Nos, nekem is egy 3D-s Samsung-om van (55F6500), szóval nem csak emlékszek, de használom is. Hasonlóan jártam. Az HBO GO pofázott, hogy kell neki új. Sajnos nekem tök mindegy honnan indítottam, mindig kiírta, hogy van friss és kilépett.
Aztán egy-két tanács kipróbálása közben az derült ki, hogy látszólag nincs két app a tévén (nem látni, hogy lenne kettő, mindenhol csak egy ikon van és az minden szempontból egyforma), viszont két különböző verzió van fönt ugyanabból az app-ból. A Samsung App-ban egy új verziót mutatott, viszont a smart gombra előjövő Alkalmazások "menü" alatt található további alkalmazásokba belépve és az HBO GO ikonra rálépve egy régi verziót írt ki.
Egy Smart Hub visszaállítás, hosszú (éjszakai) áramszünet, verzió ellenőrzés (egyik helyen régi, másik helyen új), tévé pár órára kikapcs (nem áramtalanítva) után mindkét helyen az új verzió szám jelent meg. És most (még) működik mindenhonnan indítva.
A "sima" Smart Hub visszaállítás nem segített. Vagy az áramtalanítás, vagy az utána való várakozás hiányzott, nem tudom. Valószínű, hogy a két verzió "párhuzamos" fent léte nem segített. Ha már egyszer el lett indítva, akkor (valószínű), hogy mindig az futott. De mivel ott volt az új, már nem is frissített.