Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Digitális Állampolgárság Program
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- MárkaLánc
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
LOGOUT.hu
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz [CS]Blade2 #57618 üzenetére
Igen ilyenre.
A legrosszabb ha kiszámlázza az új szelepet de benne hagyja a régit. Ha otthagyod a kocsit akkor inkább szedd ki előtte te magad.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz [CS]Blade2 #57613 üzenetére
Oké, így érthető. Múltkor én a hátsó difinél emeltem meg a kocsi. Elvileg az sem túl szabályos de 1 emelővel nehéz máshogy megoldani hogy az egész tengely a levegőben legyen. Kell a korkira vmi pogácsa. Haverom pl a régi vezérműszíjból vágott oda közdarabot de egy vastagabb tömör gumi is megtenné.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
kelly416
veterán
válasz [CS]Blade2 #57611 üzenetére
Ezeknek a kúpos anyáknak az a dolguk, hogy központosítsanak. Ha az alátétszerű gallérral fogják a felnit, az nem jó. Ok, ez most elég lent támaszkodik fel, de szerintem ez közel sem akkora baj, mint Te gondolod.
A szelepeket ki tudod vágni, de jóérzésű gumis egyébként is cseréli vagy legalább ellenőrzi, hogy nem-e eresztenek. Miért vágnád ki Te?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz [CS]Blade2 #57611 üzenetére
Szelepet otthon is kiszedheted (youtube videó) de ha szólsz a gumisnak, hogy cserélje akkor kicseréli. Általában kicserélik ha kell ha nem, nekem az a tapasztalatom... Úgyis kiszámlázza haszonnal.
Amúgy miért nem az emelési ponton emelted meg a kocsit?
Nem az ET függvénye. Valószínűbb, hogy kicsit más a kialakítása a Hunyadi dísztárcsának azért nem ül fel rá a Kia-s.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
kelly416
veterán
válasz [CS]Blade2 #57416 üzenetére
Én most tavasszal újítottam fel a saját futómat, szerintem megérte. Jóval olcsóbb volt, mint újat venni. Igaz, nem cég vagyok nagy költségvetéssel és nincs bevételkiesésem abból, hogy áll a futó.
A tengelyről a laprugókat nem vettem le, minden más szét volt bontva. A tengely végéről a kerékagyak is lejöttek, az összes fék, fékcső, oldalfalak, plató. Minden újrafestve vagy újra cserélve, újra van vezetékelve az egész, új plató került bele. Kicsit több, mint egy hónap és nem egészen 200.000Ft volt, plusz a munkánk Édesapámmal. Addig is eggyütt töltöttük az időt. -
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
-
shteer
titán
válasz [CS]Blade2 #57232 üzenetére
amit látsz az kvázi egy zárófedél, nem a felni
szerintem jónak tűnik..
-
MasterMark
titán
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
-
[CS]Blade2
addikt
válasz [CS]Blade2 #56593 üzenetére
Michelin e.Primacy egy Kumho Ecsta HS52-hoz képest 4dl az utolsó ADAC teszten. Na már szerintem a ló túloldala, egy jó 38. helyet hozott az 50-ből.
Ez annyira eco, hogy lehet, hogy mérettől függően 2-4 gumi árát is behozza fogyiban, csak lehet, hogy a többszörösét meg elviszi amikor 9 méterrel túlcsúszik fékezésnél és nekicsuccsan a delikvens valaminek. -
szőröscica
addikt
válasz [CS]Blade2 #56591 üzenetére
2 deci az nem kevés amúgy. Ha 50 ezer km-es élettartammal számolsz, az 100 liter üzemanyag megtakarítása. Mérettől függően 1-2 gumi ára.
-
avl
senior tag
válasz [CS]Blade2 #56583 üzenetére
köszi
az utolso sorod hibás, forditva van, nem "economy"ban jobb, hanem "consumption"ban több !!persze a gumi a gördülesi ellenallasra van hatassal, az meg pl. sebessegfüggö, hogy ez mennyire hat a fogyira
(nagy tempo, könnyebb auto: a gördülesi nem oly nagy szerepü, kis tempo, nehez gep: a gördülesi nagyobb szerepü)
-
Qru
MODERÁTOR
-
kenwood3
addikt
válasz [CS]Blade2 #55736 üzenetére
Rendben, köszönöm az infot!
Most inkabb mar az a kerdes, hogy az Adac teszt alapjan, elso öt gumbol valogatva , maradjak a continentalnal, vagy esetleg valamelyik masokat valasszam?Mi az az ekezet dragasag??
-
Qru
MODERÁTOR
válasz [CS]Blade2 #55664 üzenetére
Középmezőny mind és a méretkülönbség miatt csalóka. Ebben a méretben inkább eco keveréket kapnak már a gumik. Itt egy 2022-es teszt a méretedben: [link]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz [CS]Blade2 #55604 üzenetére
Rafogjak melegiteni igy ahogy van valami kevesbe hozzaertore ujkent.
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz [CS]Blade2 #55604 üzenetére
Félve kérdezem, ez esetleg egy érdi gumis cég?
-
Firstaye
tag
válasz [CS]Blade2 #55600 üzenetére
Simán lehet, hogy szállítás közben gyűrték meg annyira a gumit, hogy így elment a centír. Indexes gumis fórumon volt régebben hasonló story, de ott olyan jól sikerült, hogy mind a 4 sok súlyt kért.
Az is beszédes, hogy nem akartak másik felnit rendelni, mert úgy is ilyen lesz.
Egy utángyártott 18-as használt ramses felnire simán felugrik ennyi súly, de ekkora méretben, ráadásul új felni esetén bölcsen tetted, hogy visszavitted. Biztonságosabb a használt gyári felni vonalon mozogni, úgy tűnik. -
p0lip
tag
válasz [CS]Blade2 #55600 üzenetére
Persze, új, sőt márkás gumi is lehet hibás, nyilván kisebb rá az esély, mint az olcsónál, de előfordul.
Azt nem tudom, hogy miért nem cseréltek egyet, a lényeg, hogy megszabadultál attól a 170g-os keréktől és anyagilag sem jártál rosszul. -
[CS]Blade2
addikt
válasz [CS]Blade2 #55600 üzenetére
-
p0lip
tag
válasz [CS]Blade2 #55598 üzenetére
Jól tetted. Akkor 5g-os volt valóban, új gumi, felni esetén nagyon sok volt, mondjuk használt esetén is
[ Szerkesztve ]
-
yodamester10
őstag
válasz [CS]Blade2 #55592 üzenetére
Azonnal,ezt görgőztetni kell vagy ha nem új a gumi azzal van baj
-
Qru
MODERÁTOR
válasz [CS]Blade2 #55589 üzenetére
Sorminta! Nekem is a JH kert 50-et a tobbi egysegesen 25-ot. Igaz lemezfelni nem alu.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
p0lip
tag
válasz [CS]Blade2 #55587 üzenetére
Nem lenne ez rossz, ha tényleg 75g lenne, de ez inkább170g, legalábbis, ha 5g-os súlyok, akkor16x5 + 18x5.
Amennyiben nem tévedés és 170g van rajta visszavinném, 100g is necces, de felette...[ Szerkesztve ]
-
z0d1@Ku$
senior tag
válasz [CS]Blade2 #55592 üzenetére
hol voltál gumisnál? Ha pest, akkor érdemes lenne egy olyan műhelybe elmenni, ahol normális gépek vannak (pátkai pl.). Én is inkább arra tippelnék, hogy a felnivel van valami gebasz, mert azért ez kicsit durván néz ki.
-
Fr3eWar
őstag
válasz [CS]Blade2 #55589 üzenetére
Ez nagyon durván néz ki. Nem lehet, hogy a felniben van valami probléma, tojás akármi?
-
z0d1@Ku$
senior tag
válasz [CS]Blade2 #55589 üzenetére
azzz igen
-
Qru
MODERÁTOR
válasz [CS]Blade2 #55587 üzenetére
Az 50gr meg nem veszes, a 75 az mar viszont derekas. De ha igy nem raz akkor ok.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz [CS]Blade2 #55349 üzenetére
Nem eroltetnem a 16-ot de en az a tipus vagyok aki lepukkant alapmeretu vasfelnivel jar.
Gyurubol jo a muanyag, attol ne felj.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz [CS]Blade2 #55347 üzenetére
Igen akkor jo a 45 is. Wheel-size-on van kalkulator arra nezzel ra. [link]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
őstag
válasz [CS]Blade2 #55335 üzenetére
Megérhet, mivel az új Ultrac a tesztek alapján egy átlagos és meglehetősen kopós gumi. Aztán lehet, hogy folyamatosan finomítanak rajta, de a Conti jelenleg jobb.
Hogy' akarjam magának kifejezni, hogy... (Alexander Salachi)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz [CS]Blade2 #55333 üzenetére
Vredestein Ultrac az kb Hankook szint árban és tudásban is.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
rbalint88
addikt
válasz [CS]Blade2 #55040 üzenetére
Vannak olyan tesztek, ahol a teszteloi benyomas is ott van pontszamkent. Nem elhanyagolhato dolog az objektiv szamok mellett az sem, hogy mennyire epit bizalmat az adott gumi. Az se jo, ha ugy veszit tapadast, mintha kihuznak alola az utat, ez foleg nedves korulmenyek kozott szokott elofordulni. Utobbi par evben nem nagyon talalkoztam alsopolcos gumival, de meg anno 2011-12 az akkor mar eros kozpekategorias Hankook Ventus Prime 2 is tudta ezt a mutatvanyt, a VP3 oriasit fejlodott ebben is. A Michelin Pilot Sport 4-gyel meg kb ugy merek menni vizen is, mint a Hankook-kal szarazon
-
[CS]Blade2
addikt
válasz [CS]Blade2 #54957 üzenetére
Sőt, ha 944-es lenne akkor rosszabb a helyzete: [link]
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz [CS]Blade2 #54858 üzenetére
Ah, mint a Quatrac 5 vs Quatrac. Mondjuk en behuztam mind a kettot, a Jazz-en Q5 van a Bubi-ra meg a sima Quatrac megy fel (durva mennyit dragultak a gumik (is)).
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz [CS]Blade2 #54847 üzenetére
VP4 jo, azt siman vennem. Esetleg Semperit ha nem bizol a Hankookban.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz [CS]Blade2 #54844 üzenetére
Igen, es ezt az alzoldseg moge bujva kommunikaljak. Taps.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz [CS]Blade2 #54828 üzenetére
Pff, akkor jarjon o 1.6 mm-es gumival. En biztos nem hasznalnam le addig a gumim.
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz [CS]Blade2 #54835 üzenetére
Ezt inkább szakadó eső esetén tudnám elhinni, amikor akkora a vízréteg, hogy az alacsonyabb minták már fel-felúsznak.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
rbalint88
addikt
válasz [CS]Blade2 #54832 üzenetére
Ez szarazon vagy vizen? Szsrazon csak a gumi anyaga szamit, nem veletlenul futnak a versenyeken is slick-kel. Vizen meg amugy se kellene hulyenek lenni, de nyilvan ekkora merteku elteresre senki se szamit
-
[CS]Blade2
addikt
válasz [CS]Blade2 #54828 üzenetére
2019-be azért kimérték az ellenkezőjét is f.án:
Itt konkrétan az jön ki fékezésnél, hogy valszeg minden egyes tizedmili is számít, és minél kopottabb, annál nagyobb mértékben számít.
A kimért különbség pedig szerintem olyan nagy, amilyen talán a piac legjobb és legrosszabb új gumija között sincs bőven. 100 méterrel később állt meg a vas... ADAC teszten meg 2 méterekről beszélünk, hogy inkább ezt, mert a másik a zebra előtt 2 méterrel tovább csúszhat. -
veterán
válasz [CS]Blade2 #54826 üzenetére
Téli esetén a Mislen sem állítja az 1,6mm-t. Az a nyári, de ahol volt erről teszt, ott az látszott, hogy kb. 3mm alatt kezdenek igazán romlani a minőségi keverékek ereményei, a gagyik már hamarabb.
A tesztek kb. azt mutatják meg, hogy az adott tesztelt típusoknak,
a teszten épp használt gyártási szériájuk mit tud újkorában.
Aztán csak remélhetjük, hogy az általunk vett guminak is az az összetétele, ami a teszten volt.[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz [CS]Blade2 #54758 üzenetére
Hankook mehet nyugodtan. Egy hatranya van, hogy gyorsan kopik de mivel keves km neked sokaig eleg lesz ugyis.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
őstag
válasz [CS]Blade2 #54758 üzenetére
A három közül talán a Hankook a legkiegyensúlyozottabb versenyző. A Michelin szárazon veri a többit és hóban is jó, a Goodyear hóban és főleg vizes felületen ütős, a Hankook pedig sehol nem csúcs, de mindenhol jó.
Hogy' akarjam magának kifejezni, hogy... (Alexander Salachi)
-
tboldi
nagyúr
válasz [CS]Blade2 #54755 üzenetére
Ezért ajánlottam Németországot (felgen-online.de), nekem mindezt grátiszban küldték az OZ Superturismo GT-k mellé, miután megadtam az autó típusát a megjegyzés rovatban. Valamiért előre kiválasztva a Honda Jazz-t így 4-5 évvel később sem listázza az oldal ezt a felnit, pedig pontosan jó rá. 🤷♂️
Mekkora gumi kell a Rióra? Mert ha legalább 185-ös, akkor mehet a 6,5 széles felni is. Persze az ET-vel akkor variálni kell egy kicsit, de ebben segít a wheel-size.com.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz [CS]Blade2 #54753 üzenetére
Ha nagyobb, az nem baj, központosító gyűrűvel korrigálható, nekem is 68-ról van leszűkítve 56-ra. [kép]
Amúgy mindenképp innen akarsz rendelni? Dajcsland nem jöhet szóba?
-
tboldi
nagyúr
válasz [CS]Blade2 #54746 üzenetére
Borbet, Ronal, ATS, OZ felni nincs véletlenül a méretedben (vagy ahhoz közel)?
Én szívesebben választanék ezek közül. -
Qru
MODERÁTOR
válasz [CS]Blade2 #54746 üzenetére
Ujkent nem. Dezent, Dotz is oke vagy a Mak. Ezekre is ranezhetsz.
CC2 4-5 evet bir kb, ugy kalkulalj oregedesi szempontbol.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz [CS]Blade2 #54743 üzenetére
Nem pontosan fogalmaztam et46-48 kozott barmi jo nem csak a 46 meg a 48. Ettol nagyobb elteres is lehet belefer de ott mar nem art egy proba, hogy nem-e er bele kanyarodaskor a gumi a sarvedoivbe pl.
Oxxo nem egy top marka de ha nincs nagy baja (gumis forgassa at nem-e ut vagy raz) akkor max a sulyaval lehet baj (nehez).
Gumi az nehez kerdes, a dedikalt teli/nyari Hankook jobb lesz mint a CC2 foleg a 3-4-ik telen. Inkabb teli tudasa hatarat ered el hamar nem a nyarit.
Eves futas mennyi lesz?
Nalam is ez a felallas kb mint nalad. De az alu a garazsban a CC a vasfelnin (gyari tpms-el) van de nekem egyreszt 4x4-es a kocsim, masreszt masodik auto es ha nagyon rossz az ut nem indulok el vele.#nincsbennetarcsi
-
Teasüti
nagyúr
válasz [CS]Blade2 #54743 üzenetére
Havas úton (laza talajon) az ABS és ESR inkább hátrány amúgy is.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz [CS]Blade2 #54738 üzenetére
Kicsi konnyu autora egy jo telies 4evszakos is eleg. Akkor az atszeressel sem kell bajlodni es eleg 1 tpms szett.
Felnibol 15"-bol 6" szeles kell es ET46 vagy ET48. 4x100 lyukosztas es 54.1-es kozepfurat ahogy irod.
Ha alut szeretnel en keresnek gyarit hasznaltan.Goodyear vagy a Michelin jo valasztas lenne 4 evszakosbol. Ha dedikalt teli/nyari akkor meg a Hankook boven eleg.
#nincsbennetarcsi
-
Teasüti
nagyúr
válasz [CS]Blade2 #54738 üzenetére
Ha vennék egy Michelin négyévszakost, és, ha nem találom elég jónak télen, az erősen kompromisszumos lenne jövőre átrakni alu felnire és nyári guminak használni?
Nálam egy CrossClimate 2 szett van fent már tavaly ősz óta. Havat igaz még nem látott meg extrém meleget se. Voltam vele MO-n pár hétre szeptemberben, akkor már csak ilyen 30 fokok voltak. De nekem eddig tök jól bevált télen enyhe időben és mérsékelt éghajlati övezetben. Ha nyugisan vezetsz, nem fogod elérni a határait. Ha sportosan vezetsz, akkor valószínűleg másfelé nézelődnék. Ki mennyire érett fejben...
Megállni eddig még mindenhol meg tudtam vele, kivéve mikor szándékosan tesztelem az ESR-t vagy ABS-t sárban vagy őszi faleveleken és csúsztam vele egy-egy métert. De aszfalton vészfék is szupi. Hóban még nem volt szerencsém, de tesztelők szerint kéne boldoguljon egész korrektül. Reggeli friss hó elvileg nem kéne zavarba hozza. -
Kornel
veterán
válasz [CS]Blade2 #9588 üzenetére
Erre mondom azt, hogy az aktualis conti mintaval semmikepp sem csalodhatsz, mindig a top3-ban lesz, es max. masfelszer annyi, mint az eppen ajanlott kategoria.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz [CS]Blade2 #9430 üzenetére
Én a Firestone WH3-nál gondolkodom, az ADAC 2014-es tesztben a 4. volt, és jó volt vízen és jégen is többek között. Mikor eldöntöttem, hogy jó lesz ez, addigra linkelték a 2015-ös tesztet, ahol már utolsó lett a jók között, 0,1 és lecsúszik az elégségesre, és mondhatnánk, hogy a méret más volt, de annyira nem. 175/65R14 volt 14-ben, és 165/70R14 15-ben. Ami még érdekes, hogy a 14-es meg volt csillagozva, hogy akkor módosítottak rajta, de gondolom ezt 15-ben is figyelembe vették, és 14-es vagy újabb DOT számút teszteltek.
És a 2015-ös teszten a Barum is jobb, mint a Firestone, míg a Fulda jobb vízen, hóban, jégen és zajban is szintén 14K-ért, ráadásul a Fulda jobb, mint a Bridgestone LM001 (ezt néztem először ki, de ez is vízen és jégen gyengébb, miközben ez lenne az elsődleges szempont) és annál a Continentalnál is, ami ált. minden tesztet megnyer vagy top 3-ban van. (az utóbbi kettő 18K és 20K, míg míg a másik kettő 14K)
A Firestone és a Bridgestone szett között nekem lenne 12K, úgy, hogy a Firestone is már több, mint amire számítottam, de, ha lebontom 5-6 évre és évi 6 hónapra, akkor egy jobb gumiért talán érdemes lenne a kb +20% felár. Ami még a Bridge felé dönti a mérlegem, hogy abból biztos, hogy nem kapnák 2014-es gyártásúnál régebbit, míg a Firestone-ból olcsó webárúháznál lehet régebbi, és én sokáig akarom használni, jó lenne a minél fiatalabb.
A Firestone eredményei 14 vs 15-ben: (1 cm-vel virslibb volt a 15-ös)
száraz: hibahatáron belül
nedves: 2,4 helyett 3,5
havas: egyforma
jeges: 2.2 helyett 2,8
zaj: hibahatáron belül
fogyi: hibahatáron belül
kopás 2,5 helyett 0,5 [Ez a kopás tök más, ez Michelin Alpin szint]Ilyen szórás nem lehet a gyártásban. Vajon utána néztek az ADAC tesztelők, hogy itt valami nem kóser, és ráellenőrizve is ezt hozta?
Nem jó ajánló ez a Firestone-ra.És ami az egészet megkoronázza, hogy a Goodyear, a Pirelli és a Conti nem sokkal drágább, és mind sokkal jobb vízen, mint a Bridgestone.
-
Kornel
veterán
válasz [CS]Blade2 #9433 üzenetére
cseréld le 185/60 r15-re abban van Michelin CC, és csak 2mm-el nagyobb, mint a 175/70 r14.
tehát teljesen jó rá. -
Kornel
veterán
válasz [CS]Blade2 #9430 üzenetére
Mi a gyári gumiméreted?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz [CS]Blade2 #9416 üzenetére
4 bontott acélfelni legrosszabb esetben is 20k, ha ügyes vagy, 10-15 körül is kihozható a móka. Ettől függetlenül szerintem is CC/Vector, csak megakadt a 40k-n a szemem
[ Szerkesztve ]
-
kenguru99
senior tag
válasz [CS]Blade2 #9416 üzenetére
"Kérdés, hogy mennyire árt egy télinek, ha kapja a meleget és az UV fényt,"
Nagyon árt neki. Ha van a méretedben michelin crossclimate, ne sajnáld rá a pénzt, pontosan neked való gumi. Ha nincs akkor meg egy jó négyévszakos pl. goodyear vector.
-
Deathunter79
tag
válasz [CS]Blade2 #9416 üzenetére
Szerintem a téli gumi használata nyáron szintén felejtős. Sokkal jobban kopik a nyári melegben így mire eljön a tél már egy sokkal rosszabb teljesítményű gumink lesz.
A 2 gumis váltogatás meg egyenesen életveszélyes "2 új előre kopott meg hátra". Ha már ilyenen gondolkodsz pont fordítva kéne, új hátra kopott előre, mert ha megindul a kocsi hátulja, nem biztos, hogy nem az árokban kötsz ki. -
szőröscica
addikt
válasz [CS]Blade2 #9405 üzenetére
Ha ennyire keveset mentek, akkor négy évszakos a jó választás szerintem. A Michelin Crossclimate gumit megnézném a helyedben, hogy van-e megfelelő méretben.
Ha van téli és nyári garnitúra is, akkor viszont én a külön felniken tartást preferálom. Egyrészt magadnak otthon egy óra alatt elpucolással együtt is lecseréled, másrészt nem biztos, hogy a gumiknak és felniknek annyira jót tesz az évi kétszeri átszerelés, harmadrészt a szép nyári felnit lehet félteni télen.
-
Deathunter79
tag
válasz [CS]Blade2 #9405 üzenetére
Már válaszoltál is rá. Egy 11 éves gumi kuka akármekkora is a profilmélység. 8 évnél nem érdemes tovább használni, mert elöregszik a gumi és csúszni fog. Sokan írják a 4 évszakosra, hogy Michelin Crossclimate, de egyrészt nem árulják túl sok méretben, másrészt én nem bízom a 4 évszakos gumikban, mert se nyárra se télre nem felel meg. Korlátozottan érdemes használni, pl. ha csak városban használod, ritkán mész az autóval, télen ha nem havazik, száraz úton stb. akkor megfelelő választás lehet.
-
Deathunter79
tag
válasz [CS]Blade2 #9401 üzenetére
A leírásod korrekt, 175/70R14 vagy 185/65R14 a megfelelő méret.
185-ös méretben: Firestone WH3 - 14600Ft, Toyo Snowprox S943 - 13800Ft, az általad kinézett Bridgestone 17000Ft.
175-ös méretben: Firestone - 14500Ft, Toyo - 13900Ft, Bridgestone - 18000Ft.Szóval totál egy árban vannak a gumik.
A felnit ellenőrizd le ilyennek kell lennie elvileg: 4x108, ET47,5, középfurat: 63,3mm
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- PlayStation 5
- Garmin Fenix 7 és 7S - profi sport megszokásból
- Asszociációs játék. :)
- Intel Core i3 / i5 / i7 4xxx "Haswell" és "Haswell Refresh / Devil's Canyon" (LGA1150)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Lancia topik
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Gumi és felni topik
- EAFC 25
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest