Nem semmi
Beauty is pain
Nem semmi
Beauty is pain
A kék túra egy nagyon ritkán járt, és akkor szinte teljesen benőtt része volt, nyilván régóta mi voltunk az elsők, akik arra jártak. Valszeg mindannyiunk jó barátja, a királydinnye lehetett az elkövető, esetleg akác, erre nem emlékszem... De a Land Cruiserem túlélte, nekem nem kellett szerelni.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
Jó defektálló külső az!
Én már csak tudom!
undefined
ja, én nem bízok meg ragasztott belsőben.
tudom 10/8an nem így vannak vele...de én abba a 2ben vagyok akkor....3 éve cseréltem...szerintem ennyi időre 1200ft nem tul nagy beruházás.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
1200Ft??
Én múlt héten vettem 790Ft-ért belsőt a biztonság kedvéért. BigBike
undefined
hogy tudtok ti ennyit tekerni én most 20km után majdnem meghaltam, egy földes-köves emelkedő durva volt, legközelebb feltolom inkább a biciklit, majdnem kiköptem a tüdőm
ja és megdöntöttem a max speedem, 48.6
Az semmi.
Nekem a régi rekordom a Neuzerrel kereken 60.0Km/h.
undefined
Én pont nemrég hallottam erről a csodaszerről, agyba-főbe dicsérik.
Mesélte a RideBike-ban az egyik szerelő, hogy a 40-es szeget is kijavítja!
Nem próbáltam még, egyenlőre nem is fogom, valami 3900Ft-ba kerül.
undefined
Van többféle ilyen defektgátló folyadék, pl. Schwalbe Doc Blue, Joe's No Flat, ezekkel tényleg nem kapsz defektet, viszont nehezek, de ha ez az ár megéri a teljes defektmentességért, akkor jó. Szinte örökélet.
Nem tudom, én sosem kaptam annyi defektet, hogy úgy éreztem volna, szükség van rá. Tubeless, tehát belső nélküli rendszerekhez viszont nélkülözhetetlen egy ilyen tejszerű cucc, de ennek nem hiszem, hogy megint lenne gyakorlati értelme hétköznapi bringásnál. Meg vannak még mindenféle variációk belső nélkül normál felnivel és külsővel, de ezekről én is csak olvastam, nem ismerem.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
de sztem nem lehet többel menni, 3/7-be tekertem mind állat
Lejtőn simán.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
nekem csak schwalbe kell.
és hosszúszelepes kella vuelta miatt=speciális.
A defektmentesítő belső nélküli kerekbe jó használható csak.egy olyan külső ára...hagy ne mondjam.....meg nem gyenge felni is illik hozzá.
u.i.:kimentme felfujtam 3.5 barra...és megint jó..mosmá felrugdosom ezt a biciklit. ..direkt mentem gány terepen ha a szelep a roszs mozduljon ki véglegesne max tolom hazáig és nem...pedig vágtam neki ugrálgatta össze vissza de semmi....
szerintetek mia gond???
amugy találtam benne 2 tüskét elől ..de ha ki lenen lyukadva egy percre se tudnám felfujni nemde??
...cska jo valamire a puncture protection..meg a belső csík.
Multkor a hátsó is ezt játszotta, régebben még soha nem talákoztma ilyesmi hibával:
ami azóta változott
-küllőket meghuzigálgattam kulcssal
-nagyon kopott a 2 külső(schwalbe black jack)..már kilátszik a piros nem kevés helyen..cserélős kategória
-kuton fujom 2.5.3bar közé....előtte csak otthon pumpával..tök elég volt az is.tény a kut ota olyna mint a beton a gumi..előtte azért meg tudtam nyomni.
tipp??mi a gond??szelep rossz mit lehet kezdeni vele??műszerolaj kicsi??
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
Simán belsős gumihoz is jó és használható teljesen a "szmötyi", azzal nem kapsz defektet soha. Nem csak belső nélküli rendszerhez, pl. van aki túrára visz magával, hogy ha defektet kap, belenyomja, és nem kell belsőt cserélni.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
hehe na igen az ugy érdekes lehet.hisz anélkül si ha valaki figyel és nem gány terepeken jár akkor év/db az előfordulás kb és akkro sme bizti kiszurja akkor is elég nagy tüske kell 2 gumiréteget átszúrjon ja és ugy kell elkapnia nem a futofelületne hanem közte mert másképp nem ér át a belsőig.
nekem most nema futofelületben volt 2 tüske mint írtam felfujtma jó.kíváncsi avgyok meddig.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
Megmondom őszitén, én már puha gumival el se tudnám képzelni a bringázást.
Egyszer nem fújtam fel rendesen, és rendesen idegesített, hogy rugózik alattam a gumi mikor néha rugózok egyet.
Hazamentem, vissza 4.5 Bar-ra.
Úgy a jó, ha kemény.
undefined
te jó ég én még 3ra se fujom.
reggel 2.8ra fujtam az elsőt direkt probából hogy lyukase...szószerint visszapattant a földről..az már durva.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
Te puhán szereted?
Amúgy a Scottba (másik bringám) most fújtam bele 7,5 Bar-t, előre-hátra.
Csak te ki ne próbáld a te bringádba mert egy meglepetés lesz a jutalom. Durr.
[ Szerkesztve ]
undefined
Nyugi aludtunk is délután mindketten, mint a tej
Hasaggymeg: mutattam már egy telós képet, de most mindjárt megkeresem neked amit 24h son Ariadneek gépével csináltak, csak a paciról.
Jah és azt ki is felejtettem, hogy inudlás előtt megkérdezett a KaposTV-s riporter csaj csinálhatna velem egy interjút: nem vállaltam, de utána felvették azért ahogy átnézzük a gépeket. Úgyhogy benne leszek a TV ben
[ Szerkesztve ]
Nekem no flat volt a fixim gumijába nyomva. Mikor 10 barra fújtam a gumit, és kipróbáltam a videóban szereplő döfködős próbát, akkor nekem az úgy nézett ki, hogy beszúrtam a kötőtűt a gumiba izomból, és mikor kihúztam, akkor kb 2 másodperc alatt, nagynyomással kispiccelte az összes folyadékot.
Erősen bukakke szaga volt a a dolognak, mert az arcomról is kellett törölgetni.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
(#22221) KaraDani válasza Hasaggymeg (#22188) üzenetére
Lehet nem ekkora nyomásra tervezték.
undefined
Valahol olvastam, hogy "vékony guminál" nem működik a dolog, gondolom a nagyobb nyomás miatt, nincs ideje megszilárdulni a folyadéknak. Mondjuk nekem sincs szükségem erre, de a szöggel döfködés sem reális, elég, ha a tüskéket kibírja.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
Ez nem túl jó hír.
Pedig én pont a Scottomba akartam venni.
undefined
Ezek szerint neked volt ilyened.
Nem akarod eladni?
undefined
Viszont a schwalbe oldala nem írja, hogy ne lenne jó outira... Nem tudom, nem ismerek olyat, aki outi vagy más keskeny gumihoz használná, de hátha majd valaki még.
mod: Az viszont ott van, hogy Doc Blue is not intended to seal large holes caused by cuts or bursts., szóval szöges kezelést nem is kellene bírnia ez alapján, bár azt a bizonyos videót én is láttam.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
én nem nő vagyok
puhán és...
Hát nem tudom akkor lehet nálatok más a kemény fogalma.....én 3barnál már rosszul vagy egy szegre rámegyke az üt....nem ekll nekem sportfutómű.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
Általában rá van írva a külsőre, mennyire kell fújni, azt érdemes betartani.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
Valaki?
[ Szerkesztve ]
Lenovo Thinkad T500
azt ne felejtsétek el, hoy általában 1 szezont birnak ki ezek a defektmentesítő cuccok.
és nem jók a külsőben bentmarado cuccok ellen.
pl üvegszilánk.
Szevasztok bogyókák!
mondjuk attól is függ milyen kemény gumival mész, hogy milyen bicajod van, milyen széles gumival. nekem most 28-as külsőim vannak, abba simán kell 6-6,5 bar ludsimon 20-a gumijaiba meg a 7 bar is bőven jó.....
igaz, megy is mint a golyó
és persze ennek is megvan feelingje
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
Akkor nem értetted. Mindegy.
undefined
7 Bár, nehogy már, minimum 7,5 Bar előre, hátra.
[ Szerkesztve ]
undefined
Tudok egy elég szép lejtőt, kocsik nélkül, csak ott tudnék többet menni
Ez is érdekes vidi, hogy nem esik szét a bicikli terepen, 65km/h-val
legkönyebb kanyarba elesett, sztem fék nem is volt a biciklin..
Hú, tegnap 62-vel gurultam le egy lejtőn Budafokon, marha jó érzés volt.
(#22236) dragonfx válasza Taknyoshal (#22235) üzenetére
nekem 67 volt a plafon....kész csoda ennyit kimért a 4rongyos cateye...de már rázott a kormány szitált rendesen.
Kékesből lefelé.
Azért akkor még paráztam mert nem LX V fékem volt haem valami gagyibb.
Aki pesten szeretne rekordot az nézzen be margit szigetre a nyugati felől a hosszú lejtő....ha jön a 26os busz mögé szélárnyékba beálllva egész szép eredményket lehet elérni ...ott 44 volt nekem.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
sziasztok!
vannak új eladóságaim,hátha valakit érdekelne...
A fenix tesztet nagyon várom!!!
Az a 4 rongyos Cateye 300km/h ig mér, szóval csodáról szó nincs
Egy kis beszámoló a lámpáról:
A lámpába Ansmann MaxE-t használtam. Összehasonlításom egy myo xp-vel szemben. Maga az LD20-nak a fényereje sokkal jobban fókuszált így még az általános mód legmagasabb állásában is erősebb fényt ad. Részemről a lámpa középpontja a bicikli első kerekétől számítva 3-5m volt be állítva, így gyakorlatilag jó előre észrevehettem mindent, a myo xp úgy 2m közelebb produkálja ezt a fényerőt, noha jobban szórja a fényt! A turbó-t bekapcsolva kétség sem fér hozzá, irgalmatlan fényerőt kapunk, amivel komolyabb terepen is láttam mindent kivéve a mélységet – ez a hiba akár bennem is lehet – noha a fényereje eléggé fokuszált nem vakít a visszaverődő fény, ha jól állítjuk be. Mivel a fejlámpához érkezik majd diffúzor – van nyalóka is, de a textúrázott adapterre gondolok – is ezért kíváncsi leszek azzal mennyire lehet szórt fényt is elérni. Már csak az üzem idő maradt, míg az myo xp kb 4-5 túrát bírt ki – 2900mAh akkumulátorokkal - egy töltéssel, addig az ld20 1-2 – 2100mAh. Lényegiben a vásárlást egyáltalán nem bántam meg, mivel ~ 11.000Ft értékben egy számomra igen jó lámpát sikerült vásárolni, ebben benne van, hogy Amerikából jött és az ezzel járó esetleges kellemetlenségek is – remélem nem lesznek! –, de úgy érzem nem fogom megbánni.
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
Szélárnyékba, síkban nekem a rekord 54 Km/h, a Csömöri busz mögött, 26"-os MTB kerékkel, Neuzer.
Mikor leszakadtam a buszról, mert tovább gyorsított, nagyon beszartam, reggel 6:30 volt, és bent maradtam középen a belső sávban.
Eldöntöttem soha többé nem vállalkozok ilyenre.
De nagyon izgalmas volt, utána úgy dobogott a szívem mint az állat.
Viszont nem dudáltak le. Tekertem aztán kimentem a külső sávba és ott tekertem tovább.
(#22238) KaraDani :
Honnan vágod ennyire?
[ Szerkesztve ]
undefined
Köszi a tesztet, számomra nagyon hasznos volt!
Ezt viszont pontosíthatnád:
"egy töltéssel, addig az ld20 1-2 – 2100mAh."
Nem mindegy, hogy 1 órát teljesít, vagy 2 órát. A turbó mód érdekelne a legjobban!
Részemről ha meglesz a lámpa, Eneloop aksikkal fogom használni.
Véglegesen pontosan ez a teszt alapján döntöttem így.
Mint a grafikonon látszik, nagyon szépen tartja azt az 1 Amper terhelés alatt az 1,25, 1,30V-os átlagot, ami a többiről nem teljesen mondható el.
Lejjebb van az oldalon több grafikon és azért látszik a különbség.
Nem mindegy, hogy 1,10V-nál marad még az elemben 500mAh, vagy pedig 1,10V-nál marad 150mAh.
Nah, nem tudom érthetően elmagyarázni.
Itt egy link, talán Őt jobban megérted.
[ Szerkesztve ]
undefined
Teszteltem természetesen
[link] amúgy ahogy néztem kb minden óra eddig van hitelesítve.
Szia, az az 1-2 a túrára vonatkozott, ami éjszaka olyan 2-3 órás szokott lenni. Mivel eddig tök vegyes felhasználásban használtam a lámpát ezért írtam, hogy 1-2 túra és nem óra. Az üzem időről több helyen lehet olvasni mennyit bír, nekem az asztalom mellett világít most 50 perce egy 2650mAh (amit nem rég találtam meg azaz nem tudom milyen állapotban van az akkumulátor) ellátásról turbó módban. De mint írtam a turbóban messze brutális a fénye. Én legtöbbször 50 és 90 lumen között használtam, bőven elegendőnek éreztem. Terepen kapcsoltam be 1-2 helyen, akkor hirtelen megláttuk vagy 6-10 szempárt a sötétbe mindenfele így inkább lekapcsoltam (jobb a tudatlanság, noha legtöbbször csak macskákat láttunk). Ha turbóban akarod használni, akkor mindig legyen nálad pótakkumulátor. De ez már lézer kard, komolyan bele se merek gondolni, hogy a Hozé meg hasonló erőművek mit tudnak, bár megnézném
1-2 ilyen ledből és egy komolyabb akkumulátorral, olyan lámpát lehet csinálni, hogy keresztbe vágod az erdőt.
Továbbá tényleg nem mindegy mit tud leadni az akkumulátor, de ha az üzem idő a fontos, akkor inkább nagyobb aksik, és tartalékba valami ilyen csoda.
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
Már utánajártam mindennek.
4 darab 2700mAh-es akku árából tudok venni 8 darab Eneloopot, ami 5200mAh-el több, és rádaásul akár 1-2 hónapig is tárolhatom, és igen csekély az önkisülése az akkuknak.
De ha nem kell, nem nyomatom turbó módban, ha valóban ennyire brutális.
Szóval már mindent elterveztem.
[ Szerkesztve ]
undefined
Hamár a fényerőről van szó, Te véletlenül nem tudod, hogy ezen a teszten van két képen, két különböző mód.
Ez (Turbo) és ez (Smooth Turbo).
Hogyan lehet szerinted elérni ezt a Smooth turbó módot?
undefined
ludsimon: A közeledben száguldozásra a Telepes utcát ajánlom az Öv utca felől (bemelegítésre az utóbbi ideális) egészen a Rákos-patakig. Enyhén lejtős, friss, tükörsima aszfalt (2-3 éves / idei), minimális forgalom hétköznap is, és főútként nincsenek jobbkezes keresztutcák. Ha peched van, akkor a Miskolci utcánál pirosat kapsz (ha sárgán villog, akkor is szívás, mert nem neked van elsőbbséged). A Rákos-patak után már érdemes figyelni a keresztutcákra, mert rengeteg koccanás van a mellékutcából kivágódók miatt.
Én MTB-vel a sík terepes rekordomat a Római-parti gáton tartom (a szentendrei kerékpárút egyik ága vezet erre). Hosszú, sík útszakasz, valaha teljesen sima, ma már sajnos töredezett aszfalttal, és kora reggel nulla sétáló emberrel. 26"-os kerékkel félterep gumin 46 km/h volt önerőből.
Én a Hármashatárhegyről levezető utat imádom. Bár itt a sok kanyar miatt nem lehet annyira begyorsulni, de a hegy tetejéről a Zsigmond/Kolosy-térig nem kell tekerni, csak fékezni
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
Köszi, de már sikerült leszoknom erről a sebességőrületről.
Már nem érzek késztetést rá, hogy megdöntsem a rekordomat.
undefined
Itt van róla egy kis írás, a lámpa fejében a tükröződő felület más (nem tudom hogy hívják).
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
Te mindig előrébb jársz nálam!
Köszönöm!
undefined