Hirdetés
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- mefistofeles: Az újkori csalók...
- Kalandor: Habemus papam
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
-
LOGOUT
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ariadne
őstag
Hivatalosan [link] ez az LG pixelhiba garanciája, egyébként az LG ha jól emlékszem, nem biztos, hogy 3 év garanciát vállal a termékre. A Samsungnál is 1+2 év inkább az a 3 év emlékezetem szerint, bár most a honlapjukon ''3 év teljeskörű'' garancia szerepel monitorra - akkor viszont ez van. A pixelhibáknál meg tudtommal az első 3 napban egy hibás alpixelre is cserélnek, utána pedig az ISO szabványnak megfelelően, amit itt pl. [link] részletesen leírnak. (a leírás nem nagyon friss, az LG azóta kedvezőb pl., de a szabvány jól benne van)
Viszont a fogyasztóvédelem álláspontja szerint is megnyerhető lenne egy per, ha az ISO szabvány szerint még nem hibás a monitor, de a felhasználót zavarja - ugyanis elvileg hibátlan terméket kellene adniuk, és amin egyetlen alpixelhiba is van, az már ugyebár nem hibátlan. A szabványra nem igazán hivatkozhatnak, mert az nem kötelező a gyártók számára sem, vásárlóként engem vagy téged meg pláne nem kötelez ez semmire. Elkelne már valaki, aki beperel egy forgalmazót emiatt, aki továbbhárítaná ezt a gyártóra...
A Philipsnek egyébként vannak Perfect Paneles monitorai, amelyek az ISO szabvány I. kategóriájába tartoznak (minden más monitor más gyártóknál is a II. osztályba tartozik tudtommal), tehát pixelhiba esetén cserélnek. Nem tudom azonban, hogy a valóságban ez tuti kiterjed egyetlen alpixelhibára is, mivel gyanúsan csak ''pixelhibáról'' beszélnek, alpixelről nem. Számtech üzletes ismerősöm sem tudott erre mit mondani, mert alig vesznek Philips moncsit az emberek, bár igaz nem is hozzák vissza őket.Egyébként nekem is LG-t és Samsungot ajánlottak.
A jogszabályok szerint a hibás terméket választásod szerint a jótállási jegyen feltüntetett szervizbe vagy a kereskedőhöz is visszaviheted, ennél számodra hátrányosabb kikötést nem tehet egy cég vagy gyártó sem.
Mellékesen találkoztunk karácsony előtt üzletileg, Fáraó fórumtárs Creative hangkártyája köszöni, jól van, tökéletesen műxik a gépemben.
[Szerkesztve]
Új hozzászólás Aktív témák
- Google Pixel 9 Pro készülékek 128gb / 256 gb / 512gb - Szép állapot, garancia, akár beszámítással
- Xiaomi Poco X7 Pro 5G 12/512gb - Makulátlan, garanciális, akár beszámítással
- Xiaomi 14T Pro 12/512gb - Makulátlan, akár beszámítással
- Samsung Galaxy S25 12/256gb - Újszerű, akár beszámítással
- Eladó Cooler Master Masterliquid ML240L V2 RGB
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H610M i5 12400F 32GB DDR4 512GB SSD RX 6700XT 12GB Rampage SHIVA Seasonic 650W
- LG 27GR95QL - 27" OLED / Limitált LoL Edition / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5800X 32/64GB RAM RX 7700 XT 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Samsung Galaxy A5 2017 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 4th - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I 14" FHD Touch I W11 I CAM I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest