Hirdetés

2024. május 6., hétfő

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#3581) Pferi


Pferi
senior tag

Sziasztok!
Én is a C-ENTER-nél vásároltam +1 év garanciakiterjesztést, de egy kicsit macerás volt sajna. A noti megvásárlása utáni 4. napon felhívtam őket ezügyben , mondták az árat, valamint hogy milyen adatok kellenek hozzá (pontos tipusszám, gyáriszám stb). Bevittük a kért adatokat. Kb. 3 hét mulva jött meg a garkiterjesztés. Hazavittük, de az internetes aktiválás során a rendszer jelezte, hogy az adott csomag nem megfelelő ehhez a tipusú notebookhoz... Oké. Az F-S ügyfélszolgálata tájékoztatott hogy ilyen esetben vigyük vissza az üzletbe ahol vásároltuk a garkiterjesztést, és majd azok intézik. Rendben. Pénzt visszaadták, és intézték újra az ügyet. 10 nap múlva értesítettek az F-S-től, hogy eredetileg rossz garkiterjesztő csomagot rendelt meg a C-ENTER, de folyamatban van a jó csomag ügyintézése. 3 hétre rá megjött a már jól működő garanciakiterjesztés, de már kicsit aggódtam hogy a végén kifutok még a 90 napos határidőből is...

Gigabyte B650M DS3H ; Amd Ryzen 7 7800X3D; CoolerMaster ML 120 Lite ; 2x16 Gbyte Kingston DDR5 6000MHz; Asrock 6900XT OC Formula; 2 Hdd 2 db SSD ; FD ION + 2 Platinum 860W; CoolerMaster HAF XB ház

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.