Hirdetés

2024. július 1., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#13131) CartmanPie


CartmanPie
csendes tag

Sziasztok, van értelme az Asussal viaskodnom?

Miután 5 nap után ismételten elromlott a laptopom, ugyan azzal a hibával, írtam egy panaszt nekik, levezetve mikor adtam be a leszerződtetett szervizbe, ahol 29 nap telt el az átadásom, és a futár kiszállításáig.

És kaptam egy választ a panaszra, amiben akkor kártalanítanak/cserélnek, ha az aktuális javítás meghaladja a 21 napot!

Na most ez mit jelent nekem? Utólag nem panaszkodhatok, mert ez már nem aktuális, illetve Őket nem érdekli a problémám?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.