Új hozzászólás Aktív témák

  • Hegyirabló

    veterán

    válasz Indian74 #22273 üzenetére

    Tisztelt Vöröskő Kft!

    Vásároltam Önöktől ekkor és ekkor egy ilyen és ilyen mobiltelefon készüléket, ennyi és ennyi forintért. A telefon sajnálatos módon hibát produkál, ilyen és ilyen problémák vannak vele. Jótállásos ügyintézés miatt felkerestem ezt és ezt az üzletüket, ekkor és ekkor, a garanciajegy birtokában, és kértem a termék jótállásos javítására történő átvételét. A nevezett üzlet munkatársa azonban ezt megtagadta arra hivatkozva, hogy a termék számlája nincs a birtokomban. Az érvényben lévő 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról 4.§. kimondja:

    4. § (1) A jótállásból eredő jogok - a (3) bekezdésben foglalt kivétellel - a jótállási jeggyel érvényesíthetőek.

    Tehát nincs szükség a garancia érvényesítéséhez számlára, vagy más adóügyi bizonylatra.

    Mindezek ismeretében ez úton

    f e l s z ó l í t o m

    Önöket, hogy szíveskedjenek a hatályos jogszabályokat betartani, és azoknak megfelelően a termék díjmentes javítását haladéktalanul elvégezni!

    Jómagam továbbra is a közös megegyezéses megoldás híve vagyok, de amennyiben ezen levelem hatására nem történik meg a termék javításának megkezdése, úgy jogaim érvényesítése érdekébe minden lehetséges jogi eszközt igénybe fogok venni, és további jogi lépéseket teszek.

    Bízva a pereskedésmentes közös nevező megtalálásában, tisztelettel!

    Budapest, 2020. október 43.

    Tisztelettel

    Indián Úr

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés