Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [mefistofeles:] "Kezdő Gamer gép" őrület.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [PSti:] A fizetős víruskeresőknek leáldozott?
- [Re:] [Klaus Duran:] A Tökéletes Egércivilizáció Kísérlet
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [Picco:] mi tortenik az ITCafeval?
- [Re:] Fogkefe: elektromos vagy manuális?
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/gyuri27.gif)
Gyuri27
félisten
A kisker nem ügyintéz. A kiskeré a felelősség.
Na ebből adódik, hogy a vevő hülyének érzi magát és minden jóindulata elszáll. Egy dolgot kell tisztán látni. A vevő a kiskerrel áll kapcsolatban senki mással! Tehát minden a kiskert terhel. Szóval engem minden jófejség ellenére nem küldenél sehova!
Avulás meg a jótállás szerint nincs! Három lehetőség van. Javitás. Csere (ugyan olyanra! nem hasonlóra, kb olyanra) és a teljes vételár visszafizetése ha az előző kettő nem müködik.
Tehát a vevő még mindig rendes ha az előző vga-hoz teljesitményben hasonlót választ.
Sajnálom, de amit irsz törvénytelen is és szerintem etikátlan.
Amúgy meg ha lehetne közvetelün a gyártótol vásárolni nem kellene sem kisker, sem nagyker. A termék meg kb féláron lenne.
[ Szerkesztve ]
Amd - Radeon - Ryzen
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Redmi 12 / Midnight Black / Sky Blue / 128 GB / Kártyafüggetlen / Számla + Garancia
- Samsung Galaxy S22 Ultra / Phantom Black / 512 GB / Kártyafüggetlen / Számla + Garancia
- MacBook Pro 16 inch M1 - ÁFÁS
- SPIGEN ULTRA HYBRID SAMSUNG S23/S24 ULTRA MINTÁS TOK
- Apple watch Ultra 2 hibátlan dobozos 2027.05. 09 Alza gari