Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#7551) SzalaiG válasza Oliverda (#7542) üzenetére


SzalaiG
addikt

Jó lenne, ha lenne megint meglepi. :)

(#7552) Oliverda válasza SzalaiG (#7551) üzenetére


Oliverda
félisten

Milyen jellegű?

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#7554) hunnylander válasza Male (#7543) üzenetére


hunnylander
őstag

Azóta már hozzácsaptam egy videót, sőt van két kép, ahol az autó a szabadban van, azt is mindjárt beteszem a galériába, bár színileg elég gyengék.

www.HunnyF1.com

(#7555) hunnylander válasza hunnylander (#7554) üzenetére


hunnylander
őstag

Példa | (többi+videó)

[ Szerkesztve ]

www.HunnyF1.com

(#7556) rocket


rocket
nagyúr

Schumacher alatt megallt a merci, allitolag hidraulika problema volt.

"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."

(#7557) stvnppp


stvnppp
senior tag

Van egy fura kérdésem. A Mercinek szabályos a kipufogója? [kép] [kép] Ha jól emlékszem, tavaly ilyenkor a Ferrarit csesztették ugyan emiatt. A motorborításnak teljesen simának kell lennie (semmi szárny), és ebbe tavaly beletartozott a kipufogó 'kéménye' is, vagy itt is volt szabálymódosítás?

[ Szerkesztve ]

(#7558) venember83 válasza stvnppp (#7557) üzenetére


venember83
nagyúr

Tesztek alatt bármivel mehetnek, tudtommal.

(#7559) Xirtam válasza stvnppp (#7557) üzenetére


Xirtam
veterán

Ott ideális helyen van a kivezetése. Szabályoknak megfelelő!

(#7560) Male válasza hunnylander (#7554) üzenetére


Male
nagyúr

A kintin már más... akkor csak alkottak a stúdióban :)

A videón egész érdekes a hátsó szárny azokkal a "vezetőkkel".

(#7561) stvnppp válasza Xirtam (#7559) üzenetére


stvnppp
senior tag

Tavalyi Ferrari a kérdéses kipufogóval: [kép]. Mondjuk nem nagyon érzem a különbséget, de ha OK, akkor oké. :B

venember83:
Jó, csak felesleges olyannal pazarolni az időt, amit úgyse használhatnak, de eszerint szabályos.

(#7562) Xirtam válasza stvnppp (#7561) üzenetére


Xirtam
veterán

Jó de akkor a Ferrari-é elégé másabb volt. Nézd meg a Mercedes-nek teljesen hátranyúlik nem közvetlen a motornál van! Meg attól hogy tesztek vannak a FIA nem alszik! :D

(#7563) ronaldo válasza Oliverda (#7547) üzenetére


ronaldo
őstag

Nos ezt tudni kell mikor futotta. Ha egy 1:13-as körüli idők etapjának közepén, akkor talán senki se tudja. Ha folyamatosan egymás után, jobb idők nélkül, akkor nyilván csutka tank :)

(#7564) ronaldo válasza hunnylander (#7555) üzenetére


ronaldo
őstag

A hátsó meg első szárny nem túl kidolgozott, meg az oldaldoboz sem, viszont az uszony helyetti megoldás meg az orr rész horpasztása a ferrarira hasonlít.

(#7565) hunnylander


hunnylander
őstag

Valencia Testing Top 10 (fotógaléria-lista + kombinált idők)

www.HunnyF1.com

(#7566) Oliverda válasza ronaldo (#7563) üzenetére


Oliverda
félisten

[link]

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#7567) ronaldo válasza Oliverda (#7566) üzenetére


ronaldo
őstag

Ez az 1:11-es idők vége és 1:12-esek elejének az etapja. Ebben nincs 16-os idő.

(#7568) Oliverda válasza ronaldo (#7567) üzenetére


Oliverda
félisten

Ezt akartam linkelni.

Én ezt úgy értelmezem hogy nem egy 1:13-as körüli idők etapjának közepén futotta őket.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#7569) -Mike-


-Mike-
addikt

(#7570) -Mike-


-Mike-
addikt

Alonso etapjai:
1:12.683
1:12.235
1:12.183
1:12.207
1:12.515
1:12.054
1:12.382
1:12.263
1:12.201
-------------
1:12.600
1:12.302
1:12.133
1:11.985
1:12.122
1:12.133
1:12.240
1:12.000
1:11.669
1:13.205
1:11.625
-------------
1:11.901
1:11.692
1:11.470
1:12.698
1:12.720
1:12.375
1:12.130
1:11.520
1:12.376
1:15.463

(#7571) ronaldo válasza Oliverda (#7568) üzenetére


ronaldo
őstag

De vajon közte volt-e oda nem illő idő. Persze ez már nem derül ki. Nyilván mindenki mást tesztelt, de azért gondolom 1-2 kör erejéig kíváncsi volt mindenki, hogy mit tud az autó maximum az adott pillanatban.

Persze a titkolózás, erőviszonyok manipulálása is érdekes dolog lehet. Viszont itt elég sok a már elgondolás szintjén is más alapokra épülő autó, kérdés hogy mennyire lehet apró dolgokat úgy ellesni a másik autóról, hogy az tényleg hasznos legyen. Gondolom a Mclaren diffúzora egyáltalán nem segítene pl. a TR-n.

(#7573) hunnylander válasza -Mike- (#7569) üzenetére


hunnylander
őstag

A McLaren és a Sauber uszályok!

Persze egyből felmerül, hogy a Sauber szponzorcsalogatózik, meg underweight blabla. Peter Sauber nem ilyen fazon. Mármint az underweight-et kizárnám.

Ha mások is mennek kevesebb üzemanyaggal köröket, akkor a Sauber autók kiváló körei indikátor, hogy nem rossz a technika, sőt.

[ Szerkesztve ]

www.HunnyF1.com

(#7574) Xirtam válasza -Mike- (#7572) üzenetére


Xirtam
veterán

Kösszi!

Amúgy csak én érzem úgy hogy egy picit mintha változtak volna a hangok?Mármint az autók hangja! :U

(#7575) hunnylander válasza Xirtam (#7574) üzenetére


hunnylander
őstag

Állítólag még becsülik is egymás üzemanyagmennyiségét a motor hangja alapján. Állítólag.

A motor hangja, elméletileg változhat, a tömegtől függően, márpedig az idei autók nehezebbek, továbbá a légbeömlők is lettek hangolva a jobb fogyasztásért, a kasztnik is újak, 'mint rezonátorok'.

www.HunnyF1.com

(#7576) -Mike- válasza hunnylander (#7573) üzenetére


-Mike-
addikt

Ha ezek uszályok, akkor a Toro mi? Az full egybe van hátul építve, feltételezhetően a Red Bull is.
Valami info már arról, melyik motor a legtakarékosabb?

(#7577) tibi666 válasza -Mike- (#7576) üzenetére


tibi666
senior tag

a dízel. :U

(#7578) Oliverda válasza -Mike- (#7576) üzenetére


Oliverda
félisten

Eddig ilyen "komoly" hírek jöttek ezzel kapcsolatban: [link] , [link]

[ Szerkesztve ]

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#7579) P00By válasza hunnylander (#7555) üzenetére


P00By
nagyúr

Nagyon baba ez a festés! :K

(#7580) Xirtam válasza Oliverda (#7578) üzenetére


Xirtam
veterán

Ennek az F1-live-nek a fele kacsa! :U :(((

(#7581) hunnylander válasza -Mike- (#7576) üzenetére


hunnylander
őstag

A Toro nekem tengelytávra nem tűnik a leghosszabbnak. Persze vizuálisan oldalnézetből 'ő' is uszály, nem egy rövid jellegű autó. Úgy érzem nem lesz valami jó évük. Nagyon alap a diffúzoruk, nagyon a tavalyi kocsi köszön vissza. Elméletileg ez már az ő munkájuk, a Red Bull Technology kizárásával.

Ha nézegetem a Renault-t, annak lehet a legkisebb tankja, alig nagyobbak az oldaldobozai a tavalyihoz képest. A kalkulációk alapján kiemelkedően ők voltak a legjobbak fogyasztásban az elmúlt szezonban, és voltak hírek, hogy tovább tudtak rajta javítani.

www.HunnyF1.com

(#7582) -Mike-


-Mike-
addikt

Ezekből a lámpákból még rossz is kisülhet, vigyázni vele! -)

(#7583) Peat;) válasza hunnylander (#7581) üzenetére


Peat;)
veterán

Az megszokott volt, hogy Alonso 1 körrel később ment a boxba mint az előzetes kalkuláció alapján várták volna. A Red Bull meg autót is tud építeni, de náluk én mégsem láttam tavaly Alonso féle meglepetés kiállásokat, ők általában akkor jöttek mint amikor várták :F .

A Mercedes nekem nem tűnik meggyőzőnek, tavaly sem fogták vissza magukat és mint kiderült nem a szponzorhajkurászás miatt csapattak. Biztos ott lesznek elöl, de úgy néz ki nem biztos hogy legelöl... ;]

(#7584) Iron Funeral válasza -Mike- (#7582) üzenetére


Iron Funeral
őstag

Ha elektronika fogja vezérleni akkor nincs cink, ha meg ember fogja vezérelni... különösen akkor lesz gáz ha egy olasz fogja csinálni :DDD

[ Szerkesztve ]

Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/

(#7585) Oliverda válasza hunnylander (#7581) üzenetére


Oliverda
félisten

Amennyiben tényleg a Renault lesz a fogyasztáskirály akkor az RB nagyot tarolhat. Kisebb tank->mégjobb aero lehetősége->könnyebb autó a versenyen.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#7586) Xirtam válasza -Mike- (#7582) üzenetére


Xirtam
veterán

Lassan nyalókás ember se kell?:D

(#7587) -Mike- válasza Iron Funeral (#7584) üzenetére


-Mike-
addikt

Szerinted a jobb oldalra kilógó vezetéket kifogja, egy elektronika? Lesz emberi beavatkozás, de jobban tennék, ha átlógatnák Rossnak a pitwallra.-)

(#7588) hunnylander válasza Peat;) (#7583) üzenetére


hunnylander
őstag

Nekem alulfejlesztettnek tűnik a Merci W01, és ezt Brawn nyilatkozatai is alátámasztották. Összekaphatják még magukat Bahreinig, de necces, hogy közel egyformán 'kapják össze' magukat a rivális csapatok is és maradnak ott az erősorrendben, ahol most vannak; középmezőny.

A Ferrari favorittá tette magát az első teszt alapján, papíron (a B autó pletykákat dobhatjuk a kukába, az inkább a nagy Euro-update-re utalhat), a McLarent nem tudom hova tenni (Lewis tegnapi 'nem szeretnéd tudni, hogy hányasra osztályozom' válasza miatt is és a mai nap miatt is). A Sauber sötét ló, legrosszabb esetben is erős középmezőny. A Wlliams se az igazi még (de látok bennük potenciált), a Renault mintha ott folytatná, ahol tavaly abbahagyta, Toro dettó.

[ Szerkesztve ]

www.HunnyF1.com

(#7589) Iron Funeral válasza -Mike- (#7587) üzenetére


Iron Funeral
őstag

Azt nem tudom, hogy ki_fogja ( :P ) most, de később még cserélhetik is elektronikára, szerintem csak annak lenne értelme, így olyan mint a nyalókás, csak éppen nincs ott egy ember...

Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/

(#7590) Oliverda


Oliverda
félisten

Jobban belegondolva azért lehetnek majd itt kavarodások. Az időmérőre ugye elég lesz minimálisat tankolni tehát ott valszeg nem lesz túl nagy súlykülönbség az autók között, így akkor majd csak tisztán az autó és a pilóta képességein fog múlni a rajthely. Viszont a versenyre feltankolt autók között már lehetnek jelentősebb súlybeli eltérések, aminek következtében, az időmérőn esetleg jobban szereplő versenyző majd szépen visszaeshet* és vica verza.

*Már ha a szóbanforgó versenyző autója többet fogyaszt (ergo nehezebb) mint azoké akik mögüle rajtolnak.

[ Szerkesztve ]

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#7591) grovani


grovani
csendes tag

Szerintem Mclaren is abbahagyhatta volna a fejlesztést Magyar Nagydíj körül mivel ök se egy olyan csapat akit egy 3. vb hely lázba hoz. Lehet kicsit elörébb lennének most..bár sose lehet tudni milyen meglepetést tudnak okozni:) De örülök hogy teszten elég jónak tünnek a ferrarik. ( igen tudom ez nem jelenti azt hogy tényleg jók) :))

..a lehetetlen csupán csak egy szó...

(#7592) Pilács válasza Iron Funeral (#7589) üzenetére


Pilács
senior tag

Na látod, nincs kit elütni :DDD Sajnos még 1 izgalom kieshet a listáról... se gyújtogatás, sem hogy elütnek valakit :)) már látom milyen unalmasak lesznek a boxkiállások... ráadásul nem lehet a kerékre "légterelő elemet" felszerelni, pedig az is hozta az izgalmakat, mikor nem ment fel stb stb stb... lassan ott tartunk, hogy ráálnak egy szerkezetre, ami pillanatok alatt lecseréli a kerekeket, sőtt még meg is löki a kocsit, ne hogy lefulladjon :(((

Ajándék szesznek ne nézd a fokát!

(#7593) hunnylander válasza Oliverda (#7590) üzenetére


hunnylander
őstag

Igen, ez egy érdekes faktornak ígérkezik. Előfordulhat pl. hogy Pedróék jó helyekre kvalifikálják magukat, aztán meg útban lesznek a könnyebb autók számára. Ha a Stefan GP indulási jogot kap, ők is esélyesek ilyesmire, az autó Toyota evolúció (jó lehet aerodinamikailag, ott van náluk a nagytudású 'Tom Hanks' is, főszerepet játszik :DDD ), de motor szinten vannak hiányosságai és azt már nem is nagyon fejleszthették a Toyota kiszállása után; át is lenne matricázva 'Stefan' motornak.

[ Szerkesztve ]

www.HunnyF1.com

(#7594) Oliverda válasza hunnylander (#7593) üzenetére


Oliverda
félisten

Stefan motor. OMG. Amúgy az ott Tom Hanks mögött/mellett Phil Adey.

Philip Adey : born on May 31st, 1962, he is aerodynamicist, project engineer then head of the engineering programme at McLaren (F1) from 1990 till 2006.

The aerodynamic work was conducted by Henri Durand, the head of the company's aerodynamics, although project aerodynamicists on the MP4-12 were Phil Adey and Peter Prodromou.

Amúgy van két hsz a blogon ami nem jelent meg. Azokat jóvá kell hagyni vagy rájött a rendszer hogy valójában az makróvirus? :D

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#7595) -Mike-


-Mike-
addikt

Alonso fanokra való tekintettel: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Pár ferraris kép.
Alonso módosított kormánykereke

Ennyi elég is volt.

(#7596) hunnylander válasza Oliverda (#7594) üzenetére


hunnylander
őstag

Komoly szakik, Zoran nem kispályázik. Igen, Engine: Stefan RG-01. :D

Előkotortam és engedélyeztem, már megjelentek. Van egy Akismet nevű alkalmazás a WordPress spamfilter rendszerében, az nyelte le. Akismet has protected your site from 507 spam comments already, ennyi spam kommentet kapott a blog, nagyrésze rulett-tipp-hülyeség. Elméletileg akit egyszer engedélyezek, annak a kommentjeit békén hagyja a rendszer, persze lehetnek bizonyos elvek, ami alapján ettől eltér.

www.HunnyF1.com

(#7597) Oliverda válasza hunnylander (#7596) üzenetére


Oliverda
félisten

Jaja. Állítólag meg akarja venni a Dallara által legyártott sasszékat is, hogy ezzel biztosan ellehetetlenítse a Campos rajthozállását. Mondjuk ebben már szvsz Börni keze is legalább könyékig benne van.

Amúgy ha jól rémlik (ők is) beperelték anno az FIA-t a Cosworth only opció miatt. Már biztos akkor is Stefan motorokról álmodozott.:D

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#7598)



addikt

Azt tudja valaki amúgy, hogy a Merci miért megy tavalyi(nak látszó) diffivel és szárnnyal?

''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''

(#7599) mh197


mh197
senior tag

Most néztem egy videót Schumi ferrári piros ruhában Merci -vel, az se semmi összeállítás... :DDD
Kíváncsi leszek, hogy a Mclaren-nél mit fog elérni idén. Tud vezetni a csóka, de 40 körül már necces azért a forma-1...

(#7600) válasza mh197 (#7599) üzenetére



addikt

A Mclarennél nem sokmindent.

''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.