mit ajánlanátok (lehet hogy már kérdeztem)?
van egy ezer éves gepidám, és gondoltam kicsit ráncba szedném öcsémnek. ahogy néztem, funkcionálisan csak a fékekkel lehet gond, de lehet hogy elég lenne csak beállítani, max fékpofák, bowdenek cseréje lehet. váltó jónak tűnik, nem volt vele soha gondom, és végülis csak állt, attól talán nem romlik az állapota (nagyon). csakhát erősen dzsuvás. ezt brigéciollal lehet lemosni? az nem bántja a múanyag alkarészeket? ja mondjuk lánckerekeknél egy-egy fog hiányzik, azt cserélném. hogy milyen a hajtókar meg az a cucc ami a kettőt összeköti (hogy hívják?) nem tudom se tipusra semmi, de elvileg ha nem ropog vagy ilyesmi akkor nem lehet baja nem? vagy ha lánckereket cserélek akkor azt is mindenképp kell? a kormányt is tutira cserélni kéne mert az erősen rozsdás meg érdekes alakú (olyan pödörödő) nem is tudom lehetne-e rá új markolatot venni (emlékszek annak idején nekem se funkcionált 100%-osan mert mindig csúszkált). szóval lehet hogy érdemesebb lenne egy új egyenes kormányt venni és rá szarvakat.
viszont ami erősen problémás, az az hogy öcsémék fogtak egy flakon ezüstszürke festéksprét és mindent, de mindent befújtak vele. tehát az üléstől kezdve (jó hogy eszembe jutott, azt is valszeg cserélni kéne) a vázon át a kormányig mindent. a küllők is hátul erősen korrodáltak, elől nem láttam (de lehet hogy csak azért mert azok is be lettek fújva...
). azzal mit lehetne kezdeni. a bringa alapbol fekete volt. már kopott le valamennyi ebből a szürke szarbol (vagy csak azért ilyen mert nem végeztek elég alapos munkát...
), de valahogy meg kéne szabadítani. a kromofággal viszont mindent lehozok nem (mármint az eredetit is)? és kopletten újrafényezni meg marhadrága lenne (ezt a boltban mondták). mindenesetre szeretnék minnél több dolgot megcsinálni magam, hogy ne menjen rá a gatyám is. végülis lehet hogy annyiért amennyit majd rá kell költenem, vehetnék is egy új bringát, ami kb ott lenne mint ez volt annak idején, de sajnálnám a vázat meg mindent az enyészetnek hagyni. sztetek mennyiből lehetne durván ez alapján kicsit kipofozni a gépet? és ha esetleg valami olyan extrákba is belegondolnék mint valami alap egyszerű teló (neaggy LO-tal...
)
ja még azt elfelejtettem hogy cserélem az üléscsövemet hosszabra, ha valakit érdekel az enyém, Truvativ XR Double Clamp (hacsak azt nem mondjátok hogy jó lehet a régi gepidámba, de nem hiszem hogy az átmérők stimmelnének). most látom csak: a Truvativ a Sram-hoz tartozik? és hogy fognek nekem 400mm hosszút hozni Truvativ-bol ha ezen az oldalon 350 a max? hmmm... érdekes... akkor még lehet h nem is eladó!
[ Szerkesztve ]
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...