Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#5401) LouiS22 válasza Kaba (#5400) üzenetére


LouiS22
veterán

Szerintem ez tipikusan magyar beetető, az nagyon érdekelne, hogy hány user (lúzer) lesz, aki elfelejti és következő hónapban reklamál majd, hogy elloptak tőle 2000 forintot :D

Bónusz: nagy szarban lehet az HBO is, ha így próbál ügyfeleket toborozni. Ahelyett, hogy normálisan szolgáltatna azoknak, akik eddig is fizettek. De olvashattuk az öröméneket: idén is kétszámjegyű a növekedés ügyfélszámban. Persze szigorúan konkrétum nélkül.

[ Szerkesztve ]

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#5402) Kaba válasza LouiS22 (#5401) üzenetére


Kaba
veterán

Valószínű ez be van kalkulálva,ezen kívül jó reklámnak is.

(#5403) azbest válasza LouiS22 (#5401) üzenetére


azbest
félisten

ki akarják hozni a maxx-ot belőle ;]

(#5404) LouiS22 válasza azbest (#5403) üzenetére


LouiS22
veterán

:C

Kiköptem a kólát, akkorát röhögtem :D

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#5405) Dave1984


Dave1984
őstag

Sziasztok.Másnál se játszik le semmit Samsung smart tvn az HBO go?

Nekem a tudat nem ad szabad utat

(#5406) KD6-3.7 válasza Dave1984 (#5405) üzenetére


KD6-3.7
őstag

Milyen évjárat?

(#5407) Kaba válasza Dave1984 (#5405) üzenetére


Kaba
veterán

Nálam működik.

(#5408) Ronam


Ronam
addikt

Sziasztok!

Napok óta nem tudom aktiválni az HBO Go-t az egyik tv-n (Sony XE90). Beírom a kódot, és azt írja hogy nem megfelelő, ez mi lehet? Próbáltam már újratelepíteni, az nem segített.

(#5409) azbest válasza Ronam (#5408) üzenetére


azbest
félisten

Épp az előbb futottam bele. Chrome-ot használsz?
Próbáld firefox alól.

Észrevettem, hogy az aktiválós oldal hibaüzenete ellenére felkerült új eszköz a webes felület tévé listájára. Múltkor melóban vettük észre, hogy néha a chrome duplán küldi el a kéréseket és talán ez történik most is. A dupla kérés miatt talán mielőtt végezne az első feldolgozásával már másodjára az elhasznált kód invalid lesz. Firefox alatt elsőre sikerült.

(#5410) totron válasza LouiS22 (#5401) üzenetére


totron
addikt

A nagy szar része lehet az is, hogy oly sok idő után kibiggyesztették a kínálatukat, s az nem csak youtube-on elérhető már? Jó reggelt. Ám lehet, hogy csak a tv-n szocializálódott lelkeknek alapértelmezett az aktuális, összevágott promó, szerintem még mindig szükséges és a legjobb mézesmadzag/ajánló.

(#5411) Somatom


Somatom
veterán

Én tabletes HBOGO -t használok. Próbálok az öreglánynak beüzemelni egy Samsung Tizen TV -t. Én vagyok béna, vagy tényleg nincs korábban nézettek lista, ahonnan folytatni lehetne a lejátszást?

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#5412) Adama123 válasza Somatom (#5411) üzenetére


Adama123
tag

De van, de csak akkor látszik, ha van olyan tartalom amit félbehagytál.

(#5413) hadam98


hadam98
senior tag

Történt valami fejlesztés bejelentés nélkül?
Eddig inkább Netflixet néztem a kép és hangminőség miatt de most megint tettem egy próbát főként a remek sorozatok és filmek miatt és a képminőség valamint a hangminőség jobb lett, utoljára talán másfél hónapja próbáltam akkor rossz volt.
Apple TV 4K készüléken használom, eltűnt a ráégetett HBO Logó is a film és sorozatokon. Talán ez már az HBO Max átállás miatt van? Most már teljesen jó lett a képminőség :D

[ Szerkesztve ]

(#5414) Kaba válasza hadam98 (#5413) üzenetére


Kaba
veterán

A HBO Max átálással biztosan nem függ össze,mivel az legkorábban 2021 második felében lesz elérhető Magyarországon.

(#5415) Csabroncka válasza hadam98 (#5413) üzenetére


Csabroncka
addikt

olvass vissza ATV app esetén volt fejlesztés, megjelent a sokcsatornás hang is.

[ Szerkesztve ]

"in medias res"

(#5416) Somatom válasza Adama123 (#5412) üzenetére


Somatom
veterán

Ahhh soo! Köszi! Azt gondoltam, hogy fiókon keresztül szinkronizál.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#5417) azbest válasza hadam98 (#5413) üzenetére


azbest
félisten

Melyik filmnél láttad úgy, hogy nincs a videóba égetett logó?
Csak azért kérdem, mert a lefrisseben hozzáadott filmen a videóban van böngészőben.

Teljesen más rendszert használna az ATV?

Egyébként előbb próbáltam. Már simán beengedett közvetlen regisztrációs irányt választva is a fiókommal, ami telenoros volt amúgy.

[ Szerkesztve ]

(#5418) hadam98 válasza azbest (#5417) üzenetére


hadam98
senior tag

Az összes filmen amit az utóbbi pár napban néztem valamint sorozatban nem volt. Melyiknél van nálad logó? Írd le és gyors megnézem nálam mi a helyzet.

(#5419) blakey válasza azbest (#5417) üzenetére


blakey
titán

Korábban írtam, hogy nagy valószínűséggel máshonnan kapja az anyagot, van 5.1, a minőség is jobb.

*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#5420) hadam98 válasza blakey (#5419) üzenetére


hadam98
senior tag

Eddig mint írtam egy hónapja még volt logó és a minőség is pocsék volt, most a logó eltűnt és nagyon jó lett a kép valamint hang minőség.
Amazon Fire TV 4K készüléken ugyan úgy maradt a logó és minőségileg is csunyábbnak tűnik a másik TV-n mint nekem most az Apple TV-s.

[ Szerkesztve ]

(#5421) azbest válasza hadam98 (#5418) üzenetére


azbest
félisten

Bármelyiknél... de például
BEN 10 VS. THE UNIVERSE: THE MOVIE

#5419 blakey
Egy plusz hangsáv meg szubjektív jobb minőség azért nem feltétlen jelent másik infrastruktúrát. A beégetett logó hiánya viszont eléggé egyértelmű.

(#5422) hadam98 válasza azbest (#5421) üzenetére


hadam98
senior tag

Na megnéztem, ennél a Ben10-nél sincs logó és a kép-hang minőség is nagyon jó Apple TV 4K-n. Tuti máshonnan kapja a streamet ezek szerint :)

[ Szerkesztve ]

(#5423) azbest válasza hadam98 (#5422) üzenetére


azbest
félisten

Lehet akkor nem lesz minden 50fps-re transzkódolva sem. Azért a hivatalos kodi fórumon az addon topikjában elhintettem a témát, hátha valaki tőlük jobban utánajár.

Vajon kb 1 hónapja frissült az app appletv-n? Igazából csak azért lehet érdekes, mert ha nem frissült, akkor a szerver oldalon döntik el, nem pedig a címe változott. Bár ez sem biztos, végülis belépéskor leküldhetik a tartalom kiszolgáló címét is.

[ Szerkesztve ]

(#5424) hadam98 válasza azbest (#5423) üzenetére


hadam98
senior tag

Dec 9. frissült :)

(#5425) Csabroncka válasza hadam98 (#5424) üzenetére


Csabroncka
addikt

októberben már ez volt...

"in medias res"

(#5426) Ronam válasza azbest (#5409) üzenetére


Ronam
addikt

Köszi, így sikerült aktiválni :)

(#5427) blakey válasza azbest (#5421) üzenetére


blakey
titán

A plusz hangsáv is csak egy a több eltérő dolog miatt, nagyobb a bitráta (legalábbis szemre nagyobb), van 5.1 és nincs logó, egyértelműen másik stream-et használ. A Kodi alatti kiegészítő és az Android TV OS alatti app gyengébb minden szempontból, több eszközön próbáltam, összehasonlítottam.

Egyébként most "A légikisérő"-t néztem több eszközön, csak az Apple TV-n van 5.1, jobb kép és nincs logó, a többi eszközön van logó, Kodi kiegészítő, Android TV OS app és LG TV app amin még megnéztem.

[ Szerkesztve ]

*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#5428) LouiS22 válasza blakey (#5427) üzenetére


LouiS22
veterán

Az HBO üfsz persze süketel, ők erről nem tudnak, ilyen nincs, nincs 5.1

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#5429) blakey válasza LouiS22 (#5428) üzenetére


blakey
titán

Akkor mit szólnának a logó nélküli szolgáltatáshoz? :) Gondolom szerintük olyan sincs.

*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#5430) LouiS22 válasza blakey (#5429) üzenetére


LouiS22
veterán

Folyamatos süketelés van. Azt ígérték, hogy emailben adnak választ arra, hogy van-e 5.1 vagy sem. Ez volt úgy 3 hete :D

Fotózd le, hátha úgy elhiszik, hogy logó sincs :D

[ Szerkesztve ]

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#5431) hadam98 válasza LouiS22 (#5430) üzenetére


hadam98
senior tag

Kicsit vicces a szituáció egyébként mert Apple TV-re jött talán a legkésőbb az HBO GO App támogatás... Általában a legtöbb újdonság fejlesztés stb. Apple eszközökre fut be először, valószínűleg jönni fog ez később más platformra is. Az ügyfélszolgálat mondhat bármit, az tuti, hogy mást használ ha hiszik ha nem :D Csak aztán nehogy az legyen, hogy vissza teszik régire mert akkor azonnal mondom le.

[ Szerkesztve ]

(#5432) blakey válasza hadam98 (#5431) üzenetére


blakey
titán

Nekem is ez jár a fejembe, a sok bizonygatás eredménye nehogy az legyen, hogy lebutítják a már vállalható, jó minőséget. Én örülök, hogy jó, mert vannak nézhető műsorok.

*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#5433) hadam98 válasza blakey (#5432) üzenetére


hadam98
senior tag

Azért az tényleg durva lenne. Az ocsmány minőség miatt nem voltam HBO előfizető, most végre vállalható lett. Egy 55inch TV-n nézem és tényleg ami volt az katasztrófa, főleg egy Apple TV+ vagy Netflix után...

(#5434) djnice válasza azbest (#5423) üzenetére


djnice
veterán

Érdekes, az addon készítője sem hiszi ezt el, pedig neki is van Apple TV-je: [link]

(#5435) LouiS22 válasza djnice (#5434) üzenetére


LouiS22
veterán

Amúgy én sem hiszem el, az nekem kevés, hogy "szemre jobb".

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#5436) djnice válasza LouiS22 (#5435) üzenetére


djnice
veterán

Ahogy írja, a Playback HUD-on ellenőrizhető. Majd vki tesz fel biztos screenshot-ot.

[ Szerkesztve ]

(#5437) LouiS22 válasza djnice (#5436) üzenetére


LouiS22
veterán

Igen.

Mondjuk a kommentből az is kiderült, hogy a player képes az 5.1 kezelésére, csak hát "valamiért" az HBO úgy gondolja, hogy nekünk, parasztoknak tökéletes a sztereo is itthon.

[ Szerkesztve ]

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#5438) blakey válasza LouiS22 (#5435) üzenetére


blakey
titán

Én sem hiszek el sok mindent, viszont itt van 3 lejátszó, egy Amlogic box CE-vel, HGO kiegészítővel, van egy Mi box S HBO GO app-al és van egy Apple TV 4K HBO GO app-al, bőven látható az eltérés. Nincsenek eszközeim amivel ezeket megnézhetném, hogy milyen bitrátával, stb-vel "tolják ki magukból", mondjuk Kodi alatt látom, hogy 3150Kbps, meg egyébként lesz@rom, hogy ki mit hisz vagy nem, itt van előttem és látom, nekem ez bőven elég. Az 5.1 és a HBO logó hiánya is egyértelmű. Nagyon érdekes dolgok ezek, főleg, hogy az HBO üfsz sem akarja vagy tudja elhinni. Nem a levegőbe beszélünk, egyértelmű jelek.

[ Szerkesztve ]

*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#5439) LouiS22 válasza blakey (#5438) üzenetére


LouiS22
veterán

Mondjuk ha megcsinálod azt, amit a fejlesztő ír, akkor esetleg neki is lesz infója, nem csak a "bemondás".

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#5440) azbest válasza LouiS22 (#5437) üzenetére


azbest
félisten

Nem azt mondja, hogy nem hiszi, csak hogy az országában nincs így. És hogy a webes megoldást tudja reprodukálni az addonban. Ha ott változik, akkor tudja követni a változásokat. Ha mázlija van, akkor simán működik tovább minden, ha elérhetővé teszik weben is. A nordic/spain esetén úgy megy, szóval hátha majd itt is váltanak. Lehet nem akarták az egész felhasználóbázist ráeredszteni egyszerre az új rendszerre.

[ Szerkesztve ]

(#5441) djnice válasza azbest (#5440) üzenetére


djnice
veterán

"tehát kétségeim vannak az információk pontosságával kapcsolatban" - hát ez szerintem azt jelenti hogy nem hiszi

[ Szerkesztve ]

(#5442) azbest válasza djnice (#5441) üzenetére


azbest
félisten

Valóban, félreolvastam a sortörésnél :B

Valaki esetleg ha lefotóz egy teljes képernyőt, ahol nincs ott a logó, akkor azt belinkelem neki.

[ Szerkesztve ]

(#5443) LouiS22 válasza azbest (#5440) üzenetére


LouiS22
veterán

Köszönöm, de meglehetősen jól beszélem az angolt ;)

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#5444) djnice


djnice
veterán

Megnéztem, iPad-en sincs logó, vhogy megpróbálom kideríteni milyen címekről kéri le a stream-t, csak most pont nem OpenWRT-s a routerem, így kicsit nehezebb lesz.

(#5445) djnice válasza djnice (#5444) üzenetére


djnice
veterán

Persze egyszerűbb lenne ezt végigcsinálni valakinek az Apple TV-n...
[link]

(#5446) azbest válasza djnice (#5444) üzenetére


azbest
félisten

Amit belinkeltél neki képet az nem csak az előnézeti kép, egy fotó? Ott persze, hogy nincs logó :D A lejátszás közben érdekes.

Ja, hogy ez videó. Az más. Köszi.

[ Szerkesztve ]

(#5447) -Solt-


-Solt-
veterán

Urak,

Ha már ennyi szó esik az Apple TV-ről, tudnátok vásárlási tanácsot adni? Tervezem, hogy veszek egyet, de nem igazán tudom, hogy elég-e a 32GB-s vagy kell a 64-s, illetve ahogy látom már 3 éve piacon van, várható-e esetleg modellfrissítés és ha igen, akkor megéri-e megvárni?

www.smart-bus.hu

(#5448) djnice válasza -Solt- (#5447) üzenetére


djnice
veterán

Szerintem várd meg az újat, hátha javítják a hibáit.

(#5449) Csabroncka válasza -Solt- (#5447) üzenetére


Csabroncka
addikt

erre [link] , egyébként a 32-es elég!

"in medias res"

(#5450) -Solt-


-Solt-
veterán

Hogy mit össze kerestem azt a topikot! ;] Köszönöm Urak!

[ Szerkesztve ]

www.smart-bus.hu

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.