Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#5301) mobilizmo válasza LouiS22 (#5298) üzenetére


mobilizmo
addikt

Mi volt ebben a kioktatás?

Bonyolult problémákra mindig akad egyszerű, könnyen érthető, téves válasz.

(#5302) LouiS22 válasza mobilizmo (#5300) üzenetére


LouiS22
veterán

A kolléga szolgáltatónál fizetett elő anno (Invitel) - legalábbis ezt írta a nyitó posztban. Te "sima" HBO GO regisztrációs screenshotot mutatsz. A kioktatás meg pont erre vonatkozott :) (de nincs harag).

[ Szerkesztve ]

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#5303) azbest válasza mobilizmo (#5300) üzenetére


azbest
félisten

szolgáltatói regisztrációnál nincsen előfizetés és fizetés információ a beállításoknál

(vicces lenne, ha kiderülne, nem is azzal a fiókkal használja, mint ami az övé volt, hanem csak csereberéltek valakivel, akinek továbbra is él az előfizetése. Ellenőrizni a felületet mindenképp érdemes, valóban. )

[ Szerkesztve ]

(#5304) mobilizmo válasza LouiS22 (#5302) üzenetére


mobilizmo
addikt

Valóban, de azt is írta, hogy nagyjából fogalma sincs. Azt is írtam, hogy létezik szolgáltatós belépés, amit én nyilván nem tudok megmutatni, viszont ő be tudna lépni, ha a szolgáltatón keresztül "fizetett" elő a tudtán kívül.
De valóban érdekel, hogy szerinted mi abban a kioktatás, ha leírtam azt mit kell csinálni (és nem kell találgatni)?

Bonyolult problémákra mindig akad egyszerű, könnyen érthető, téves válasz.

(#5305) Williamgrant válasza LouiS22 (#5298) üzenetére


Williamgrant
veterán

Hol volt abban a hozzászólásban kioktatás? :U

Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D

(#5306) LouiS22 válasza Williamgrant (#5305) üzenetére


LouiS22
veterán

"Nem kell tippelni. Belép az account-jába és megnézi, hogy van nyilvántartva. "

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#5307) Williamgrant válasza LouiS22 (#5306) üzenetére


Williamgrant
veterán

Ha ezt te kioktatásnak veszed a probléma nálad van. Komolyan. Ne hisztizz a semmin.

Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D

(#5308) LouiS22 válasza Williamgrant (#5307) üzenetére


LouiS22
veterán

Nem hisztiztem, leírtam már korábban is, hogy nincs harag.

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#5309) tzimash válasza mobilizmo (#5300) üzenetére


tzimash
őstag

Szolgáltatós belépéssel ezt látom:

Ha nem választok ki szolgáltatót, akkor is ezt.

[ Szerkesztve ]

(#5310) mobilizmo válasza tzimash (#5309) üzenetére


mobilizmo
addikt

Ez alapján ha tippelnem kellene, benne van az előfizetésedben. Mondjuk az gyanús, hogy tv pinkód, persze azt nem is kell megosztani. Eszközkezelőben mit látsz?

Bonyolult problémákra mindig akad egyszerű, könnyen érthető, téves válasz.

(#5311) tzimash válasza mobilizmo (#5310) üzenetére


tzimash
őstag

Ezt:
Két tévénk van, csak az 55-ösön nézzük a GO-t mostanában.
Látszik is a tegnapi aktiválás.
Ami még érdekes, hogy ami fent van tv pin, az még a legelső volt, amit megadtam, még 2017-ben...
A szolgáltatóváltás sem viselte meg, mert a tegnapit leszámítva költözés óta nem kért kódot a tv-n.

(#5312) mobilizmo válasza tzimash (#5311) üzenetére


mobilizmo
addikt

Szerintem van előfizetésed.
Bár sok minden lehet azért a pakliban, mondom ezt az elmúlt egy hónapban tapasztalt történések után.
Röviden egy LB671V-vel használtam egy éve az előfizetést. Aztán egyszer csak kifeketedett az app és nem lehetett újra belépni. Beszéltem velük és mondták, hogy sajnos ez egy 6 éves típus és a szerződésben is benne van, hogy 2015-ös típusoktól kompatibilis már csak a szolgáltatás. Apró szépséghibája még a történetnek, hogy a múlt héten írta itt valaki, hogy ugyanazzal a típussal most aktíválta be a szolgáltatást, úgy hogy most kezdte az előfizetést.
Finoman szólva sem teljesen korrekt a szolgáltatás. :)

Bonyolult problémákra mindig akad egyszerű, könnyen érthető, téves válasz.

(#5313) tzimash válasza mobilizmo (#5312) üzenetére


tzimash
őstag

Szerintem is van, nem lehet ekkora mákom, hogy nem veszik észre, hogy jogosulatlanul használom...
Mármint a GO szolgáltatás 2015-ösnél újabb TV-ken megy? Azt bekamuzták, ha azt mondod 3 éves a tévé akkor azt mondták volna hogy 2018 utániakkal kompatibilis csak. Szerintem év elején még a régebbi LG-vel is néztük, az pedig 2013-as LA620S.

(#5314) mobilizmo válasza tzimash (#5313) üzenetére


mobilizmo
addikt

Nem tudod bekamuzni és nem az számít te mikor vetted. Az LB sorozat 2014-es, de én 2015-ben vettem és ezt mondták rá. De itt egy topiktárs ugyanilyen készülékét engedték most beregisztrálni.

Bonyolult problémákra mindig akad egyszerű, könnyen érthető, téves válasz.

(#5315) azbest válasza mobilizmo (#5314) üzenetére


azbest
félisten

Szerintem kár erőltetni az összeesküvéseket.
Webos 1-et nem támogatnak. Legalább webos 2 kell a hbo go-nak. Mondjuk valamelyikhez jött ki még 2019-ben si frissítás tán, lehet szoftvert kéne frissítened rajta.

tzimash: A még régebbi netcast-os tévék sem támogatottak már. Éppen év elején szűnt meg azok támogatása.

[ Szerkesztve ]

(#5316) Somatom válasza azbest (#5315) üzenetére


Somatom
veterán

Nem mintha addig rendesen működtek volna. Tavaly sem tudtam életre kelteni, mert szolgáltatós kódot kért, nekem meg közvetlen előfizetésem van. De, már mindegy, mert amikor harmadszorra is bekrepált az a fostalicska, akkor inkább vettem egy másik TV -t "LG kizárva" jeligére.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#5317) mobilizmo válasza azbest (#5315) üzenetére


mobilizmo
addikt

A tv-n a legfrisebb rendszer van, nincs mit frissítenem. A hardver sem akadálya a támogathatóságnak, szóval ilyen értelemben nem az lg tehet róla. Az hogy valaki ugyanilyen tv-vel újként be tud regisztrálni azután, hogy az enyémet már nem támogatják (e-mail van róla), az eléggé elgondolkodtató. Maga az ügymenet sem logikus. Se a tv-n se az appon nem volt frissítés, ehhez képest befizetett hónap közepén egyszer csak nem működik az app. Semmilyen tájékoztatás nem volt korábban. Ezek alapján nyilván én vagyok az őrült hogy arra gondolok van valami megállapodás köztük arról, hogy lehet egy kicsit fellendíteni egymás piacát. Ha te erre célzol mint összeesküvés elmélet, akkor nem igazán érted, hogy működik a fogyasztói társadalom.

Bonyolult problémákra mindig akad egyszerű, könnyen érthető, téves válasz.

(#5318) LouiS22 válasza mobilizmo (#5317) üzenetére


LouiS22
veterán

Olyan nincs, hogy TELJESEN AZONOS MODELLEN egyik usernél megy, másiknál nem.

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#5319) azbest válasza mobilizmo (#5317) üzenetére


azbest
félisten

Ahogy láttam webos 1.4-es van azok a tévén. A frissítésről közben úgy láttam, hogy talán csak hdcp kulcs frissítés, hogy dvd lejátszókkal működjön a hdmi bemenet.

Ha a "most" két éve volt, akkor csupán arról lehetett szó, hogy a szolgáltatós előfizetés ment a régi webos appal, a közvetlen regisztrációs viszont nem. De ez már kétéves történet és webos 2 és újabbakra kijött frissítés, lecserélték a régi appot egy másikra.

Egyébként meg ez ilyen. A 6-7 éves tévéken már nem támogatottak a mostani szolgáltatások. Szerencsére 12-24 eft körüli összegért van olyan eszköz, dongle, amivel naprakésszé tehető, attól függően kinek milyen szolgáltatás kell (fire tv 4k stick, mi stick, mi box, esetleg a google cc vagy cc with google tv)

[ Szerkesztve ]

(#5320) mobilizmo válasza azbest (#5319) üzenetére


mobilizmo
addikt

A most kb. 2 hete ill. egy hónapja volt.
Tisztában vagyok az okokkal és a fogyasztói társadalom előnyeivel és árnyoldalaival is. Sőt tisztában vagyok a lehetőségekkel (van a családban Mi Box S, ami az én korábbi első generációs 47"-os FHD tv-t okosítja) is. De először is ez így nem korrekt a szolgáltató részéről, másodsorban pedig a gazdaság ilyen működése szétcseszi a Földet.
Luis22 Bocs tényleg nem azonos az enyém LB671V, a topiktársé LB650V. Vicces, hogy az enyémre szűnt meg a szolgáltatás, ami ugye sokkal jobb jellemzőkkel bír. De amire alapozzák a támogatást (ami az szerződésbe is bele van írva) a gyártási év megegyezik, mindkettő 2014-es, mindkettő WebOS 1.4-es. :R

Bonyolult problémákra mindig akad egyszerű, könnyen érthető, téves válasz.

(#5321) azbest válasza mobilizmo (#5320) üzenetére


azbest
félisten

Ahogy írtam, a kábeltévé mellé kapott fiók más, mint a közvetlen regisztrációs. A webos 2 és újabbra is úgy volt, hogy a frissítés előtt a régi appal csak a kábeltévés előfizetés ment, a közvetlen regisztrációhoz kellett az új app és amíg nem adták ki rá, addig a közvetlen nem ment vele. Az lehet különbség, hogy neked közvetlen van, neki meg kábeltévés. A kábeltévés régebbi apit használ, így még a régi app képes lehet működni vele, de senki sem garantálja hogy menni fog.

Hogy neked korábban hogyan volt képes menni közvetlen előfizetéssel, az teljes talány, mert a régi appal nem lehet regisztrálni közvetlen fiókot. Ha pedig kábeltévésről közvetlenre váltottál (a képernyőmentés alapján olyanod van) és a régi fiókodat valahogy átváltattad az új előfizetéshez, akkor azért romlott el.
Azt hiszem a két éves "új" app fekete hátterű ikonú, a régi meg fehér.

[ Szerkesztve ]

(#5322) mobilizmo válasza azbest (#5321) üzenetére


mobilizmo
addikt

Találgatsz és próbálod menteni a HBO-t, szerintem nem kellene. Telekom IPTv előfizetésem van mióta itt lakunk, ami jan. 10-én lesz 6 éve. Már az új appal regisztráltam 13 hónapja. Az hogy a topiktársnak milyen előfizetése van azt nem tudom, de teljesen mindegy is. Ha az HBO arra hivatkozik, hogy a "régi" 2015 előtti tv-k nem támogatottak (és ugyan nem írják, de a sorok mögött kvázi arra hivatkozik, mintha ezek már valamilyen hw vagy sw okból lennének alkalmatlanok), ez az egyetlen indok a támogatás megszüntetésére, akkor nem értem miről is beszélsz.

Bonyolult problémákra mindig akad egyszerű, könnyen érthető, téves válasz.

(#5323) bopeti98 válasza tzimash (#5311) üzenetére


bopeti98
őstag

Ha külső szolgáltatón keresztül fizettél elő, és lemondod akkor kb 2-3 hét mire végigfut a dolog, addig mondhatni ingyen van.
Telekomnál is ugyan ez van. Nem szűnik meg azonnal a lemondás pillanatában a hozzáférés, csak a számlázása áll le.
Viszont amint megszűnik, annyit fogsz észrevenni, hogy mindenhonnan kidob, és ha be akarsz lépni, akkor helytelen felhasználónév/jelszót fog írni. Tehát törölni fogják az egész fiókot. Ha másik szolgáltatónál előfizetsz, akkor új fiók kell, de még akkor is új fiók kell, ha ugyanannál a szolgáltatónál fizetsz elő újra.

[ Szerkesztve ]

(#5324) mobilizmo válasza bopeti98 (#5323) üzenetére


mobilizmo
addikt

"Ha külső szolgáltatón keresztül fizettél elő, és lemondod akkor kb 2-3 hét mire végigfut a dolog, addig mondhatni ingyen van."
Ez nem csak a külső szolgáltató esetén van így, hanem a közvetlen előfizetésnél is. És nem mondhatni, hogy ingyen van, addig tudod igénybe venni amíg ki van fizetve.

Bonyolult problémákra mindig akad egyszerű, könnyen érthető, téves válasz.

(#5325) bopeti98 válasza mobilizmo (#5324) üzenetére


bopeti98
őstag

Telekom utólag számláz, és törthavi számlázás van.
A lemondás pillanatáig számlázza ki, de attól még kb 2 hétig van hozzáférésed.

(#5326) totron


totron
addikt

Ne vesszetek össze, a Tarr csinál mostanában érdekességeket. Itt egy bónusz Filmbox csomag esett be, el van fogadva szeretettel. Majd ha pluszban elkezdenek számlázni, mehet a karate. Addig 3 dolgot tudok elképzelni:
- hibás teljesítés (ez lehet előnyös is a felhasználó részére, ilyen esetben nem szándékoltan)
- egyoldalú szerződésmódosítás (sunyi módja ez a beetetésnek, lásd később megkezdődő számlázás, hiába nem kérted - nem állítom, hogy náluk most ilyen zajlik!)
- karácsonyi bónusz.

(#5327) mobilizmo válasza bopeti98 (#5325) üzenetére


mobilizmo
addikt

Ezt nem tudom, hogy tudják megcsinálni, esetleg köztük valami egyedi szerződés lehet. Elég sok ilyen elvű "hűségidő mentes" szolgáltatáshoz van közöm (Eurosport Player, Spotify, Netflix és volt Tidal, meg HBO Go is) és mindegyik így működik. Ha egy hónapot kifizettél (konkrétan levonták) arra a hónapra megvan az előfizetésed és használhatod is, még ha a közepén le is mondod. Az ES Player-t kimondottan csak alkalmanként, de rendszeresen (Grand Slam tornák idején) szoktam használni. Hogy ne felejtsem el inaktiválni az előfizetésemet, az a normál eljárás nálam, hogy miután megtörtént a levonás, kb egy órával később már meg is csinálom az inaktiválást és ezután egy hónapot használom.

Bonyolult problémákra mindig akad egyszerű, könnyen érthető, téves válasz.

(#5328) LouiS22 válasza totron (#5326) üzenetére


LouiS22
veterán

Nálad kicsit korábban indult akkor a karácsony: [link]

[ Szerkesztve ]

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#5329) totron válasza LouiS22 (#5328) üzenetére


totron
addikt

A fene. Tudtam én, hogy nem a fejlődés visszavonhatatlan útja ez a bővülés. Nézzük, amíg lehet. Havonta 1-2 film maradandó élményt okoz ott. HBO-kínálattól eltérő, netről letölthető tartalmaktól eltérő alkotások.

(#5330) azbest válasza mobilizmo (#5322) üzenetére


azbest
félisten

Nem mentegetem.
- korábban közvetlen előfizetős képernyőmentést mutattál, ezért gondoltam váltásra.
- a webos 1.4 -ről nem is tudtam, hogy egyáltalán valaha kappott új appot, mert a 2.0-ra is csak később jött ki. Lehet csak látja a 2.0 shopját emiatt [link]

Annak pedig egyértelmű oka van, hogy egy régi, halott platformot nem támogatnak tovább. Az egy-két előfizető havidíja, akinek olyan készüéke van, soha sem termelné ki azt, hogy külön arra az oprendszerre lefeljesszék és kiadják. Hogy pontosan milyen kavar van a régi verziók közt, azt nem tudom. Szóval sw oka van. Annak pedig, hogy nincs támogatás világvége+1 napig mindenre, a pénz az oka.

Nekem meg olyan lg projektorom van, amin hiába van webos 3.0, de egy drágább modelben lehet csak alkalmazásokat telepíteni rá, így nincs rajta store és okosalkalmazások, csak az alap felület. FireTv stick van bedugva nálam oda. Bár sajnos az androidtv hbo go app kompatibilitása eltört, mióta az amazon frissítette a fireos-t, így csak moddolt hbo go appal lehet nézni vele.
A mi sticket meg még mindig nem vette fel a hbo a kompatibilis listára, így oda is kézzel elhet csak feltenni, ha valaki az olcsóbb megoldást keresné.

[ Szerkesztve ]

(#5331) mobilizmo válasza azbest (#5330) üzenetére


mobilizmo
addikt

Persze, tudom hogy a pénz beszél. És pontosan ezért is mondom, hogy nem a sw az oka. Ahhoz, hogy a sw legyen az oka ahhoz az appban kellett volna most egy frissítés, ami okán modhatták volna, hogy az új verzió nem támogatja a WebOS 2-nél kisebb verziójú, vagy 2015 előtt gyártott tv-ket. És akkor még ott van rainman aki tök ugyanilyen tv-vel miután nálam lelőtték a támogatást, nemrég beregisztrált és működik neki. De elbeszélünk egymás mellett, szerintem ne folytassuk, még a végén valaki azt fogja hinni rólad valami HBO ügynök vagy. :)

Bonyolult problémákra mindig akad egyszerű, könnyen érthető, téves válasz.

(#5332) Csabroncka válasza azbest (#5330) üzenetére


Csabroncka
addikt

Nekem elég sok problémám volt dedikált médialejátszóval android szinten anno. Sokak rábeszélésére váltottam AppleTV-re (ATV4K) mert (bár tudtam, hogy van némi kompromisszum hang terén vele), de a stream számomra fontos paraméterré vált. Ebben a HBO és Netflix, Spotify esetén nem is csalódtam, újabban az androidos nvidia shield a top. A hosszabb távú tervezéshez, ezt sajnos írtuk, hogy nélkülözhetetlen egy médialejátszó. Annál is inkább mert normális esetben nem cserélgeted a TV-det 5 éven belül, az én plazmám 10 éves és eszem ágában sincs cserélni... A dedikált médialejátszóknak sokkal tovább tart a terméktámogatása, egyszerűen azért mert friss TVOS-t vagy AndroidTV rendszert kapnak ami kompatibilis az új alkalmazásokkal.

"in medias res"

(#5333) Skillerz válasza mobilizmo (#5314) üzenetére


Skillerz
tag

Nekem is 42LB671V-m van probléma nélkül fut rajta a go

[ Szerkesztve ]

battletag: bArney#2866 PSN ID: Nigma911

(#5334) csaba1203


csaba1203
addikt

Sziasztok!
Kérdezném, hogy pc-s változat nem létezik belőle, mint a Netflix-ből?
A gondom az, hogy böngészőből nézve megeszi a procimat és a hűtő ventilátor is szinte maxon pörög a notimon...
Neten nem találtam belőle csak droid van meg valami emulátorok hozzá.

(#5335) Alex91 válasza Skillerz (#5333) üzenetére


Alex91
félisten

Most ezzel azt akarod mondani, hogy o a f@rok? :DD

Dicsõséges nagyurak, hát Hogy vagytok? Viszket-e ugy egy kicsit a Nyakatok? Uj divatu nyakravaló Készül most Számotokra... nem cifra, de Jó szoros.

(#5336) Csabroncka válasza csaba1203 (#5334) üzenetére


Csabroncka
addikt

Nincsen sajnos!

[ Szerkesztve ]

"in medias res"

(#5337) totron válasza csaba1203 (#5334) üzenetére


totron
addikt

Nekem is ez volt a gondom, ugyanez. De mióta rátaláltam a HBO GO Quality Enforcerre elszállt minden problémám, az életem jobb lett. 1 bites tvshopos mosoly, idétlenül lendületes hangnem

(#5338) csaba1203 válasza totron (#5337) üzenetére


csaba1203
addikt

:R

(#5339) mobilizmo válasza Alex91 (#5335) üzenetére


mobilizmo
addikt

Kösz,
miután az ügyfélszolgálattól van e-mail, hogy nem támogatott a típus
még a feltételezés is megtisztelő. :DD

Bonyolult problémákra mindig akad egyszerű, könnyen érthető, téves válasz.

(#5340) azbest válasza mobilizmo (#5339) üzenetére


azbest
félisten

Most, hogy megtudtuk, hogy másnál működik ténylegesen ugyanolyan tévén, akkor rákérdeznék a szokásos körökre, amik szoktak segíteni okostévés beragadásoknál:
- áramtarlanítást próbáltad-e már
- alkalmazás eltávolítása, újra feltevése
- másik internettel belépés, például mobil hotspotra kapcsolódva (újabban egy-két panasz érkezett arra például mibox topicban, hogy nem tudnak tévét aktiválni hbo go-hoz, egyiknél az internetkapcsolattal volt valami baj, mert mobilról megosztva simán ment)

[ Szerkesztve ]

(#5341) blakey válasza azbest (#5340) üzenetére


blakey
titán

+ ugye a fekete HBO GO-t használja? Mert ha nem tévedek azokon még a fehér is ott van.

*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#5342) mobilizmo válasza azbest (#5340) üzenetére


mobilizmo
addikt

Ezeken természetesen többször is túl voltam, annyi kiegészítéssel (de ezt is már többször leírtam, mint ahogy azt se most írtam meg, hogy másnak ugyanilyen tipussal működik), hogy az aktiválásig se jutok el. App indítás után végtelen fekete képernyő fogad. De hangsúlyozom, mindezek az információk teljesen lényegtelenek, miután az ügyfélszolgálat tájékoztatott, hogy a típus nem támogatott. Nem megoldást keresek, csak szeretném felhívni a topiklakók figyelmét, hogy nem korrekt az HBO eljárása.

Bonyolult problémákra mindig akad egyszerű, könnyen érthető, téves válasz.

(#5343) blakey válasza mobilizmo (#5342) üzenetére


blakey
titán

Készülj fel a Youtube-ra és a Netflixre is, mindegyik ugyanezt csinélja, ez nem újdonság. Ezzel tisztában kell lenni.

*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#5344) Csabroncka válasza mobilizmo (#5342) üzenetére


Csabroncka
addikt

A probléma azzal a meglátásoddal van, hogy ezekről az app gyártói tehetnek, pedig valójában nem ez a helyzet. Ők folyamatosan fejlesztenek az új környezeteknek megfelelően, ugyanakkor a TV gyártód nem hajlandó rendszerfrissítést kiadni a készülékedhez. Ellenőrizd, hogy a lehető legfrissebb firmware legyen a TV-den, ennél többet nem tudsz tenni. Amennyiben ilyen igényed van vegyél egy médialejátszót, aminek rendszerét folyamatosan frissítik, így ilyen hibával jó pár évig nem szembesülsz és a TV-d sem kell cserélni.

[ Szerkesztve ]

"in medias res"

(#5345) mobilizmo válasza Csabroncka (#5344) üzenetére


mobilizmo
addikt

Nem igaz, hogy nem értitek, nem volt frissítés az appon sem. Persze, hogy nem az app gyártói tehetnek erről.
Egyébként Netflix, Youtube nem csinálja, egyszerűen ők nem erre az üzleti modellre álltak rá.

[ Szerkesztve ]

Bonyolult problémákra mindig akad egyszerű, könnyen érthető, téves válasz.

(#5346) blakey válasza mobilizmo (#5345) üzenetére


blakey
titán

De csinálja. Nézz utána. Rengeteg TV-n már nem megy a Netflix vagy a Youtube.

*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#5347) azbest válasza mobilizmo (#5342) üzenetére


azbest
félisten

Azt már régóta tudjuk, hogy az ügyfélszolglálatnak fogalma sincsen semmiről. Volt már rá több példa a topicban. (Amikor fullhd-t mondtak évekkel azelőtt, hogy valójában elkezdtek fullhd tartalmat kínálni, az netszolgáltató ip címét külföldinek hívő rendszer miatti panaszkodásnál is volt kavarás, és más iis volt már.

Szóval szerintem most felejtsd el, amit az ügyfeles mondott. Valószínűleg az 1.4-re rendszeren ugyanazt éred el, mint a 2.0-áson, mióta 2016-ban az LG kiadta a frissítést a régihez, csak a verziószámát nem változtatta meg. S mivel másoknak ezek szerint megy ilyen frissített 1.4-es rendszerrel, ezért esélyes, hogy a konkrét készülékeden ragadt be valami adat az alkalmazásba és azt kéne valahogy purgálni, hogy tiszta lappal újra megpróbálhasd használni.

Egyébként szerintem előremutató lenne, ha egyeztetnél Skillerz-zel arról, hogy az ő pontosan ugyanolyan tévéjén a rendszer verziószámára mit ír ki a tévé. Valamitn az alkalmazás verziószámát is érdemes összehasonlítani. Ha van a storenak is verziószáma, akkor azt is. Hátha a végén kiderül, hogy valami különbözik és talán azon lehet segíteni. Az utóbbi kettőt lehet nem mutatja sehol, de a készülék szoftverének verzióját biztosan megtalálni a menüben.

Persze, ha már lemondtál róla és helyettesítetted mással, akkor nem forszírozom, csak szakmai ártalom nálam, hogy ha lehet, akkor kíváncsi vagyok a megoldásra. :)

#5346 blakey
igen, a régi alacsony felbontású flash videó formátumó támgoatást kivezették yt-ról. De már látni jelét, hogy a h264-es változatból is kezdenek csak kisebb felbontásúakat generálni, mert a vp9 az újabb készülékektől megkövetelt támogatás már néhány éve, akkortól, mióta az andoidtv6 is kijött, szóval kb 4 éve..

[ Szerkesztve ]

(#5348) -Solt-


-Solt-
veterán

Sziasztok!

Mivel a Viera Market-ben (Panasonic) nincs HBO GO app, ezért PC-n nyitok egy böngésző fület és azt "dobom át" a TV-re, viszont az a problémám vele, hogy be-beszaggat lejátszás. Van esetleg valakinek valami ötlete, hogy mi lehet a gond?

Intel UHD 630 (8700K) van összedugva HDMI-n keresztül a TV-l. (3840 x 2160 @ 30Hz) Próbáltam 25, 24 Hz-n is, de akkor is ugyanaz volt a jelenség.

www.smart-bus.hu

(#5349) Williamgrant válasza -Solt- (#5348) üzenetére


Williamgrant
veterán

Gyenge az igpu.

Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D

(#5350) azbest válasza -Solt- (#5348) üzenetére


azbest
félisten

Milyen oprendszer, milyen böngésző? Csak azért kérdem, mert ha linux és chrome, akkor ott még akár a flags alatti kapcsolók állása is sokat számíthat. Ha windows, akkor kevésbé, mert ott nincsenek letilva annyira a módok chromeban.

Nálam T430-as gépen 4k30Hz alatt win10-ről próbálva a firefox tűnik a legegyenletesebbnek hbo go-val teljes képernyőn.
A chromban nagyobb döccenések vannak. Az új edget nem próbáltam, mert az is chrome. Az ie11 meg túl régi, nem is tölt be vele az oldal sem jól. Az ff alatt picit lüktetőnek tűnt oldalazó mozgásnál a 30Hz-nél, talán 25-tel mintha jobb lenne. Viszont kodi alatt úgy jelezte ki régebben, hogy 50Hz-es a hbogo video képe, de nem tudom, hogy valóban az-e.

Van displayport kimenet a gépen? Ha igen, akkor aktív dp-hdmi2.0 átalakítóval 60Hz-et is lehet kapni, csak a belső intel hdmi 1.4-es, azért 30Hz-es. Nem biztos, hogy a 25Hz-es hbo kép simán jelenik meg 30 Hz-en. 60Hz-en sokkal jobban elmegy a képkockaszám különbség kiegyenlítése. Kínából nem annyira drága, de itthon is kapni megfelelő adaptert [link]

#5349 Williamgrant
nem hinném, ha a szutyok intel hd4000-rel is elfogadhatóan megy a 8 éves laptopomon (igaz 4 mag 8 szálas procival, de a fenn emlegettett 2 éves proci 6 mag 12 szálad :D)

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.