Hirdetés

2024. május 12., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#22275) Hegyirabló válasza Indian74 (#22273) üzenetére


Hegyirabló
veterán

Tisztelt Vöröskő Kft!

Vásároltam Önöktől ekkor és ekkor egy ilyen és ilyen mobiltelefon készüléket, ennyi és ennyi forintért. A telefon sajnálatos módon hibát produkál, ilyen és ilyen problémák vannak vele. Jótállásos ügyintézés miatt felkerestem ezt és ezt az üzletüket, ekkor és ekkor, a garanciajegy birtokában, és kértem a termék jótállásos javítására történő átvételét. A nevezett üzlet munkatársa azonban ezt megtagadta arra hivatkozva, hogy a termék számlája nincs a birtokomban. Az érvényben lévő 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról 4.§. kimondja:

4. § (1) A jótállásból eredő jogok - a (3) bekezdésben foglalt kivétellel - a jótállási jeggyel érvényesíthetőek.

Tehát nincs szükség a garancia érvényesítéséhez számlára, vagy más adóügyi bizonylatra.

Mindezek ismeretében ez úton

f e l s z ó l í t o m

Önöket, hogy szíveskedjenek a hatályos jogszabályokat betartani, és azoknak megfelelően a termék díjmentes javítását haladéktalanul elvégezni!

Jómagam továbbra is a közös megegyezéses megoldás híve vagyok, de amennyiben ezen levelem hatására nem történik meg a termék javításának megkezdése, úgy jogaim érvényesítése érdekébe minden lehetséges jogi eszközt igénybe fogok venni, és további jogi lépéseket teszek.

Bízva a pereskedésmentes közös nevező megtalálásában, tisztelettel!

Budapest, 2020. október 43.

Tisztelettel

Indián Úr

Aquila non captat muscas.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.