Hirdetés

2024. június 2., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#6369) Abu85 válasza TTomax (#6367) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

A PhysX SDK 3.0 már automatikusan többszálú környezet és az SSE-t is támogatni fogja. Most ez prioritás az NV-nél, amióta kiderült, hogy mesterségesen korlátozzák a CPU-s feldolgozást. Persze ez a jelenlegi játékokra semmi hatással nem lesz.

A PhysX az a Mafia 2-ben annyi lesz, hogy ha mondjuk szétlövöd az asztalt, akkor annak a darabjai CPU-nál nem maradnak meg a padlón, míg GPU Physx mellett igen. A Medium APEX szinten az objektumok száma korlátozott lesz, míg magas APEX-nél, annyi lesz amennyit csak tud kezelni a rendszer. Ettől kell majd dedikált GeForce a számításra, mert ha szarrálövöd a pályát, akkor több százezer objektum ottmaradhat a padlón, és azokat folyamatosan számolni kell, na meg a renderelésben is gáz lesz, mert nyilván ezeket is ki kell rajzolni, ráadásul nem is lehet alkalmazni Instancingot.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.