Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Lalikiraly:] MSI notebook kijelző. A bolt szerint ez természetes.
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] Ketogén étrend
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] Gyere el a 9. BRSZK-ra!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/blindfold.gif)
net84
őstag
Ha törvényileg mindent szabályosan csinálunk, akkor ez azt jelenti, hogy nincs lehetőség arra, hogy 1 évvel és mondjuk plusz 2.000.- Ft-al többért 3 évvel adjak el egy terméket, ugyanis a kereskedő nem csökkentheti a gyártó által adott garanciát (tudtommal). Ha pedig mégis így csinálnám, akkor azonos termékből 2 külömböző forrásból kellene egyszerre vásárolnom, hogy legyen egy olcsóbb és egy drágább (egy 1 és egy több éves garos) - ez viszont magaután vonja, hogy a normális termékekből (amiknek normális a garja és a garügyintézése) kevesebbet tudnánk raktáron tartani. Ezért inkább ilyen jellegű árversenyben nem veszünk részt. Ha az embernek az kell, hogy átverjék és a gyárilag 2-3 vagy élettartam garos terméket 1 év garral adják, mert 100-1.000.- Ft-al olcsóbb, akkor gratulálok. Nálunk mindenen fel van tüntetve, hogy mennyi a gar az adott termékre, illetve fel is hívjuk erre az ügyfelek figyelmét...
Read only...