Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#8451) hunnylander


hunnylander
őstag

Virgin Racing amortized

www.HunnyF1.com

(#8452) Iron Funeral válasza hunnylander (#8451) üzenetére


Iron Funeral
őstag

Nem túl gyors, de legalább könnyen elhagyja az aszfaltcsíkot ;] :DDD

Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/

(#8454) #70869248 válasza Nowhereman (#8441) üzenetére


#70869248
törölt tag

:)
Nem tudom honnan ez a nagy ellenérzés ezekkel a srácokkal kapcsolatban, de ez a dolog most sem megy másként, csak már korábban kell kimenni egy versenyre hogy felkutassák a tehetséget, és ha lehet gyors be is gyűjtsék, aztán ha nem jön be akkor kuka. :(
Ezek a srácok egy évben több versenysorozatban futnak, ha ez nem húsdaráló akkor nem tudom mi az :)
Teszem azt
Grosjean 2 év gokart+7év előélet,... 10 különböző sorozatban, de összesen 17 versenysorozat, 144 verseny, 35 leggyorsabb kör, 39 pole, 58 dobogós hely, 26%-a megnyerve,...gokarton kívül.
Hamilton 6 év gokart (angol-olasz, eurokupa, eurobajnokság, világbajnokság)+6 év előélet 8 különböző sorozatban, de összesen 16 versenysorozatban 109 verseny, 62 dobogós hely, 32 pole, 36 leggyorsabb kör 35% megnyerve, ...ez a 6 év gokarton kívül.

Ezeket nem lehet mind lezsírozni, minden top csapatot megvenni,

Mansell erényeit korántsem lebecsülve, ő 8 versenysorozatban futott összesen, 26 versenyt teljesítve mielőtt F1-s versenyt futott.

(#8455)



addikt

Hol tudok nézni sok jó képet a tesztekről?

Úgy tűnik a Ferka is feltette a cápauszonyt, elég randa lett.

''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''

(#8456) Bermi válasza proof88 (#8418) üzenetére


Bermi
aktív tag

ez az egész indulunk/nem indulunk, megleszünk/nemleszünk tök idegesítő.
a lolát vártam nagyon. amikor elbírálták a jelentkezéseket, nincsenek feltételekhez kötve, és utána azokat ellenőrizni? két hét múlva futam és még tesztelni se láttunk két csapatot, áhhh. bravo :(

F1.....

(#8457) #70869248 válasza (#8455) üzenetére


#70869248
törölt tag


+

link:F1 testing pictures: 25th February

[ Szerkesztve ]

(#8458) D@ni88 válasza #70869248 (#8457) üzenetére


D@ni88
addikt

szebb uszony nélkül

(#8459) Peat;) válasza Oliverda (#8397) üzenetére


Peat;)
veterán

Amit én olvastam abban Adam Smith láthatatlan kezét említette a ferraris arc, az új csapatok cikizését lezárva. Igen, az új csapatokat nem azt tolta be, hanem a "mérlegelés" és a pénz. Kérdés hogy volt e olyan csapat a nevezők között akikre ez nem lenne igaz? Szerintem nem és kérdés miért kellett új csapat? Smith láthatatlan keze leírja hogy a piac korrigálja magát, törekszik az egyensúlyra: Honda, BMW, Toyota pápá, Renault pedig félig eladva. A ferrari blogger tanuljon egy picikét mielőtt azzal dobálózik amely említésével önmaga fajtáját lövi tökön.
Majd mengézzük hogy annyi pénzből mit alkot ez a nagy Ferrari, vagy elfelejtette hogy bezony Virgin közeli költségvetésre kellene felkészülni? :D

A csapatot minősíti hogy egy ripacs arc írása ilyen károkat okoz a hírnevükben és engedték. Kíváncsian várom a lekörözéseket.

[ Szerkesztve ]

(#8460) Nowhereman válasza #70869248 (#8454) üzenetére


Nowhereman
őstag

Ha poleról indul akkor már nincs a darálóban, ha a 15. nyer akkor tudja a kiképzést.

Lajoskát nehéz lenne azzal megvádolni, hogy nincs helyzetérzéke. Grosjean pedig keveset volt reflektorban. Akár Kobayashit is tehetted volna helyette a sorba, bár neki kissé szerényebb az érmegyűjteménye...
No azért ne mondd, hogy ne tudnál eléggé kemény potenciazavarokkal rendelkező srácokat találni a rácson...

Mansell. Nos ő 18 évesen kezdte a gokart mókát. Nem is maradhatott volna ideje ilyesmire.

Utánam a kondenzcsik!

(#8461) Oliverda válasza (#8455) üzenetére


Oliverda
félisten

del plz

[ Szerkesztve ]

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#8462) P00By válasza D@ni88 (#8458) üzenetére


P00By
nagyúr

Nem az a lényeg :P

(#8463) hunnylander válasza (#8455) üzenetére


hunnylander
őstag

Nextgen-Auto

www.HunnyF1.com

(#8464) Peat;) válasza #70869248 (#8424) üzenetére


Peat;)
veterán

Eléggé felfújt téma több éve a költségdolog aki erről nem tud az nagy ívben kerülte az f1-et és a gyári csapatok korábban nem mondhatni hogy törekedtek egy közös ésszerű határszerűség megtalálására. Az az egy év alatt csökkenték le egy hatalmas kamu volt, ahogy az új versenysorozat, olyan fajta állítások amelyek jellemzik/jellemezték mindkét szervezetet.

Aki nagyon sokat költött általában az ott is volt elöl, akiben megvolt a szükséges plusz(akár gumi, akár Brawn bármi) és szerencsefaktor az pedig nyert. Ez végig érvényesült, már a Toyotánál is az elmúlt két évben és a Hondánál is érvényesült csak más néven. Miért lenne érdeke egy nagy patináns névnek az, hogy veszélyt jelentsen rá egy Virgin is akár..ugye. Ferrarinál szerintem az ócsároló írásában ez is érződik. Közelebb fognak kerülni erőforrásügyileg az utolsók és elsők mint valaha, ha FOTA tartja magát ahhoz amit lefektettek. Jogos hogy vakarják a buksit, mert olyat ígértek amit valójában nem is akartak. De végre meglépték, le a kalappal, csak ne lépjen addig le pl egy Sauber név, vagy a Renault vagy a Mercedes ugye (múltkori kijelentésük), vagy akár a Mclaren ha befuccsol az új sportkocsi sikere mittomén. Túlzás az egy év alatti költségcsökkentés, de nem túlzás azt állítani hogy rohadtul sürgős mint ahogy FIA felébredése is az lenne. Todt nekem eddig csalódás, mert nem látom hogy csinálna valamit.

(#8465)



addikt

Mai teszt köridőeloszlása.

''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''

(#8466) hunnylander válasza (#8465) üzenetére


hunnylander
őstag

Céllövölde is volt? :D

www.HunnyF1.com

(#8467) P00By válasza hunnylander (#8466) üzenetére


P00By
nagyúr

Az átláthatóság jegyében! :D

(#8468)



addikt

n00bok vagytok, sztem ez ****** jó! :)

''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''

(#8469) hunnylander válasza (#8468) üzenetére


hunnylander
őstag

Webber terjedelmes spektrumából az jön ki hohy jó eséllyel kvaliszimezte a legjobbjait.

Na most a probléma az, amit Haug is pedzegetett, hogy el lehet felejteni az autó időmérőre való kihegyezését, merthogy azzal pocsékul menne a versenyen, ergo teszten nagyobb lehet egy autónak is a szórása a repülőkör és a telitank között, mint majd a futamokon lesz.

A parc fermé szabály miatt az időmérőző setuppal kell rajtolnia az autónak.

www.HunnyF1.com

(#8470) válasza hunnylander (#8469) üzenetére



addikt

Igen Webbernél pont jól látszik a pár gyors időmérő kör és utána elkezdi a hosszú etapját, pont ~6mp visszaeséssel, ami kb a telitanknak felel meg.

Rosbergnél viszont érdekes a hosszú etapja, mert viszonylag jól kezd, utána folyamatosan romlanak a köridői. Mintha a Merci nem lenne túl kedves a gumikhoz, bár fene se tudja, igazából nem értem mit művelt ott.

''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''

(#8471) hunnylander válasza (#8470) üzenetére


hunnylander
őstag

Én határozottan úgy érzem, hogy a Mercedes javult. Lehet, hogy a gumikezelése még nem okés, de a tempója mintha már feljavult volna.

De azt nem tudom, hogy milyen mélyről kezdett el javulni.

www.HunnyF1.com

(#8472) Iron Funeral válasza (#8470) üzenetére


Iron Funeral
őstag

Beindul a benzintermelés és nehezebb lesz az autó :))

Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/

(#8473) válasza hunnylander (#8471) üzenetére



addikt

Állítólag Bahreinre komoly upgrade jön.

''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''

(#8474) D@ni88


D@ni88
addikt

De olyan jó hogy elhúzzák a USF1 kizárását, jöhetne helyettük a Stefan GP, de tesztek nélkül örülnek ha végigmennek 6másodperces hátrányban.
Már az elején látszódott hogy semmi nem lesz a csapatból...

(#8475) #70869248 válasza Peat;) (#8464) üzenetére


#70869248
törölt tag

A Renault már gyakorlatilag lelépett, még lehetősége van visszatérni, gyakorlatilag ők most trükköztek kicsit a részesedéssel. Amennyiben elhagyták volna a sorozatot úgy az aláírt Concorde miatt egy valag büntetést kellett volna fizetniük, de az idei év költségvetéséből meg egy csomó pénz hiányzott az ING és egyéb szponzorok szakításával. A gyár pedig nem vállalta be.
Így megteremtették a hiányzó összeget a csapat egy részének eladásával, valamint odahozták Petrov-t elég tetemes összegért. Így most ez a csapat viszonylag rendben van, de ez a Renault már nem az ami Alonso alatt müködött.
A Mercedes nyílatkozata, egy szándéknyilatkozat de nem tudja senki mennyire gondolják komolyan...valóban félseggel ülnek ebben a sorozatban, vagy ez egy arculaterősítő és inkább üzleti érdekeket szolgáló nyilatkozat volt.
Magam nem hinném hogy egy Ross Brawn MS és Rosberg nevével, a tavalyi világbajnok autóval, valamint a Petronas-szal...azaz az egyik legacélosabb elrugaszkodási alappal ők ezt az egy éven belüli kivonulást komolyan gondolnák, mindenesetre azt üzenik hogy ők nem fogják a részvényesek pénzét kilapátolni az ablakon.

Mosley a blöffjével elszalasztotta a pillanatot, vagy kicsit túlnőt rajta a probléma...ez elég összetett és persze az akkor kialakult helyzet elemzésében bőven benne van a hibázás lehetősége.
Idővel a FOTA besokallt, sok volt a nevezési határidővel való fenyegetőzés, és az hogy a FIA kiemelte a FOTA feltételekkel nevezett csapati közül a Ferrari-t (+RedBull,TorroRosso) és egyoldaluan feltétel nélkül nevezte őket míg a megmaradt 5 csapatnak 1 hét határidőt adott...stb
Aztán megszólalt az európai atógyárakat tömörítő szervezet is, és ahogy közeledett a Concorde aláírásának időpontja úgy a helyzetet mindig jól látó Bernie is kihátrált Mosley mögül.

A Virgin nem jelent veszélyt a Ferrari-ra, egyforma szabályok mellett a Ferrari-nak jobb versenyzői, jobb szakembergárdája, több tapasztalata (pl. adatai) van...és ennek fizetnie kell. Amennyiben a Ferrari valóban tartana a Virgin-től az elég nagy önbizalomhiányról tanuskodan, vagy óriási bajról sztem. :)

(#8476) Motion_Blur válasza hunnylander (#8471) üzenetére


Motion_Blur
félisten

2 hét múlva lesz pislogás amikor felteszik az új diffúzort ;]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#8477) shteer válasza Motion_Blur (#8476) üzenetére


shteer
titán

azért valós tesztek nélkül nem kell annyira félni tőle

Alonso átlaga egy 5 körös etapban 1:21.336, a legjobbja 1:21.183 lett. Ez igencsak erős.
sáláláláááláláááá :)

..szerintem jónak tűnik

(#8478) SG3rg0


SG3rg0
őstag

1:21.183 az már 1:20.738 ez az erős! :)

(#8479) Thrawn


Thrawn
félisten

Holnap lesz a nagy nap! :DD

Different songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł D4BAD łłł WoT: s_thrawn łłł

(#8480) dokar válasza Thrawn (#8479) üzenetére


dokar
addikt

mi lesz holnap?

Bahreini Nagydíj 2010. március 14. vasárnap

[ Szerkesztve ]

extra - SEXRay

(#8481) hunnylander válasza Motion_Blur (#8476) üzenetére


hunnylander
őstag

Nem hiszem, nem titkolózás az ok, hanem késlekedés.

www.HunnyF1.com

(#8482) Oliverda válasza Thrawn (#8479) üzenetére


Oliverda
félisten

Holnap kezdődik az IndyCar szezon, vagymi? :D

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#8483) Thrawn válasza dokar (#8480) üzenetére


Thrawn
félisten

Kobajasi ismét autóba ül :))

Different songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł D4BAD łłł WoT: s_thrawn łłł

(#8484) P00By válasza Thrawn (#8483) üzenetére


P00By
nagyúr

:U :D

(#8485) dokar: Sztem se rossz, remélem folytatja, amit tavaly elkezdett :)

[ Szerkesztve ]

(#8485) dokar válasza Thrawn (#8483) üzenetére


dokar
addikt

most ő a kedvencem :K
ígéretes a srác

extra - SEXRay

(#8486) -Mike-


-Mike-
addikt

(#8487) P00By válasza -Mike- (#8486) üzenetére


P00By
nagyúr

Ős is bukót tesztel? :)

(#8488) Thrawn válasza P00By (#8484) üzenetére


Thrawn
félisten

Né'pislogjá, né'pislogjá! :D

Tavaly odatette magát ahogy kell :K (de kár, hogy a másik nagy kedvenc japánnak nem jutott ülés :O )

Different songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł D4BAD łłł WoT: s_thrawn łłł

(#8489) Oliverda


Oliverda
félisten

A Stefan GP hamarosan megkaphatja a Team USF1 versenyzői engedélyét

Ideje lenne...

Schumacher 21 millió eurót kap a Mercedestől?

Pedig már kezdtem azt hinni hogy tényleg nem érdekli a pénz és csak a versenyzés miatt jött vissza... Persze biztos a szemét Weber tehet mindenről. :D

A Williams 2,83 másodperc alatt cserél ki négy kereket!

Kevesebb ember kellene egy kiálláshoz. Én személy szerint az 1 kerék 1 ember felállást tartanám a legjobbnak. Úgy nagyobb szórás lenne a kiállások ideje között és sokkal több múlna a szerelőkön. Na meg úgyis le akarják szorítani a hétvégékre elutaztatott személyzet számát. Itt kellene nyirbálni először. [link]

Thrawn: [link]

Mike: Valaki meghalt?

[ Szerkesztve ]

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#8490) zolynet válasza Thrawn (#8488) üzenetére


zolynet
addikt

nem bánom h Sato nem kapott ülést, akkor már Verstappen jobban feldobta a futamokat ;]

Life is too short to stay stock!

(#8491) Thrawn válasza zolynet (#8490) üzenetére


Thrawn
félisten

Ő csak esőben ment jól, Sato meg... Hát... Neki mindegy volt az időjárás :D

Different songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł D4BAD łłł WoT: s_thrawn łłł

(#8492) #70869248 válasza Thrawn (#8491) üzenetére


#70869248
törölt tag

Sato kifejezetten jól megy most Barber-ban

Bár a csapattárs, Rossiter kocsija:
[link]
[link]
sokkal ütősebb.
De 5-6 helyen autózik Sato a teszten.

Jó kép:
[link]

(#8493) zolynet válasza Thrawn (#8491) üzenetére


zolynet
addikt

nem arra gondoltam, h attól tette mozgalmassá a futamot mert jól vezet :U
Verstappen csak akadálynak volt jó, meg roncsderbizésre

Life is too short to stay stock!

(#8494) #70869248 válasza Oliverda (#8489) üzenetére


#70869248
törölt tag

évi 7 millát keres és 3 évre írt alá=21milla. Úgy jobban néz ki ha odaírják hogy 2010-ben, de sztem ez hülyeség.

(#8495) laci666


laci666
senior tag

F. Alonso Ferrari F10 1:20.637 37 pit :)
Alakul alakul :)

ASUS Prime A320I-K,AMD Ryzen3 2200G ,2x8GB 3000MHz DDR4 Corsair ,240 GB Kingston HyperX Savage SSD,LG 27MP59G,SilverStone Raven Z RVZ02,Bequiet Shadow RockLP(Gyári AMD hűtő hely hiány miatt),Huawei Nova 5T, XBOX ONE X,MSI GS63 7RF Stealth

(#8496) Motion_Blur válasza laci666 (#8495) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Azért durva, hogy a Lotus, Virgin páros itt is megkapják az 5-6mp-et. Ha éppen nincs miattuk piros zászló..

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#8497) Nowhereman válasza Oliverda (#8489) üzenetére


Nowhereman
őstag

No azért bár ténylleg toppon voltak a srácok, de messze volt 3 másodperc...

Kobayashi -
No szerintem egy jó példa a F1 világának megváltozására. A Toyota managerei az eredmények alapján csak gittként alkalmazták a srácot, egy Enzo Ferrari vagy egy Colin Chapman meg helyből kiszúrta az ilyen kölköket a lecsóból. Gyors emeberekkel Dunát lehet rekeszteni, de aki ennyire hidegvérrel tökéletesen koordináljon mindent - mintha az a legtermészetesebb dolog lenne, no olyan nem terem minden bokorban.

Utánam a kondenzcsik!

(#8498) laci666 válasza Motion_Blur (#8496) üzenetére


laci666
senior tag

Lehet teli tankos köröket mennek :DDD

Amúgy meg szerintem egy nagy vicc amit ezek itt művelnek,de legalább ezek itt vannak(de minek)
A másik 2 meg........ :W ,
Főleg az amcsi már rég elzavartam volna őket halál .....,maradjanak csak ott ahol vannak ide még nem nőttek fel körözgessenek csak odahaza.

[ Szerkesztve ]

ASUS Prime A320I-K,AMD Ryzen3 2200G ,2x8GB 3000MHz DDR4 Corsair ,240 GB Kingston HyperX Savage SSD,LG 27MP59G,SilverStone Raven Z RVZ02,Bequiet Shadow RockLP(Gyári AMD hűtő hely hiány miatt),Huawei Nova 5T, XBOX ONE X,MSI GS63 7RF Stealth

(#8499)



addikt

Rosberg: Az igazán "ütős" dolgokat Bahreinben vetjük be

''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''

(#8500)



addikt

Attól félek, hogy emiatt idén még inkább vonatozás lesz, mint eddig.

''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.