Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
- [Re:] [Klaus Duran:] A Tökéletes Egércivilizáció Kísérlet
- [Re:] [PSti:] A fizetős víruskeresőknek leáldozott?
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] Gyere el a 9. BRSZK-ra!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
CartmanPie
csendes tag
Sziasztok, van értelme az Asussal viaskodnom?
Miután 5 nap után ismételten elromlott a laptopom, ugyan azzal a hibával, írtam egy panaszt nekik, levezetve mikor adtam be a leszerződtetett szervizbe, ahol 29 nap telt el az átadásom, és a futár kiszállításáig.
És kaptam egy választ a panaszra, amiben akkor kártalanítanak/cserélnek, ha az aktuális javítás meghaladja a 21 napot!
Na most ez mit jelent nekem? Utólag nem panaszkodhatok, mert ez már nem aktuális, illetve Őket nem érdekli a problémám?
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Iceriver KS0 Pro Special Edition 200-320GH hűtéssel, hűtőbordákkal szerelve + 240W táp kaspa miner
- LG OLED65B39LA 3 GYÁRI GARANCIA
- Acer Predator Orion 3000 - RTX 3070 (NON LHR) i7 10th 16GB RAM 1TB SSD
- DJI Osmo Action 3 akciókamera +tartozékok - újszerű állapotban, garanciával, biztosítással
- ALKALMI VÉTEL! Vadonatúj(2027.06-ig Garancia!)Asus X15,OLED kijelző,Core i7 1360p,16GB RAM/1TB SSD