltóvédőt, megvédi a váltó valamelyest, ha pont rá fektetnéd a gépet egy esésnél, bár hülyén néz ki.
- a mellényes kérdésre rétisün válaszolt. (Én mondjuk fel nem vennék egy gumi mellényt a lélegző öltözetemre.)

[ Szerkesztve ]

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#8331) golyani


golyani
addikt

télleg és mivan akkor ha az emberen nem láthatósági mellény, de féynvisszaverős ruha van?

(#8332) emre válasza golyani (#8331) üzenetére


emre
veterán

Már valaki írta, hogy a mellény matricáit teszi a felsőjére.

Ha csak a fényvisszaverő réteg kötelelező, semmi gond.
Ha egyértelműen a láthatósági mellény a kötelező viselet, akkor Isten óvjon a vaskalapos rendőröktől. (szvsz)

mod: majd el felejtem Most akarok bicajosnacit venni. (rövid, bélelt, kantár nélkül)
Mire érdemes figyelni? 187 cm/ 94kg testalkathoz elég az XL-es? (nem próbálom fel)
Köszi! :R

[ Szerkesztve ]

A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.

(#8333) raczger válasza Manitou (#8326) üzenetére


raczger
őstag

köszi, jó is volt, össze is találkoztunk a Pilistetőn egy grammániással, szinte full karbon volt az egész, sram váltórendszer XTR hajtókar, és 8,3 kiló volt a bringája:) jól nézett ki, és megemelve.... uhh durva is volt:D maga a tekerés meg jó volt, most meg zabálok ezerrel, kicsit kiéheztem

www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4

(#8334) ZakRob


ZakRob
senior tag

Bátorkodtam közszemlére tenni a "paripámat", remélem nem bánjátok:

[link1]
[link2]
[link3]
[link4]

(#8335) Jorus válasza emre (#8332) üzenetére


Jorus
nagyúr

Ennél azért összetettebb a dolog. Mivel közérdekű infó a topicban, nem árt, ha bemásolom, és kereshető is. :)

A jelenleg hatályos KRESZ a láthatóságról, emigyen rendelkezik:

54. § (6) A kerékpárt éjszaka és korlátozott látási viszonyok között a külön jogszabályban meghatározott lámpákkal kell kivilágítani és a kerékpárt hajtó személynek - lakott területen kívül - fényvisszaverő mellényt (ruházatot) kell viselnie.

A hivatkozott 6/1990. (IV. 12.) KöHÉM rendelet pedig némi mérnöki vénát feltételez... :)

A kerékpárra vonatkozó üzemeltetési műszaki feltételek
116. § (1) A kerékpárt fel kell szerelni
a) könnyen kezelhető, megbízható kormányberendezéssel,
b) két, egymástól függetlenül működtethető fékszerkezettel, melyek közül az egyik az első, a másik a hátsó kerékre hat,
c) hangjelző berendezéssel, amely csak csengő lehet,
d) egy előre fehér, vagy kadmiumsárga fényt adó lámpával,
e) egy hátra piros fényt adó, sötétben, tiszta időben legalább 150 méter távolságról látható helyzetjelző lámpával,
f) hátul egy vagy két, szimmetrikusan elhelyezett, nem háromszög alakú, piros színű fényvisszaverővel,
g) legalább az első keréken legalább 1 db borostyánsárga színű, mindkét oldal felé hatásos oldalsó fényvisszaverővel (küllőprizmával).
A g) pontban előírt fényvisszaverőt a kerékpárokra 1991. évi december hó 31. napjáig kell felszerelni.
(2) A kerékpárt fel szabad szerelni
- elöl fehér,
- oldalán borostyánsárga,
- mindkét oldali lábpedálon elöl és hátul borostyánsárga
fényvisszaverővel, továbbá a kerékpár bal oldalán elhelyezett szélességjelzővel, amely előre fehér, hátra piros színű fényvisszaverőt tartalmaz.
(3) A kerékpárra felszerelt fényvisszaverőknek sötétben, tiszta időben - olyan járműből, amelynek távolsági fényszórója azt megvilágítja - 150 méterről észlelhetőnek kell lenniük.
(4) A kettőnél több kerekű és 0,80 méternél szélesebb kerékpárt mindkét oldalon fel kell szerelni az (1) bekezdés d)-f) pontjában említett világító, illetőleg fényjelző berendezésekkel. Ezek a berendezések a jármű legszélső pontjától 0,15 méternél távolabb, egymáshoz pedig 0,60 méternél közelebb nem lehetnek.
(5) A kerékpárra gyermekülés oly módon szerelhető fel, hogy az ülés és a rajta ülő gyermek a vezetőt a kilátásban és a vezetésben ne akadályozza, a kerékpár világító- és jelzőberendezéseit ne takarja. Az üléshez kapaszkodót és lábtartót is fel kell szerelni. Az ülés, a kapaszkodó és a lábtartó nem lehet összefüggésben a kormányzott kerékkel, illetőleg az azzal együtt elforduló szerkezettel.
(6) A kerékpárhoz kapcsolható legfeljebb 0,70 méter széles és legfeljebb 70 kilogramm össztömegű, egytengelyű, két nyomon futó vontatmány (kerékpár utánfutó).
(7) A kerékpár utánfutót fel kell szerelni
a) hátul egy, az utánfutó középsíkjában, vagy attól balra, az úttest szintje felett legalább 0,35 méter és legfeljebb 0,60 méter magasságban elhelyezett piros színű, háromszög alakú - a pótkocsira előírt - fényvisszaverővel,
b) a kerékpárra előírt hátsó helyzetjelző lámpával. A kerékpár utánfutó hátsó helyzetjelző lámpája elektromos kapcsolásának olyannak kell lenni, hogy bekapcsolása a kerékpár hátsó helyzetjelző lámpáját kikapcsolja.
(8) A kerékpár lámpák elektromos kapcsolásának olyannak kell lenni, hogy a lámpák együtt legyenek be- és kikapcsolhatók.
(9) A kerékpár világító és fényjelző berendezéseit a következőképpen kell elhelyezni:
a) Az (1) bekezdés
- d) pontjában említett lámpát,
- e) pontjában említett hátsó (piros színű) helyzetjelző lámpát és
- f) pontjában említett hátsó (piros színű) fényvisszaverő(ke)t,
valamint a (2) bekezdésben említett első (fehér) fényvisszaverőt a kerékpár hosszirányú függőleges felezősíkjában úgy, hogy
- az úttesthez 0,35 méternél közelebb,
- a lámpák az úttesttől 0,90 méternél távolabb,
- a fényvisszaverők az úttesttől 0,60 méternél távolabb ne legyenek.
b) Az (1) bekezdés g) pontjában említett, kerékre oldalsó (borostyánsárga színű) fényvisszaverőt (küllőprizmát) úgy, hogy annak távolsága a kerékabroncstól 0,10-0,15 méter legyen.
c) A (2) bekezdésben említett szélességjelzőt úgy, hogy az a kerékpár hosszirányú függőleges felezősíkjától balra 0,30-0,40 méterre és az úttest szintjétől 0,35-0,60 méterre legyen.

Figyeljük meg, hogy haladnak a korral, például kivették a névtáblát. :) Na, de a kérdésre visszatérve, a kerékpár műszaki nem megfelelőssége is ugyanolyan kihágás lehet, mint a mellény mellőzése, ily módon pedig 10 bringásból 9-et elő lehetne venni.

A bringás nacinál általában a kis cédulán megadják a derék-+ vagy csípőméretet -tól-ig, szal, ha nem szeretnél vagy nem tudsz próbálni, akkor ezt az adatot mérd le otthon.

[ Szerkesztve ]

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#8336) ngabor2 válasza Jorus (#8335) üzenetére


ngabor2
nagyúr

no, ezt már régóta kerestem, köszi. akár az 1. hsz-ba is be lehetne tetetni.

(#8337) emre válasza Jorus (#8335) üzenetére


emre
veterán

Hát ja, ez így kerek. :C :R

De teljesen igazad van a 10%-os megfelelőséggel, és ez szerintem még így is túl optimista becslés. Nekem a "kerékpárt hajtó" kifejezés is nagyon tetszik.

Nacit valszeg neten nézek magamnak, ott csak a standard S, M, L, XL méreteket közlik.

A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.

(#8338) ngabor2 válasza emre (#8337) üzenetére


ngabor2
nagyúr

jó eséllyel jó lesz az xl. hol nézted?

(#8339) becuszabi


becuszabi
aktív tag

A múltkor sanyixXx írta "na a mai napot is bűn lett volna kihagyni. igaz így is bűn lett belőle majdnem. de lealábbis szabáysértés"

...hát nekünk nem jött össze a majdnem :(
A Nagy-szénás alatt (a Kutya-hegyen) a természetvédelmi járőrök megbüntettek minket védett területen végzett engedély nélküli kerékpározás miatt.
Természetesen a turistaúton mentünk, egy centit nem tértünk le róla. Az út tiszta kavicsos, köves...egy fűszál sem terem rajta, akkor kérdem én, mi a francot károsítottunk meg :(((
...ja, persze ők terepjáróval voltak :(((

[ Szerkesztve ]

"Aki szívből él, az élből szív"

(#8340) emre válasza ngabor2 (#8338) üzenetére


emre
veterán

Bikemag apró.
Bevallom, kicsit sajnálok 7k-t kiadni új naciért.
Itt meg kis szerencsével kettőt kaphatok ezért a pénzért.

De azért 1-2 nagyobb online cégnél is körülnézek még. Nem fogom elkapkodni csak nem akarom az összes gatyómat a fenekemen kikoptatni

A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.

(#8341) sanyixXx válasza becuszabi (#8339) üzenetére


sanyixXx
senior tag

az fakk :(
remélem nem a 150k-s helyszíni bírságot szabták ki... kértek technikai sportra engedélyt?
kicsit a körítést kifejthetnéd.

és persze mélységes együttérzésem :B :(((

Rumot minden pohárba! | https://rumnagykovet.hu/

(#8342) GhostLead


GhostLead
tag

Sziasztok! RS Tora 302 telót szeretnék venni. Valakinek van menet tapasztalata róla?
Válaszotokat előre is köszönöm!

(#8343) Manitou válasza becuszabi (#8339) üzenetére


Manitou
addikt

:Y :( :(

GhostLead
Jó mozgás, merev konstrukció( tárcsafék nem hatja meg nagyon), de nem olyan könnyű. Attól függ mire akarod használni.

[ Szerkesztve ]

(#8344) becuszabi válasza sanyixXx (#8341) üzenetére


becuszabi
aktív tag

nem, a 10k-s kategóriába estünk bele
Semmi különösebb extra, szóval nem volt filmbeillő autós üldözés meg ilyesmi :)
kiértünk egy tisztásra, megjelent egy autó az úton (én megjegyeztem, hogy íme egy bunkó autós), de mikor mellénk értek és megálltak, már láttam, hogy ezt megszívtuk.
Korrektül elvitáztunk és megtárgyaltuk az erdővédelmi törvényeket, de a büntit csak kiszabták.
Az az egészben a baj, hogy a törvény mellettük áll és így igazuk van. Ők is megértették, hogy mi mit csinálunk (kirándulunk), meg azt is, hogy viszont mit nem (nem károsítjuk a természetet), de a törvény vonatkozik ránk is. Azt is nagyon jól ismerték, hogy a Pilisben miként ba..ták szét az ösvényeket a fakitermelés során, de hogy ott milyen büntetéseket szabtak ki, azt valahogy nem említették.
Azt is elárulták, hogy ők bizony Ausztriába járnak pihenni (többek között az ottani bringásparadicsomokat hoztuk fel példának), mert itthon nem érzik jól magukat túrázás közben...erre mondjuk nem reagáltam, mert nem akartam nagyobb büntetést :(((
Szóval sikerült elk..niuk a kedvemet.
Persze lehetett volna hirtelen felpattanni a bringákra, aztán le a hegyről (a meredek és kanyargós ösvényeken már nem lett volna esélyük), de ha mégis elkaptak volna, akkor már lehet, hogy az ár is emelkedett volna.
Ja, a személyit meg azért adtam oda, mert én hülye azt gondoltam, hogy csak amolyan sima ellenőrzés :W
A társam már találkozott az egyikkel korábban, szintén ezen az úton és akkor csak annyit kért tőle, hogy ne térjen le a turistaútról. Ezek szerint ma ez már kevés :(

"Aki szívből él, az élből szív"

(#8345) Jorus válasza becuszabi (#8344) üzenetére


Jorus
nagyúr

Némiképp kapcsolódó bejegyzés.

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#8346) GhostLead válasza Manitou (#8343) üzenetére


GhostLead
tag

Manitou
Mivel egy Judy TT-m van ezért akarok egy komolyabb villát.
Egy kis terep, egy kis aszfalt betyárkodás! Könnyebb lehet mint a Judy TT?

(#8347) becuszabi válasza Jorus (#8345) üzenetére


becuszabi
aktív tag

...vagy megemlíthetnék a Közép-Európa Rally-t, amit ugye úgy rendeztek, hogy tisztában voltak azzal, hogy fokozottan védett területeken is átmegy a nyomvonal
...de bárki beütheti a keresőbe, hogy "quad túrák a Pilisben...Börzsönyben", stb. igen érdekes dolgokat találhat...pl.: Quad túra

"A Szentendre és Visegrád között található Lajos-forrásnál két túravezető vezetésével kalandozhatnak a quadokkal erdőn, hegyen, patakon keresztül. Védőfelszerelést és transzfert biztosítunk. A programot egy kellemes piknikkel szakítjuk meg, melynek keretében - évszaktól függően - frissítőkkel vagy forralt borral, meleg teával és kávéval, finom házi pogácsával, szendvicsekkel, meggyes-mákos lepénnyel kínáljuk meg Vendégeinket."

...kértek tőlünk engedélyt (így kezdték a beszélgetést, tehát nem bunkók voltak, hogy "jó napot, tízezer"), mondtuk hogy nincs, rákérdeztünk, hogy honnan kaphatnánk, válasz: sehonnan...vicces volt, de kibírtam röhögés nélkül :((

[ Szerkesztve ]

"Aki szívből él, az élből szív"

(#8348) Dirtyz válasza GhostLead (#8346) üzenetére


Dirtyz
őstag

A Tora 302-es 2400gr körül van, a Judy TT 2200gr

Védd a fákat, egyél hódot!

(#8349) Manitou válasza GhostLead (#8346) üzenetére


Manitou
addikt

Ha jól emlékszem a Judy TT az az a judy volt amibe nem tettek csillapítást. ( olyan sok judyt gyártottak, hogy lehet már keverem )

Szerintem inkább levegős torát vegyél az 2 kiló körül van és akkor -200g a mostanihoz képest meg minden tekintetben jobb lesz a villa a régihez képest.

(#8350) GhostLead válasza Manitou (#8349) üzenetére


GhostLead
tag

Köszi szépen a segitséged!
A hátszél legyen veled!

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Kerékpárosok, bringások ide! - Archívum IV. (téma lezárva)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.