Hirdetés

2024. július 1., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#5830) Gyuri27 válasza stol (#5824) üzenetére


Gyuri27
félisten

A kisker nem ügyintéz. A kiskeré a felelősség.
Na ebből adódik, hogy a vevő hülyének érzi magát és minden jóindulata elszáll. Egy dolgot kell tisztán látni. A vevő a kiskerrel áll kapcsolatban senki mással! Tehát minden a kiskert terhel. Szóval engem minden jófejség ellenére nem küldenél sehova!
Avulás meg a jótállás szerint nincs! Három lehetőség van. Javitás. Csere (ugyan olyanra! nem hasonlóra, kb olyanra) és a teljes vételár visszafizetése ha az előző kettő nem müködik.
Tehát a vevő még mindig rendes ha az előző vga-hoz teljesitményben hasonlót választ.
Sajnálom, de amit irsz törvénytelen is és szerintem etikátlan.
Amúgy meg ha lehetne közvetelün a gyártótol vásárolni nem kellene sem kisker, sem nagyker. A termék meg kb féláron lenne.

[ Szerkesztve ]

Amd - Radeon - Ryzen

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.