Hirdetés

!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • Oppenheimer

    nagyúr

    Nekem most egy nem szorosan Javához kapcsolódó, inkább általában vett objektumorientált tervezéshez kapcsolódó kérdésem lenne.

    Tower Defense játékot tervezünk.
    Van egy absztrakt Tower osztályom és ebből leszarmazik 3 különféle Tower.
    Van egy absztakt entity osztály, amibol meg leszarmaznak a különféle ellenségek.

    KRITERIUM: Minden toronynak eltérő mennyiséggel kell sebeznie a különböző típusú ellenségeket.

    Ugy van megtervezve a játék, hogy a tornyok ismerik a hatósugarukban lévő ellenségeket, es loveskor az egyiknek a doDamage metódusát hivja meg.

    Hogyan lehetne megvalósítani a kritériumot getType() hivas nelkul? Most kulon kulcs-ertek parokban van tarolva a tornyokban, hogy mely tipusu ellenségeknek mely erteket kell átadni a doDamage metodusban. Ez nem valami szep megoldas, szeretném polimorfizmus segítségével megoldani, de nem tudom, hogy lehetséges.

Új hozzászólás Aktív témák