Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Victoryus: Thomson 43UC6306 tv
- bacsis: Támogassááá', hogy ingyenesek maradhassúúúúnk!!!!
- Bestx: Budget DIY eGPU USB4/Thunderbolt csatlakozással – egy mining VGA új élete.
- Gurulunk, WAZE?!
- hcl: Villanyórás okosóra számlap
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
LOGOUT
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
BlacKSouL #58871 üzenetére
Összességében mitől érné nagyobb pusztítás?
Itt max az erőátviteli egység szenvedhet, ha esetleg nem megfelelően használja a kuplungot, a futómű, ha épp minden 20. gödörbe belemegy.
A motor nincs terhelve, csak üzemmeleg motor kap terhelést (javarészt az is, hisz folyamatosan megy az autó) , városban 2 ezerig, országúton 3 ezerig van húzatva az autó, nincs nyomatéknak se kitéve túlzottan.
Ami esetleg a kuplung megterhelőbb az a manőverezés.
Vagy milyen nagyobb pusztításra gondolsz? Igazából én a saját vezetési/technikai stílusomat próbálom átadni, ezt magam részéről járműbarátnak gondolom.
Motorikusan én nem tapasztaltam nagyobb próbatételt, persze nem lehetetlen, hogy többet kap, de szerintem olyan nagymértékű eltérést a normál használathoz képest nem mutat eddig.
Szerintem némely tulaj saját autója több terhelést kap, ha mondjuk hidegen "kúpolják" neki, mégha nem direkt is akarnának kárt tenni benne... Vagy esetleg téves olajválasztással, netán elmaradt szervizzel..
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- LG K61 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung S23 128GB Fekete /+AJÁNDÉK ÜVEGFÓLIÁVAL/normál állapotban / 12 hónap jótállással
- Új! HP 230 Vezetéknélküli USB-s Billentyűzet
- Külföldi csomagszállítás Packeta csomagpontokon keresztül!
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 4500 16/32/64GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest