Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1946) Vajar


Vajar
csendes tag

Helló!

Csak leírom a tapasztalatokat. Felhívtam a FS infóvonalat. Elmodom, a garanciakiterjesztéssel kapcsolatos dolgot. Erre azt mondja a csaj, hogy csak a vásárlás pillanatában lehet ezt megtenni. Mondom neki, hogy ez biztos, mert én nem így halottam, és elmondom az én verziómat. Kis csend, majd a lány kijelenti, hogy igazam van. Mondom köszönöm. Akkor adna egy miskolci címet ahol ez megtehetem? Persze. Ad egy telefonszámot. Felhívom. Ott ismét elmondom a dolgot. Erre ők ismét azt mondják, hogy ez nem lehetséges, csak a vásárlás pillanatában lehet meghosszabbítani. Én ismét bizonygatom, hogy lehet. Erre azt a választ kaptam, hogy holnapra utánajárnak. Hihetetlen!!!!!
Ezt csak azért írtam le, hogy elrettentő példa legyen. Asszem a végén pestre kell mennem ahhoz, hogy kapjak egy garancia meghosszabbítást. És csodálkozunk, hogy maga a garancia érvényesítéssel is gondok vannak? Azok se tudják, hogy mi újság, akiknek ez lenne a dolga. :(( :o :F .

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.