Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [PSti:] A fizetős víruskeresőknek leáldozott?
- [Re:] Gyere el a 9. BRSZK-ra!
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] Olcsó USB WiFi AC adapter
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Klaus Duran:] A Tökéletes Egércivilizáció Kísérlet
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Ariadne
őstag
Nem vagyunk eléggé tudatos fogyasztók, ez a helyzet. Még fejlődni kellene, hogy rájöjjenek az emberek, hogy ami elsőre olcsónak tűnik, az hosszú távon baromi drága is lehet. Pl. egy minősíthetetlen garanciális ügyintézésű boltban 5000-el olcsóbban vett szgépalkatrész egyből több tízezerrel drágább lesz, ha visszadobják, és újat kell venni helyette... De amíg boldogan vásárol a sok droid olyan üzletben, amivel már sokan megszívták, addig életben maradnak az ilyenek is, mint pl. a Mistral. Sok évig húzták, és most lesz csak - remélhetőleg - végük, pedig régóta tele vannak a fórumok a nevükkel.
[Szerkesztve]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)